Hou die onzinnige flauwekul voor je aub.quote:Op zondag 5 december 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
Sinouh is een Marokkaanse Nederlander die ik wél in m'n land wil hebben, in tegenstelling tot Ali B.(oussaboun)
Die opmerking van Co kan ik wel 100 keer zienquote:Op zondag 5 december 2004 23:17 schreef tong80 het volgende:
Ik hoef die wedstrijdbeelden niet voor de 10de keer te zien.
Idd héél erg laagquote:Op zondag 5 december 2004 23:34 schreef popolon het volgende:
Gadver wat laag, melden tegen Sinouh die nog van niks wist, over die speler.
Walgelijk JAck, bah.
Inderdaad, die beelden hoeven echt niet nog een keer.quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Jammer het programma begon erg goed. Toen weer een kwartier wedstrijdbeelden. Toen ongein met Sinterklaas. En nou weer wedstrijdbeelden. Doe iets met een leuke gast. Ze verneuken hun eigen programma.
Ach, stel je aan.quote:Op zondag 5 december 2004 23:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
De Feyenoord-supporters scoren weer punten met hun gedrag. Dit heb ik afgelopen week gemist.
En bij 17 van de huidige 18 eredivisieclubs denken de supporters er net zo over.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef xJapser het volgende:
Was het niet " vers van de pers " zeg maar?
Verder :... hulde aan RKC supporters. Doet me beetje denken aan toendertijd Ferry van Vliet bij NAC, krijg toch wel brok in mn keel altijd bij dat soort momenten van relativering van het voetbal. En ook die materiaalman...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |