die andere rooie zegt het alquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Die mediatrainer zorgt voor veel blaten en weinig zeggen
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
Sneijder is in de buurt van de camera gewoon een ongeleid projectiel.
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.
Nee, dat mag niet. We zitten hier bij de publieke omroepquote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?
vind k ook, dan komt Borst wat meer aan bod en kan er gewoon wat meer en breder over voetbal gepraat worden.quote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef JaWi het volgende:
Het zou mooi zijn als het programma eens wat langer zou duren, dat terzijde.
Youri is ook niet slecht maar verder deel ik je conclusie welquote:Op maandag 6 december 2004 14:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat een kutuitzending gisteren zeg, een beetje sinterklaas spelen met lijkenpikker Jack. Gooien medische gegevens op tafel en oh ja, Sinouh je medespeler is dood![]()
VI is een 10 x beter programma SV kijk ik alleen vanwege Hugo Borst
Aha ik begreep dat het net vers van de pers wasquote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef anoukforza het volgende:
[..]
''net binnengekomen''...dus niet. Voor de uitzending uberhaupt begon stond het al op teletekst..
Ik had het al na het NOS-journaal gehoord.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha ik begreep dat het net vers van de pers was
Het ging eigenlijk nergens over, Guus weet goed wat ie moet antwoorden om niks te zeggen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |