Geniale gast is dat, die stem, die bril, dat haar, dat hoofdquote:
Bij mij doet ie het volgens mij gewoon met Windows Media Player...quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:10 schreef BlaBlub het volgende:
Weet iemand hoe je op die site van DWHN die streams van oudere series kan bekijkenMij lukt het niet, kan wel een stream.wmv/rm neerhalen, maar daar doet ie nix mee
Weet ik niet, ze is vast meer van mijn leeftijd dan van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar zou ik die van kunnen kennen?
Idd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zou ik die van kunnen kennen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze is vast meer van mijn leeftijd dan van jouw leeftijd
Zo, 34 al.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)8&q=Annemarie+Postma
ze schrijft voor het AD, zo te zien
dusquote:“Ik ben een vrouw met een handicap, behoor tot de minst geïntegreerde groep wereldwijd, word, meer dan mij lief is, respectloos behandeld en heb meer dan genoeg reden om de wereld de schuld te geven van dingen die mij niet welgevallig zijn. Wettigt dit mij dan ook om te beledigen, te pijnigen of te moorden? Het zou een dagtaak zijn.”
Met deze niet mis te verstane woorden besloot Annemarie Postma (34) onlangs haar wekelijkse column in het AD. Aanleiding was de recente ophef over het wangedrag van Marokkaanse jongeren, met als voorlopig dieptepunt het op straat doodschoppen van Anja Jooss.
Het citaat kan als voorbeeld dienen voor hoe Annemarie Postma met haar handicap (op haar elfde belandde ze in een rolstoel) omgaat. Op haar vijftiende deed ze ‘voor de grap’ mee aan de prestigieuze modellenwedstrijd Look of the Year van het modellenbureau Elite. Ze haalde de finale, de bekende fotograaf Govert de Roos maakte een fotoserie van haar en sindsdien is Annemarie Postma voor velen een voorbeeld van hoe je met je handicap kunt leven. Ze schreef twee boeken, heeft een wekelijkse column in het Algemeen Dagblad en ze treedt regelmatig op in fora, tv-programma’s etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |