9christensen had het goedquote:
dat doe ik zo evenquote:
vandaar dat je ook altijd in het gok topic hangtquote:
Is er een voorspellingscompetitie?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Mctijn staat gedeeld 8e met 22 punten
Ik ben helaas een paar keer vergeten te stemmen
Feyenoord scheen interesse te hebben in Oude Kamphuis (voor de rechtsback-positie, die ie liever niet inneemt).quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef Moody het volgende:
Hm ff denken....ja
Gerucht: Oude Kamphuis komt ook terug (net als Gakho) en Cziommer blijft.
Laten we het hopen
quote:Georgi Gakhokidze terug naar FC Twente
Georgi Gakhokidze (29) keert terug bij FC Twente. De Georgische aanvaller tekende een contract voor een half seizoen in Enschede. Als alle formaliteiten zijn afgerond mag Gakhokidze vanaf 1 januari in actie komen voor FC Twente.
Georgi Gakhokidze speelde vorig seizoen voor FC Twente, hij speelde 28 competitiewedstrijden waarin hij 3 keer scoorde. Afgelopen zomer verkaste hij naar Metallurg Donetsk (Oekraïne) waar hij onlangs vertrok.
hij speelde 28 competitiewedstrijden waarin hij 3 keer scoorde.quote:
Hmm..misschien is dit beter...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef Merson het volgende:Kampioenûh!
Kampioenûh!
Of loop ik nu iets te hard van stapel?
Vergeet je Ramzi niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Moody het volgende:
Hij was één van de koplopers van de competitie als het om assists gaat. Ik vond hem persoonlijk vorig jaar de beste speler....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |