Ja ik was ook blij dat hij zo positief reageerde. Zal er ook wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 1 november 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Wow AlsoStarring, goed nieuws![]()
Ben eigenlijk wel verbaasd dat de gyn het eens was met dat je voor een 2nd opinion gaat. Maar prima. Lekker snel kan je al terecht zeg.
ja, mijn cyclus is zo'n 30/31 dgn dus rond dag 15 lijkt mij de belangrijkste fase. maar ze zei echt: vaak blijkt dat de 1e week toch de vruchtbaarste week is/kan zijn. alsof ze uit ervaring sprak zeg maar: dat het bij andere stellen uit haar praktijk ook langer duurde & dat die uiteindelijk allemaal in die 1e week bevrucht zijn ofzo? of een weetje uit de medische bladen, ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 1 november 2004 12:48 schreef Merisse het volgende:
Ja maar da's toch raar om dat tegen jou te zeggen Hartje, jij hebt juist een late eisprong (dag 17/18) dan heeft het toch pas zin om te klussen vanaf dag 12 om het maar even ruim te nemen. Maar ze zal wel bedoelen dat veel mensen denken dat je veel moet vrijen rondom de eisprong terwijl je dat eigenlijk ruim voor de eisprong moet doen.
zo bedoelde ze het!quote:Op maandag 1 november 2004 12:56 schreef Ladybos het volgende:
Maar in het algemeen is het altijd goed om er niet klakkeloos van uit te gaan dat je eisprong op dag 14 is, ook al is je cyclus keurig 28 dagen.
hahaha.. letterlijk en figuurlijk dusquote:Op maandag 1 november 2004 13:11 schreef hartje het volgende:
...dus als je daar teveel op focust dan schiet je steeds net mis![]()
Ja ik hoop alleen dat zij ook over ivf gaat want die mevr. aan de telefoon zei nadatquote:Op maandag 1 november 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
AlsoStarring wat snelWauw!! Wat goed zeg, Dr. Remmink vond ik een heel aardige vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |