Helaas mogen we hier niet naar torrent-sites linken, policy enzo...quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
usenetquote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
terwijl op mijn dvd's de volgende afleveringen staan:quote:Play.com:
25. Motherhood
26. Everything Old Is New Again
Niet zo handig, als je nagaat dat het officieel #25 en #26 zijn... de NL-distributeur (Avro?) heeft de Pilot dus als 1 afleverign gezien, en wel Aflevering #0 terwijl ik op internet overal de pilot tegenkom als afleveringen #1 en #2..quote:23. Motherhood
24. Everything Old Is New Again
Ik heb em wel gedownload. Het is ook Nederlands ondertiteld, dus...quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is Seizoen 2 nog niet verkrijgbaar in Nederland.
ja mooi kut is dat, twee weken geen abby! Hopelijk volgende week een heleboel abby!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond weer niet...
Ik mis ze zo!
hoe komen ze bij die verkrachting?quote:Aflevering: Going Home
Carol gaat weer aan het werk na haar verkrachting en ontdekt dat Doug zich verantwoordelijk voelt voor wat er is gebeurd. Mark behandelt een patient die in huiselijke kring is mishandeld.
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"quote:Het was niet de pilot; die duurt nl ongeveer 2 uur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus
Seriously!?
ok, ik kan niet lezen, sorryquote:Op maandag 3 januari 2005 20:52 schreef ImPrEzA het volgende:
ok om m'n post ff toe te lichten:
[..]
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"
Volgens mij heb ik de afleveringen nu ook al tig keer voorbij zien komen maar kan ik het me ook niet herinneren. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:58 schreef ImPrEzA het volgende:
ik heb seizoen 1 ook op DVD en net de afgelopen week gekekenvandaar m'n verbazing over die verkrachting, het lijkt me nl. sterk als me dat is ontgaan! Maar wie weet :p
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
Waarom begint Net5 ou weer bij seizoen 1 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |