ik heb hem opgenomen en je mag hem zo hebben,staat alleen een aflv van onm voor en daarna er wat je dan met die band doet maart mij niets uit want ik doe toch niets met die band heb er namelijk zat van hehehehe....die spoilers heb ik niet nodig want ik ken ze allemaal al van internet maar mail je adres maar en die band komt naar je toe....quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:16 schreef kimmuts het volgende:
Grrr, vergeten op te nemen!
Wie heeft opgenomen en kan mij de band sturen?
In ruil kan ik je allemaal spoilers vertellen (heb alle afleveringen al gezien tot 11.07) hehe. Please?

quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef nietzman het volgende:
11.06 is echt een hele vreemde aflevering. Maar mooi, erg mooi. Leuk om te zien dat ze het altijd weer op een andere manier aan weten te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu ook 11x07 binnen, dadelijk even op een dvd-tje branden en vanavond kijken!dus...

Ik heb dat bij Carter, dat ik hem af en toe helemaal niet leuk vind, en soms weer helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:55 schreef Aventura het volgende:
Soms vind ik Luka heel erg lekker, op andere momenten vind ik hem te Oostblok. Kweetniet, die look vind ik niet zo.

Da's dit jaar ook... Vrijdagavond, gelijk met ER, de recentste (voor Nederland) afleveringen van Charmed... Nou heb ik een video, en kan ik na ER gelijk Charmed kijken, maar als ik vrijdagavond net weg ben, heb ik een probleem...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet trouwens de eerste 3 afleveringen van dit seizoen inhalen, die heb ik gemist omdat het op de zelfde tijd als Charmed uitgezonden wordt (waar ik nou nog boos om kan worden).

Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het wel weten Koningin... maar ja, ik kijk dan ook nooit naar Charmed!

Dat dus!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Reese het volgende:
[top-40-modus] Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.... [/top-40-modus]![]()

Nou ja, goed... ik kijk natuurlijk geen Charmed, omdat Carter daar niet in zit!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.(tenzij je weer eens over Carter begint te lullen)

quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, goed... ik kijk natuurlijk geen Charmed, omdat Carter daar niet in zit!

Ja, ik vond het ook tegenvallen... Er zat geen vuurwerk in... Hadden de schrijvers gebrek aan inspiratie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:51 schreef furanku het volgende:
Vond hem helaas niet al te boeiend.. zwak zelfs.

Was 't Doug, en was 't een hele ouwe uit '95? Heb hier een recap kunnen vinden over de aflevering.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:54 schreef Bluurgh het volgende:
hehe ik keek het vroeger altijd, maar dat is ook alweer jaren geleden. ik kan me nog een aflevering herinneren dat er iemand in het riool zat ofzo, terwijl het superhard regende en dr green ofzo bijna zelf verzoopiemand die weet uit welk jaar dat was?

oké mooiquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:07 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer
Ik ben weer niet thuis, dus moet ik kiezen tussen ER en Charmed.......

denk het welquote:Op zondag 28 november 2004 17:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb net gekeken en ik vond er weinig aan. Zou dat komen door al die newbies??

vroeger had ik je gelijk gegeven ik vind het echt drama worden, doe mij dna maar Law&Order svu!quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik vind het nog steeds een van de betere series op tv. Vroeger was het erg leuk met Doug en Mark idd, maar nu hebben weKovac
en ik vind Abby ook erg leuk. Die studentjes zijn boeien me niet zo eigenlijk. Coop is wel weer een leuke aanwinst
.

Nee hoor, lijkt maar zo. Maar je hebt wel smaak! Heerlijke vent!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik? Verliefd? Nee hoor![]()

quote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vroeger had ik je gelijk gegeven ik vind het echt drama worden, doe mij dna maar Law&Order svu!

quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanavond om 20.30u op Ned3! Niet vergeten!

quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent te vroeg!
We zouden pas om 10.50 een gezamelijke kick doen!
quote:Reese! Waar ben je!

quote:
quote:
Oh jeetje, daar komen die *(*&$ Carter-plaatjes weer...

quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:16 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer ja. Ben benieuwd. Hopelijk wat betere verhaallijn dan vorige week.
En hopelijk weer eens wat Carter?

quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt deze persoon?
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt deze persoon?
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:17 schreef Koningin het volgende:
[..]![]()
Kan iemand mij in spoilertags vertellen wat er gaat gebeuren rond om zijn persoontje??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |