die controlequote:Op zondag 21 november 2004 23:06 schreef Spideyman het volgende:
Die goal van Landzaat is toch wel de mooiste van de week
Coquote:Op zondag 21 november 2004 23:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Daar zat Co even met de mond vol tanden![]()
Hij wist even niet meer wat hij moest zeggen toen hij zijn internationals zat op te hemelen en Erwin Koeman opmerkte dat hij ook 3 internationals heeft.quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Co
quote:Op zondag 21 november 2004 23:10 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Hij wist even niet meer wat hij moest zeggen toen hij zijn internationals zat op te hemelen en Erwin Koeman opmerkte dat hij ook 3 internationals heeft.
Kan niet, dan komen ze er aan de bovenkant weer uitquote:Op zondag 21 november 2004 23:16 schreef JeroenV het volgende:
Kunnen ze nog dieper in zijn aars?
Hij keek gewoon hoe hij zijn plek kon behouden, en dat was door Marco aan te stellen.
Match of the Day II begint ook zoquote:Op zondag 21 november 2004 23:22 schreef Spideyman het volgende:
ha, herhaling van dit was het nieuws straks.
Je bent te mild golfert.quote:Op zondag 21 november 2004 23:34 schreef golfer het volgende:
Kesler is echt heel eng.
tnx!quote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Match of the Day II begint ook zo
Ik vond het wel een leuke aflevering, the Master of Evil te gastquote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze aflevering dit, hopelijk volgende week een wat interessantere gast.
en te vriendelijk, als je Jeu ziet wil je flessen wijn met hem gaan drinken op een Limburgse heuvel........ dat soort asociaties heb k niet bij Henk Keslerquote:Op maandag 22 november 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een triest figuur. Een echte bobo. Jeu Sprengers zou het moeten zijn maar die was te flamboyant.
Nog bezig, dan ga ik in bed noog even kijken.quote:Op zondag 21 november 2004 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Match of the Day II begint ook zo
Zal vast Koeman voor de 25e keer dit seizoen zijnquote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze aflevering dit, hopelijk volgende week een wat interessantere gast.
Krijgen jullie dan weer een makkelijk programma?quote:Op zondag 28 november 2004 20:49 schreef jerryx het volgende:
Ach, wij hebben de afgelopen maanden genoeg leedvermaak over Ajax gehad
Nu mogen jullie voor een weekje of 2, daarna is Paauwe op het vliegtuig naar Korea gezet (samen met Song) en staan jullie weer netjes 4 punten onder ons
Houden jullie nou maar even je mond, na 2 degradatie-kandidaten achter elkaar gekregen te hebben.quote:Op zondag 28 november 2004 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan weer een makkelijk programma?
3quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Houden jullie nou maar even je mond, na 2 degradatie-kandidaten achter elkaar gekregen te hebben.
Het waren er 3quote:Op zondag 28 november 2004 20:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Houden jullie nou maar even je mond, na 2 degradatie-kandidaten achter elkaar gekregen te hebben.
Bij Ajax scoren ze inkoppertjes nog wel hoorquote:Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef jerryx het volgende:
Ik dacht : ze zijn niet zo voorspelbaar dat ze '3' gaan zeggen.
Maar ze deden het dus wel.
Jammer dat het niet de hele uitzending er over ging, maar jullie zijn toch ruimschoots aan bod gekomen.quote:Op zondag 28 november 2004 19:39 schreef jerryx het volgende:
Vanavond gaat het de hele avond over Feyenoord en hoe de problemen zijn op te lossen, mag ik aannemen?
Mee eensquote:Op zondag 28 november 2004 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de hele uitzending er over ging, maar jullie zijn toch ruimschoots aan bod gekomen.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:33 schreef cultheld het volgende:
Wat heerlijk om die Borst en Jack te zien balen van 't succes en voetbal van PSV zeg![]()
Zag je ze zich niet ergeren aan PSV?quote:Op zondag 28 november 2004 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Borst was rustig trouwens..
Lijkt me logisch. Dat blijkt wel uit de geschiedenis. Zodra je kop boven het maaiveld komt word je weggekocht door kapitaalkrachtige (lees: niet-Nederlandse) clubs.quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef MaxPower het volgende:
Wordt AZ leeggekocht deze winter? Landzaat naar Ajax, Perez naar PSV, what's next? Huysegems naar Liverpool?
Mij eigenlijk niet echtquote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef tong80 het volgende:
Nou het lijkt me wel een leuke gast.
Royal Armed Forces, dat klinkt nou niet echt sportief.quote:Op zondag 5 december 2004 22:45 schreef Woffel het volgende:
Of over de dood van z'n Marokkaanse teamgenoot http://teletekst.nos.nl/gif/665-01.html
Hou die onzinnige flauwekul voor je aub.quote:Op zondag 5 december 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
Sinouh is een Marokkaanse Nederlander die ik wél in m'n land wil hebben, in tegenstelling tot Ali B.(oussaboun)
Die opmerking van Co kan ik wel 100 keer zienquote:Op zondag 5 december 2004 23:17 schreef tong80 het volgende:
Ik hoef die wedstrijdbeelden niet voor de 10de keer te zien.
Idd héél erg laagquote:Op zondag 5 december 2004 23:34 schreef popolon het volgende:
Gadver wat laag, melden tegen Sinouh die nog van niks wist, over die speler.
Walgelijk JAck, bah.
Inderdaad, die beelden hoeven echt niet nog een keer.quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Jammer het programma begon erg goed. Toen weer een kwartier wedstrijdbeelden. Toen ongein met Sinterklaas. En nou weer wedstrijdbeelden. Doe iets met een leuke gast. Ze verneuken hun eigen programma.
Ach, stel je aan.quote:Op zondag 5 december 2004 23:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
De Feyenoord-supporters scoren weer punten met hun gedrag. Dit heb ik afgelopen week gemist.
En bij 17 van de huidige 18 eredivisieclubs denken de supporters er net zo over.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef xJapser het volgende:
Was het niet " vers van de pers " zeg maar?
Verder :... hulde aan RKC supporters. Doet me beetje denken aan toendertijd Ferry van Vliet bij NAC, krijg toch wel brok in mn keel altijd bij dat soort momenten van relativering van het voetbal. En ook die materiaalman...
echt een reactie van een feyenoorder. echt havenarbeiders gedrag.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ach, stel je aan.Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?quote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
En bij 17 van de huidige 18 eredivisieclubs denken de supporters er net zo over.
Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ach, stel je aan.Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
Snap het ook niet, wat een eikel.quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef rubbereend het volgende:
lekker Jack hoopte ff goedkoop te scoren met een emotionele Sinouh ofzo
Als het alleen bier was geweest dan valt dat nog onder de aso-taferelen. Maar daar zaten ook aanstekers en allerlei andere harde voorwerpen bij, en dat is gewoon achterlijk en crimineel. Natuurlijk wel naief van die Duitser, is zeker sintelbanen gewend waar ie relaxed kan filmen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
echt een reactie van een feyenoorder.
Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Snap het ook niet, wat een eikel.
Puur opzoeken van emoties.
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?
Wanneer is ie uit zijn ontkenningsfase?quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar tjah als het bij Ajax gebeurd dan lul je weer heel anders Loek
Als dit echt waar is, mag die club van mij de rest van het seizoen zonder publiek spelen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...quote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.
Ga lekker slapen Calimero.quote:Maar tjah als het bij Ajax gebeurd dan lul je weer heel anders Loek
Hoi Loek,quote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen gooien
[..]
Ga lekker slapen Calimero.
Dat weet ik dus niet zeker, dat vertelde iemand aan mij, die had er op tv iets van meegekregen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.
Ga je ook niet dood aan.
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mindere uitzending. Ben benieuwd wat ze met Hiddink volgende week doen.
stel je voor dat hij hem wel goed had gekendquote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.
Jack valt echt wel mee hoor. Betrap ik zelden tot nooit op pro-Ajax of anti-Feyenoord/PSV opmerkingen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.
Daarna gaat ie uitgebreid (met enige jaloezie in z'n stem) over het aankoopbeleid van PSV praten en hij doet een poging om een scoop te krijgen m.b.t. een op hand zijnde transfer in de winterstop.
Jack staat zich nu af te trekken op een uitdraai van de kijkcijfersquote:Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je voor dat hij hem wel goed had gekenddan had Jack helemaal voor lul gestaan
Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie in de uitzending nog even meldde dat die speler was overleden. Gelukkig voor Sinouh kende hij hem amper. Voor het zelfde geld was het zijn beste vriend geweest.
Precies, beetje jammer en ongepast was 't. Zeker omdat het al iets langer bekend was dan Van Gelder deed vermoeden.quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.
Had geen enkele functie en was alleen voor het effect.
Jij blijft triest het, maar goed misschien moet jij later ook maar eens een hoop bier in je nek krijgen als je aan het putjes scheppen bentquote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen flikkerenZou je me dan aan gaan klagen ?
[..]
Ga lekker slapen Calimero.
Ja idd ik vind Wilfred Genee beter laat Jack maar gewoon weer land ter zee en in de lucht gaan doen en langs de lijn doet die ook nog wel aardigquote:Op maandag 6 december 2004 07:06 schreef komrad het volgende:
tvp, trouwens Jack was weer eens ongepast bezig, die vent snapt er niets van
Ik erger me vooral aan zijn semi populaire gedrag wat bij mij iig niet erg aanslaat. Er heerst bij dit soort programma's echt zo'n soort ons kent ons mentaliteitquote:Op maandag 6 december 2004 08:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd ik vind Wilfred Genee beter laat Jack maar gewoon weer land ter zee en in de lucht gaan doen en langs de lijn doet die ook nog wel aardig
Niet iedereen heeft op zondag tijd om Studio Sport te kijken... (helaasquote:Op zondag 5 december 2004 23:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad, die beelden hoeven echt niet nog een keer.
was wel enorm smakeloos om hem in de uitzending te confronteren met het overlijden van zijn landgenoot en mede international.quote:Op maandag 6 december 2004 09:06 schreef Dos37 het volgende:
Sinouh was wel een aardige gast hij kwam met als een man met verstand op mij over
die materiaalman had een kleinkind verloren aan kanker en had het er daarom ook zwaar meequote:Op maandag 6 december 2004 09:06 schreef Sloggi het volgende:
Leg trouwens nog eens even uit wat die beelden met die materiaalman met die knuffeltjes nou precies inhielden? Ik heb de eerste tien minuten gemist...
Laten ze dan een apart herhaalblokje doen of zo voor de beelden, en dan ook apart de discussie.quote:Op maandag 6 december 2004 08:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft op zondag tijd om Studio Sport te kijken... (helaas)
Het dochtertje van Alfred Schreuder lijdt zoals we weten aan een levensbedreigende ziekte. Supporters van RKC gooiden daarom knuffelbeertjes op het voetbalveld. Toevallig had de materiaalman van RKC die de beertjes opraapte een jaar terug zelf een kleindochter verloren. Herinneringen kwamen dus waarschijnlijk naar boven.quote:Op maandag 6 december 2004 09:06 schreef Sloggi het volgende:
Leg trouwens nog eens even uit wat die beelden met die materiaalman met die knuffeltjes nou precies inhielden? Ik heb de eerste tien minuten gemist...
Aha. Ik vroeg me al af of 'ie een goede vriend van Schreuder was of iets dergelijks, maar het bleek dus ergerquote:Op maandag 6 december 2004 09:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het dochtertje van Alfred Schreuder lijdt zoals we weten aan een levensbedreigende ziekte. Supporters van RKC gooiden daarom knuffelbeertjes op het voetbalveld. Toevallig had de materiaalman van RKC die de beertjes opraapte een jaar terug zelf een kleindochter verloren. Herinneringen kwamen dus waarschijnlijk naar boven.
maar zoals ik al zei, het is nogal onsmakelijk naar mijn mening te gaan vertellen wat de dochter van schreuder precies heeft. Je merkte ook dat Sinouh zoiets had van, wat wil je nu dat ik daar over zeg. En je gaat idd als teamgenoot toch daar op tv niet over beginnen, slechte actie van Jack!quote:Op maandag 6 december 2004 09:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aha. Ik vroeg me al af of 'ie een goede vriend van Schreuder was of iets dergelijks, maar het bleek dus erger
Jack is gewoon een eikelquote:Op maandag 6 december 2004 09:16 schreef komrad het volgende:
[..]
maar zoals ik al zei, het is nogal onsmakelijk naar mijn mening te gaan vertellen wat de dochter van schreuder precies heeft. Je merkte ook dat Sinouh zoiets had van, wat wil je nu dat ik daar over zeg. En je gaat idd als teamgenoot toch daar op tv niet over beginnen, slechte actie van Jack!
Mijn voorstel: Hugo Borst en Jouri Mulder mogen blijven en Jack -> exitquote:Op maandag 6 december 2004 09:20 schreef keijz het volgende:
Studio Voetbal is dus echt wel leuker dan Voetbal Insite.. Ik vond gister alleen wel een ongepast dat jJack moest vertellen van die dode voetballer
ja laten ze Genee maar halen dat vind ik wel een redelijke verder is het goed ze komen ook altijd met goeie gasten volgende week trouwens Guus Hiddinkquote:Op maandag 6 december 2004 09:23 schreef komrad het volgende:
[..]
Mijn voorstel: Hugo Borst en Jouri Mulder mogen blijven en Jack -> exit
die sinterklaascadeau's waren trouwens ook heel erg![]()
Guus wilde eerst nooit komen maar nu ze door zijn is hij in 2 weken bij zowel Voetbal Inside als bij Studio Voetbal, is ook wel een beetje raar, alleen dingen uitleggen als alles goed gaat, wat ik PSV trouwens erg gunquote:Op maandag 6 december 2004 09:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja laten ze Genee maar halen dat vind ik wel een redelijke verder is het goed ze komen ook altijd met goeie gasten volgende week trouwens Guus Hiddink
Je moet niet zelf dingen gaan bedenken, Guus wilde zeker wel eerder langskomen maar had het gewoonweg te druk. Logisch want hij heeft 3 banen.quote:Op maandag 6 december 2004 09:25 schreef komrad het volgende:
[..]
Guus wilde eerst nooit komen maar nu ze door zijn is hij in 2 weken bij zowel Voetbal Inside als bij Studio Voetbal, is ook wel een beetje raar, alleen dingen uitleggen als alles goed gaat, wat ik PSV trouwens erg gun![]()
Bij VI werd gezegd dat hij niet eerder langs wilde komen en het is ook zijn eigen keuze. De constructie is alleen een beetje raar als je jezelf als trainer zou moeten ontslaanquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je moet niet zelf dingen gaan bedenken, Guus wilde zeker wel eerder langskomen maar had het gewoonweg te druk. Logisch want hij heeft 3 banen.
In Voetbal Insite werd niet letterlijk gezegd (die aflevering met Koeman) dat Hiddink niet kwam omdat hij niet wilde. Er werd vastgesteld dat Hiddink nog nooit was geweest en daarna werd er gegist naar de reden. Beetje makkelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 10:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Bij VI werd gezegd dat hij niet eerder langs wilde komen en het is ook zijn eigen keuze. De constructie is alleen een beetje raar als je jezelf als trainer zou moeten ontslaan
Dat was toen geen giswerk. Genee bracht het toen als een feit.quote:Op maandag 6 december 2004 10:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In Voetbal Insite werd niet letterlijk gezegd (die aflevering met Koeman) dat Hiddink niet kwam omdat hij niet wilde. Er werd vastgesteld dat Hiddink nog nooit was geweest en daarna werd er gegist naar de reden. Beetje makkelijk.
ja, daar zal hij erg druk mee zijnquote:Hiddink is overigens ook adviseur van het Z-Koreaans elftal.
''net binnengekomen''...dus niet. Voor de uitzending uberhaupt begon stond het al op teletekst..quote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is er zo laag aan dat Jack een net binnengekomen bericht meld?? Ik vind het eerder raar dat Sinouh het nog niet wist (overigens goede gozer)
Waarom zouden de mensen die naar Studio Voetbal kijken niet mogen weten wat er aan de hand is? Sommige mensen lezen blijkbaar geen voetbaltijdschriften/kranten/internet en weten mijn god niet waarom Schreuder al die knuffeltjes naar zich toegegooid krijgt.quote:Op maandag 6 december 2004 09:07 schreef komrad het volgende:
Ik vond het ook niet nodig om op tv te vertellen wat er met de dochter van schreuder aan de hand is.
jaquote:
Dan stel ik het kopen van lenzen nog even uit.quote:
ja, dat viel me ook al opquote:Op maandag 6 december 2004 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan stel ik het kopen van lenzen nog even uit.
Sinouh at wel veel pepernoten.
dat is ook geen probleem, ik vind het alleen niet nodig om te zeggen dat ze een tumor in haar hoofd heeft. Is prive en eigenlijk is het zelfs verboden ivm geheimhouding van medische dossiers.quote:Op maandag 6 december 2004 11:49 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Waarom zouden de mensen die naar Studio Voetbal kijken niet mogen weten wat er aan de hand is? Sommige mensen lezen blijkbaar geen voetbaltijdschriften/kranten/internet en weten mijn god niet waarom Schreuder al die knuffeltjes naar zich toegegooid krijgt.
Wat mij betreft mochten ze best zeggen dat het dochtertje van Schreuder een levensbedreigende ziekte heeft. Het staat immers ook al in andere media vermeld.
De speler in kwestie heeft zelf besloten dit naar buiten te brengen. Het zijn inderdaad privéomstandigheden, maar hij kiest hier zelf voor. Voor de rest is het gewoon een mooi gebaar van de supporters en dat mogen ze ook wel eens laten zien. En verboden is het niet hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is ook geen probleem, ik vind het alleen niet nodig om te zeggen dat ze een tumor in haar hoofd heeft. Is prive en eigenlijk is het zelfs verboden ivm geheimhouding van medische dossiers.
waarom? Ik wil wel zien of Borst dan ook zo uitgesproken is, en hoe Sneijder daar op reageertquote:Op maandag 6 december 2004 12:14 schreef JaWi het volgende:
Ik ben bang dat een confrontatie tussen Borst en Sneijder op voorhand al niet echt gunstig zal zijn.
Ik denk dat Sneijder niet bij machte is om überhaupt fatsoenlijk te discussieren met Borst. Borst zit daar toch al met een bij voorbaat uitgesproken positie en een andere positie. Beetje lastig om uit te leggen.quote:Op maandag 6 december 2004 12:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom? Ik wil wel zien of Borst dan ook zo uitgesproken is, en hoe Sneijder daar op reageert.
Het gebaar is idd erg goed. Maar is het nodig op tv alle specifics door te laten komen. Als iemand het echt wil weten heb je het zo op het net gevondenquote:Op maandag 6 december 2004 12:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
De speler in kwestie heeft zelf besloten dit naar buiten te brengen. Het zijn inderdaad privéomstandigheden, maar hij kiest hier zelf voor. Voor de rest is het gewoon een mooi gebaar van de supporters en dat mogen ze ook wel eens laten zien. En verboden is het niet hoor.
wodt toch leuke tv danquote:Op maandag 6 december 2004 12:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder niet bij machte is om überhaupt fatsoenlijk te discussieren met Borst. Borst zit daar toch al met een bij voorbaat uitgesproken positie en een andere positie. Beetje lastig om uit te leggen..
In zekere zin is het niet verkeerd om de kijker in te lichten. En er zijn blijkbaar ook mensen die het nog niet weet. Ze melden toch ook als iemand een hartstilstand krijgt een auto-ongeluk heeft gehad, of een ouder heeft verloren ofzo. Als de speler het zelf niet gewild zou hebben zou het niet naar buiten zijn gekomen. Het is natuurlijk heel erg, maar om het daarom niet te melden?quote:Op maandag 6 december 2004 12:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Het gebaar is idd erg goed. Maar is het nodig op tv alle specifics door te laten komen. Als iemand het echt wil weten heb je het zo op het net gevonden
Ik hoop hetquote:
die media coach is nou net het probleemquote:Op maandag 6 december 2004 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hoop het. Denk dat ze er goed aan doen om Sneijder even langs een mediacoach te laten gaan
.
Die mediatrainer zorgt voor veel blaten en weinig zeggenquote:Op maandag 6 december 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die media coach is nou net het probleem
Waaromquote:Op maandag 6 december 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die media coach is nou net het probleem
Past mooi bij Sneijder danquote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Die mediatrainer zorgt voor veel blaten en weinig zeggen
die andere rooie zegt het alquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Die mediatrainer zorgt voor veel blaten en weinig zeggen
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
Sneijder is in de buurt van de camera gewoon een ongeleid projectiel.
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.
Nee, dat mag niet. We zitten hier bij de publieke omroepquote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?
vind k ook, dan komt Borst wat meer aan bod en kan er gewoon wat meer en breder over voetbal gepraat worden.quote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef JaWi het volgende:
Het zou mooi zijn als het programma eens wat langer zou duren, dat terzijde.
Youri is ook niet slecht maar verder deel ik je conclusie welquote:Op maandag 6 december 2004 14:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat een kutuitzending gisteren zeg, een beetje sinterklaas spelen met lijkenpikker Jack. Gooien medische gegevens op tafel en oh ja, Sinouh je medespeler is dood![]()
VI is een 10 x beter programma SV kijk ik alleen vanwege Hugo Borst
Aha ik begreep dat het net vers van de pers wasquote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef anoukforza het volgende:
[..]
''net binnengekomen''...dus niet. Voor de uitzending uberhaupt begon stond het al op teletekst..
Ik had het al na het NOS-journaal gehoord.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha ik begreep dat het net vers van de pers was
Het ging eigenlijk nergens over, Guus weet goed wat ie moet antwoorden om niks te zeggen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
Guus speelt daar gewoon een spelletje, heerlijk om te zien.quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 december 2004 16:21 schreef pascalheister het volgende:
is het om de paar weken een herhaling van bepaalde gasten ofzo
Hmmz vind het wel mee vallen als ze hem interviewen, Marco praat ook graag over de HCE en Nederlandse spelers in het buitenland.quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Ah geen Van basten
Nederlandselftal gelul weer
neuh, ik vind de crisis van Feyenoord veel interessanter, en was benieuwd hoe Wotte de verdedigers en middenvelders nu weer ging verdedigenquote:
3 maanden ? levenslang moet je zo iemand schorsen , én voor de burgerechtbank slepen voor slagen en verwondingen ( Lozano heeft in Belgie ook zijn proces daarvoor gewonnen destijds ) ,quote:Op zondag 19 december 2004 23:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Mijn God, die gozer moet echt 3 maanden geschorst worden
Ja weetikveel, misschien de rest van het seizoen.quote:Op zondag 19 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
3 maar?
ja een topic waardquote:Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Sparta speler Kokmeijer breekt zijn been.
ja dat zou wel een idee zijn op het dubbele van hoelang Kokmeijer eruit isquote:Op zondag 19 december 2004 23:12 schreef rubbereend het volgende:
van die overtreding net zolang schorsen als Kokmeijer is uitgeschakeld!
Bladder is blaasquote:Op zondag 19 december 2004 23:28 schreef pberends het volgende:
Blatter staat in het Engels toch voor "ik moet pissen"
quote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Bassie = sul. Kluivert speelt laatste tijd niet echt in de spits en is dus zogenaamd niet echt geschikt, althans dat maak ik nu weer eruit op.
Nee die Kuyt, dat is zeker een rechtsbuiten-speler bij de Nurds. Slecht argument.
Ik zie toch veel liever Kuijt in Oranje dan die Kluivertquote:Op zondag 19 december 2004 23:40 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Bassie = sul. Kluivert speelt laatste tijd niet echt in de spits en is dus zogenaamd niet echt geschikt, althans dat maak ik nu weer eruit op.
Nee die Kuyt, dat is zeker een rechtsbuiten-speler bij de Nurds. Slecht argument.
Ja liever een boer uiot Katwijk hoewl ie geen pepernoot raakt danj een flamboyante amsterdammer die topscorer is allertijden.quote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ik zie toch veel liever Kuijt in Oranje dan die KluivertDie wil tenminste winnen voor z'n land.
Marco is bang dat de (sinds kort weer redelijk goede) naam van Oranje weer naar de klote gaat als ie Kluivert oproept.
Mooi , misschien krijgen ze ooit nog wel eens een goeie wielercommentator dan bij de NOS ...quote:Op maandag 20 december 2004 02:13 schreef MaxPower het volgende:
Het was inderdaad Mart Smeets die een open sollicitatie gedaan heeft (in de Vara-gids??).
Ja idd gewoon opdonderen met die vent. Hij heeft totaal geen gevoel voor discusiequote:Op zondag 19 december 2004 23:53 schreef popolon het volgende:
Jack moet gewoon weer lekker Ter land Ter zee gaan doen
IJdele hoop, om goed commentaar bij de wielerwedstrijden te krijgen, zap ik toch naar jullie toe. Dat is eigenlijk vooral leuk als er een Nederlander wint.quote:Op maandag 20 december 2004 02:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi , misschien krijgen ze ooit nog wel eens een goeie wielercommentator dan bij de NOS ...
en minder leuk als een Belg wint, maar dat terzijde..quote:Op maandag 20 december 2004 08:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
IJdele hoop, om goed commentaar bij de wielerwedstrijden te krijgen, zap ik toch naar jullie toe. Dat is eigenlijk vooral leuk als er een Nederlander wint.
Zeg Maarten Ducrot geeft er al een jaar lang een goede snok aan. Die laat zijn karretje echt niet in de poep rijden door nono Herbert.quote:Op maandag 20 december 2004 02:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mooi , misschien krijgen ze ooit nog wel eens een goeie wielercommentator dan bij de NOS ...
Tsja, Marco kon antwoorden wat ie wou op de vraag/stelling van Hugo, aan zn gezicht kon je al zien dat hij het absoluut niet tof vond dat er spelers waren gaan stappen..quote:Op zondag 19 december 2004 23:33 schreef rubbereend het volgende:niet slim van van Basten om dat stappen te noemen zo........... hier duikt de pers op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |