Ja die was echt hardquote:Op maandag 22 november 2004 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens gezien. Ik heb me wel vermaakt. En idd die aids grap!
Jahquote:Op maandag 22 november 2004 11:29 schreef Mister_Slide het volgende:
Dat verwisselen van plaatsen was ook buitengewoon hilarisch
Iddquote:Op maandag 22 november 2004 10:25 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die AIDS grap was te erg voor woorden...geniaal
Ja die was ook gaafquote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef fratsman het volgende:
Mehmet öztoprak!
Mehmet öztoprak!
Mehmet öztoprak!
*FLITS!*![]()
Over de nieuwe opname van Band Aid "Do they know it's Christmas-time":quote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Hoe ging die AIDS grap dan? Ik wil meelachen!
Dat lachje ernaquote:Op maandag 22 november 2004 16:32 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Over de nieuwe opname van Band Aid "Do they know it's Christmas-time":
Mbeki Mbeki Utzipruk, Shalla Mebato en de Shilliwana Sisters * zijn ook bezig met hun opname! In het ziekenhuis! Omdat ze allemaal AIDS hebben! Whe-he-he!![]()
* deze namen wist ik niet precies meer en heb ik geimproviseerd
http://www.ditwashetnieuws.nlquote:Op maandag 22 november 2004 12:54 schreef arco_corleone het volgende:
ik zou graag een opname van dit was het nieuws bij willen wonen. Zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben? En hoe gaatd at in z'n werk? Wanneer wordend e opnames gemaakt etc?
Ik heb een tijdje de emailnieuwsbrief van "Dit was het nieuws" ontvangen. Daar stond dan in hoe je aan kaartjes kon komen, als er weer een nieuw seizoen aankwam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:39 schreef arco_corleone het volgende:
Daar had ik al gekeken maar daar kon ik het niet echt op vinden. Of ik kijk verkeerd. Dat kan natuurlijk ook
Dat heb ik ook, alleen er nooit echt aan gedacht om ook een keer zo'n opname bij te wonen. Het leek me niet veel leuker dan de uitzending, en om daarom dan helemaal naar het midden van het land te rijden...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:58 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de emailnieuwsbrief van "Dit was het nieuws" ontvangen. Daar stond dan in hoe je aan kaartjes kon komen, als er weer een nieuw seizoen aankwam.
Het wordt toch in A'dam opgenomen (?), dat is niet echt het midden van het land. Op de site staat idd niet veel over het bijwonen van een uitzending. Ze zullen wel geen publiek meer nodig hebben anders hadden ze daarover wel wat meer info op de site gezet.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen er nooit echt aan gedacht om ook een keer zo'n opname bij te wonen. Het leek me niet veel leuker dan de uitzending, en om daarom dan helemaal naar het midden van het land te rijden...
S-Two woont in Loppersum.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:59 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het wordt toch in A'dam opgenomen (?), dat is niet echt het midden van het land.
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
S-Two woont in Loppersum.Dat is een gat in de provincie Groningen.
Dan zit er niet meer verschil tussen A'dam en het werkelijke middelpunt van NL.
Oh God, Prem de Misthoorn is terug.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef pascalheister het volgende:
Advocaat Prem Radhakishun
fuck ... dat duurt 2 uur idd ...quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Nogal kut dat het tijdens kopspijkers is.
Ja man kijk naar zijn icoontje! Da's toch wel duidelijk waar hij vandaan komt...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
daar woon ik helaas![]()
Cabaretier.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:11 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Wie is Guido Weijers?
20:55 begint het.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:09 schreef Djeez het volgende:
Let op:Morgen om 21:35!!! Ik verheug me er al op, maar waarom nu weer een ander tijdstip ? 21 uur beviel goed, gelijk na het oubollige Kopspijkers, maar dit gaat hen weer kijkcijfers kosten vrees ik...
21.35 is het. Volgens TT iig en volgens een vooraankondiging vanmiddag als ik het goed zag.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
20:55 begint het.
Wel handig dat het een vaste tijdstip heeft......![]()
Nee, de TV-gids liegt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
20:55 begint het.
Wel handig dat het een vaste tijdstip heeft......![]()
http://teletekst.nos.nl/tekst/202-01.htmlquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
21.35 is het. Volgens TT iig en volgens een vooraankondiging vanmiddag als ik het goed zag.
Ja? Daar staat toch 21.35..de paarse tijden zijn de oude tijden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:42 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/tekst/202-01.html
Bah, zit ik de hele tijd te wachten, komt eerst die stomme soap.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
21.35 is het. Volgens TT iig en volgens een vooraankondiging vanmiddag als ik het goed zag.
Haaaiquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hallo Roel_JewelHier maar verder.
die kun je er altij bij hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Weer Prem.
Zit die bij een uitzendbureau van DWHN deelnemers ?
Uru...nieuw merkquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:44 schreef California het volgende:
Mooi shirt, Raoul.
da's voor mensen die denken dat Rabijn een wasmiddel is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Joodse Rabijn is een pleonasme Prem.
Dat subtiele stuk tape leidde zelfs de aandacht af van Prems shirt, kan je nagaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Uru...nieuw merk
Zijn Jules Deelder, Tim Krabbé, Berry van Aerle en Harmen Siezen dood dan ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je er altij bij hebben
Wie is het? Had de intro niet gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik had m'n bedenkingen maar Henk van Hoorn wordt de minst spraakzame deelnemer ooit.
Radiopresentator.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is het? Had de intro niet gezien.
Maar hij denkt dat ze er kool etenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik had m'n bedenkingen maar Henk van Hoorn wordt de minst spraakzame deelnemer ooit.
Luister nooit radio dus vandaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Radiopresentator.
"Kool!"quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ja maar hij was serieus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Kool!"
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Luister nooit radio dus vandaar.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Middeleeuws.
Ik had wat andere woorden in gedachtenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prem is vermoeiend.
Aanhanger van de HazelipGoden zekerquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Extremistische hazenlip.
kommaarkommaarkommaarquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had wat andere woorden in gedachten
Idd, hahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef Isabeau het volgende:
"Ik heb heimwee naar Geert Wilders" says it all natuurlijk
Ho ho! Nu vergeet je iets.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
Henk van Hoorn heeft twee woorden gezegd :
'Hallo' en 'Kool'
je vergeet 'geil'quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
Henk van Hoorn heeft twee woorden gezegd :
'Hallo' en 'Kool'
* ook wenstquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:08 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik wens Prem dood.
Vergeleken met Kopspijkers een 10 zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:21 schreef pberends het volgende:
7,0 geef ik deze uitzending. Iets minder dan vorige week.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:21 schreef tong80 het volgende:
Dit was bagger.
waar dan, dan gaan we gezellig samen daar naar kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:23 schreef Cornerman het volgende:
ej mensen.. vanavond toch diej Caberatier?
Guido Weijers op nl 3 straks. Veredelde moppentapperquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
waar dan, dan gaan we gezellig samen daar naar kijken
Hm ... es ff kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk programma gaan we nu afzeiken?
Jup.. Mja, heb em nog nooit gezien.. toch niks te doen vanavond.. dussquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Guido Weijers op nl 3 straks. Veredelde moppentapper![]()
Studio Sport! lees: PSV.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk programma gaan we nu afzeiken?
Ik heb liever gasten die anderen ook aan het woord laten en zoals Annemarie Thoma Linda de Mol en Kamagurka briljente one liners plaatsen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:34 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik vind Prem juist wel een leuke gast. Hij is tenminste iemand die ook uit zichzelf praat en niet te gemaakt met een grap komt opzetten, zoals zoveel anderen wel vaak proberen die in het programma komen. Hij draaft misschien soms wel een beetje door, maar vind het niet erg storend ofzo. Straalt in ieder geval veel meer uit dan andere gasten.
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Liever 10 alles verstorende tirades van Prem dan 1 anekdote van Henk.
Beetje?quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:34 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik vind Prem juist wel een leuke gast. Hij is tenminste iemand die ook uit zichzelf praat en niet te gemaakt met een grap komt opzetten, zoals zoveel anderen wel vaak proberen die in het programma komen. Hij draaft misschien soms wel een beetje door, maar vind het niet erg storend ofzo. Straalt in ieder geval veel meer uit dan andere gasten.
Nou ja, deze keer was het wel wat erger dan de vorige keer jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:52 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Beetje?
Die zwarte pieten hebben GVD een BAAN!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
en zijn gezeik over Sinterklaas
en toen ging die dus met die condoom op z'n hoofd, ehhh nee, of ja met die condoom dus door z'n neus blazen en ehhhhh met zo'n neus dus, of nouja, was dan niet een gewone neus, maar dan zo'n haak zegmaar en hij dus blazen en dan ging dat dus met die Duitse presentator en ehhh, dat moest dan zo hoog mogelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:52 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Moet ik beginnen over Prem?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
en toen ging die dus met die condoom op z'n hoofd, ehhh nee, of ja met die condoom dus door z'n neus blazen en ehhhhh met zo'n neus dus, of nouja, was dan niet een gewone neus, maar dan zo'n haak zegmaar en hij dus blazen en dan ging dat dus met die Duitse presentator en ehhh, dat moest dan zo hoog mogelijk.
Vergeet Pierre van Hooijdonk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb liever gasten die anderen ook aan het woord laten en zoals Annemarie Thoma Linda de Mol en Kamagurka briljente one liners plaatsen.
Dat wel raar voor een gozerd van de radio. Maar aan de andere kant vond ik hem een bescheiden sympatieke man. Maar met Prem is het wel te verwachten dat de ander niet veel aan het woord komt.quote:Op zondag 28 november 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
henk van Hoorn was wel subliem. Zelden iemand zo goed z'n mond zien houden.
Briljant.
Inderdaad, niemand neemt hem meer serieus.quote:Op zondag 28 november 2004 11:58 schreef TC03 het volgende:
Boeiend wat Prem zegt, hij praat uit zichzelf en het levert komische situaties op. Wat hij zegt boeit dan toch totaal niet meer?
Toen werd die Irene Moors toch de hele tijd pissig? Vond het maar een raar wijf nav die aflevering.quote:Op zondag 28 november 2004 11:49 schreef RayMania het volgende:
Ik raad jullie aan om de aflevering van Irene Moors en Daphne Deckers te kijken.
Beste aflevering ooit.
Inderdaad, al 2 keer achter elkaar op een andere kuttijd, terwijl het maar 5 echte afleveringen zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 14:01 schreef Mister_Slide het volgende:
Kut
Gisteren kon ik 't niet zien... heb ik het opgenomen.
Maar wel de oude tijden die in de tv-gids stonden
Kut-tros.
Het is dit seizoen nog geeneen keer op dezelfde tijd geweest
Zo houd je kijkers vast!
Allebei van die links extremistenquote:Op zondag 28 november 2004 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Prem vind ik juist wel ok. Lult maar wat raak en dat maakt het juist leuk. Zo te merken gaan hij en Raoul dus ook in het echt met elkaar om.
Anders ga je ff lopen zeiken over politieke opvattingen in een cabaret programma.quote:Op zondag 28 november 2004 17:25 schreef jerryx het volgende:
PremEnge extremist.
Ongeloofelijk, die vent loopt alleen maar te janken hoe zielig Marokkanen en moslims zijn en ziet achter elke boom 20 spoken. Het is gewoon vernederend hoe hij zichzelf voor lul zet.
En die Rauoul is ook een erg eng ventje..
Idd, net zoals er in het gastenboek van Kopspijkers geklaagd werd dat God als typetje neergezet werd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anders ga je ff lopen zeiken over politieke opvattingen in een cabaret programma.
sa·ti·re (de ~, ~n/~s)quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Allebei van die links extremisten
Hmmsz.. ik heb kopspijkers niet helemaal gezien, en ik vind goeie grappen over bijv. God niet erg, ik kan er de humor wel van inzien. Maar zoals volgens mij in dat liedje van Queen God, Allah enso gewoon een beejte uitschelden vind ik weinig met satire te maken hebben...quote:Op zondag 28 november 2004 20:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Idd, net zoals er in het gastenboek van Kopspijkers geklaagd werd dat God als typetje neergezet werd.![]()
Ik had het over de aflevering van vorige week. Toen God aan de bar zat.quote:Op zondag 28 november 2004 20:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. ik heb kopspijkers niet helemaal gezien, en ik vind goeie grappen over bijv. God niet erg, ik kan er de humor wel van inzien. Maar zoals volgens mij in dat liedje van Queen God, Allah enso gewoon een beejte uitschelden vind ik weinig met satire te maken hebben...
oh okay, dan heb ik nix gezegtquote:Op zondag 28 november 2004 20:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik had het over de aflevering van vorige week. Toen God aan de bar zat.
Er waren een aantal mensen nogal gekwetst daardoor.![]()
Echt geweldig was dat jaquote:Op maandag 29 november 2004 11:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Of dat Raoul op Prem reageerde:
P:"Raoul mag ik t vertellen?"
R:"Nee."
P - steekt verhaal af"
R:"Ik zei NEE. NEE is NEE. Ben jij bekend met het principe VRAAG en ANTWOORD? NEE is NEE!"
Subliem stukje
Anders pleur je even op met je gelinks en gerechts,quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Allebei van die links extremisten
Ik lees nu weer Daphne Deckers, wat was er zo leuk aan die aflevering?quote:Op maandag 29 november 2004 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- Daphne Deckers (Raoul was nergens meer)
Ze was een stuk grappiger dan ik vantevoren van haar gedacht had. Als er een of andere standup-comedian te gast is, heb je hogere verwachtingen van hem dan van iemand die niet bekend is door zijn grappen, een sporter of politicus ofzo.quote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik lees nu weer Daphne Deckers, wat was er zo leuk aan die aflevering?
Geniale gast is dat, die stem, die bril, dat haar, dat hoofdquote:
Bij mij doet ie het volgens mij gewoon met Windows Media Player...quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:10 schreef BlaBlub het volgende:
Weet iemand hoe je op die site van DWHN die streams van oudere series kan bekijkenMij lukt het niet, kan wel een stream.wmv/rm neerhalen, maar daar doet ie nix mee
Weet ik niet, ze is vast meer van mijn leeftijd dan van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar zou ik die van kunnen kennen?
Idd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zou ik die van kunnen kennen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze is vast meer van mijn leeftijd dan van jouw leeftijd
Zo, 34 al.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)8&q=Annemarie+Postma
ze schrijft voor het AD, zo te zien
dusquote:“Ik ben een vrouw met een handicap, behoor tot de minst geïntegreerde groep wereldwijd, word, meer dan mij lief is, respectloos behandeld en heb meer dan genoeg reden om de wereld de schuld te geven van dingen die mij niet welgevallig zijn. Wettigt dit mij dan ook om te beledigen, te pijnigen of te moorden? Het zou een dagtaak zijn.”
Met deze niet mis te verstane woorden besloot Annemarie Postma (34) onlangs haar wekelijkse column in het AD. Aanleiding was de recente ophef over het wangedrag van Marokkaanse jongeren, met als voorlopig dieptepunt het op straat doodschoppen van Anja Jooss.
Het citaat kan als voorbeeld dienen voor hoe Annemarie Postma met haar handicap (op haar elfde belandde ze in een rolstoel) omgaat. Op haar vijftiende deed ze ‘voor de grap’ mee aan de prestigieuze modellenwedstrijd Look of the Year van het modellenbureau Elite. Ze haalde de finale, de bekende fotograaf Govert de Roos maakte een fotoserie van haar en sindsdien is Annemarie Postma voor velen een voorbeeld van hoe je met je handicap kunt leven. Ze schreef twee boeken, heeft een wekelijkse column in het Algemeen Dagblad en ze treedt regelmatig op in fora, tv-programma’s etc.
Haha ja die was echt sterkquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:17 schreef tong80 het volgende:
Uiteindelijk zitten we allemaal met de broccoli.
Het is inderdaad een gigantische doosquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
Ik was blij dat Prem z'n kop hield, nu die muts nog.....
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
De gasten zijn weer bagger.
En toch is het tien keer zo leuk dan vorige week.
Verschrikkelijk mens inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:35 schreef ozzietukker het volgende:
Het is vast al gezegd maar dat mokkel mot gewoon ff dr bek houden vanaf nu, komt echt niks zinnigs uit..wel leuk dit keer!
Die was echt geniaalquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dan kom je onderweg DJ Jean tegen".
Ze was idd zo mogelijk nog irritanter dan die maagperforerende giecheldoos van een Ilse de Langequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:43 schreef twistednerve het volgende:
Leuke aflevering, heb me alleen kapot geergerd aan die Annemarie Postma, verschrikkelijk, constant die uithalen naar Terpstra dat hij daar zo suf zat of op Balkende leek. Nee zij met d'r glittertjes make-up. Kwam echter niets zinnigs uit dat mens. Vond het werkelijk waar tenenkrommend, om nog maar niet te beginnen over die porien discussie van haar.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:51 schreef Verbal het volgende:
Wat was dit een zelfingenomen mokkel, zeg.
Lekker mokkels, en toch leek ze me qua inhoud een 1,0.quote:Op zondag 5 december 2004 00:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ondertitel: De zeven geheimen van eigenwaarde
Hoe was de hele grap ook alweer?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:17 schreef tong80 het volgende:
Uiteindelijk zitten we allemaal met de broccoli.
Dat ging over die fruit die naar Rusland word ge-exporteerdquote:
Ja, hahaha, ik lag daar echt slap van het lachen, zo flauw, toen was alles geweest en toen kwamen die ballonnenquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:47 schreef S-Two het volgende:
Vond dat "feestje" trouwens wel heel droog
Ja die was inderdaad lachen, maar ik had het gevoel dat ik die grap al eens eerder had gehoordquote:Op zondag 5 december 2004 00:46 schreef Keijs het volgende:
Aflevering was helemaal top, ondanks Doekle en Annemarie.
Vond die grap van Harm wel goed.
" Na mijn belediging van de Imam vorige week is hij wel Nederlands gaan leren om mij een dreigbrief te kunnen schrijven"![]()
Dat ze zich meteen al opwondt bij de aankondiging door Harm, de opmerking over een muts en een bril.quote:Op zondag 5 december 2004 13:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Die vrouw was zo irritant en dom dat het weer leuk werd.
Mieke van der Wey is naar mijn weten degene die de Rijdende Rechter presenteerd.quote:Op zondag 5 december 2004 18:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oke dit is de laatste post, vervelend dat die video's het niet doen bij mij.
Weet iemand waar dat aan kan liggen toevallig
je moet er toch gewoon op klikken
bij mij heeft ie de toepassing zogenaamd niet gevonden
Nou, het heeft zeker de laatste jaren 2 seizoenen per jaar. Het bestaat nu een jaar of 7-8 denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Als het 100 afleveringen al duurt, dan duurt het dus ook al (meer dan) 10 jaar? Dat kan ik me echt niet voor de geest halen.
Ja, dat viel mij ook opquote:Op zondag 5 december 2004 14:42 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat ze zich meteen al opwondt bij de aankondiging door Harm, de opmerking over een muts en een bril.
Raoulquote:Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die zich groen en geel heeft geergerd aan Annemarie.
Ik dacht, leuk een columniste, die hebben meestal wel leuke anekdotes of zoiets.
Maar het was gewoon inhoudloos ten top.
Die porien discussie die ze (voornamelijk met zichzelf) voerde ging ook nergens over.
God damn it, als ik ooit beroemd word en ik word uitgenodigd in zo'n programma dan bereid ik het voor tot in de puntjes en haal er geen porieverhalen bij, onsmakelijk gedrag!
Vanavond wel weer eventjes kijken.
Want de 3 oldfashioned grappenmakers vervulden hun taakweer goed.
Raoul is mijn lievelings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |