Idd, net zoals er in het gastenboek van Kopspijkers geklaagd werd dat God als typetje neergezet werd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anders ga je ff lopen zeiken over politieke opvattingen in een cabaret programma.
sa·ti·re (de ~, ~n/~s)quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Allebei van die links extremisten
Hmmsz.. ik heb kopspijkers niet helemaal gezien, en ik vind goeie grappen over bijv. God niet erg, ik kan er de humor wel van inzien. Maar zoals volgens mij in dat liedje van Queen God, Allah enso gewoon een beejte uitschelden vind ik weinig met satire te maken hebben...quote:Op zondag 28 november 2004 20:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Idd, net zoals er in het gastenboek van Kopspijkers geklaagd werd dat God als typetje neergezet werd.![]()
Ik had het over de aflevering van vorige week. Toen God aan de bar zat.quote:Op zondag 28 november 2004 20:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. ik heb kopspijkers niet helemaal gezien, en ik vind goeie grappen over bijv. God niet erg, ik kan er de humor wel van inzien. Maar zoals volgens mij in dat liedje van Queen God, Allah enso gewoon een beejte uitschelden vind ik weinig met satire te maken hebben...
oh okay, dan heb ik nix gezegtquote:Op zondag 28 november 2004 20:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik had het over de aflevering van vorige week. Toen God aan de bar zat.
Er waren een aantal mensen nogal gekwetst daardoor.![]()
Echt geweldig was dat jaquote:Op maandag 29 november 2004 11:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Of dat Raoul op Prem reageerde:
P:"Raoul mag ik t vertellen?"
R:"Nee."
P - steekt verhaal af"
R:"Ik zei NEE. NEE is NEE. Ben jij bekend met het principe VRAAG en ANTWOORD? NEE is NEE!"
Subliem stukje
Anders pleur je even op met je gelinks en gerechts,quote:Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef jerryx het volgende:
[..]
Allebei van die links extremisten
Ik lees nu weer Daphne Deckers, wat was er zo leuk aan die aflevering?quote:Op maandag 29 november 2004 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- Daphne Deckers (Raoul was nergens meer)
Ze was een stuk grappiger dan ik vantevoren van haar gedacht had. Als er een of andere standup-comedian te gast is, heb je hogere verwachtingen van hem dan van iemand die niet bekend is door zijn grappen, een sporter of politicus ofzo.quote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik lees nu weer Daphne Deckers, wat was er zo leuk aan die aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |