Ik zou het niet doenquote:Op maandag 15 november 2004 22:24 schreef Vicky het volgende:
Bright!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:10 schreef Reese het volgende:
En nog eentje speciaal voor Sylvesterrrr!
[afbeelding]
Het is dat je een dame bent, anders had ik je nu wel gemept.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:32 schreef AnnekeM het volgende:
Ha, daar is deel 13
Vrijdag weer ER
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
TVP-en doe je maar door het plaatsen van een leuk plaatje! Van Carter ofzo, die heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:56 schreef bloempjuh het volgende:
Niet-eens-verkapte terugvindpost
Of door het zeggen van "Carter is een eikel".quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:45 schreef Reese het volgende:
[..]
TVP-en doe je maar door het plaatsen van een leuk plaatje! Van Carter ofzo, die heb ik nog niet voorbij zien komen
Samuel Barber.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Nog even doorzeuren over de muziek...
Wie is de componist van dat adagio for strings?
Ja, dan houdt het wel op ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:59 schreef DarkElf het volgende:
ik heb geen videorecorder
dus dan houdt het op.
Vast met heeeeel veel Carter!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond weer een aflevering he?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vast met heeeeel veel Carter!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:56 schreef haagse_elfje het volgende:Lalalalala Ik hoor je lekker niet! LalalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dear Abbyquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:02 schreef gimme.shelter het volgende:
Nee, vanavond krijgen we Abby!!
Bedankt!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:15 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Samuel Barber.
ik heb hem opgenomen en je mag hem zo hebben,staat alleen een aflv van onm voor en daarna er wat je dan met die band doet maart mij niets uit want ik doe toch niets met die band heb er namelijk zat van hehehehe....die spoilers heb ik niet nodig want ik ken ze allemaal al van internet maar mail je adres maar en die band komt naar je toe....quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:16 schreef kimmuts het volgende:
Grrr, vergeten op te nemen!
Wie heeft opgenomen en kan mij de band sturen?
In ruil kan ik je allemaal spoilers vertellen (heb alle afleveringen al gezien tot 11.07) hehe. Please?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef nietzman het volgende:
11.06 is echt een hele vreemde aflevering. Maar mooi, erg mooi. Leuk om te zien dat ze het altijd weer op een andere manier aan weten te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu ook 11x07 binnen, dadelijk even op een dvd-tje branden en vanavond kijken!dus...
Ik heb dat bij Carter, dat ik hem af en toe helemaal niet leuk vind, en soms weer helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:55 schreef Aventura het volgende:
Soms vind ik Luka heel erg lekker, op andere momenten vind ik hem te Oostblok. Kweetniet, die look vind ik niet zo.
Da's dit jaar ook... Vrijdagavond, gelijk met ER, de recentste (voor Nederland) afleveringen van Charmed... Nou heb ik een video, en kan ik na ER gelijk Charmed kijken, maar als ik vrijdagavond net weg ben, heb ik een probleem...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet trouwens de eerste 3 afleveringen van dit seizoen inhalen, die heb ik gemist omdat het op de zelfde tijd als Charmed uitgezonden wordt (waar ik nou nog boos om kan worden).
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het wel weten Koningin... maar ja, ik kijk dan ook nooit naar Charmed!
Dat dus!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Reese het volgende:
[top-40-modus] Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.... [/top-40-modus]![]()
Nou ja, goed... ik kijk natuurlijk geen Charmed, omdat Carter daar niet in zit!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.(tenzij je weer eens over Carter begint te lullen)
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, goed... ik kijk natuurlijk geen Charmed, omdat Carter daar niet in zit!
Ja, ik vond het ook tegenvallen... Er zat geen vuurwerk in... Hadden de schrijvers gebrek aan inspiratie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:51 schreef furanku het volgende:
Vond hem helaas niet al te boeiend.. zwak zelfs.
Was 't Doug, en was 't een hele ouwe uit '95? Heb hier een recap kunnen vinden over de aflevering.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:54 schreef Bluurgh het volgende:
hehe ik keek het vroeger altijd, maar dat is ook alweer jaren geleden. ik kan me nog een aflevering herinneren dat er iemand in het riool zat ofzo, terwijl het superhard regende en dr green ofzo bijna zelf verzoopiemand die weet uit welk jaar dat was?
oké mooiquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:07 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer
Ik ben weer niet thuis, dus moet ik kiezen tussen ER en Charmed.......
denk het welquote:Op zondag 28 november 2004 17:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb net gekeken en ik vond er weinig aan. Zou dat komen door al die newbies??
vroeger had ik je gelijk gegeven ik vind het echt drama worden, doe mij dna maar Law&Order svu!quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het nog steeds een van de betere series op tv. Vroeger was het erg leuk met Doug en Mark idd, maar nu hebben weKovac
en ik vind Abby ook erg leuk. Die studentjes zijn boeien me niet zo eigenlijk. Coop is wel weer een leuke aanwinst
.
Nee hoor, lijkt maar zo. Maar je hebt wel smaak! Heerlijke vent!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik? Verliefd? Nee hoor![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vroeger had ik je gelijk gegeven ik vind het echt drama worden, doe mij dna maar Law&Order svu!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond om 20.30u op Ned3! Niet vergeten!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent te vroeg!
We zouden pas om 10.50 een gezamelijke kick doen!
quote:Reese! Waar ben je!
quote:
quote:
Oh jeetje, daar komen die *(*&$ Carter-plaatjes weer...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:16 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer ja. Ben benieuwd. Hopelijk wat betere verhaallijn dan vorige week.
En hopelijk weer eens wat Carter?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt deze persoon?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt deze persoon?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:17 schreef Koningin het volgende:
[..]![]()
Kan iemand mij in spoilertags vertellen wat er gaat gebeuren rond om zijn persoontje??
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dus ik kan er ook niets over zeggen!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dus ik kan er ook niets over zeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Koningin op 03-12-2004 13:12:26 ]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:04 schreef Vicky het volgende:
*rent naar boven om video te programmeren*
Bright, je krijgt je videobanden echt heel snel hoor.. zit midden in een verhuizing.. druk druk druk dus....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:04 schreef Vicky het volgende:
*rent naar boven om video te programmeren*
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga m'n vcr niet instellen. Ik heb er gewoon een bandje van 4uur ingedumpt.
Ja, ik weet het: ik ben lui(maar ook slim
).
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Je bent te vroeg!
We zouden pas om 10.50 een gezamelijke kick doen!
Reese! Waar ben je!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze mag wat mij betreft voor de tweede keer door de hel (hel = vuur = verbanden).
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hopen dat het kind het niet ziet en zo
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
mjah. Ik heb absoluut geen medelijden met zulke moeders. Kinderen hebben hoe-dan-ook een probleem.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niet zozeer medelijden met de moeder, vond het alleen hartverscheurend voor het jochie
soms vergeet je gewoon helemaal dat je *gelukkig* maar naar een serie zit te kijken![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef Cee het volgende:
"Out of Africa" was de titel van de uitzending.
quote:Op maandag 6 december 2004 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn hint niet begrepen.
*hint*mai lje adres*hint*
Als je em morgen wil ontvangen, zou je je adres dan binnen twee uur willen mailen?quote:Op maandag 6 december 2004 10:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof zeker niet meer in de goedheid van de mens!
Best wel ja... Maar ja, de pre-meet was ook allemaal zo spannend natuurlijk.quote:
nou en dat heeft geholpen zegquote:Op maandag 6 december 2004 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik heb je gemailed met een vraagje.
quote:Op maandag 6 december 2004 22:49 schreef Reese het volgende:
* Reese strooit bloemetjes rond
Peace!Love!
De club van videobanden-uitwisselende-ER-kijkers wordt almaar groter!
Kom erbij, mensen, join the club! Doe desnoods een x alsof je vergeten bent je video te programmeren![]()
Er kan zoiets moois uit voortbloeien!![]()
nee geen ene drol :Squote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Aventura, heb je em inmiddels ontvangen?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:09 schreef Aventura het volgende:
[..]er zat vanmiddag een leuke verassing in mijn brievenbus
You're welcome.quote:Ontzettend bedankt, je krijt de band zsm. retour!
Even ter informatie: de band staat goed (E.R. begint pas bij 1h45m ofzo).quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er zo blij mee, dat ik er helemaal raar van ga tikken
En het leuke is, vanavond mag je bovenstaand scenario weer uitvoeren. Thee, chocola, bank, ERquote:Op donderdag 9 december 2004 15:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een ongelofelijke KUTweek gehad. Nog een uurtje werken en dan...ga ik op de bank. Met thee. En heel veel chocola. En de ER-band van Sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vanavond weer niet thuis, dus weer een keuze maken tussen charmed en ER
Nu maar hopen dat hij het niet weer vergeet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:23 schreef Reese het volgende:
[..]
En het leuke is, vanavond mag je bovenstaand scenario weer uitvoeren. Thee, chocola, bank, ER.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hij?Aventura is een meisje!
Wat zeg ik een onwijs lief wijf!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hij?Aventura is een meisje!
Wat zeg ik een onwijs lief wijf!
Video staat bij mij al lang ingesteld!
Gezien mijn brakke staat zal ik wel morgen gaan kijken, want vannacht red ik het niet meer denk ik.
Tsja... zelfs je naam doet vermoeden dat je een man bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef Aventura het volgende:
[..]![]()
Op de ene of andere manier denken mensen op Fok heel vaak dat ik een mannetje ben![]()
Geen pics...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check het fotoboek and surprise yourself!
Dat dacht ik dus ook voor het eerst hoor zonder naar een profiel te kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef Aventura het volgende:
[..]![]()
Op de ene of andere manier denken mensen op Fok heel vaak dat ik een mannetje ben![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 03:59 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvesterrrr misschien? Sorry...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij het niet weer vergeet.Ik neem em vanavond niet op.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:00 schreef Vicky het volgende:
KUT!!!
videorecorder deed het weer niet..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:22 schreef kimmuts het volgende:
Ik neem alle afleveringen opHet komt natuurlijk wel eens voor dat ik het vergeet, maar er is hier altijd wel iemand die 'm opgenomen heeft
Dus, gewoon roepen als je bent vergeten te kijken of opnemen!
*&^%^%*&^%)^)*&^*#@&$^(*@#&$^@# $&^#$(*"e:Op donderdag 16 december 2004 00:36 schreef Reese het volgende:
Aanstaande vrijdag alweer de laatste aflevering van dit jaar ivm Kerstavond en Oudjaarsavond.![]()
We zijn het deze keer roerend eens!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*&^%^%*&^%)^)*&^*#@&$^(*@#&$^@# $&^#$(*&
ik had 2 opties, 1 lukte niet, de ander mag ik nietquote:Op donderdag 16 december 2004 00:54 schreef Reese het volgende:
[..]
Hoi stinkie![]()
valt er nog ergens te rellen?![]()
![]()
Ze is streng, hequote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef stinkie het volgende:
ik had 2 opties, 1 lukte niet, de ander mag ik niet
ja, een feeks is hetquote:
jij niet, die delete knopjes welquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn het deze keer roerend eens!
Dat was het eigenlijk al na het vertrek van Clooney en Marguiles. De definitieve doodsteek voor de serie was het vertrek van Edwards. Jammer dat ze het zo door laten modderen, schijnbaar trekt ER toch nog veel kijkers.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:01 schreef haagse_elfje het volgende:
voor de rest was de aflv van gisteren niet echt weer boeiend het is jammer om te zien dat het sterven na dood is
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk al na het vertrek van Clooney en Marguiles. De definitieve doodsteek voor de serie was het vertrek van Edwards. Jammer dat ze het zo door laten modderen, schijnbaar trekt ER toch nog veel kijkers.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:35 schreef kimmuts het volgende:
Het wordt nog ergerEr gaan nog meer acteurs uit dit seizoen en er komen weer nuwe bij in het volgende! Ik vind dat ook erg jammer. Alle seizoeen van ER zullen toch wel uitgezonden worden, want AVRO heeft n lifeftime commitment, dus moeten alles wat gemaakt wordt ook uitzenden!
Shit, dat was hij idd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:35 schreef haagse_elfje het volgende:
toen
[afbeelding]
nu
[afbeelding]
zoek de verschillen
http://www.geocities.com/ersuomeksi/
ik kijk het al jaren en sorry voor de spoilers.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oi!Er bestaan dingen als spoilertags!
En je zou er ook gewoon van kunnen genieten, ipv te zeuren en te zeiken. Je hoeft niet te kijken hoor!
Is gewoon wat netter voor de mensen die niet alle episode guides gelezen hebben etc.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kijk het al jaren en sorry voor de spoilers.....
Klopt... ja maar... ja maar... je kraakt m-m-mijn ER af...quote:ik zeur niet ik geef mijn eigen mening
is niet erg, ik kijk het al sinds 95 sinds echt sinds het begin al heb ook alle dvd's merchandise ion huis ik heb zelfs nog fanfic geschreven, ik ben/was er helemaal verslaafd aan ik ik kijk nog steeds als ik tijd heb aflv na aflv, alleen ik vind het echt jammer dat het zichtbaar zo achteruit gaat...Het was namelijk een van de beste series....dat doet toch een beetje pijn dat het aan het dood bloeden is....ik hoop op verbetering als ik al die berichten lees en ja ziet het er niet roos kleurig uit.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is gewoon wat netter voor de mensen die niet alle episode guides gelezen hebben etc.
[..]
Klopt... ja maar... ja maar... je kraakt m-m-mijn ER af...
Excuses dus.
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:50 schreef milagro het volgende:
Mensen, vrienden, collega's komen en gaan, irl en dus ook in realistische series
Vond ik het ooit nog "dramatisch" dat Doug Ross vertrok, nu denk ik "wie?"
Ik geniet nog net zo vd serie als in het begin in ieder geval
het gaat ook meer bij mij om de inhoud van de serie, de aflv waren vroeger gewoon sterker gemaakt er zat meer in...dat is mijn persoonlijke mening...ik kijk het zelf ook nog elke vrij trouw, en als de nieuwe dvd's in the states uitkomen bestel ik ze gelijk....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:50 schreef milagro het volgende:
Mensen, vrienden, collega's komen en gaan, irl en dus ook in realistische series
Vond ik het ooit nog "dramatisch" dat Doug Ross vertrok, nu denk ik "wie?"
Ik geniet nog net zo vd serie als in het begin in ieder geval
Romano is mijn grootste favoriet, omdat hij een ontieglijke bullebak is... en opeens een menselijk kantje blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Romano is mijn all time favorite too ik vind hem zo geweldig, hij kan ook wel lief zijn....Ik weet nog toen Mark op sterven lag en Lizzy naar Hawaï moest was hij zo lief en tegen het zoontje van Benton was hij ook een paar keer super lief....dat baardje mag weg....NU lig ik helemaal in een scheur als ik Fame kijk waar hij een homo speelde met knal rood krullend haar en in ER speelt hij een homo foob...
voor de rest was de aflv van gisteren niet echt weer boeiend het is jammer om te zien dat het sterven na dood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vrees dat de ER-schrijvers geen raad meer wisten met de rol van Romano. Misschien neemt Kovac de cynische rol van Romano over?Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knofje!
quote:Op zondag 19 december 2004 15:22 schreef kimmuts het volgende:Dat vind ik ook niet vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[...]
ER komt terug op Net5!
[...]
Doug!
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat Romano nu te erg over the top is. Het is niet meer echt leuk. Het wordt tijd dat 'ie opsodeflikkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me of niet, maar ik ken ècht van die botte eikels! Eentje is ooit mijn baas geweest
Over het seizoen op Net5: in de beschrijving van de tv-gids las ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zoekt dit uit?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Over het seizoen op Net5: in de beschrijving van de tv-gids las ik dathttp://www.erheadquarters.com/episodes.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zoekt dit uit?
Succes!
Edit: van de net5-siteDaar gaat onze marathon, BEquote:Wij hebben de herhalingen van ER (seizoen 1 t/m 7) dit jaar uitgezonden tot en met 30 juni. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten, deze liggen bij de AVRO.
Wel gaan we vanaf 3 januari 2005 de afleveringen die wij in huis hebben nog eens herhalen, vanaf aflevering 1 dus, elke werkdag om 18.40 uur.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Reese op 24-12-2004 00:49:18 (Gevonden!) ]Eeuwig vijfentwintig
Ben ik te lui voor!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
http://www.erheadquarters.com/episodes.htm
Succes!
quote:Edit: van de net5-site
[..]
Daar gaat onze marathon, BE![]()
Hier is het dan etenstijd... Video!quote:Op zondag 26 december 2004 09:28 schreef RedGuy het volgende:
Kutjebef dat ik vrijwel elke dag om 18:30 aan het werk ben..
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Ook gezien vanaf dag 1, ga bijna huilen als m'n video het verziekt heeft etc. etc. etc.
Maar ik geniet nu idd nog steeds net zoveel als toen!
Met de trog op de bank voor de teevee!quote:Op zondag 26 december 2004 11:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hier is het dan etenstijd... Video!![]()
dvd's?quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de afgelopen 10 jaar 1 aflevering gemist toen de met de tijden aan 't klooien waren en ik nog altijd half 10 in m'n kop had![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor!
[..]
Ah, nu weet ik alweer meer.
Ach, ik vind het geen straf om opnieuw te beginnen...!![]()
ER is vorige keer te vroeg afgekapt (ik snap dat de rest bij de AVRO ligt), Charmed is nu te vroeg gestopt, maar Roseanne en The Nanny hebben ze wel tot in den treure van A tot Z herhaald (en nog eens, en nog eens, en momenteel alwéér Roseanne). Het zijn ook wel aardige series, maar ik heb het nu wel gezien.
Laat de AVRO nou eens aan échte ledenwerving doen en de afleveringen na 7 ook eens uitzenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrienden van mij gaan next week voor een paar dagen naar New York toe en dan nemen ze ER mee op dvd. Ik vond laatst de cd terug van ER en het blijft mooie muziek...don't give me that fucking bullshit
de kwaliteit is ook stuk beterquote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb seizoen 1&2 op dvd. Best leuk om te zien.
Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.quote:
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.quote:de dvds zijn te duur![]()
Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?quote:Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Een E.R.-meet lijkt mij wel wat, kunnen we de dvd'tjes uitwisselen.
Ik zou het niet weten. Ik heb m'n postbus deze week niet gechecked, daar had ik echt geen tijd voor. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op zondag 26 december 2004 14:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?
Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.
[..]
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.
Helaas mogen we hier niet naar torrent-sites linken, policy enzo...quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
usenetquote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
terwijl op mijn dvd's de volgende afleveringen staan:quote:Play.com:
25. Motherhood
26. Everything Old Is New Again
Niet zo handig, als je nagaat dat het officieel #25 en #26 zijn... de NL-distributeur (Avro?) heeft de Pilot dus als 1 afleverign gezien, en wel Aflevering #0 terwijl ik op internet overal de pilot tegenkom als afleveringen #1 en #2..quote:23. Motherhood
24. Everything Old Is New Again
Ik heb em wel gedownload. Het is ook Nederlands ondertiteld, dus...quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is Seizoen 2 nog niet verkrijgbaar in Nederland.
ja mooi kut is dat, twee weken geen abby! Hopelijk volgende week een heleboel abby!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond weer niet...
Ik mis ze zo!
hoe komen ze bij die verkrachting?quote:Aflevering: Going Home
Carol gaat weer aan het werk na haar verkrachting en ontdekt dat Doug zich verantwoordelijk voelt voor wat er is gebeurd. Mark behandelt een patient die in huiselijke kring is mishandeld.
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"quote:Het was niet de pilot; die duurt nl ongeveer 2 uur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus
Seriously!?
ok, ik kan niet lezen, sorryquote:Op maandag 3 januari 2005 20:52 schreef ImPrEzA het volgende:
ok om m'n post ff toe te lichten:
[..]
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"
Volgens mij heb ik de afleveringen nu ook al tig keer voorbij zien komen maar kan ik het me ook niet herinneren. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:58 schreef ImPrEzA het volgende:
ik heb seizoen 1 ook op DVD en net de afgelopen week gekekenvandaar m'n verbazing over die verkrachting, het lijkt me nl. sterk als me dat is ontgaan! Maar wie weet :p
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
Waarom begint Net5 ou weer bij seizoen 1 dan?
Nou, ze zijn toen bij een bepaalde seizoen gestopt, waarom gaan ze niet gewoon verder waar ze gestopt zijn?quote:
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.quote:Wij hebben de herhalingen van ER (seizoen 1 t/m 7) dit jaar uitgezonden tot en met 30 juni. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten, deze liggen bij de AVRO.
Wel gaan we vanaf 3 januari 2005 de afleveringen die wij in huis hebben nog eens herhalen, vanaf aflevering 1 dus, elke werkdag om 18.40 uur.
De AVRO heeft het toch ook al een paar keer herhaald?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:11 schreef Reese het volgende:
Net5 mag seizoen 8 nog niet uitzenden, want de rechten liggen nog bij de Avro.
Van de Net5 site
[..]
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.
Leuk toch? Carter als broekie....
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:43 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het juist harstikke leuk die eerste afleveringen
DougMarc
Dough voor hij grijs haar kreeg!quote:
Afgelopen zondag zat Lucy in een aflevering van Law and Order svu op Net 5.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Lucy zit in 6... duurt dus nog een paar maand
Ze hadden bij Net5 volgens mij t/m seizoen 7 uitgezondenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef Hilje23 het volgende:
oke oke....we zijn er dus weer!
Op net 5 dus!
Ik heb alles gevolgd op Net 5 en baaaalde als een stekker dat het stopte...
Op de Avro ben ik niet gaan kijken omdat ik graag in volgorde kijk (tja, neurootje)
Maar goed...nu dus seizoen 1!!!
Dat is wel grappig want ik ben begonnen met kijken in seizoen 3 of zo...weet het niet eens.
Nog even een paar vraagjes voor het neurootje hier;
- bij welk seizoen waren ze op net 5 gebleven? 7?
Die rechten liggen nog bij de Avro, dus of op de publieke omroep of ooit alsnog bij een commerciele omroep die de rechten overneemtquote:- enig iedee wanneer dan seizoen 8 uitgezonden gaat worden en waar?
Volgens mij wel ja, maar dat mis ik telkens op vriijdagquote:- op de Avro zijn ze nu in seizoen 10 bezig?
Ik dacht 11quote:- in welk seizoen zijn ze in Amerika bezig?
nee, en ze gaan nog even door geloof ikquote:En ga me alstjeblieft niet vertellen dat ze gestopt zijn in Amerika!!!!!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:39 schreef Koningin het volgende:
Dus vrijdag komt op Ned. 3 weer de nieuwe afleveringen??
Dank je wel!quote:
Ik zag het net ook in de gids staan voor volgende week. Dit vind ik toch wel ongelooflijk dom van de Avro, 2 van dit soort toppers tegenover elkaar zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanaf volgende week wordt het videos laten snorren. Geweldige programmering van de publieke omroepen: zowel ER als Wie is de Mol op vrijdag om 20.30!!
Ik dacht dat ze daar een zendercoordinator hadden???
Het komt ook weken gelijk met Charmed. Beiden om 20.30 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanaf volgende week wordt het videos laten snorren. Geweldige programmering van de publieke omroepen: zowel ER als Wie is de Mol op vrijdag om 20.30!!
Ik dacht dat ze daar een zendercoordinator hadden???
Ik ook niet, dus ik vergeef het jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef furanku het volgende:
Romano begon met heel kleine rolletjes in de serie.. geloof dat dat ergens in seizoen 3 of 4 was. Pas later werd hij echt een regelmatig geziene gast in de E.R. Heb geen zin om dingen op te zoeken
Loop jij achter in de tijd?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:35 schreef ImPrEzA het volgende:
* ImPrEzA verwacht een ongelooflijke stijging van de video/dvd-recorderverkoop bij De Harense Smid, Megapool e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |