waarom twijfel je hieraan...quote:Op maandag 22 november 2004 15:46 schreef milagro het volgende:
ik heb zo mijn twijfels
ach achtertdochtige bitch, hè..quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
waarom twijfel je hieraan...
dat van dat horloges klopt, bericht van ziekenhuis is om 15:00 gekomenquote:Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ach achtertdochtige bitch, hè..
nee ik klikte een uurtje geleden op een topic over patserige horloges en daar zag ik deze meneer nog vrolijk kwijlen op een paar horloges.
dus vandaar, dat ik zo mijn twijfels heb, het komt zo tegenstrijdig over, maar goed.
negeer me maar, ik ben al weg.
vraag het ff in feedback en dan sluiten ze hem voor jequote:Op maandag 22 november 2004 16:35 schreef zenabi het volgende:
[..]
dat van dat horloges klopt, bericht van ziekenhuis is om 15:00 gekomen
ben nu al weken bezig met onderzoeken enz. moet ik dan alleen maar met mijn ziek zijn bezig houden ? ik heb er spijt van dat ik deze topic ben begonnen .Wij waren aan het zoeken naar info over ouders met kanker .Ik heb ook al een nuttige link van iemand hier gekregen .maar ik zou graag deze topic willen beeindigen (hoe kan dat ? ) Ik vindt de meestte reactie echt top hoor maar ik zou toch liever het hier niet meer over willen hebben
het lijkt me heel zinvol dat je direct al professionele steun zoekt bij een kinderpsycholoog of gezinspsycholoog; sowieso heeft het geen zin die kinderen uit te leggen wat kanker inhoudt.quote:Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef zenabi het volgende:
Ik ben een vader van 31 jaar ,ik heb vandaag te horen gekregen dat ik Darmkanker heb
ik moet binnen 14 dagen bestraald worden, ik leef helemaal voor mijn kinderen (zoontje van 3 en 1 )
ik weet niet hoe ik ze uitleggen moet wat er aan de hand is.
Kan er zelf nog niet erg goed mee omgaan (dit typen vindt ik al vreselijk)
juist erover hebben zal helpen bij het vinden van oplossingen en manieren ermee om te gaan; kop in het zand steken werkt alleen maar contra-productief.quote:Op maandag 22 november 2004 16:35 schreef zenabi het volgende:
[..]
dat van dat horloges klopt, bericht van ziekenhuis is om 15:00 gekomen
ben nu al weken bezig met onderzoeken enz. moet ik dan alleen maar met mijn ziek zijn bezig houden ? ik heb er spijt van dat ik deze topic ben begonnen .Wij waren aan het zoeken naar info over ouders met kanker .Ik heb ook al een nuttige link van iemand hier gekregen .maar ik zou graag deze topic willen beeindigen (hoe kan dat ? ) Ik vindt de meestte reactie echt top hoor maar ik zou toch liever het hier niet meer over willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |