Ik vertrek zo!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:12 schreef Moody het volgende:
Wie gaan er vanavond nog meer behalve ik?
daarmee was ik het nog het meest eens.quote:Dmitri Shoukov
Heeft de laatste jaren in Nederland niets meer gepresteerd, maar toch meende de clubleiding hem een driiejarig contract te moeten geven. Een dure inschatingsfout.
quote:Excelsior '31 - FC Twente voor Azië
FC Twente speelt de eerste wedstrijd van het nieuwe kalenderjaar in Rijssen. Zaterdag hoofdklasser Excelsior '31 is de tegenstander. De opbrengst van de kaartverkoop van dit duel gaat in zijn geheel naar de slachtoffers van de ramp in Azië. FC Twente speelt deze wedstrijd belangeloos. Het bedrag dat Excelsior normaal gesproken aan FC Twente zou overmaken voor deze wedstrijd wordt compleet beschikbaar gesteld voor Azië.
Volwassenen betalen 5 Euro voor een kaartje, kinderen 2 Euro. Tevens staat er komende zaterdag een bus bij de ingang waar een vrije gift gedaan kan worden. Excelsior '31 - FC Twente begint komende zaterdag (8 januari) om 14.00 uur.
Bron: www.fctwente.netquote:Coolen zet te dikke Christensen uit selectie
5 Januari 2005 - Mastho
Kim Christensen is door Rini Coolen voor onbepaalde tijd uit de selectie gezet. De Deense aanvaller wordt een onprofessionele instelling verweten, nadat hij fors aangekomen terugkeerde van zijn winterverlof. Afgelopen zomer zou de Deense supersub ook al een berisping hebben gekregen van de Enschedese clubleiding vanwege overgewicht. Volgens Coolen gaat de instelling ten koste van de club en van Christensen zelf. Pas als Christensen meer inzet toont mag hij weer bij de A-selectie aanschuiven. Voor Christensen komt de verbanning op een slecht moment, want zijn contract loopt komende zomer af. FC Twente lijkt niet geneigd de optie om het contract te verlengen, te lichten.
Bron: Teletekst 662.quote:**FC Twente-trainer Rini Koolen heeft
Kim Christensen uit de selectie gezet,
omdat de aanvaller te zwaar terugkeerde
van Kerstvakantie.Volgens Koolen toonde
Christensens overgewicht aan dat hij
zich niet als een prof had gedragen.
pff gaat mooi 13*50=650 man gaat mooiquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:18 schreef Frutsel het volgende:
Bekerduel is al uitverkocht hoor ik?
worden weer een busje of 13 naar Den Haag...![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Bron: Teletekst 662.
Het lijkt me dat daar iemand heeft gezeten die het persbericht niet helemaal goed heeft overgetypt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |