Denk dat het bij jouw nog wel even duurtquote:Op maandag 22 november 2004 22:57 schreef insanegti het volgende:
Als je net gestopt bent met de pil, hoe lang moet je dan wachten voordat je zwanger mag worden, of maakt dit niet uit?????
alvast bedankt![]()
quote:Geslacht: Man
lolquote:Op maandag 22 november 2004 22:59 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Denk dat het bij jouw nog wel even duurt
[..]
dus al je vriendin net gestopt is met de pil voor het eerst, dan kun je gelijk aan kinderen beginnen ipv dat ze minimaal 1 maand zonder pil moet hebben geleefd...???????quote:Op maandag 22 november 2004 23:06 schreef bixister het volgende:
je hoeft niet te wachten.
dank u, dat wist ik niet! Dacht dat het beter was om eerst ff te wachten...quote:Op maandag 22 november 2004 23:09 schreef bixister het volgende:
ja hoor.
Wie zegt nu weer dat TS er gelijk 3 wil?quote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef Argenta het volgende:
...we hebben al overbevolking hoor !!!!
slikken dus maar weer !!! (gewoon a-sociaal, al die mensen die zoveel kinderen willen, liefst drie stuks!!! gadver!!!!)
Kinderen beginnen? Ik vraag me echt af wat jouw visie op kinderen is.quote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef insanegti het volgende:
[..]
dus al je vriendin net gestopt is met de pil voor het eerst, dan kun je gelijk kinderen beginnen ipv dat ze minimaal 1 maand zonder pil moet hebben geleefd...???????
en jij visie?quote:Op maandag 22 november 2004 23:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Kinderen beginnen? Ik vraag me echt af wat jij visie op kinderen is.
quote:Op maandag 22 november 2004 23:41 schreef wonko het volgende:
[..]
Kinderen beginnen? Ik vraag me echt af wat jij visie op kinderen is.
Goed he...tv kijken, eten en typen gaat niet helemaal goed.quote:Op maandag 22 november 2004 23:56 schreef bixister het volgende:
[..]
en jij visie?![]()
* Loena-tik- is asociaal, na na na na naquote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef Argenta het volgende:
...we hebben al overbevolking hoor !!!!
slikken dus maar weer !!! (gewoon a-sociaal, al die mensen die zoveel kinderen willen, liefst drie stuks!!! gadver!!!!)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:59 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
/Loena-tik- is asociaal, na na na na na![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |