echt een reactie van een feyenoorder. echt havenarbeiders gedrag.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ach, stel je aan.Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?quote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
En bij 17 van de huidige 18 eredivisieclubs denken de supporters er net zo over.
Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ach, stel je aan.Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
Snap het ook niet, wat een eikel.quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef rubbereend het volgende:
lekker Jack hoopte ff goedkoop te scoren met een emotionele Sinouh ofzo
Als het alleen bier was geweest dan valt dat nog onder de aso-taferelen. Maar daar zaten ook aanstekers en allerlei andere harde voorwerpen bij, en dat is gewoon achterlijk en crimineel. Natuurlijk wel naief van die Duitser, is zeker sintelbanen gewend waar ie relaxed kan filmen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
echt een reactie van een feyenoorder.
Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Snap het ook niet, wat een eikel.
Puur opzoeken van emoties.
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?
Wanneer is ie uit zijn ontkenningsfase?quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar tjah als het bij Ajax gebeurd dan lul je weer heel anders Loek
Als dit echt waar is, mag die club van mij de rest van het seizoen zonder publiek spelen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...quote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.
Ga lekker slapen Calimero.quote:Maar tjah als het bij Ajax gebeurd dan lul je weer heel anders Loek
Hoi Loek,quote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen gooien
[..]
Ga lekker slapen Calimero.
Dat weet ik dus niet zeker, dat vertelde iemand aan mij, die had er op tv iets van meegekregen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.
Ga je ook niet dood aan.
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mindere uitzending. Ben benieuwd wat ze met Hiddink volgende week doen.
stel je voor dat hij hem wel goed had gekendquote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.
Jack valt echt wel mee hoor. Betrap ik zelden tot nooit op pro-Ajax of anti-Feyenoord/PSV opmerkingen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.
Daarna gaat ie uitgebreid (met enige jaloezie in z'n stem) over het aankoopbeleid van PSV praten en hij doet een poging om een scoop te krijgen m.b.t. een op hand zijnde transfer in de winterstop.
Jack staat zich nu af te trekken op een uitdraai van de kijkcijfersquote:Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je voor dat hij hem wel goed had gekenddan had Jack helemaal voor lul gestaan
Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie in de uitzending nog even meldde dat die speler was overleden. Gelukkig voor Sinouh kende hij hem amper. Voor het zelfde geld was het zijn beste vriend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |