Hoi Loek,quote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen gooien
[..]
Ga lekker slapen Calimero.
Dat weet ik dus niet zeker, dat vertelde iemand aan mij, die had er op tv iets van meegekregen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.
Ga je ook niet dood aan.
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mindere uitzending. Ben benieuwd wat ze met Hiddink volgende week doen.
stel je voor dat hij hem wel goed had gekendquote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.
Jack valt echt wel mee hoor. Betrap ik zelden tot nooit op pro-Ajax of anti-Feyenoord/PSV opmerkingen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.
Daarna gaat ie uitgebreid (met enige jaloezie in z'n stem) over het aankoopbeleid van PSV praten en hij doet een poging om een scoop te krijgen m.b.t. een op hand zijnde transfer in de winterstop.
Jack staat zich nu af te trekken op een uitdraai van de kijkcijfersquote:Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stel je voor dat hij hem wel goed had gekenddan had Jack helemaal voor lul gestaan
Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie in de uitzending nog even meldde dat die speler was overleden. Gelukkig voor Sinouh kende hij hem amper. Voor het zelfde geld was het zijn beste vriend geweest.
Precies, beetje jammer en ongepast was 't. Zeker omdat het al iets langer bekend was dan Van Gelder deed vermoeden.quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.
Had geen enkele functie en was alleen voor het effect.
Jij blijft triest het, maar goed misschien moet jij later ook maar eens een hoop bier in je nek krijgen als je aan het putjes scheppen bentquote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen flikkerenZou je me dan aan gaan klagen ?
[..]
Ga lekker slapen Calimero.
Ja idd ik vind Wilfred Genee beter laat Jack maar gewoon weer land ter zee en in de lucht gaan doen en langs de lijn doet die ook nog wel aardigquote:Op maandag 6 december 2004 07:06 schreef komrad het volgende:
tvp, trouwens Jack was weer eens ongepast bezig, die vent snapt er niets van
Ik erger me vooral aan zijn semi populaire gedrag wat bij mij iig niet erg aanslaat. Er heerst bij dit soort programma's echt zo'n soort ons kent ons mentaliteitquote:Op maandag 6 december 2004 08:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd ik vind Wilfred Genee beter laat Jack maar gewoon weer land ter zee en in de lucht gaan doen en langs de lijn doet die ook nog wel aardig
Niet iedereen heeft op zondag tijd om Studio Sport te kijken... (helaasquote:Op zondag 5 december 2004 23:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad, die beelden hoeven echt niet nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |