abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23388283
wanneer is het de beste tijd om het te doen als je zwanger wilt worden?
als deze vraag al eens eerder gesteld is dan alvast mij excuses....
pi_23388312
vanaf een week tot rond 10 dagen ongeveer na de eerste dag van de menstruatie, afhankelijk van hoe je cyclus loopt
pi_23388350
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23388498
dank u!
pi_23388565
ik vind het fijn dat je de vraag gesteld heb, ook ik heb er een hoop aan.
pi_23388603
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:01 schreef QAZ het volgende:
ik vind het fijn dat je de vraag gesteld heb, ook ik heb er een hoop aan.
mooi zo
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 november 2004 @ 22:16:25 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23388959
[flauw]
Zaterdag 27 november om 11 minuten over drie...
[/flauw]

Wachten op het tweede streepje deel 52 hier kun je met dit soort vragen altijd terecht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2004 @ 22:36:33 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_23389662
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[flauw]
Zaterdag 27 november om 11 minuten over drie...
[/flauw]
In oktember, terwijl hij een rood puntmutsje draagt, nee, niet daar, en zij een paarse strik met goude bolletjes in dr haar heeft!!

Én, hét moet op de keukentafel gebeuren, heb je die niet, heb je 1 ding, pech
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23391056
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:36 schreef moussy het volgende:

[..]

In oktember, terwijl hij een rood puntmutsje draagt, nee, niet daar, en zij een paarse strik met goude bolletjes in dr haar heeft!!

Én, hét moet op de keukentafel gebeuren, heb je die niet, heb je 1 ding, pech
wicked....... vroeg het toch netjes........
pi_23391578
Of wanneer is het de beste tijd om het niét te doen
pi_23391800
Maar 14 dagen voor de volgende menstruatie, ik ben een expert a/h worden

en opzich heb ik hier ook wat aan (althans of niet de komende maanden meer ) + altijd interessant, die ovulatietoestanden te weten etc
  woensdag 17 november 2004 @ 23:55:25 #12
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23391868
En denk er aan, benen in de lucht en minstens een half uur zo blijven liggen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 00:10:47 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_23392328
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef coolbabe het volgende:
En denk er aan, benen in de lucht en minstens een half uur zo blijven liggen
je vergeet het kussen onder de kont
  donderdag 18 november 2004 @ 00:30:22 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23392824
*kuch*
Onzin is een paar deuren verderop. TS stelt een hele normale vraag, dus normale antwoorden zijn, voor zover nog niet gegeven, dan ook van harte welkom.
pi_23392906
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:10 schreef moussy het volgende:

je vergeet het kussen onder de kont
Mag je iemand aanklagen wegens opzettelijk proberen te bezwangeren?
Want diegene deed ook nog een kussen onder mijn kont

sorry Brighteyes! vond dit toch wel frappant
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 00:42:36 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_23393042
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:34 schreef Mokos het volgende:

[..]

Mag je iemand aanklagen wegens opzettelijk proberen te bezwangeren?
Want diegene deed ook nog een kussen onder mijn kont

sorry Brighteyes! vond dit toch wel frappant

Nou diegene wilde waarschijnlijk gewoon wat dieper komen
pi_23393370
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:42 schreef moussy het volgende:

Nou diegene wilde waarschijnlijk gewoon wat dieper komen
Oh ok, ja je weet het niet tegenwoordig met sommige manspersonen

maar diegene is voor de rest wel lief, alleen een 'beetje' tegenstrijdig dus (bedenkelijke-en-ogen-heen-en-weer-bewegende-smiley toevoegt), mannen
pi_23395772
Toch maar een uitleg. Wanneer je het 't beste kan doen is afhankelijk van haar cyclus. Gemiddeld duurt een cyclus 28 dagen en vindt de eisprong gemiddeld 14 dagen voor de volgende ongesteldheid plaats = op dag 15 bij een 28 daagse cyclus.
Nog duidelijker: Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen wordt een vrouw bijv. op zondag ongesteld (dag 1), is twee weken daarna op zondag de eisprong (dag 15) en wordt ze twee weken later op zondag weer ongesteld (dag 29 dag 1 van nieuwe cyclus).

Omdat een eitje maar een aantal uren na de eisprong bevrucht kan worden is het zaak om dan zoveel mogelijk zaadcellen op de loer te hebben liggen. Zaadcellen blijven als het goed is een aantal dagen leven in de baarmoeder. De beste kwaliteit sperma schijn je te hebben als je om de dag klaarkomt. Dus: vanaf cyclusdag 10 tm 16 om de dag sex hebben (en tussendoor van jezelf afblijven ). Of de periode wat ruimer nemen als je zekerder wil zijn, bijv. dag 8 tm 22 = van een week na begin ongesteldheid tot een week voor de nieuwe ongesteldheid. Dit allemaal uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, bij een kortere of langere cyclus verschuiven die dagen.

Een vrouw kan zelf merken dat haar eisprong eraan komt o.a. doordat haar afscheiding verandert, het wordt meer, dun en doorzichtig, als rauw eiwit. Dan pas laat de baarmoedermond sperma door.

Succes ermee

[ Bericht 0% gewijzigd door Merisse op 18-11-2004 11:14:08 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23398883
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:56 schreef Merisse het volgende:
Toch maar een uitleg. Wanneer je het 't beste kan doen is afhankelijk van haar cyclus. Gemiddeld duurt een cyclus 28 dagen en vindt de eisprong gemiddeld 14 dagen voor de volgende ongesteldheid plaats = op dag 15 bij een 28 daagse cyclus.
Nog duidelijker: Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen wordt een vrouw bijv. op zondag ongesteld (dag 1), is twee weken daarna op zondag de eisprong (dag 15) en wordt ze twee weken later op zondag weer ongesteld (dag 29 dag 1 van nieuwe cyclus).

Omdat een eitje maar een aantal uren na de eisprong bevrucht kan worden is het zaak om dan zoveel mogelijk zaadcellen op de loer te hebben liggen. Zaadcellen blijven als het goed is een aantal dagen leven in de baarmoeder. De beste kwaliteit sperma schijn je te hebben als je om de dag klaarkomt. Dus: vanaf cyclusdag 10 tm 16 om de dag sex hebben (en tussendoor van jezelf afblijven ). Of de periode wat ruimer nemen als je zekerder wil zijn, bijv. dag 8 tm 22 = van een week na begin ongesteldheid tot een week voor de nieuwe ongesteldheid. Dit allemaal uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, bij een kortere of langere cyclus verschuiven die dagen.

Een vrouw kan zelf merken dat haar eisprong eraan komt o.a. doordat haar afscheiding verandert, het wordt meer, dun en doorzichtig, als rauw eiwit. Dan pas laat de baarmoedermond sperma door.

Succes ermee
Mag ik u hartelijk danken voor de uitleg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')