quote:Op donderdag 18 november 2004 11:12 schreef ranja het volgende:
Rory Block?
Dat was overigens toevalquote:Op donderdag 18 november 2004 11:17 schreef ranja het volgende:
Waarom kopte Bukgeit die niet in(zie muz associatie)
November zal wel Andre Hazes zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:58 schreef ranja het volgende:
De ene die dit jaar het record evenaarde deed dat in april, de ander in november
het is een puur numeriek record, niet met verkoopcijfers.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Record: minst aantal singles en toch op 1 binnenkomen
The Beatles
Lange Frans en Baas B met Zinloos
nog eentje
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
is eentje U2?
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die andere is dan dinand woesthoff met dreamer?
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
stijging van 35 plekken?
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:15 schreef Zanderrr het volgende:
In april? Was het dat Dragonball Z Din Tei of zoiets... ehmm.. dat zomerplaatje van O-Zone iig.
Fuck you right back!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:32 schreef GFP het volgende:
Of was het Fuck it
Wie is Borisquote:Op donderdag 18 november 2004 12:42 schreef Zanderrr het volgende:
Of Boris? Had die eigenlijk wel een nummer 1-hit? (ik leef echt onder een steen...)
Misschien is die single uit 1967 toch "A whiter shade of pale" van Procol Harum (het was 'een inkopper' en hij is hier al een keer genoemd en niet afgekeurd)quote:Op donderdag 18 november 2004 12:51 schreef Mark het volgende:
Edit: Beatles waren al afgeserveerd
ranja luncht altijd rond deze tijd...quote:Op donderdag 18 november 2004 13:12 schreef Mark het volgende:
Ranja reageert al bijna een uur niet meer.....
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:32 schreef GFP het volgende:
Of was het Fuck it
Of gewoon concierge op een lagere school....Hij heeft plein-dienstquote:Op donderdag 18 november 2004 13:22 schreef Mark het volgende:
Zo lang? Ambtenaar?![]()
de stonesquote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef ranja het volgende:
[..]
dan alleen nog die van 1967 die het record 37 jaar in hun eentje hadden
die is het jaquote:Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef Berkery het volgende:
..of Waterloo Sunset van diezelfde Kinks?
quote:Grootste sprongen omhoog
+35 4 39 3/6/1967 Waterloo sunset - the Kinks
+35 4 39 17/4/2004 F**k it (I don't want you back) - Eamon
+35 2 37 20/11/2004 Vertigo - U2
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:31 schreef Bimmel het volgende:
Bing Crosby 'White X-mas' ging er toch al aan met Candle in the Wind?
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:34 schreef ranja het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Meerderen, Andre bijvoorbeeld nu met Zij gelooft in mijquote:Op donderdag 18 november 2004 13:36 schreef Zanderrr het volgende:
Is er dan trouwens in Nederland nog nooit een single direct op de 1e plaats gekomen?
jantje shit toch ook met dat lied voor oma toch?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:36 schreef Zanderrr het volgende:
Is er dan trouwens in Nederland nog nooit een single 'vanuit het niks' direct op de 1e plaats gekomen?
Jawel, maar dat telt niet als 'stijger'quote:Op donderdag 18 november 2004 13:36 schreef Zanderrr het volgende:
Is er dan trouwens in Nederland nog nooit een single 'vanuit het niks' direct op de 1e plaats gekomen?
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:47 schreef ranja het volgende:
Ook niet het juiste record, tot 1997 waren er 4 platen op 1 binnengekomen, nu al 18.
Pfffffff...Ketter!!quote:Op donderdag 18 november 2004 13:50 schreef Tomek het volgende:
Miles Davis?
die dusquote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef Mark het volgende:
Robert Cray dan?
Jawelquote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef Mark het volgende:
Robert Cray dan?
Check !quote:Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef Mark het volgende:
Robert Cray dan?
Da's ook weer een prachtexemplaar, Gambol.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:58 schreef Gambolputty het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
Dat is ook de bandnaam....
Buena Vista Social Club - Buena Vista Social Club
* Mark noteert een "oja"quote:Op donderdag 18 november 2004 14:38 schreef dolle_hond het volgende:
visage
ojaquote:Op donderdag 18 november 2004 14:40 schreef RichardQuest het volgende:
Was 'ie dan zo makkelijk?
nee, britsquote:Op donderdag 18 november 2004 14:51 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn het Nederlanders (vanwege die lijst in onze driekleur)?
trouwens, gang of four zijn weer bij elkaar en doen begin volgend jaar een reunie toer door engeland. Wel £24 voor een kaartje. Afzetters.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Berkery het volgende:
Gang of four
ik ben niet eens zo'n grote fan maar heb toch maar een kaartje besteld. Bijna net zo duur als Rammstein die ook pas volgend jaar naar de UK komen. Gemiddelde prijs van een concert hier ligt tussen de 10 en 15 pond...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:08 schreef bukgeit het volgende:
Dat krijg je als je fans ouder en vermogender zijn geworden. Maar de prijzen voor concertkaartjes rijzen over de hele linie de pan uit.
quote:The Lennon-McCartney compositions, IKYS, FAW, ICYN andBTM all became international million sellers for
, and appearances on the T.V. shows Shindig!, Hullabaloo and The Ed Sullivan Show secured
a place in Rock and Roll history.
Althoughgreatly appreciated the songs given to him by John Lennon and Paul McCartney, he decided to follow the chart topping BTM with a song written by American songwriters Mort Schuman and John Leslie McFarland.
' s insight proved correct as LC became his biggest selling worldwide hit.
en LC is samen met BTM hun bekendste hitquote:Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef ranja het volgende:
LC.... Last call? Listen Carefully? Look closer?
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:17 schreef Tomek het volgende:
wham?ik dacht last christmas
maar die lui lijken er in de verste verte niet op
ik vind t goed genoegquote:Op donderdag 18 november 2004 16:21 schreef DaisyDuke het volgende:
little children, bad to me
billy j kramer?
Nog 5.....quote:Op donderdag 18 november 2004 16:51 schreef Berkery het volgende:
John Lennon - Imagine
Alleen je eerste gok was goed!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:00 schreef Jimmy het volgende:
Ik heb geen idee, maar toch een gok:
Depeche Mode
The Cure
the Beatles
Hannie en de Rekels
Iron Maiden
Carter the Incredible Sex Machine
3t/m6 zijn fout....quote:Op donderdag 18 november 2004 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
1. John Lennon
2. Depeche Mode
3. david bowie
4. the who
5. rolling stones
6. pink floyd
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef bukgeit het volgende:
3. Fugazi
4. Boris
5. Sandy Denny
6. Buddy Holly
Dit alles natuurlijk met een groot vraagteken.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef bukgeit het volgende:
Voor 6 neem ik toch maar Roy Orbison.
Warm, denk nog verder terug...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
3. rollins band
allemaal fout., black flag hadden we al...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef dolle_hond het volgende:
ik had die hints nog niet gelezen:
3. black flag
4.james brown
5. joan baez
6. macy gray
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
1. John Lennon
2. Depeche Mode
3. Black Flag
4. keep the maatschappijkritische soul alive!
5. heel bekende gouwe ouwe folkzangeres
6. Elvis Costello
Maar toch is het goed!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:30 schreef bukgeit het volgende:
Hoewel het naar mijn idee niet echt folk is: 5 Joni Mitchell?
A normal suburban lifestyle is a near impossibility once you've fallen in love with an international spyquote:Op donderdag 18 november 2004 17:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Zou Je Niettegenstaande De Recente Gebeurtenissen Een Verblijf Op Amoureus Gebied In Overweging Willen Nemen, Alsjeblieft... (trockener kecks)
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ah, aangezien in je eigen platenkast spieken wel toegestaan is, heb ik ook nog
"Sir B. McKenzie's Daughter's Lament For The 77th Mounted Lancers' Retreat From The Straits Of Loch Knombe, In The Year Of Our Lord 1727, On The Occasion Of The Announcement Of Her Marriage To The Laird Of Kinleakie"
in de aanbieding.
Staat op de re-issue van Fairport Convention's "Full House", was eigenlijk een instrumentaal B-kantje van een single.
Daar steekt mijn eigen "If My Heart Ever Ran Away It Would Be Looking For The Day When Right Beside You It Could Forever Stay" van Kid 606 nogal schril bij af.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:43 schreef Zanderrr het volgende:
"Sir B. McKenzie's Daughter's Lament For The 77th Mounted Lancers' Retreat From The Straits Of Loch Knombe, In The Year Of Our Lord 1727, On The Occasion Of The Announcement Of Her Marriage To The Laird Of Kinleakie"
QOTSA, Streets & Spinvis = 2002....quote:Op donderdag 18 november 2004 19:05 schreef Mark het volgende:
Dacht iig QOTSA op 1 en Spinvis op 2
die komt uit 2004...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Franz Ferdinand misschien?
grrrrrquote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Nummer 1&2 zijn goed.. radiohead stond op 4!
Oh ja,quote:Op donderdag 18 november 2004 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
die komt uit 2004...
Link?quote:Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Die lijst van DaisyDuke klopt niet hoor, mijn top 3 is de enige juiste.
Klopt & Klopt (incompetente prutsers daar in Oss....)quote:Op donderdag 18 november 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
The Mars Volta dan dus... Jij hebt zeker die website van de bieb van Oss, die elk jaar anders is dan de lijst in OOR zelf??
ooo kutjequote:Op donderdag 18 november 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Tomek is warm.
Heel goed!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:45 schreef Tomek het volgende:
[..]
ooo kutje
was in de war met die 5 nummers, het moet side4 zijn
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
no use for a name
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:08 schreef Doc het volgende:
Ik ben zo off-line en heb ook nog geen vraag ....
belsen +1quote:Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef belsen het volgende:
Hier een leuk begin...Adam Ant Blues Brothers Counting Crows Dresden Dolls Foo Fighters Gone Green Herman's Hermits Jesus Jones Kopna Kopna Los Lobos Marilyn Manson Ozzy Osbourne Rubberen Robbie Scissor Sisters Take That Vrolijke Vagebonden Z Z (van de maskers)
quote:An Albatross
Beastie Boys
Culture Club
Duran Duran
E
Foo Fighters
Groovie Ghoulies
Herman's Hermits
I
Jaga Jazzist
Kon Kan
Los Lobos
Monster Magnet
Ninety Nine
O
Pro-Pain
Q
Rubberen Robbie
Scissor Sisters
The The
U
V
Wiegel's Wjukkelmasjine
Xiu Xiu
Yo-Yo's
Z
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:33 schreef Doc het volgende:
A: Adam Ant
B: Brant Bjork / Blue Bells
C: Chrome Cranks
D:
E:
F: Fatal Flowers
G: GUS GUS / GLOOMY GRIM
H:
I:
J: Jesus Jones
K:
L: Lounge Lizards
M: Monster Magnet
N:
O:
P:
Q:
R:
S: Shagable Sluts
T: The The
U:
V:
W:
X:
Z:
toch niet off line: kon niet weerstaan even over deze vraag na te denken
Nu echt weg
De naam Theo (van) Eenhoorn schiet de hele tijd door m'n hoofd. Het zal wel niets te betekenen hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:39 schreef belsen het volgende:
Wat is de echte naam van ZZ?
Dat is het niet, maar het is ook niet juist.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:14 schreef bukgeit het volgende:
Always Look On The Bright Side Of Life, of is dat te obvious?
Neequote:Op vrijdag 19 november 2004 00:18 schreef bukgeit het volgende:
Heeft de song iets te maken met het prestatieniveau van Montserrat?
7 jaar geleden werd Montserrat getroffen door een desastreuze vulkaanuitbarsting. Toen werd dit het lijflied van Montserrat en in het bijzonder van het voetbalteam.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:22 schreef Berkery het volgende:
"We are the champions"![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:32 schreef Berkery het volgende:
Van Halen - Eruption
Ik ga![]()
![]()
nee, het is een Caribbisch liedquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:37 schreef Jimmy het volgende:
I will survive?
Punt en vraag voor newbiedoobiedoo!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bob Bouber (maar dan Boris Blom in het echt) is ook een goed antwoord trouwens, als je die gast van de maskers zou bedoelen.
[edit]Ow, wacht. Dat IS ook goed, die andere heet ZZZ, natuurlijk..
Aloha-hé?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nee, het is een Caribbisch lied
Vengaboysquote:Op vrijdag 19 november 2004 07:58 schreef belsen het volgende:
Boom, boom, boom, boom.
Opgezocht, die is goedquote:Op vrijdag 19 november 2004 07:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hot Hot Hot
iggy + 1quote:Op vrijdag 19 november 2004 07:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hot Hot Hot
quote:Queens of the Stone Age frontman Josh Homme instigated a brawl with Dwarves singer Blag Dahlia at Los Angeles' Dragonfly club Wednesday night.
After appearing backstage before the Dwarves' midnight show, Homme began pouring beer over Dahlia's head while singing, "Whatcha gonna do?" According to eyewitnesses, after the two pushed each other, Homme struck Dahlia over the head with a beer bottle.
Despite the blow, Blag performed as planned. After the show, his wife drove him to Hollywood Presbyterian Medical Center, where he received stitches and was released early Thursday morning. Police were not called, but security promptly removed Homme from the venue.
"He seemed very angry," Dahlia joked Thursday. "It was almost as if somebody made him listen to one of his records."
Eagles of Death Metal frontman and Homme friend Jesse Hughes saw the incident a bit differently, saying that Homme merely punched Dahlia after he was pushed. As for how Dahlia bled, Harris said, "You ever been to a Dwarves show?"
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:50 schreef dolle_hond het volgende:
zo te lezen zou ik zeggen dat Blag enkele duplo-blokken van Josh had afgepakt
Yep, inclusief een hattrick van spits en ster Wangay Dorji.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:08 schreef Mark het volgende:
4-0 voor Bhutan toch?
Homme's beef with the Dwarves stems from the veteran punks' "Massacre," off their new album The Dwarves Must Die. The song includes the lyrics:quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:03 schreef belsen het volgende:
Hebben the Dwarses met Nick geen anti-Josh Homme lied gemaakt?
klopt. had ik ook gelezen. Maar logica en Blag Dahlia schijnt niet de meest gelukkige combinatie te zijn ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:15 schreef Jimmy het volgende:
Dissen de Dwarves Good Charlotte? Ik lees net dat Blag Dahlia nummers voor hun nieuwe album heeft geschreven...
Het trio hoopt inderdaad op een uitverkochte Amsterdam Arena, maar het is niet het lijstje dat jij zegt...quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:06 schreef ranja het volgende:
Froger, Bauer en BorsatoDie hebben toch binnenkort een concert samen?
Nee, je hebt namen fout. Ik denk dat je de gebeurtenis (Toppers In Concert) goed in je hoofd hebt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:09 schreef ranja het volgende:
Heb ik een naam fout of gaat het heel ergens anders om?
Het zijn toch niet the Four Toppers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er iemand dood van the Four tops?![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rene Froger, Gordon en Gerard Joling
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt mij Martika.
kan ook nogquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
O, ik dacht dat je bedoelde dat van hun echte namen allebei de initialen MM zijn...
Zanderrr + 1quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:02 schreef Zanderrr het volgende:
Disco Volante van Mr Bungle. Maffe plaat, dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |