abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23322432
vervolg van wachten op het 2de streepje #51

7 november Girl24 NOD
23 november Igraine NOD
26 november Suzziieee NOD
26 november AlsoStarring NOD
30 november Marie79 NOD
02 december Slaapmeisje - fertiliteitskliniek
04 december hartje NOD
05 december Slaapmeisje NOD
05 december heavenswoman NOD
07 december AlsoStarring tel.consult gyn
10 december Hartje gyn
16 december Merisse NOD
20 december Ingrid19 NOD
23 december lunastar NOD

Wachtend op NOD:
Dreamgirl
Pizzakoeriertje

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom.

Handige links:

Foliumzuur
De menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientenvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 11% gewijzigd door Karin op 23-11-2004 20:58:04 ]
pi_23322446
Mijn laatste bericht.

Snowww, gefeliciteerd in een keer raak

Alsostarring, succes vandaag bij de gyn.

Slaapmeisje succes vandaag.
  maandag 15 november 2004 @ 08:21:56 #3
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23322457
slaapmeisje succes vandaag !! hoop dat alles goed is/gaat!

ps de links van de OP werken niet
  maandag 15 november 2004 @ 09:29:52 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23323045
Slaapmeisje, succes vandaag!
pi_23323094
Lieve Slaapmeisje, hopelijk ben ik nog niet te laat om je heel veel succes en sterkte te wensen voor vandaag. Ontspannen, goed ademhalen en je daarna lekker laten vertroetelen. Hopelijk is alles in orde en heeft het zelfs positief resultaat.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_23323147
AlsoStarring, succes bij de gyn. Ik duim voor je dat ze je willen helpen.
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 09:53:05 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23323337
Goedemorgen Ik hoef pas om 14.00 uur bij de gyn te zijn dus ben nu nog lekker op mijn werk. Nou ja, lekker Gisteravond heerlijk in bad geweest en me nog even flink te ontspannen en dat zal ik ook vanmiddag doen. Ik ga er gewoon op dezelfde manier in als bij een IUI, flink ontspannen en goed blijven ademhalen, dan zal de pijn vast wel meevallen. Slaapvriendje brengt me daarna naar huis en dan kan ik lekker bijkomen en mezelf volproppen met de minimarsjes, minibountys en minihoehetendiedingenmetpinda's die we nog overhebben van de St.Maarten.

AlsoStarring veel succes bij de gyn vandaag :8

P.s. aanvulling op hierboven: Snickers

[ Bericht 7% gewijzigd door Slaapmeisje op 15-11-2004 11:25:13 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23323424
That's the spirit Slaapmeisje.
En ik hoop dat de pijn meevalt zodat jullie vanavond, overmorgen en vrijdag nog even goed kunnen klussen.
Ik duim verschrikkelijk hard voor je!
pi_23323553
Succes Slaapmeisje, hopelijk valt het je mee!!

Heb zaterdag nog getest, maar kreeg in plaats van een plusje of een streep pas na 10 minuten een half vervormd euro teken te zien Nou ja, goed, nu nog maar even wachten op , de ha is op vakantie en ik heb geen zin om naar een ander te gaan dus we wachten af..
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 15 november 2004 @ 10:21:06 #10
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_23323746
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Gister kon ik toch mijn mond niet houden, dus toch mijn ouders het grote nieuws maar verteld.
Mijn moeder is leidster op een peuterspeelzaal, daar werd telkens gevraagd of ze al oma was.. Nu kan ze dus lekker zeggen dat ze dat zal worden. Mijn ouders konden het gewoon niet geloven, maar ze zijn wel hardstikke blij.
Van de week een afspraak maken bij de huisarts. En dan ga ik verkassen naar het andere topic
Aan de dames in dit topic: succes allemaal met het wachten op het tweede streepje, het kan zomaar ineens gebeuren!
pi_23323769
Slaapmeisje & Alsostarring Veel succes vandaag!

Snowww Gefelicicteerd hoor Wat snel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 15 november 2004 @ 10:24:24 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23323807
Alsostarring ook veel succes vandaag bij gyn

Jellyrose das ook erg apart zeg een half vervormd euroteken wat was het voor een test?
pi_23323962
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:24 schreef Martineke het volgende:
Jellyrose das ook erg apart zeg een half vervormd euroteken wat was het voor een test?
Clearblue. Ik kreeg dus gewoon een normale niet zwanger streep met een halve cirkel er doorheen zeg maar, het leek dus op een soort euroteken > ¤ Heel mal, het duurde ook best lang voordat ik uberhaupt wat te zien kreeg (ook in het "test ok gedaan" venstertje).

Gefeliciteerd Snowww!!

En AlsoStarring, jij ook succes gewenst vandaag
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 15 november 2004 @ 11:15:12 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23324798
heel apart, ik heb wel es gehad met clearblue dat ie het niet deed, had ik te nat geplast denk das ook frusty
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 11:27:22 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23325017
jellyrose, zou je niet nog een keertje met een simpele huismerktest testen? Ik vind het namelijk wel erg vaag en het lijkt mij dat als er iets anders staat dan een enkel streepje, je best nog wel een keertje mag testen toch?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23325241
Slaapmeisje succes vanmiddag

Snowwww gefeliciteerd

een euroteken, die hebben we nog niet gehad toch?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_23325244
SLAAPMEISJE........
er loopt niet zoveel vloeistof uit en volgens mij is het niet blauw,dat was alleen na mijn kijkoperatie,nu is het doorzichtig.Je krijgt van de verpleegster een maandverbandje,dus die hoef je niet te halen.En je moet even blijven liggen na de bahandeling.Het stroomt er ook niet met bakken uit,maar druppelt wat.
Heel veel succes vanmiddag.Ik moest wel lachen,dat ze tegen jouw zeiden,dat je iemand mee moest nemen,ik ben gewoon alleen gegaan en kon ook best zelf rijden,vindt het een beetje overdreven,maar ja.Zoals ik al eerder zei,de 1 kan er meer last van hebben dan de ander,maar jij gewoon niet,hahaha.
Ok,ik ben weer weg
Groetjes,Minoes

Ow ja...Snowww....van harte met je 2e streepje,wow,wat snel.
pi_23328565
Slaapmeisje! Ik ben te laat...maar toch wil ik je nog heel veel succes wensen Laat je lekker vertroetelen hoor, het is niet nix! en al helemaal niet overdreven vinnik
  maandag 15 november 2004 @ 15:19:28 #19
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_23329530
slaapmeisje ik hoop dat vandaag alles goed is gegaan en dat het allemaal mee viel.

snowwww wat leuk zeg en zooo snel

Vandaag bij de gyn in Beverwijk geweest. Inderdaad een hele aardige dokter dr. Remmink.
Ze heeft alles aangehoord en moet het met de groep bespreken. Ik kan 7 december bellen
en dan hoor ik of ze ons in behandeling willen nemen.
Spannend
pi_23329603
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef AlsoStarring het volgende:
[
Vandaag bij de gyn in Beverwijk geweest. Inderdaad een hele aardige dokter dr. Remmink.
Ze heeft alles aangehoord en moet het met de groep bespreken. Ik kan 7 december bellen
en dan hoor ik of ze ons in behandeling willen nemen.
Spannend
das over drie weekjes...
Hopen dat ze voorbij vliegen.
Fijn dat je een goed gevoel had bij de gyn.
  maandag 15 november 2004 @ 15:48:33 #21
1087 Merisse
broddeltante
pi_23330054
AlsoStarring, waar hangt het vanaf of ze je willen helpen, weet je dat? Heb je gevraagd naar het beleid en naar een evt. behandelplan? Ben blij dat je het zo goed opneemt.
pi_23330512
Merisse, nog meer tekens gehad?

Jellyrose, ga je nog een afspraak maken bij de HA?

Hartje. knuffel
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 16:20:27 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23330749
Bennerweer We moesten anderhalf uur wachten op de HSG echt niet normaal meer. Ik was toch nog een beetje gespannen en als je dan zolang moet wachten dan zinkt alle moed die je op dat moment nog hebt toch al gauw naar je schoenen. Slaapvriendje mocht gelukkig mee naar binnen en we konden alles op een monitor blijven volgen. De pijn viel echt reuze mee al moest ik wel een paar keer flink diep ademhalen.

Uitslag is trouwens dat beide eileiders doorgankelijk zijn en de baarmoeder ziet er ook prima uit. De gyn en de radioloog kon dus niets geks ontdekken. Nu moeten we 2 december weer naar de fertiliteitsklniek om het vervolgplan te bespreken. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat dus 3 x IUI met hormoonstimulatie. Ben wel erg opgelucht dat dit stadium achter de rug is, elke dag en elke stap dichter bij een klein Slaapkindje

AlsoStarring, ik ben erg blij dat je zo´n goed gesprek hebt gehad en zal enorm voor je duimen dat ze jullie alsnog in behandeling willen nemen
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 16:23:07 #24
81992 Githa
pi_23330822
Dat klinkt harstikke mooi slaapmeisje ...toppie dat dat iig goed is allemaal.

Dussuh slaapkindje ...kom maar op !
pi_23330977
Slaapmeisje, wat een goed nieuws
ik hoop dat de IUI met hormoonstimulatie dan eindelijk jullie Slaapkindje werkelijkheid maakt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')