Helaas mogen we hier niet naar torrent-sites linken, policy enzo...quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
usenetquote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
terwijl op mijn dvd's de volgende afleveringen staan:quote:Play.com:
25. Motherhood
26. Everything Old Is New Again
Niet zo handig, als je nagaat dat het officieel #25 en #26 zijn... de NL-distributeur (Avro?) heeft de Pilot dus als 1 afleverign gezien, en wel Aflevering #0 terwijl ik op internet overal de pilot tegenkom als afleveringen #1 en #2..quote:23. Motherhood
24. Everything Old Is New Again
Ik heb em wel gedownload. Het is ook Nederlands ondertiteld, dus...quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is Seizoen 2 nog niet verkrijgbaar in Nederland.
ja mooi kut is dat, twee weken geen abby! Hopelijk volgende week een heleboel abby!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond weer niet...
Ik mis ze zo!
hoe komen ze bij die verkrachting?quote:Aflevering: Going Home
Carol gaat weer aan het werk na haar verkrachting en ontdekt dat Doug zich verantwoordelijk voelt voor wat er is gebeurd. Mark behandelt een patient die in huiselijke kring is mishandeld.
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"quote:Het was niet de pilot; die duurt nl ongeveer 2 uur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus
Seriously!?
ok, ik kan niet lezen, sorryquote:Op maandag 3 januari 2005 20:52 schreef ImPrEzA het volgende:
ok om m'n post ff toe te lichten:
[..]
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"
Volgens mij heb ik de afleveringen nu ook al tig keer voorbij zien komen maar kan ik het me ook niet herinneren. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:58 schreef ImPrEzA het volgende:
ik heb seizoen 1 ook op DVD en net de afgelopen week gekekenvandaar m'n verbazing over die verkrachting, het lijkt me nl. sterk als me dat is ontgaan! Maar wie weet :p
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
Waarom begint Net5 ou weer bij seizoen 1 dan?
Nou, ze zijn toen bij een bepaalde seizoen gestopt, waarom gaan ze niet gewoon verder waar ze gestopt zijn?quote:
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.quote:Wij hebben de herhalingen van ER (seizoen 1 t/m 7) dit jaar uitgezonden tot en met 30 juni. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten, deze liggen bij de AVRO.
Wel gaan we vanaf 3 januari 2005 de afleveringen die wij in huis hebben nog eens herhalen, vanaf aflevering 1 dus, elke werkdag om 18.40 uur.
De AVRO heeft het toch ook al een paar keer herhaald?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:11 schreef Reese het volgende:
Net5 mag seizoen 8 nog niet uitzenden, want de rechten liggen nog bij de Avro.
Van de Net5 site
[..]
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.
Leuk toch? Carter als broekie....
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:43 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het juist harstikke leuk die eerste afleveringen
DougMarc
Dough voor hij grijs haar kreeg!quote:
Afgelopen zondag zat Lucy in een aflevering van Law and Order svu op Net 5.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Lucy zit in 6... duurt dus nog een paar maand
Ze hadden bij Net5 volgens mij t/m seizoen 7 uitgezondenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef Hilje23 het volgende:
oke oke....we zijn er dus weer!
Op net 5 dus!
Ik heb alles gevolgd op Net 5 en baaaalde als een stekker dat het stopte...
Op de Avro ben ik niet gaan kijken omdat ik graag in volgorde kijk (tja, neurootje)
Maar goed...nu dus seizoen 1!!!
Dat is wel grappig want ik ben begonnen met kijken in seizoen 3 of zo...weet het niet eens.
Nog even een paar vraagjes voor het neurootje hier;
- bij welk seizoen waren ze op net 5 gebleven? 7?
Die rechten liggen nog bij de Avro, dus of op de publieke omroep of ooit alsnog bij een commerciele omroep die de rechten overneemtquote:- enig iedee wanneer dan seizoen 8 uitgezonden gaat worden en waar?
Volgens mij wel ja, maar dat mis ik telkens op vriijdagquote:- op de Avro zijn ze nu in seizoen 10 bezig?
Ik dacht 11quote:- in welk seizoen zijn ze in Amerika bezig?
nee, en ze gaan nog even door geloof ikquote:En ga me alstjeblieft niet vertellen dat ze gestopt zijn in Amerika!!!!!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:39 schreef Koningin het volgende:
Dus vrijdag komt op Ned. 3 weer de nieuwe afleveringen??
Dank je wel!quote:
Ik zag het net ook in de gids staan voor volgende week. Dit vind ik toch wel ongelooflijk dom van de Avro, 2 van dit soort toppers tegenover elkaar zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanaf volgende week wordt het videos laten snorren. Geweldige programmering van de publieke omroepen: zowel ER als Wie is de Mol op vrijdag om 20.30!!
Ik dacht dat ze daar een zendercoordinator hadden???
Het komt ook weken gelijk met Charmed. Beiden om 20.30 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanaf volgende week wordt het videos laten snorren. Geweldige programmering van de publieke omroepen: zowel ER als Wie is de Mol op vrijdag om 20.30!!
Ik dacht dat ze daar een zendercoordinator hadden???
Ik ook niet, dus ik vergeef het jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef furanku het volgende:
Romano begon met heel kleine rolletjes in de serie.. geloof dat dat ergens in seizoen 3 of 4 was. Pas later werd hij echt een regelmatig geziene gast in de E.R. Heb geen zin om dingen op te zoeken
Loop jij achter in de tijd?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:35 schreef ImPrEzA het volgende:
* ImPrEzA verwacht een ongelooflijke stijging van de video/dvd-recorderverkoop bij De Harense Smid, Megapool e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |