Dat was voor Job, ik vergeet dus steeds de dreumesjes te verplaatsen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:08 schreef Karin het volgende:
Dat vergeet ik steedsZal het gelijk aanpassen.
Bovenaan het scherm, naast de topictitel, zie je een geel driehoekje met uitroepteken. Als je daarop klikt, kun je (al dan niet anoniem) een topicreport plaatsen, zodat de mods zodra ze in OUD komen zien dat er wat mee isquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, ik ben een nono, maar wat is een topicreport
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:05 schreef phluphy het volgende:
* paniek * !! de emo-smiley is weg :'(
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gechecked en het mag dus gewoon. TS heeft gemailed en toestemming gekregen.
dat zou wel heeeeel makkelijk zijn ja..Anders kan ik er wel 10 pakken papier en 10 jaar voor uittrekkenquote:Op zaterdag 4 december 2004 12:37 schreef E.T. het volgende:
we zouden met z'n allen natuurlijk een gezamelijk verzoek bij Breuls in kunnen dienen; speciaal voor Ouder(s) een optie dat je al je eigen posts (of een selectie daarvan) kunt printen/opslaan
Er is een mogelijkheid, maar ik weet niet of het forum dat dan kan trekken en of Breuls zover was/is met het doordenken van de nieuwe 'search' feature . . .quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:17 schreef LadyS het volgende:
ik wil graag mijn tijd hi op fok archiveren zeg maar.. vanaf het 2e streepjestopic tot nu..
maar hoe kan ik dat het beste doen? zijn er foefjes voor, of is het gewoon een kwestie van alle posts bij elkaar zoeken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |