-Marjo- - maandag 15 november 2004 @ 14:31quote:De radiocommercial van het blad Flair. Iemand een idee?
littledrummergirl - maandag 15 november 2004 @ 18:02quote:Ik hoorde gister een nummer op ID&T. Beetje Junior Jack - Must be The Darkness style. In het refrein werd steeds Your Scene gezegd. Op de playlist kan ik 'm niet terug vinden. Iemand een idee welk nummer ik bedoel??
danni - maandag 15 november 2004 @ 18:38quote:weet iemand hier toevallig van wie die onwijs mooie clip met daarin honderenden kunstschaatsende kindjes is?
eileenvs - maandag 15 november 2004 @ 20:30quote:'k zoek zelf nog steeds dat stomme housenummer met die luchtige beat.
'heb geen idee wat dat meisje nou precies zegt.
quote:Zojuist in de aflevering van Sex and the city was een heel mooi romantisch nummer. Op het einde dat Samantha met Richard bij het zwembad staat te dansen, voor de kijkers.
Als het goed is, moet dat hem wel zijn.. maar het is alweer een lange tijd geleden dat ik die reclame heb gezien.quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef tennaj1234 het volgende:
wat zingt ze nu dan?????
what a feeling van Irene Cara? dat kan ik er echt niet uithalen.
Wie o wie zingt dit en wat is de titel ervan?quote:Never ever had a deeper love, never had a home......
.....
I can be youre girl, be youre girl tonight And I can see the world see it in your eyes
Groove Coverage - Youquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:01 schreef Nietmachine het volgende:
Ik zoek een nummer, de tekst gaat ongeveer zo:
[..]
Wie o wie zingt dit en wat is de titel ervan?
Adverteerder/merk: Lacostequote:Op dinsdag 16 november 2004 08:27 schreef Hakkert het volgende:
Wie weet de titel en de artiets van het nummer in de reclame van Lacoste ( touche of pink )
quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:42 schreef Luka het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Lacoste
Product: Parfum
Titel commercial: Touch of Pink
Reclamebureau: Ogilvy
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Save your kisses for me
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Natasha Thomas
Out on my ownquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:22 schreef Hakkert het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek ook nog dat nummer van michelle van een paar jaar geleden van het songfestival...
klopt.. maarre waarom is dit topic er dan? Meeste kan je wel vinden met googlequote:Op dinsdag 16 november 2004 09:46 schreef Luka het volgende:
[..]
Out on my own
Er bestaat ook nog zoiets als Google!
Voor mensen die net als jij te lui zijn om dat te doenquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:00 schreef Hakkert het volgende:
[..]
klopt.. maarre waarom is dit topic er dan? Meeste kan je wel vinden met google
Dat d8 ik idd.. maar dat is schijnbaar niet zo.. luie mensen zijn niet welkom... Nah ja dan niet hequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:12 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Voor mensen die net als jij te lui zijn om dat te doenEn natuurlijk voor vragen die je niet met google kan vinden
![]()
Nee, dit is een Active Topicquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:17 schreef Hakkert het volgende:
.. luie mensen zijn niet welkom...
quote:Sack_Blabbath - maandag 15 november 2004 @ 14:32
Drop it like it's hot van Snoop Dogg & Pharell?
At your servicequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:35 schreef Heliospan het volgende:
[..]!
Genesis - I Can't Dance?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:26 schreef SpecOp het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van liedje waar een kleine mannetje in het refrein "And I can dance, and I can...." zingt. in de videoclip zit een stukje waar ie in een kroeg alles kwijt speelt ) in een biljart spel.
Delinquents Habits heet de groep die je bedoelt denk ik. Titel van het nummer moet ik je schuldig blijven...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:47 schreef Random_hero het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van een Mexicaanse (geloof ik, het waren in ieder geval latino's) groep die een aantal jaar geleden een nummer hadden uit. Het is rap met een Zuid-Amerikaans tintje (trompetjes enzo). In de clip speelde het thema dood een rol geloof ik. Ook zag je af en toe dingen van dat Mexicaanse dodenfeest.
Iemand?
aanvulling:quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Delinquents Habits heet de groep die je bedoelt denk ik. Titel van het nummer moet ik je schuldig blijven...
Ross & Ibaquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik kwam net met iemand op een gesprek over Wassenaar, en toen viel me in dat er ooit zo'n liedje was over Wassenaar. Ik weet echt niet meer van wie het is, en op Kazaa vind ik niks. Kan iemand me helpen? Nu moet ik het namelijk weten, ondanks dat ik het altijd een stom liedje vind![]()
Ojaa, dat was het. Alleen jammer dat je het niet meer vind op Kazaa. Ik zou hem best nog wel eens willen luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ross & Iba
Faithless - I want more...quote:littledrummergirl - maandag 15 november 2004 @ 18:02
weet iemand hier toevallig van wie die onwijs mooie clip met daarin honderenden kunstschaatsende kindjes is?
Kazaa wellicht niet... Muziekstad2000 welquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ojaa, dat was het. Alleen jammer dat je het niet meer vind op Kazaa. Ik zou hem best nog wel eens willen luisteren.
Nomad - Devotionquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:52 schreef boeiuh het volgende:
vrolijk hiphop/dance nummertje.
In het refrein zingt een vrouw een paar keer achter elkaar: 'i wanna give you demotion' (ofzoiets)
Dat is m! thnx!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:47 schreef furanku het volgende:
[..]
Genesis - I Can't Dance?
Het heeft geen titel. Speciaal voor deze commercial gecomponeerd door Reinder Zalk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
http://www.haalallesuitdekabel.nl/misc/spot2.mpg
Hoe heet dat nummer in deze spot?
Die Eye of the tiger moet ik je schuldig blijven, maar die van Nirvana is van Adam Freeland vs Nirvana - Smells like teen spirit 2004quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek 2 nummers, een is een mix van eye of the tiger, waarbij je ook een paar momenten hebt waar de beat echt supervaak achter elkaar gaat (alsof je supersnel tegen een boxbal aanslaat)
en een remix van nirvana, smells like teen spirit, in het liedje hoor je voor zover ik weet aleen maar het begin met de gitaar ervan ,maar dat was een soort hardcore mix dacht ik zo.
wie heeft dat ? of weet hoe die heten ? (als je wat hebt mag je het sturen naar cygnusx [at] gmail [punt] com)
Nee, ik precies hetzelfde probleem!!! Wie helpt!?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:19 schreef Moja het volgende:
ik probeer telkens t nieuwe nr van anouk (girl) te downloaden maar iedere keer als ik dit doe, hoor je niks...soort beveiliging ofzo
iemand die dit nr voor me heeft?
Dit soort verzoekjes mogen dan weer niet hierquote:Op woensdag 17 november 2004 17:19 schreef Moja het volgende:
ik probeer telkens t nieuwe nr van anouk (girl) te downloaden maar iedere keer als ik dit doe, hoor je niks...soort beveiliging ofzo
iemand die dit nr voor me heeft?
Apollo 440 - aint talking bout dubquote:Op woensdag 17 november 2004 18:07 schreef Navane het volgende:
Ik zoek: een nummer waarin een sample zit van Van Halen (het origineel wil ik ook wel weten eigenlijk), het geremixte nr klinkt een beetje drum'nbass achtig..
alvast bedankt
ja waar wel danquote:Op woensdag 17 november 2004 18:00 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Dit soort verzoekjes mogen dan weer niet hier![]()
wat is je vraag nuquote:Op woensdag 17 november 2004 20:14 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een liedje namelijk special d - you
maar dan niet de normale versie maar die ze op tmf draaien, 't is een soort remix maar
heeft wel dezelfde naam(daar op tmf)
hoe die versie heet die ze op tmf draaien ?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat is je vraag nu
ik begreep dat je zei dat die dezelfde titel had.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:11 schreef bullshit. het volgende:
[..]
hoe die versie heet die ze op tmf draaien ?
op tmf maar niet op kazaa etc.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik begreep dat je zei dat die dezelfde titel had.
Lijkt wel op de doedelzak-versie van Waarheen, Waarvoor, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een melodie die ik net in een film heb gehoord
heb een klein stukje kunnen opnemen:
http://home.hetnet.nl/~beer39/song1.wav
wie weet hoe dit melodie of liedje heet?
alvast bedankt![]()
tommy boy, speelt nu nog op veronicaquote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lijkt wel op de doedelzak-versie van Waarheen, Waarvoor, maar dat zal wel niet
Uit welke film komt het?
Nope, is hem niet.. lijkt er wel heel klein beetje op..quote:Op donderdag 18 november 2004 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Gala - Freed From Desire [2001]
Nee hoor... 't is Crystal Waters - Gypsy womanquote:Op donderdag 18 november 2004 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhj... je hebt gelijk...
Het is iig wel Gala...
Moest ik ook aan denken en jij bevestigt dat vermoeden.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee hoor... 't is Crystal Waters - Gypsy woman
La da dee, la da da![]()
Jaaa!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
La da dee, la da da![]()
Amazing Grace heet dat nummer.. zijn wel meerdere versies vanquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een melodie die ik net in een film heb gehoord
heb een klein stukje kunnen opnemen:
http://home.hetnet.nl/~beer39/song1.wav
wie weet hoe dit melodie of liedje heet?
alvast bedankt![]()
dankequote:Op donderdag 18 november 2004 02:06 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Amazing Grace heet dat nummer.. zijn wel meerdere versies van
Ah, okee... Daar zat ik gruwelijk fout dus...quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
La da dee, la da da![]()
Radiohead - Karma Police denk ikquote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef Myster_E het volgende:
In de clip zie je een drummer met zwart t-shirt over de weg gaan, terwijl achter hem een zwarte hot-rod auto rijdt. Iemand?
Er is een cover van Black Betty met zo'n soort clip. Orgineel is die (natuurlijk) van Ram Jam, de naam van de band die het covert weet ik niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef Myster_E het volgende:
In de clip zie je een drummer met zwart t-shirt over de weg gaan, terwijl achter hem een zwarte hot-rod auto rijdt. Iemand?
Is dat een cover van De Dikke Lul Band?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef SynchroSteve het volgende:
Van wie is ook alweer het nummer met: "Lekker ding, lekker ding, lekker ding ding ding"?
Jammer, geniaal liedje.quote:Op woensdag 17 november 2004 02:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het heeft geen titel. Speciaal voor deze commercial gecomponeerd door Reinder Zalk.
Als in de persiflage op: Guus Meeuwis en Vagant - Per spoor (kedeng kedeng) [1996] ???quote:Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef SynchroSteve het volgende:
Van wie is ook alweer het nummer met: "Lekker ding, lekker ding, lekker ding ding ding"?
Welk nummer van Heart denk je te horen dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:07 schreef madcap het volgende:
Ik hoorde van de week een nummer van Eminem met een stukje van een nummer van Heart erin gemixed...
weet niet of dit een orgineel gemixed nummer of dat het ergens op plaat staan???
welk nummer is dat???
Tom Jones heeft zich er niet lang geleden aan vergrepen.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er is een cover van Black Betty met zo'n soort clip. Orgineel is die (natuurlijk) van Ram Jam, de naam van de band die het covert weet ik niet.
heel misschien East 17 - Let It Rainquote:Op donderdag 18 november 2004 22:44 schreef Monkeylover het volgende:
Hele vage omschrijving:
house nummer met een toeter achtig iets en dan hoor je "let it rain!" patatatataboemboem let it rain.. meer kan ik er echt niet van maken.. Weet iemand toevallig hoe dit heet?
Royal Gigolos - California Dreamin'quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:28 schreef Martijntj het volgende:
In de NS-Reclame en op alle radiostations draaien ze de laatste dagen een remix van Californian Dreamin', origineel van de Mamma's & Pappa's.
Enig idee hoe ik aan de remix kom? Kent iemand de nieuwe naam?
Spiderbait - Black Bettyquote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef Myster_E het volgende:
4 strings - let it rainquote:Op donderdag 18 november 2004 22:44 schreef Monkeylover het volgende:
Hele vage omschrijving:
house nummer met een toeter achtig iets en dan hoor je "let it rain!" patatatataboemboem let it rain.. meer kan ik er echt niet van maken.. Weet iemand toevallig hoe dit heet?
nope, dat is em niet.. Thanks anyways...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
4 strings - let it rain
Een remix van Phil Collins - I Wish It Would Rain Down?quote:Op donderdag 18 november 2004 22:44 schreef Monkeylover het volgende:
Hele vage omschrijving:
Je bent geweldig. Thanks/quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Royal Gigolos - California Dreamin'
nee, het is echt een bekend nummer. Is ook al een oud nummer. In de category house..quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Een remix van Phil Collins - I Wish It Would Rain Down?
weet ik niet meer...quote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Welk nummer van Heart denk je te horen dan?
Op Encores[2004] vind ik wel een sample van Martika's - Toy soldiers [1989] in het nummer Like toy soldiers.
Fiat Panda zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:48 schreef zurich het volgende:
weet iemand hier hoe het liedje heet dat altijd komt bij zo'n autoreclame en wordt gezongen door een vrouw...
een stukje van dat liedje' don't stop me baby, I...'
zou kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Fiat Panda zeker?
You're just too good to be true -o.a. Boys Town Gang
Ik weet niet of dit het nummer is wat je zoekt maar het nummer op Theo zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:25 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer met de tekst: You just keep me hanging on...lalaala enz enz, mannelijke stem. (tekst ken wat afwijken)
Volgens mij hoorde ik em bij de begravenis van Theo???
Als je die "elctronica komt tot leven"-spot bedoelt dan is het The Clash - The Magnificent Sevenquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:34 schreef pos het volgende:
ik zou het nummer + band van de nieuwe reclame van citroën.
ik heb al gezocht op ster.nl maar hij staat er nog niet op.
Precies die, je bent geweldig, echt topquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als je die "elctronica komt tot leven"-spot bedoelt dan is het The Clash - The Magnificent Seven
"I Like It" - Narcotic Thrustquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:05 schreef alsem het volgende:
Dat liedje dat gaat van: "I like it when you go to on (iets met 1 lettegreep onverstaanbaar), I like it so much" etc.
weet iemand welke ik bedoel?
Dat is em!! tnx!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:49 schreef pos het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het nummer is wat je zoekt maar het nummer op Theo zijn
crematie was Lou Reed met een Perfect Day en hij zingt idd "you keep me
hanging on "
imdb gekeken? http://www.imdb.com/title/tt0377092/soundtrackquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:28 schreef Zaadhaas het volgende:
Ik zoek een nummer uit de Film: Mean Girls maar er word maar een heel klein stukje van gespeeld aan het eind van de film.
Ik heb een eerder topic hierover geplaatst maar die werd gesloten en k werd hiereen verwezen:
Mean Girls eind muziek
is er hier iemand die dit nummer kent?
Dat vroeg ik me ook al af, best vetquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:23 schreef Bombie het volgende:
Ikzelf heb eigenlijk ook wel een vraagje voor mensen die Koefnoen hebben gezien. Het nummer dat gedraaid werd op het einde in de sketch met die twee vrouwen en Paul Groot. Weet iemand welke dat is?
:S De apres ski versie van Bombi?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:25 schreef egmo het volgende:
ik hoorde gisteren een dance-versie van het nummer "Mandy" van Barry Manilow
weet iemand wie deze heeft gemaakt ??
bijvoorbaat dank voor de reacties
Die scene met Karl Lagerfeld ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:23 schreef Bombie het volgende:
[..]
"I Like It" - Narcotic Thrust
Ikzelf heb eigenlijk ook wel een vraagje voor mensen die Koefnoen hebben gezien. Het nummer dat gedraaid werd op het einde in de sketch met die twee vrouwen en Paul Groot. Weet iemand welke dat is?
thanksquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
:S De apres ski versie van Bombi?
niet toevallig Miami Sound Machine - Conga?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:10 schreef d.n3rd het volgende:
nummer dat gaat zo van
come shake ur body shake it do that thong..
heel snel, iemand een idee?
Ik meen me te herinneren dat dat Setting Sun was.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:24 schreef seto het volgende:
Nummer van de Chemical Brothers
Je zag in de video steeds een paar scenes van een rave + wat politie, en een meisje die in een huis zat en toen kwam haar tweelingzus thuis.
Zoiets iig
weet iemand deze ???quote:Op donderdag 18 november 2004 17:07 schreef madcap het volgende:
Ik hoorde van de week een nummer van Eminem met een stukje van een nummer van Heart erin gemixed...
weet niet of dit een orgineel gemixed nummer of dat het ergens op plaat staan???
welk nummer is dat???
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:33 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat Setting Sun was.
Yupz... http://theonenetwork.com/(...)lbrothers_settingsun
thank youquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet toevallig Miami Sound Machine - Conga?
The Streets - Dry Your Eyesquote:Die clip met die jongen met dat hondje => zijn vriendin heeft t uitgemaakt, daar gaat t nummer over. Die jongen zelf praat meer dan dat hij zingt, en het refrein wordt wel gezongen. Je ziet die jongen oa in de bios zitten, in zn huiskamer, in de supermarkt...
Weet iemand hoe dit nummer heet en de artiest???
Jaaaa! Bedankt!quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:01 schreef Myster_E het volgende:
[..]
The Streets - Dry Your Eyes
Katie Melua zoek je denk ik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:32 schreef superarvid het volgende:
Ik zoek een nummer, wordt de laatste tijd vrij vaak gedraaid op radio 2. Het is een nummer gezongen door een (geloof ik 19 jarig) meisje met een hele karakteristieke schorre stem. Heeft iemand enig idee??
Niemand?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wie weet hoe dit heet:
KLIK
Deze zit in een Friends aflevering met dikke Monica, dit is het stukje na de aftiteling...
Martika - Toy Soldiersquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef madcap het volgende:
[..]
weet iemand deze ???
Ik denk dat je het feestteam - 50 cc bedoeld??quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:15 schreef Impossible het volgende:
Ik zoek dus de titel en artiest van een nummer, hij schijnt wel veel gedraait te worden op de radio en ik heb hem pas 1 keer gehoord en vond hem wel tof en heb er ook een filmpje over gezien het gaat dus over zon kereltje die een motor nadoet en dat klinkt dus dan in het begin ook wel grappig zoals: ding ding ding ding en dan verder nog heel druk dus dat hij die motor start. het filmpje heet trouwens the annoying thing.
Wie o wie weet wat ik bedoel en kent dit nummer en weet de titel + artiest ervan?
Nee, maar 't klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef j_bos het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet dat draait op de achtergrond bij www.djghost.com ??
Al gevonden!quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef muts88 het volgende:
Vraagje!
Ik ben op zoek naar een nr uit deze clip:
http://www.lnqs.com/klips/?01716
Het nummer is te horen na 'Call on me'
Heeft iemand enig idee welk nummer dit is?
een van die liedjes is die ik bedoel!quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef muts88 het volgende:
Vraagje!
Ik ben op zoek naar een nr uit deze clip:
http://www.lnqs.com/klips/?01716
Het nummer is te horen na 'Call on me'
Heeft iemand enig idee welk nummer dit is?
Welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:50 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
een van die liedjes is die ik bedoel!
die met o- ha - i ofzo![]()
Daarom, dus misschien dat ie niet "geloopt" ook wel lekker klinktquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar 't klinkt wel leuk.
Kijk anders even: hieroquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:50 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
Ik denk dat je Eric Prydz - Call On Me bedoeld?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:50 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
JA! dat is emquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:01 schreef muts88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Eric Prydz - Call On Me bedoeld?![]()
astuquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:12 schreef Lurk-piet het volgende:
[..]
JA! dat is em![]()
dankjewel
Volgens mij is die stem van een Italiaan ofzo en wordt er gezongen: "cause you're my vision of love". Het is verder een dancenummer, met een 'grinding' gitaarriff.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:23 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik denk dat je op zoek bent naar The Ecstasy of Gold van Ennio Morricone. Op de CD S&M van Metallica is dit ook het openingsnummer.quote:Op zondag 21 november 2004 11:55 schreef furanku het volgende:
Ik zag net op TMF een stukje van Some Kind of Monster, van metallica.. op het allerlaatst toen ze in duitsland waren en James voor het eerst nuchter ging optreden werd er op de achtergrond een nummer gespeeld of een soort intro ofzo.. Het was de allereerste europese tour, in duitsland dus, je hoorde nauwelijks tekst maar wel veel ge oooo ooo..
![]()
Rune - Calabriaquote:Op zondag 21 november 2004 12:33 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een beetje een dance nummer wat je nu steeds vaker begint te horen. Er zit een steeds terugkerend ritme/deuntje in. Een saxofoon die steeds hoog/laag gaat....
BVD
Drunkenmunkey - Calabria kan ookquote:Op zondag 21 november 2004 14:08 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Rune - Calabria
Ik heb geen idee of Furanku dat bedoelde, maar dat is wel precies het nummer waar ik al een tijd mee in m'n hoofd zit, omdat het werd gebruikt als jingle op 3FM.quote:Op zondag 21 november 2004 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je op zoek bent naar The Ecstasy of Gold van Ennio Morricone. Op de CD S&M van Metallica is dit ook het openingsnummer.
Gevonden!quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef j_bos het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet dat draait op de achtergrond bij www.djghost.com ??
Ik denk.. Lyrics Born - Callin' Out ??quote:Op zondag 21 november 2004 18:45 schreef blublub het volgende:
heeft iemand nog die link naar die site waarop al die reclametunes staan?
Ik ben namelijk op zoek naar het nummer dat hoort bij de reclame van de nieuwe Motorola E398, dat ik tot nu toe eigenlijk alleen op MTV voorbij heb zien komen. hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
jaa dat is m! bedankt!!!quote:Op zondag 21 november 2004 19:36 schreef muts88 het volgende:
[..]
Ik denk.. Lyrics Born - Callin' Out ??
Je kunt kijken op www.lyricsborn.com
quote:Op zondag 21 november 2004 20:56 schreef Stoutmeisje het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame van toch of pink lacoste [afbeelding] waarin een vrouw zingt let me show you the way
En het liedje van Celine Dion uit haar parfum Notes reclame
Ik heb al gezocht op www.ster.nl maar daar staat het nietwie weet het
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:42 schreef Luka het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Lacoste
Product: Parfum
Titel commercial: Touch of Pink
Reclamebureau: Ogilvy
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Save your kisses for me
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Natasha Thomas
Dit is wat ik heb kunnen vinden. De band heet "Jet"quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:07 schreef pberends het volgende:
Vodafone Live UMTS reclame, met die vrouw en dat kind dat gek aan't doen zijn, hoe heet dat nummer daaronder?
2 Brothers On The 4th Floor - Can't Help Myself ?quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en het bevat een aantal samples. Stukje wat op het basloopje lijkt uit een van madonna's nummers (een van de latere, waarin ze line dance doet ofzo) en het lijkt ook op sweet home allabama
De rest van het nummer is een beetje R&B achtig, er wordt in gerapt. oa de regel:
I don't wanne be a freak, but i can't help myself
en
ladies.... fellas...ladies...fellas
en
get your hands up
Ik weet dat het een hele vage omschrijving is maar heeft iemand een idee waar ik het over heb?
Ik geloof dat het een vrij nieuw nummer is
Heb je 'm inmiddels ook?quote:Op zondag 21 november 2004 15:58 schreef j_bos het volgende:
[..]
Gevonden!
Q-ic & dj ghost - desite (go higher)
Manau - La tribu de danaquote:Op maandag 22 november 2004 07:53 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat franse redelijk rustige lied van a 4 jaar terug ook al weer. Het werd gezongen door een soort van boyband, in de clip zag je allemaal ruines. Na elk couplet kwam elke keer een kort viool stukje waarna ze aan het refrein begonnen. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Whoops!!quote:Op zondag 21 november 2004 22:03 schreef upbeat het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb kunnen vinden. De band heet "Jet"
:::
Jet: Hun enige echte bekende liedje is toch wel uit die vodafone reclame, maar dat is dan ook wel een heel. Hun enige echte bekende liedje is toch wel uit die vodafone reclame, maar dat is dan ook wel een heel goed liedje. het is een soort rock/pop liedje, 'are you gonna be my girl oed liedje. het is een
soort rock/pop liedje, 'are you gonna be my girl.
Nee, het is veel nieuwer, denk van dit jaar. Ook meer R&B achtig. thnx anywayquote:Op zondag 21 november 2004 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 Brothers On The 4th Floor - Can't Help Myself ?
Volgens mij:quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en het bevat een aantal samples. Stukje wat op het basloopje lijkt uit een van madonna's nummers (een van de latere, waarin ze line dance doet ofzo) en het lijkt ook op sweet home allabama
De rest van het nummer is een beetje R&B achtig, er wordt in gerapt. oa de regel:
I don't wanne be a freak, but i can't help myself
en
ladies.... fellas...ladies...fellas
en
get your hands up
Ik weet dat het een hele vage omschrijving is maar heeft iemand een idee waar ik het over heb?
Ik geloof dat het een vrij nieuw nummer is
Ja dat is em, dankjewelquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef muts88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het feestteam - 50 cc bedoeld??![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 14:12 schreef Woe het volgende:
Het muziekje tijdens de lagerfeld scene in de Koefnoen-uitzending van vrijdag is:
Nummer: Vision Of Love
Uitvoerende: Jason Nevins
CD: The Funk Rocker
(met dank aan Pieter Klok, productie assistent "Koefnoen" )
Netjes, alleen het liedje heb ik natuurlijk nog niet... maar bedanktquote:Op zondag 21 november 2004 22:03 schreef upbeat het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb kunnen vinden. De band heet "Jet"
:::
Jet: Hun enige echte bekende liedje is toch wel uit die vodafone reclame, maar dat is dan ook wel een heel. Hun enige echte bekende liedje is toch wel uit die vodafone reclame, maar dat is dan ook wel een heel goed liedje. het is een soort rock/pop liedje, 'are you gonna be my girl oed liedje. het is een
soort rock/pop liedje, 'are you gonna be my girl.
Ja, best kans dat die sample erin zit, maar ik bedoel dus die mix. Er zitten een hoop samples in.quote:Op maandag 22 november 2004 12:26 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Volgens mij:
Dynasty - I Don't Wanna Be A Freak (But I Can't Help Myself)
Kan ook zijn dat je hem in een andere mix gehoord hbt...die kans acht ik zelfs groter
Ha... ik dacht de primeur te hebben, maar je was me voor.quote:Op maandag 22 november 2004 14:12 schreef Woe het volgende:
Het muziekje tijdens de lagerfeld scene in de Koefnoen-uitzending van vrijdag is:
Nummer: Vision Of Love
Uitvoerende: Jason Nevins
CD: The Funk Rocker
(met dank aan Pieter Klok, productie assistent "Koefnoen" )
misschien heb je hier wat aan?quote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef ramses het volgende:
Ik ben vanmiddag naar Bridget Jones 2 geweest en daar zat een geweldig nummer in.
Het is bekend nummer en het zit een beetje in het begin van de film.
Ik weet niet meer precies welke scene, maar het was donker en volgens mij was het toen ze naar het huis van Darcy ging omdat ze dacht dat hij vreemd ging.
Weet iemand misschien hoe het nummer heet dat je dan op de achtergrond hoort spelen. Het is een beetje sade, en vogue achtig iets ofzo. Ik heb de soundtrack al beluisterd, maar daar staat het niet op.
Iemand een idee???
clubbed to death van Rob D. Oa van de matrix soundtrack.quote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef Joostve het volgende:
ben op zoek naar het volgende nummer
http://www.xs4all.nl/~knmg0243/Muziek/onbekende%20muziek.mp3 (hele lage qualiteit)
ik ken het al heel lang maar wil toch eens weten hoe hij heet
het nummer wordt tevens bij RTL Transport wereld gebruikt.
doet mij denken aan de reclame voor de Sony Ericsson K700i en dat is hands around my throat van death in vegas. Maar ik kan me vergissen....quote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef Strijkplank het volgende:
Reclame van Siemens (of Samsung weet dit niet zeker) waarbij een man en een vrouw in een stad (en ergens binnen) met een mobiel in de hand ongeveer synchroon aan elkaar lopen (beeld is gesplist).
Iemand de titel van het nummer..??
yep, is hem volgens mij.. thnxquote:Op maandag 22 november 2004 22:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
doet mij denken aan de reclame voor de Sony Ericsson K700i en dat is hands around my throat van death in vegas. Maar ik kan me vergissen....
hey bedankt man !quote:Op maandag 22 november 2004 22:12 schreef bartrid het volgende:
[..]
clubbed to death van Rob D. Oa van de matrix soundtrack.
thanks!!!quote:Op maandag 22 november 2004 22:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
doet mij denken aan de reclame voor de Sony Ericsson K700i en dat is hands around my throat van death in vegas. Maar ik kan me vergissen....
tja.... laat ik eens gokken op: Let's wait a while [1987]...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een rustig kalm mooi nummer van Janet Jackson. Redelijk bekend, maar verder weet ik er niets over te vertellen.
"That's the way love goes" is het iig niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
tja.... laat ik eens gokken op: Let's wait a while [1987]...
....of toch maar That's the way love goes [1993]?
Heb ik iig 50% kans
Dan hebben we als Janet ballads ook nog:quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:09 schreef Sidekick het volgende:
Let's wait a while is het ook al niet.
Via google vond ik http://www.testimania.com/testidance/124.htmlquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:24 schreef Inbox4me het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, het is een tikje house-achtig met een beat. Een vrouwelijke stem (met op de achtergrond af en toe een mannelijke) zingt de volgende tekst:
Look at me, I am going away
You can't stop me flying away
Cause I know you don't love me no more
You can't hurt me not anymore
Look at me, I am going away
You can't stop me flying away
But I know I will be in your head
Everytime (??????) you go mad
I am the voice in your head,
Everyday I will be there
If you can not stand it I don't care
I am the voice in your head,
Everyday I will be there
Cause I am living, living in your head
Dit is wat ik er van maak. Zoeken met Google leverde niks op, misschien dat iemand hier het nummer kent?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dan hebben we als Janet ballads ook nog:
Again[ 1993]
Everytime?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een rustig kalm mooi nummer van Janet Jackson. Redelijk bekend, maar verder weet ik er niets over te vertellen.
Ik weet ook niet waarom, maar moest denken aan The Associates - Breakfastquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zit al een tijdje in mn kop, hoe ik er aan kom weet ik niet eens...
Het is een duidelijke wals met een wat Baroque achtige sound...
De stem die ik erbij hoor kan duiden op de stem van een van de Finn broers van Crowded House...
Google-cursus gaat volgenquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Via google vond ik http://www.testimania.com/testidance/124.html
Mailbaarquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Onvindbaar...
Ah tofquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mailbaar
Brian Wilson(Beach Boys) - California Girlsquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:58 schreef moonraker het volgende:
Weet iemand meschien hoe dit nummer heet: http://home.wanadoo.nl/deraaf96/avtak.mp3
Ik dacht eerst dat het Surfin USA van de Beach Boys was maar dat is hem toch niet.
U heeft mailquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah tof
Ik zoek deze dus ook maar kan niks vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:07 schreef pberends het volgende:
Vodafone Live UMTS reclame, met die vrouw en dat kind dat gek aan't doen zijn, hoe heet dat nummer daaronder?
Via Ster.nl vindt ik:quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef Jonez het volgende:
[..]
Ik zoek deze dus ook maar kan niks vinden.![]()
De reclame heet "Mimic" en hij is dus van vodafone live.
http://www.vodafone.com/flash/3G_campaign/flash_3G_five.html
Usher- Bad Girlquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef rew- het volgende:
Voor nummer My Boo van Usher en Alicia Keys zit (mits je de clip kijkt) zo'n stukje van een ander nummer van Usher.. Ik denk tenminste dat het een soort van promotie is voor een CD van hem.. Ik wou graag weten hoe dat nummer heette, die in dat voorstukje dan...
Het is het nummer die hij voor het echte liedje zeg maar op de TV ziet, en wanneer My Boo begint zet hij de TV uit.
Kan iemand me helpen?
tanx manquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Usher- Bad Girl![]()
nope dat is hem niet....quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:22 schreef rew- het volgende:
[..]
Via Ster.nl vindt ik:
Kasabian - Reason is Treason
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
nope dat is hem niet....
Hier wordt ie onderaan genoemd:
http://www.whatsthattune.co.uk/messagecomplete.asp?id=12219
Nee, ik hoorde het vannacht op de radio, het is een nieuw nummer met een hele mooie tekstquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef bukgeit het volgende:
Zou dat Kleine Jongen kunnen zijn of zeg ik nu iets geks?
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef SilverRain het volgende:
Ik denk 'Nu dat jij er bent'
"Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn"
?
JoeJackson - Be my number two ?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:10 schreef Snarf het volgende:
de titel van het liedje, gezongen in de aankondiging van de laatste "Sex and the city"-aflevering op Net5.
Heeft iets van "would you be my number one" in de tekst, gezongen door een man en begeleid door een piano.
iemand?
Helemaal. Hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
JoeJackson - Be my number two ?
Twee wals-nummers van Crowded House: "How will you go (kanshebber)," "As sure as I am."quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhm, een (denk ik) lastige
Het zit al een tijdje in mn kop, hoe ik er aan kom weet ik niet eens...
Het is een duidelijke wals met een wat Baroque achtige sound...
De stem die ik erbij hoor kan duiden op de stem van een van de Finn broers van Crowded House...
Iemand, toevallig?
Misschien Split Enz- Got You?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:39 schreef uhqmby het volgende:
[..]
Twee wals-nummers van Crowded House: "How will you go (kanshebber)," "As sure as I am."
Een ontzettend contrapunt barok-stuk van Crowded House is "Four seasons in one day." Maar ja, die is vierkwarts.
en daarin fietste hij door New York? Thicke - when I get you alone zou het dan moeten zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:33 schreef Skylar het volgende:
Ik ben op zoek naar een zanger. Een tijdje geleden had hij een videoclip en daarin zat hij zingend op z'n mountainbike.
Eerste hit op google als ik op `and i gave her my soul' zoek:quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef 3FM het volgende:
Komt regelmatig voorbij op het internet-radiostation waar ik naar luister , maar kan het nummer niet vinden als ik op de lyrics google
Dit zijn enkele regels uit het nummer als ik het goed gehoord heb , let wel dit is niet helemaal op volgorde en ook niet compleet.
Wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
en daarin fietste hij door New York? Thicke - when I get you alone zou het dan moeten zijn.
Probeer ook "Last to Know" van Neil Finn eens (Album: One Nil). Ook al lijkt het me stug dat je die ergens terloops hebt gehoord. En anders: "How can we hang on to a dream" van Tim Hardin misschien? Maar die zou je vast wel herkend hebben.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Four Seasons And One Day is m iig niet, die is me wel bekend...
Zal die anderen eens beluisteren, alvast dank...
Wheatus - Teenage Dirtbag, lijkt mequote:Op donderdag 25 november 2004 00:37 schreef rew- het volgende:
Ik stond laatst in de kroeg, toen kwam zo'n zwaar bekend nummer erop van een paar jaar terug, maar niemand wist de titel, maar iedereen kende het nummer.
Begin:
"Somebody once told me the world was gonna roll me
I ain't the (?)shoppest dude(?) in the shed
She was looking kind of dumb with her finger and her thumb" blabla
en later in het, volgens mij refrein,
So much to do so much to see so what's wrong with ... in the backstreet
You'll never shine if you don't glow, you never fly when you don't ..
http://www.whatsthattune.co.uk/messagecomplete.asp?id=12219quote:Op woensdag 24 november 2004 22:29 schreef lj_lightning het volgende:
ik zag net de reclame van VodaFone met al die mensen die gekkenbekken trekken ofzodat liedje wat daar onder zit is wel erg kewl
weet iemand toevallig waar die uit komt?
Dat lijkt me trouwens niet Wheatus maar Smash Mouth met Allstar......quote:Op donderdag 25 november 2004 00:37 schreef rew- het volgende:
Ik stond laatst in de kroeg, toen kwam zo'n zwaar bekend nummer erop van een paar jaar terug, maar niemand wist de titel, maar iedereen kende het nummer.
Begin:
"Somebody once told me the world was gonna roll me
I ain't the (?)shoppest dude(?) in the shed
She was looking kind of dumb with her finger and her thumb" blabla
en later in het, volgens mij refrein,
So much to do so much to see so what's wrong with ... in the backstreet
You'll never shine if you don't glow, you never fly when you don't ..
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat lijkt me trouwens niet Wheatus maar Smash Mouth met Allstar......![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Titt'n - Ben je geil of wil je een koekje
Subject: Re: Vodafone ad - 13/11/2004quote:Op donderdag 25 november 2004 16:06 schreef Parvus het volgende:
hmm die site over het liedje uit de Vodafone reclame doet het niet bij mij...,
heeft niemand een artiest en titel voor me?
En het liedje uit de Nokia reclame waar, op een witte achtergrond, al die frontjes over elkaar heen schuiven...iemand?
DJ Isaac - Bad Dreamsquote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef Hakna het volgende:
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar de naam en de artiest van een hardcorenummer. Het origineel is van Kate Bush - Wuthering Heights. Ik kan niet op de naam komen van het hardcorenr.
Alvast bedankt
The Tokens - Lion Sleeps Tonight...quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een hele makkelijke denk ik
Weet iemand hoe dat nummer uit die nieuwe "Even Apeldoorn Bellen" reclame heet met die leeuw op de auto?
Ik kan echt niet meer op de titel komen
Bedankt!
Thanks!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
The Tokens - Lion Sleeps Tonight...
Eventueel de versie van Tight Fitquote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
The Tokens - Lion Sleeps Tonight...
Lijkt op een reclame van Brand, dat was muziek van Paolo Conte. Maar ik weet niet zeker of je die recalme bedoelt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:04 schreef onlogisch het volgende:
ik zoek het volgende nr.
Het is van een reclame. Volgens mij van een soort herfstbokbiertje...
Er is een kerel die zit in een penthouse midden in de stad. En er komt een vogeltje aan vliegen die in een kom met water zich gaat wassen.
Daar achter hoor je een bekend jaren 60/70 liedje....
iemand enig idee?
alvast bedankt
heb je een titel?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt op een reclame van Brand, dat was muziek van Paolo Conte. Maar ik weet niet zeker of je die recalme bedoelt.
mag ik u hartelijk bedanken namens de feestcommissiequote:Op donderdag 25 november 2004 22:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
These boots are made for walking, and that's just what they'll do. On of these days these boots are gonna walk all over you.
dees??
These Boots Were Made For Walking
by Nancy Sinatra
Miss Kittin - Requiem For A Hitquote:Op vrijdag 26 november 2004 04:05 schreef itsontoday het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, het is een beetje house-achtig, waar je een beetje elektronische vrouwenstem hoort zeggen: "I think that bitch could hip (ofzo). Dit is wat ik ervan verstond, maar ik kan er nergens iets van vinden. Dus help please!
Het is hem!!! Super!!! Bedankt!!! Het is trouwens: I beat that bitch with a hit... (Zat er ver naast)quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:31 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Miss Kittin - Requiem For A Hit
JT Money - Who Datquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:31 schreef bossie het volgende:
Mensen,
Ik zoek een lied dat opgenomen is in een gevangenis.
Het is een raplied, en ik weet alleen dat het refrein zo gaat: Ai,Ai,Ai,Ai,Ai,Ai hooda,hooda hooda hooda hooda hooda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |