die andere rooie zegt het alquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Die mediatrainer zorgt voor veel blaten en weinig zeggen
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.quote:Op maandag 6 december 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
Sneijder is in de buurt van de camera gewoon een ongeleid projectiel.
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
na een wedstrijd wel. In zo'n studio niet helaas.
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?quote:Op maandag 6 december 2004 12:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan me hem niet in de studio herinneren. Maar misschien heb je wel gelijk.
Nee, dat mag niet. We zitten hier bij de publieke omroepquote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik hoef toch geen namen van programma's te noemen he?
vind k ook, dan komt Borst wat meer aan bod en kan er gewoon wat meer en breder over voetbal gepraat worden.quote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef JaWi het volgende:
Het zou mooi zijn als het programma eens wat langer zou duren, dat terzijde.
Youri is ook niet slecht maar verder deel ik je conclusie welquote:Op maandag 6 december 2004 14:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat een kutuitzending gisteren zeg, een beetje sinterklaas spelen met lijkenpikker Jack. Gooien medische gegevens op tafel en oh ja, Sinouh je medespeler is dood![]()
VI is een 10 x beter programma SV kijk ik alleen vanwege Hugo Borst
Aha ik begreep dat het net vers van de pers wasquote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef anoukforza het volgende:
[..]
''net binnengekomen''...dus niet. Voor de uitzending uberhaupt begon stond het al op teletekst..
Ik had het al na het NOS-journaal gehoord.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha ik begreep dat het net vers van de pers was
Het ging eigenlijk nergens over, Guus weet goed wat ie moet antwoorden om niks te zeggen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 13 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
k vond t wel leuk met Guus, maar dat zal er vooral aan liggen dat k PSV fan ben dan
Guus speelt daar gewoon een spelletje, heerlijk om te zien.quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 december 2004 16:21 schreef pascalheister het volgende:
is het om de paar weken een herhaling van bepaalde gasten ofzo
Hmmz vind het wel mee vallen als ze hem interviewen, Marco praat ook graag over de HCE en Nederlandse spelers in het buitenland.quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Ah geen Van basten
Nederlandselftal gelul weer
neuh, ik vind de crisis van Feyenoord veel interessanter, en was benieuwd hoe Wotte de verdedigers en middenvelders nu weer ging verdedigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |