quote:Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[...]
ER komt terug op Net5!
[...]
Doug!

quote:Op donderdag 23 december 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat Romano nu te erg over the top is. Het is niet meer echt leuk. Het wordt tijd dat 'ie opsodeflikkert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me of niet, maar ik ken ècht van die botte eikels! Eentje is ooit mijn baas geweest
Over het seizoen op Net5: in de beschrijving van de tv-gids las ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zoekt dit uit?![]() Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)

quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Over het seizoen op Net5: in de beschrijving van de tv-gids las ik dathttp://www.erheadquarters.com/episodes.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zoekt dit uit?
Succes!
Edit: van de net5-siteDaar gaat onze marathon, BEquote:Wij hebben de herhalingen van ER (seizoen 1 t/m 7) dit jaar uitgezonden tot en met 30 juni. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten, deze liggen bij de AVRO.
Wel gaan we vanaf 3 januari 2005 de afleveringen die wij in huis hebben nog eens herhalen, vanaf aflevering 1 dus, elke werkdag om 18.40 uur.![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Reese op 24-12-2004 00:49:18 (Gevonden!) ]Eeuwig vijfentwintig

Ben ik te lui voor!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
http://www.erheadquarters.com/episodes.htm
Succes!
quote:Edit: van de net5-site
[..]
Daar gaat onze marathon, BE![]()

Hier is het dan etenstijd... Video!quote:Op zondag 26 december 2004 09:28 schreef RedGuy het volgende:
Kutjebef dat ik vrijwel elke dag om 18:30 aan het werk ben..

quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Ook gezien vanaf dag 1, ga bijna huilen als m'n video het verziekt heeft etc. etc. etc.
Maar ik geniet nu idd nog steeds net zoveel als toen!

Met de trog op de bank voor de teevee!quote:Op zondag 26 december 2004 11:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hier is het dan etenstijd... Video!![]()

dvd's?quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de afgelopen 10 jaar 1 aflevering gemist toen de met de tijden aan 't klooien waren en ik nog altijd half 10 in m'n kop had![]()

quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor!
[..]
Ah, nu weet ik alweer meer.
Ach, ik vind het geen straf om opnieuw te beginnen...!![]()
ER is vorige keer te vroeg afgekapt (ik snap dat de rest bij de AVRO ligt), Charmed is nu te vroeg gestopt, maar Roseanne en The Nanny hebben ze wel tot in den treure van A tot Z herhaald (en nog eens, en nog eens, en momenteel alwéér Roseanne). Het zijn ook wel aardige series, maar ik heb het nu wel gezien.
Laat de AVRO nou eens aan échte ledenwerving doen en de afleveringen na 7 ook eens uitzenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrienden van mij gaan next week voor een paar dagen naar New York toe en dan nemen ze ER mee op dvd. Ik vond laatst de cd terug van ER en het blijft mooie muziek...don't give me that fucking bullshit

de kwaliteit is ook stuk beterquote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb seizoen 1&2 op dvd. Best leuk om te zien.

Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.quote:
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.quote:de dvds zijn te duur![]()

Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?quote:Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Een E.R.-meet lijkt mij wel wat, kunnen we de dvd'tjes uitwisselen.

Ik zou het niet weten. Ik heb m'n postbus deze week niet gechecked, daar had ik echt geen tijd voor. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op zondag 26 december 2004 14:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?

Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.
[..]
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |