dvd's?quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de afgelopen 10 jaar 1 aflevering gemist toen de met de tijden aan 't klooien waren en ik nog altijd half 10 in m'n kop had![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor!
[..]
Ah, nu weet ik alweer meer.
Ach, ik vind het geen straf om opnieuw te beginnen...!![]()
ER is vorige keer te vroeg afgekapt (ik snap dat de rest bij de AVRO ligt), Charmed is nu te vroeg gestopt, maar Roseanne en The Nanny hebben ze wel tot in den treure van A tot Z herhaald (en nog eens, en nog eens, en momenteel alwéér Roseanne). Het zijn ook wel aardige series, maar ik heb het nu wel gezien.
Laat de AVRO nou eens aan échte ledenwerving doen en de afleveringen na 7 ook eens uitzenden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrienden van mij gaan next week voor een paar dagen naar New York toe en dan nemen ze ER mee op dvd. Ik vond laatst de cd terug van ER en het blijft mooie muziek...don't give me that fucking bullshit
de kwaliteit is ook stuk beterquote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb seizoen 1&2 op dvd. Best leuk om te zien.
Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.quote:
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.quote:de dvds zijn te duur![]()
Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?quote:Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Een E.R.-meet lijkt mij wel wat, kunnen we de dvd'tjes uitwisselen.
Ik zou het niet weten. Ik heb m'n postbus deze week niet gechecked, daar had ik echt geen tijd voor. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op zondag 26 december 2004 14:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heey! Heb je de band inmiddels weer retour gekregen?
Waar?quote:Op zondag 26 december 2004 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaasch... Alleen seizoen 1&2 zijn uitgebracht op DVD.
[..]
Dan download je ze toch? Heb ik ook gedaan.
Helaas mogen we hier niet naar torrent-sites linken, policy enzo...quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
usenetquote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar?Bijna alle bittorrent sites zijn dood
![]()
terwijl op mijn dvd's de volgende afleveringen staan:quote:Play.com:
25. Motherhood
26. Everything Old Is New Again
Niet zo handig, als je nagaat dat het officieel #25 en #26 zijn... de NL-distributeur (Avro?) heeft de Pilot dus als 1 afleverign gezien, en wel Aflevering #0 terwijl ik op internet overal de pilot tegenkom als afleveringen #1 en #2..quote:23. Motherhood
24. Everything Old Is New Again
Ik heb em wel gedownload. Het is ook Nederlands ondertiteld, dus...quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is Seizoen 2 nog niet verkrijgbaar in Nederland.
ja mooi kut is dat, twee weken geen abby! Hopelijk volgende week een heleboel abby!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond weer niet...
Ik mis ze zo!
hoe komen ze bij die verkrachting?quote:Aflevering: Going Home
Carol gaat weer aan het werk na haar verkrachting en ontdekt dat Doug zich verantwoordelijk voelt voor wat er is gebeurd. Mark behandelt een patient die in huiselijke kring is mishandeld.
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"quote:Het was niet de pilot; die duurt nl ongeveer 2 uur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus
Seriously!?
ok, ik kan niet lezen, sorryquote:Op maandag 3 januari 2005 20:52 schreef ImPrEzA het volgende:
ok om m'n post ff toe te lichten:
[..]
I know, daarom schreef ik ook "de eerste aflevering na de pilot"
Volgens mij heb ik de afleveringen nu ook al tig keer voorbij zien komen maar kan ik het me ook niet herinneren. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:58 schreef ImPrEzA het volgende:
ik heb seizoen 1 ook op DVD en net de afgelopen week gekekenvandaar m'n verbazing over die verkrachting, het lijkt me nl. sterk als me dat is ontgaan! Maar wie weet :p
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
Waarom begint Net5 ou weer bij seizoen 1 dan?
Nou, ze zijn toen bij een bepaalde seizoen gestopt, waarom gaan ze niet gewoon verder waar ze gestopt zijn?quote:
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.quote:Wij hebben de herhalingen van ER (seizoen 1 t/m 7) dit jaar uitgezonden tot en met 30 juni. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten, deze liggen bij de AVRO.
Wel gaan we vanaf 3 januari 2005 de afleveringen die wij in huis hebben nog eens herhalen, vanaf aflevering 1 dus, elke werkdag om 18.40 uur.
De AVRO heeft het toch ook al een paar keer herhaald?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:11 schreef Reese het volgende:
Net5 mag seizoen 8 nog niet uitzenden, want de rechten liggen nog bij de Avro.
Van de Net5 site
[..]
Volgens mij is het de derde x, 1e Avro, 2e Net5 (najaar 2003) en 3e Net5 nu.
Leuk toch? Carter als broekie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |