Maar ik denk dat dat toch meer geprobeerd moet worden. Om het maar in het extreme te trekken: dan zou iedereen haast een eigen topic moeten openen, en daar alles over zichzelf in moeten postenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef minoes_ het volgende:
Je bent 1 mens,met 1 verhaal,dat kun je zo moeilijk over 3 of 4 topics verdelen.
Nou nee, vind ik niet, dat het een rare opvatting is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:55 schreef phileine het volgende:
het conflict gaat natuurlijk tussen toegankelijkheid voor anderen, versus een plek waar iedereen zich thuis voelt. Als ik eerlijk ben, is een belangrijk criterium voor een open forum de toegankelijkheid, als je een plek wil waar je je hele verhaal kwijt kunt zonder dat je aan een onderwerp bent gebonden, kun je misschien beter een mailinglist oprichten. Maar goed, da's misschien een rare opvatting van mij.
pfff ... GRRRR.... praat ik arabisch ofzo? "ik kom liever niet op het speeltuinbankje " .....waar staat dat dan???quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:29 schreef Brighteyes het volgende:
En geneuzel ja, ik vind het geneuzel over ik kom liever niet op het speeltuinbankje want ik heb geen kinderen dus ik kom daar nomaal ook niet....
Maakt ook niet uit welke naam er aan gegeven wordt. Denk alleen dat het nu niet zo laagdrempelig klinkt en er daarom velen niet komen. De naam op zich maakt niet uit, maar maak dan duidelijk dan men daar terecht kan voor off-topic-zaken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er nu zo onduidelijk aan het Speeltuinbankje?
<knip>
Het is maar een naam hoor...
Maar waarom ga je je dan zitten verdedigen in eerste instantie?quote:Op maandag 25 oktober 2004 05:39 schreef heavenswoman het volgende:
Kijk, voor mij is het niet zo onduidelijk, daarom post ik ook in andere topics en op andere fora.... ik geef het slechts aan. Ik praat dan ook niet over carriere, sollicitaties, verjaardagen, verhuizingen e.d. in het 2-streepje.
Maar goed dat was jullie oplettende lezers natuurlijk al opgevallen.
Wat fijn dat je ook even voor ons nadenkt dan hoeven we dat zelf niet meer te doenquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Omdat ze niet of nauwelijks buiten dat topic komen hebben ze zelf het gevoel dat ze geen aansluiting zullen vinden in de andere topics want daar 'kennen' ze verder niemand. En het is ook best eng om zomaar in een bestaande groep binnen te vallen.
Wat is het verschil tussen een kliekje en een clubje, of is dat de nieuwe hippe benaming?quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:33 schreef minoes_ het volgende:
Maar goed,het gaat over de toegankelijkheid voor nieuwe mensen,maar die worden toch ook altijd welkom geheten?En dat kliekjes verhaal..........ik vind het gewoon een clubje,wat meeleeft met elkaar en elkaar steunt.....
Is het vandaag soms Nationale Voel-Je-Overal-Persoonlijk-Over-Aangesproken-Dag?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dit betekent dat er buiten het huidige tweede streepjestopic al heel veel meiden rondlopen die we 'kennen' en dat dat (voor mij) geen reden is om niet teveel in andere topics te posten.
Ik krijg er net zo'n gevoel bij als bij veel andere fora op internet: elk topic heeft zijn eigen clubje mensen, die daar alles delen. De topictitel zegt niks over de inhoud, maar over de mensen die er posten. Het topic gaat dus bv niet zozeer over zwanger worden, maar draait om de dagelijkse belevenissen van een groep meiden die zwanger willen worden. Een soort mailinglist, maar dan op een website dus.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:33 schreef moussy het volgende:
ff uit Wachten op het tweede streepje #50 geplukt
[..]
Wat is het verschil tussen een kliekje en een clubje, of is dat de nieuwe hippe benaming?
Wat mij overigens opvalt daar, is dat er stug door ge-offtopict- wordt
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef Merisse het volgende:
RenegateLeuk om je weer eens te zien! Hoe gaat het met je? Nog verandering in de plannen wat betreft wachten met kindjes en is het nog steeds de bedoeling dat je man aan het eind vh jaar naar Irak gaat?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:12 schreef Renegate het volgende:
Merisse lief dat je naar me man vraagtEn neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij hoeft niet naar irak!!!! zoveel stress dat er van je afvalt ineens..!!!!
![]()
![]()
Hij moet nu 4 weken naar frankrijk is ook niet leuk natuurlijk maar het is paradijs vergeleken met Irak!!
We hebben in de tijd een familiebak aangeschaft ja ja een echte officiele staion auto (is ontopic gaat over me toekomstige gezin) En een wasmachine met droger (is ontopic want babykleertjes moeten wel goed schoon worden) Dus was wel een ribje uit onze lijfjes (is ook ontopic want zo is eva van adam ook geboren) Ik weet het ben errug flauw nu:)
Nee! Het is vandaag en zolang als het nodig is 'laten we alles eens uit spreken dag'.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is het vandaag Nationale-Bash-Het-Tweede-Streepjes-Topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |