Ach dat hangt ervan af hoe ze eruit ziet!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:41 schreef Echo99 het volgende:
Vind het zelf niet zo prettig als ik een restaurant en er zit een voedende moeder tegen over me.
@baxter: oke iets genuanceerder dan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:41 schreef Echo99 het volgende:
Vind het zelf niet zo prettig als ik een restaurant en er zit een dikke vieze lelijke voedende moeder tegen over me.
Ik zou mijn babietje dan ook niet zo snel mee nemen naar een begrafenis, denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overal? Ik zou een begrafenis bijvoorbeeld niet zo gepast vinden.
Eens.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat moet overal kunnen. Ik kijk er soms ook raar van op, maar eigenlijk is het natuurlijk een van de normaalste zaken ter wereld. De baby heeft honger en zijn moeder kan hem voeden.
lolquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
pciesquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef E.T. het volgende:
Ja, dat moet kunnen. Overal en altijd.
Het is het meest natuurlijke ter wereld om een kind te voeden. Primair zijn borsten daarvoor bedoeld tenslotte.
Ik heb zitten voeden na de begrafenis van mijn eigen vader; soms heb je geen keus, het leven gaat door en ik gaf het leven door door mijn kind te voeden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iets in de zin van: Joh hou die tieten es effe bij je wil je?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:59 schreef slyzy het volgende:
Bedankt voor jullie reactie's! Ben benieuwd of diegene die 't soms niet zo gepast vinden (Leidseplein, restaurant of op 't werk) er ook wat van zeggen?
Hoe vaak zie je nu eigenlijk een moeder met een blote borst borstvoeding geven? Vaak is de borst zodanig bedekt dat je niet eens "iets" ziet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:04 schreef slyzy het volgende:
En nog een vraag: als ze 't dan doet, mag je dan inderdaad onbeschaamd naar die borst kijken, omdat 'ze 't toch in 't openbaar doet' of kijk je dat toch even de andere kant op uit 'privacy'-overwegingen?
Er zijn mensen die zo goor eten dat ik bijna van over mijn nek ga...dan zie ik liever een voedende moeder. Vergeet niet dat je er zelf mee groot bent geworden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:41 schreef Echo99 het volgende:
Vind het zelf niet zo prettig als ik een restaurant en er zit een voedende moeder tegen over me.
Aan zitten staren? Vind jij het leuk als iemand je constant aan zit te staren tijdens het eten? Lijkt me van niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:04 schreef slyzy het volgende:
En nog een vraag: als ze 't dan doet, mag je dan inderdaad onbeschaamd naar die borst kijken, omdat 'ze 't toch in 't openbaar doet' of kijk je dat toch even de andere kant op uit 'privacy'-overwegingen?
Vaak is het alleen suggestie. Of je ziet net een stukje borst...poeh he...wat erg zeg.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:10 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je nu eigenlijk een moeder met een blote borst borstvoeding geven? Vaak is de borst zodanig bedekt dat je niet eens "iets" ziet.
Ik ben groot geworden met spinazie. Ga d'r nu van over me nek. Jij poept toch ook niet meer in je broek omdat je dat vroeger zo'n lekker warm gevoel vond?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:14 schreef wonko het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zo goor eten dat ik bijna van over mijn nek ga...dan zie ik liever een voedende moeder. Vergeet niet dat je er zelf mee groot bent geworden.
Dus omdat jij het niets meer vindt moeten anderen maar uit jouw zicht ermee groot gebracht worden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ben groot geworden met spinazie. Ga d'r nu van over me nek. Jij poept toch ook niet meer in je broek omdat je dat vroeger zo'n lekker warm gevoel vond?
Jij vindt het triest dat een moeder haar kind voedt?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb daar al es een topic over geopend. Met vrouwen die dat doen en die dat normaal vinden heb ik altijd medelijden... erg trieste figuren.
Want?? Dat kind moet eten. Ik ga ook niet in een snackbar vragen of mensen een krant voor de kop willen houden omdat hun trieste manier van eten me niet aanstaat.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb daar al es een topic over geopend. Met vrouwen die dat doen en die dat normaal vinden heb ik altijd medelijden... erg trieste figuren.
Dan kijk je goddomme niet naar die spinazie. Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:28 schreef Echo99 het volgende:
@wonko
Zolang het over spinazie gaat: Ja!
Zoals hierboven al gepost is: die ene keer in het jaar dat je 3 vierkante centimeter borst ziet, ach dat overleef ik wel...
Ik ga die discussie niet weer aan. Destijnds zijn er al 5 topics mee volgekregen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij vindt het triest dat een moeder haar kind voedt?
Ikzelf heb er duizend maal meer moeite mee als ze hun kind laten verhongeren!
Ik ga die discussie niet weer aan. Destijnds zijn er al 5 topics mee volgekregen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:28 schreef wonko het volgende:
[..]
Want?? Dat kind moet eten. Ik ga ook niet in een snackbar vragen of mensen een krant voor de kop willen houden omdat hun trieste manier van eten me niet aanstaat.
waarom heb je medelijden en vind je het triestquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef TrenTs het volgende:
Je opent wel maar wilt niet op de discussie ingaan? Hou dan godver de godver je gezicht. Of geef dan eens een link naar die geweldige topics van je.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet weer aan. Destijnds zijn er al 5 topics mee volgekregen.
1 van ons tweeën neemt Fok! te serieus. En ik ben t niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:30 schreef wonko het volgende:
[..]
Dan kijk je goddomme niet naar die spinazie. Wat is je probleem?
Soms wel hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:48 schreef Coelho het volgende:
Vrouwen mogen wat mij betreft best in het openbaar hun kind voeden, mits ze dat niet op een aanstootgevende manier doen en mits ze er geen bezwaar tegen hebben wanneer er iemand per ongeluk kijkt (nee, niet staren). Zelfs de mooiste borsten zijn eigenlijk gewoon melkvellen. Ik kan me echter ook voorstellen dat mensen zich er aan kunnen storen. Een volle luier is ook een primaire behoefte van een baby, die ververs je ook niet in het openbaar.
Nee toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Soms wel hoor!
en hier gaat iedereen nog op in ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:26 schreef TrenTs het volgende:
Ik ga die discussie niet weer aan. Destijnds zijn er al 5 topics mee volgekregen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
waarom heb je medelijden en vind je het triest
in de westerse wereld is het geen gemeengoed, als je daarentegen in een gemiddeld land in afrika komt of zelfs al oost europa (tsjechie, kroatie etc.) dan zie je het geven van borstvoeding veel meer in openbare plekken dan in nederland.
persoonlijk heb ik er geen moeite mee, gewoon doen dus. de ene plek is er wel meer geschikt voor dan de andere plek maar dat zal de moeder van de kleine zelf ook wel weten/aanvoelen.
Hihi jawel hoor.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |