Had je die al dan??quote:Op zondag 14 november 2004 18:44 schreef cptmarco het volgende:
hmmm, hoef ik in ieder geval geen plannen te maken voor de kerstdagen dat jaar.....
kan, ik denk zelf door een vloedgolf of een andere vorm van natuur geweldquote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef Alicey het volgende:
TT aangepast..
edje34, gaat het je om natuurfenomenen die op een wetenschappelijke wijze benaderd kunnen worden die tot een einde moeten leiden?
Ik weet niet hoe de wereld aan zijn einde komt, maar als ik mijn geld zou moeten inzetten op hoe de omstandigheden zijn en hoe het begint, dan is het als volgt. Een koude, niet kille, zonnige dag met veel stroken bewolking in de lucht. Het heeft een tijdje niet geregend want de straten zijn droog en het is winter want de bomen hebben geen blaadjes meer. Op een gegeven moment verandert de lucht drastisch en lijkt het alsof de wolken één kant op worden geblazen, een kraakhelder blauwe lucht is ineens zichtbaar en in de verte zie je de wolken "op elkaar gedrukt". Hierna begint de actiequote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
Waarom zou dat precies op 21 december 2012 moeten plaatsvinden? Hoe trouwens? Als het in de hele wereld 21 december 2012 is, of als het eerste stukje land van dag wisselt?quote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef edje34 het volgende:
[..]
kan, ik denk zelf door een vloedgolf of een andere vorm van natuur geweld
Da's volgens de Mayakalender.quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou dat precies op 21 december 2012 moeten plaatsvinden? Hoe trouwens? Als het in de hele wereld 21 december 2012 is, of als het eerste stukje land van dag wisselt?
en dan?quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Biancavia het volgende:
De wereld vergaat niet, we gaan alleen een hoger energielevel in. Ofzoiets.
En 1 dag voor mijn 32e verjaardag!quote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
1 dag voor mijn 30e verjaardag, flikker op zeg!
Dan mis ik alle cadeautjes!![]()
Dan zijn we spiritueel gezien meer in harmonie met het universum.quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
en dan?
Maar in TRU zijn al zoveel 21-12-2012 topics...quote:Op zondag 14 november 2004 19:10 schreef Alicey het volgende:
Toch maar een schopje TRU.
iteejer en MUUS weten er vast wel raad mee.quote:Op zondag 14 november 2004 19:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar in TRU zijn al zoveel 21-12-2012 topics...
Vast wel.quote:Op zondag 14 november 2004 19:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
iteejer en MUUS weten er vast wel raad mee.
en dan is er nooit meer oorlogquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan zijn we spiritueel gezien meer in harmonie met het universum.
alvast hulp nodig?quote:Op zondag 14 november 2004 19:19 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik hoop het niet, de 23ste ben ik jarig en dat zou zonde van alle drank zijn die ik al gekocht heb dan![]()
Ja, maar zowel de Azteken, Maya's en islamieten beweren dat de wereld dan het toneel zal zijn van een explosie van geweld. Echter, je hoeft geen genie te zijn om te zien dat we daar naartoe nu hard op weg zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
ik geloof het niet, ze hebben wellus vaker gezegd dat de wereld vergaat...
quote:Op maandag 15 november 2004 10:40 schreef Cerby het volgende:
er zijn al bijna 2012 topics over 2012
Misschien is datgene wat gaat gebeuren wel dat er 2012 topics komen over 2012 in 2012. :')quote:Op maandag 15 november 2004 10:40 schreef Cerby het volgende:
er zijn al bijna 2012 topics over 2012
x2quote:Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
hoop het , want als er niks gebeurt verga ik wel zelf.
Jaja, voor de eclips hè, voor de eclips.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:31 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
-edit - een 2012 meet![]()
Reykjavic-meet (2012) lol
misschien de stand van de maan of weet ik veel wat omgezet naar onze tijd?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Niemand eens bij na gedacht dat de tijd door de mens is ingevoerd? duzzz die getalletjes zeggen volgens mij maar weinig.. ennuh als we gaan, gaan we met z'n allen
Grappig he? De Christenen zul je niet horen reppen over gewelds uitbarstingen... als het dan gebeurd worden wij als het goed is tijdelijk van de aarde afgehaald, zodat we die ellende niet hoeven mee te maken.quote:Op maandag 15 november 2004 02:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, maar zowel de Azteken, Maya's en islamieten beweren dat de wereld dan het toneel zal zijn van een explosie van geweld. Echter, je hoeft geen genie te zijn om te zien dat we daar naartoe nu hard op weg zijn.
Tuurlijk. Het heeft vanalles met bewustzijn te maken. Het bewuster worden van geweld, van gevoelens e.d. Het stappen naar demensies en hogere brein functies doe je dmv bewustzijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:24 schreef ee-04 het volgende:
kan iemand ook iets meer vertellen even kort hoezo er die datum nou iets zou gebeuren? en dan niet een antwoord van omdat zij het voorspellen, maar WAAROM het dan zou zijn
Islamieten?quote:Op maandag 15 november 2004 02:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, maar zowel de Azteken, Maya's en islamieten beweren dat de wereld dan het toneel zal zijn van een explosie van geweld. Echter, je hoeft geen genie te zijn om te zien dat we daar naartoe nu hard op weg zijn.
De Maya Kalender Loopt niet af in het jaar 2012, het loopt af in het jaar 5000quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef kneejo het volgende:
[..]
Grappig he? De Christenen zul je niet horen reppen over gewelds uitbarstingen... als het dan gebeurd worden wij als het goed is tijdelijk van de aarde afgehaald, zodat we die ellende niet hoeven mee te maken.
Maar ik betwijfel of het in 2012 moet gebeuren... Die Maya kalender loopt dus af op 21 december 2012, maar dat is ook maar een kalender. Onze westerse kalender is door de eeuwen heen ook al een aantal keren gewijzigd... gewoon een paar dagen opgeschoven.
Het is ook niet aan ons mensen om dat te weten en God stelt het uit tot wanneer het Hem goeddunkt. Volgens de Bijbel weet zelfs Jezus niet wanneer het precies gebeurt, dus wij hoeven ons daar al helemaal niet druk om te maken, dacht ik zo...
Dat zei ik. Beter lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De Maya Kalender Loopt niet af in het jaar 2012, het loopt af in het jaar 5000
Voor ons is dit het jaar 2012,
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel is hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:05 schreef DeKDeS het volgende:
Geef 1 reden waarom de aarde NIET zou moeten vergaan mocht deze vergaan?
Is dit echt zo?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De Mayas hadden veel accuratere kennis, als wij, over hoe het heelal in elkaar stak.
Je weet vast wel dat de maya kalender gebaseerd is op een vast aantal dagen, namelijk periiodes van 20 dagen. Daardoor loopt die kalender steeds meer uit de pas met de seizoenen hier op aarde. Er wordt geen enkele correctie toegepast voor die steeds groter wordende afwijking.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:23 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In 2012 vergaat de wereld:P
De Maya kalender HEEFT ER NOG NOOIT NAAST GEZETEN, en is de MEEST accurate kalender, ooit gemaakt.. vele malen preciezer als onze Gregoriaanse Kalender.
Onmogelijk, als het daadwerkelijk een planeet betreft.quote:Nibiru zal in 90 dagen vanaf zijn binnenkomst in het zonnestelsel naar het dichtste punt bij de aarde komen..
alleen jammer dat het station dusdanig klein is dat een "ark van noach" zich niet kan voortplanten, er passen simpelweg niet genoeg mensen in. Klonen zou trouwens wel kunnen, echter waar laat je je opgroeiende nakomelingen??quote:Zij plannen daarom, om voor het jaar 2012 het ISS spacestation af te hebben, zodat dit als een moderne Ark van Noach kan dienen, voor de rijksten der aarde.
De enige vraag die het bij mij oproept, is waar heb je het over??quote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef coz het volgende:
ik hoorde laatst ook eens de zin dat [insert oude samenleving] kennis had van een 3e planeet rond [insert ster] die wij ook pas een decenia oid lang pas kennen (de planeet dus)
dat schoot me gister weer te binnen (de maan was fel, stond er even naar te kijken, en toen naar alle sterren die ik kon zien en weldra kwam ik orion tegen ..daarvan was het volgens mij ) en sindsdien kon ik dat ook niet goed meer uit me hoofd zetten
de vraag die zulke kennis oproept is best intrigerend ; hoe kunnen ze dat in vredesnaam weten
hadden ze ook een hubble toen .. of hebben de aliens het verteld ... either way its incredible![]()
daarna een sterrentooltje opgestart .. met een beetje geluk heb ik vanuit mijn raam een heel mooi uitzicht op orion rond dezelfde tijd 's avonds (maar dan over 8jaar en een kleine maand) als dat ik gister daar een hele felle maan kon zien
![]()
quote:These are just clumps of material that coalesce and then slowly fade away," Dr Patrick Roche told the BBC. "They seem to be just floating out there in space. So they are more like failed stars than the planets of our own Solar System which formed out of the debris left over from the creation of the Sun."
ik hou het liever vaag dan onwaar ; en wist dat als ik ging gokken de kans groot was dat ik verkeerd gokte .. maargoed schrap maar dus ; totdat ik weet waar het over gingquote:Op woensdag 24 november 2004 17:51 schreef The_stranger het volgende:
snip
ach aard/zeebevingen zijn niets nieuws, oorlogen zijn ook al een tijdje aan de gang, epidemiën hebben we in Europa ook al gehad, het is inderdaad zo dat we nu 5 minuten na het begin van een ramp al met een zak chips ervan mogen "genieten" op 22 zenders.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:12 schreef Blessed het volgende:
Maya kalender of geen Maya kalender...
Is er altijd al zoveel ellende (tegelijkertijd) in de wereld geweest of lijkt dit nu maar zo omdat we de media hebben?
Betekent dit dat ze nog de eerste lancering weten te voorkomen, of gaan er werkelijk miljoenen sterven door de blast en fallout?quote:In 2012, the world will start plunging into a total destructive nuclear war.
Op de bank met een biertje en een zak chips zappend van het ene nieuwskanaal naar het andere, grote wereldkaart aan de muur waar je elke 5 minuten een punaise prikt waar weer een H bom is ontploft, het weer volgen om te zien waar de volgende radioactieve wolk naar toe drijft en je verbazen over insecten die opeens drie keer zo groot je kamer inkruipen.quote:Op maandag 3 januari 2005 05:38 schreef HAL9000S het volgende:
Een apocalyps is een van de dingen die ik nog graag mee zou maken in m'n leven, dus ik hoop het
Oh die was gisteravond op Nova geloof ik, zeker een goed idee...kunnen we de Amerikanen ook eens een keer goed zien stressen.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:59 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Als de vijand dan slim is pleuren ze de helft van hun arsenaal op Las Palma of hoe dat kloteeiland heet, zodat ie in de zee pleurt en we die grote tsunami krijgen waar ze het in WFL over hebben.
Dat had je natuurlijk ook meteen kunnen melden (of zelfs helemaal niet en gewoon ook niet in dit topic komen), maar om er nou een zielig nikszeggend praatje bij te gooien getuigt wel van de triestheid van jouw geest.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Mijn fuckin kat op LSD. En hij heeft altijd gelijk.
Laatst waren we bij de paardenraces op Duinzigt.
Hij zei 'Dude, paard 7 man.'
Ik zeg 'Kat, houd je bek. Paard 4 man. Paard 7 heeft nog nooit wat gewonnen en de ruiter is een lilliputter met een kwast in zijn haren.'
Hij zegt 'Dude, paard 7.'
Ik zeg 'Fuck you, fucking kat op fucking LSD.'
Hij zegt 'DUDE! Zet die ballen nou maar op paard 7, biyaaaatch!'
Etc...
Blablabla-yekidischmekidi-frarapatoing - You get the fucking point already - Paard zeven won..
NOU IS ME DIT EVEN EEN FUCKING CLIMAX!!!
Maar ja, ik geloof het dus niet.
Mooie poging tot complottheorie ... alleen hebben die fundamentalisten niets gepland, het waren maar pionnen ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef kneejo het volgende:
Grappig feitje 21-12-2012 is 4119 dagen na 11 september 2001...
Ik heb eerder het idee dat de fundamentalistische moslims die achter die aanslagen zitten gewoon hebben teruggerekend, zodoende een golf van verwarring te stichten en de hele wereld te laten denken dat hun acties volgens het plan van hun god verlopen. Over complottheorien gesproken... ik geloof dat ik net een nieuwe heb gecre-eerd.
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ivm 2012 ... er gaat iets gebeuren maar wat ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:04 schreef Darksoulz het volgende:
Anyways 2012 heeft naar mijn idee ook iets raars. Iets wat staat te gebeuren. Wat het is weet ik niet. Als ik het hier zo lees klinkt het in ieder geval erg verontrustend, maar heel erg verbaasd ben ik ook niet. Ik zie het zo gebeuren dat het uit de hand loopt. Het zal in ieder geval veel mensen doden vrees ik als dit echt gaat gebeuren. Reken maar op 10 tallen miljoenen, misschien een miljard mensen. Helaas is er weinig tegen te doen. Je kan nu wel massaal aktie gaan voeren maar net als deze clown hierboven gequote, geen regering gaat er serieus iets mee doen. Het zal wel iets zijn waar we gewoon doorheen moeten. De bottleneck van de menselijke beschaving omdat we spiritueel nooit verder zijn gegroeid en materialistisch wel. Dit is dan het punt waar mensen in moeten zien dat de destructieve en vijandige krachten die zij op hebben gebouwd enkel kunnen lijden tot een uiteindelijke catastrofe. We zijn allemaal net kinderen. We moeten leren van onze fouten. Als dit echt gebeurd zullen we in ieder geval de grootste fout in de geschiedenis van de mensheid maken, maar het leereffect zal (hopelijk) even zo groot zijn.
Toch bid ik voor een iets subtielere gang van zaken![]()
Ik denk dat het zeer onmogelijk is dat door een alignment van planeten je dna structuur spontaan zal veranderen. De enige mogelijkheid is inteligent ingrijpen en dan nog zal de huidige mens niet een veranderde dna hebben. Misschien hun nakomelingen d.m.v. gen therapie oid. Maar magnetisme kan je dna niet veranderen. Dat magnetisme een invloed kan hebben op ons dat zal zeker wel zo zijn. Maar dan moet je meer denken in de richting van moodswings of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ivm 2012 ... er gaat iets gebeuren maar wat ?
Anderen spreken dat de spanningen al in 2010 een hoogtepunt zullen bereiken.
9/11/2001 -> 2001 + 9 = 2010, 2001 + 11 = 2012
Maar het is niet makkelijk om de puzzel te vervolledigen .
Volgens wat ik allemaal al gelezen heb, zijn er 2 soorten aliens waarvan minstens 1 hier al aanwezig, die samen met de illuminati de wereld willen beheersen en controleren na uitschakeling van 80% van de bevolking.
Het ander alienras zou ons willen helpen en begeleiden in onze overgang naar het universele. Zij zouden dan ook tussenkomen in een eventuele nucleaire catastrofe.
In 2012 gaan er weer een hoop planeten op 1 rij staan, naar 't schijnt dezelfde stand als bij de geboorte van Jezus ?
Dit gaat alleszins invloed hebben op onze planeet qua magnetisme en zwaartekracht, en misschien zelfs ons menselijk wezen ook , cfr verandering DNA ...
Dan wordt ook nog de planeet Niburu genoemd met de Annunaki als bewoners en die zou terugkomen rond 2012. Het zou een reusachtige planeet zijn die weer voor de nodige magnetische invloed op aarde zal hebben, de aardbol zou 3 dagen stoppen met roteren ...
Pfew, een hele hoop informatie dus ... maar niets kan bewezen worden dus zit er niets anders op dan afwachten
Haha, die is leukquote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Biancavia het volgende:
De wereld vergaat niet, we gaan alleen een hoger energielevel in. Ofzoiets.
Er wordt inderdaad megaveel geld gepompt in ISS. Ik merk ook dat er ineens de afgelopen 10 jaar meer en meer geld wordt gepompt in de verkenning van Mars en de rest van ons zonnestelsel. Opeens hebben we de miljarden. En ik vind dit ook een beetje vreemd. Het lijkt een soort van inhaalslag. Het is wel zo dat er de laatste jaren ook meer landen bijkomen met een igen ruimtevaart programma. Dit doen ze enkel om ook belangrijk gevonden te worden in de wereld, net als India en Iran die nu ook een nucleair programma hebben: " Kijk ons ook eens macht hebben". Ik denk wel dat het ruimtestation een opstap is naar geavanceerdere ruimtesystemen. Maar de functie van ISS is naar mijn mening puur ruimte onderzoek. We hadden de MIr en die voldeed heel goed. Nu is ISS aan de beurt met veel geavanceerdere technieken en meer ruimte zodat de inzittenden niet wegkwijnen in 2 m3. Aangezien de bouw van zo'n ruimtestation een ontzettend dure maar zeker ook erg verdienstelijke zaak is, doen meer landen er aan mee. Hoeveel bedrijven zijn er wel niet die graag hun proefje mee de ruimte in te sturen om te kijken hoe het zich gedraagd in een totaal andere leefomgeving. Ook zie ik ISS als opstap voor reizen naar de maan en naar Mars. Je kunt door middel van zo'n ruimtestation natuurlijk goed uittesten wat de gevolgen zijn van langere tijd in gewichtloosheid te moeten leven voor je uberhaupt voet kan zetten op Mars.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:43 schreef UncleScorp het volgende:
Yea nice thinking Darksoulz
Als Niburu er idd aankomt, zullen ze nogal een gang gaan met hun ISS
En al die zogezegde belangrijkste personen zullen nu ook wel al hun veiligheidsvoorzieningen hebben bij eventuele nuclear war.
Maar waarom dan zoveel geld pompen in ISS ?
Onlangs The Goatman gezien ... animatiefilm ... US presidentskandidaten worden fors gesponsord door grote bedrijven zoals oa NASA. Deze verwachten natuurlijk achteraf een wederdienst die ze dan krijgen in de vorm van mega financiele bestellingen ... en zo houden ze elkaar in leven.
Bedankt ik zal het aandachtig doorlezenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Darksoulz ... nog wat leesvoer anders :
http://www.goroadachi.com/etemenanki/
maar probeer misschien om van in het begin te beginnen want het is veel ...
Natuurlijk wel met de nodige korrel zout want hij gaat soms heel ver.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:56 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Bedankt ik zal het aandachtig doorlezen
Ik heb inderdaad al meermaals hier gelezen dat het een stuk goedkoper en slimmer zou zijn om een maandbasis te bouwen. Ik denk eerlijk gezegd dat het tegendeel waar is. Mensen denk al snel in de trant van:" Ja maar daar liggen toch grondstoffen om het mee te bouwen?" en heus geloof ik wel dat dat zo is, alleen hoe ga je die grondstoffen delven en nog moeilijker, hoe ga je ze bewerken tot een materiaal voor een bouwconstructie? Ik bedoel, we hebben het hier niet over bakstenen. Je zal dus in eerste instantie machines moeten sturen die de grondstoffen delven en in tweede instantie machines of fabrieken die de grondstoffen tot bouwmaterialen maken. De materialen vanaf de aarde aanvoeren is natuurlijk geen optie. Dat kost zoveel geld en tijd. Daar kan je denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom dan geen permanente basis op de maan ?
Kan toch beter uitgewerkt worden ?
Misschien wel idd het "probleem" van steeds landen en opstijgen.
Maar ze steken idd al hun energie in Mars (wss niet toevallig) terwijl misschien nog 80% van de maan onbekend terrein is.
Over de maan gaan dan weer geruchten als dat daar buildings zouden staan ...
Daar valt zeker wat voor te zeggen. Maar waarom al die moeite om het op de maan te krijgen en het niet gewoon in een baan om de aarde te laten hangen. Het scheelt:quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef UncleScorp het volgende:
Mja als ze het ISS in space kunnen assembleren, kunnen ze dat toch evengoed op de maan neerzetten ?
Zonder idd al die machines en ontginnen van grondstoffen ...
Soit, work sux, naar huis nu
Laat eerst en paar mensen komen die zeggen dat de wereld op 05-05-2005 vergaat.quote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
En dat zou zo vreemd nog niet zijn als je kijkt naar hoe de wereld nu al aan het 'broeien' is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:20 schreef mazaru het volgende:
Bij dit soort verhalen blijft meestal het negatieve hangen.
Het verhaal is niet dat 21-12-2012 de wereld vergaat, maar de wereld een verandering ondergaat, en vlak voor die tijd zal de wereld een turbulente en gevaarlijke plaats zijn.
Als je er op die manier tegenaan kijkt is het soms zelfs best beangstigend.. Er is in een paar jaar heel veel veranderd, en het lijkt alsmaar sneller te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat zou zo vreemd nog niet zijn als je kijkt naar hoe de wereld nu al aan het 'broeien' is.
Ik heb het niet over natuurrampen..quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd we zitten in een heuse stroomversnelling van gebeurtenissen
En het is nog niet gedaan.
Juist nog gelezen dat er ons na de tsunami nog iets te wachten staat.
En wel deze week , tussen 6/1/05 en 10/1/05
de zon dusquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Van de Helderste Ster in ons sterrenstelsel.
Wat een onduidelijk gebrabbelquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:34 schreef stigchel het volgende:
alhoewel saturnus in het sterrenbeeld stier ook als ster gezien wordt (en dus het helderst zou zijn, als het een ster was geweest).
nou .. het is al 8/01 .. er mag dan wel snel iets gebeuren héquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd we zitten in een heuse stroomversnelling van gebeurtenissen
En het is nog niet gedaan.
Juist nog gelezen dat er ons na de tsunami nog iets te wachten staat.
En wel deze week , tussen 6/1/05 en 10/1/05
Zodat een Nederlands bedrijf op een paar plekken 20 cm zand mag opspuiten? Want een golf van anderhalve meter doet verder vrij weinig. (lees het topic in WFL nog maar een keer goed door).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:34 schreef stigchel het volgende:
De zon wordt nooit als ster gezien, omdat het ook al de zon is. De helderste ster is Sirius, alhoewel saturnus in het sterrenbeeld stier ook als ster gezien wordt (en dus het helderst zou zijn, als het een ster was geweest).
Hoe dan ook, we moeten 2012 nog maar zien te halen. Voorlopig gaan we per jaar met honderdduizenden de grond in. Het in natuurlijk toeval, maar de ene aardbeving is nog niet afgelopen of de volgende dient zich alweer aan. En dan gaan de grote idioten dezer wereld ook nog oorlog voeren waardoor er vooral nog meer burgerbevolking ontheemt raakt en verhongerd.
En met bevingen en weet ik wat weet je het gewoon nooit. Voor hetzelfde geld gaat de vulkaan op La Palma morgen borrelen en kunnen we volgend jaar geld inzamelen voor de oostkust van amerika.
Tegen de tijd dat het zover is, is het hier misschien wel zo'n bende dat we het als verloren zaak beschouwen.
Was Bin Laden niet een anti-christ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Cerby het volgende:
Laten we dit jaar eerst nog maar eens wachten op de anti-christ, want die moest in 2005 ook nog zn kop laten zien(stond paar jaar geleden in de telegraaf)
waarom denk jij dat de wereld vergaat? ik heb nergens er iets over gelezen noch heb ik zelf visioenen hierover gehad.quote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
NEE!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
2012 is ook "gewoon" de overgang naar het Watermantijdperk.
Tevens zouden er idd een aantal planeten uitgelijnd komen te staan, wat eventuele gevolgen voor ons zou kunnen hebben qua magnetisme enzo
Dit zou de aarde kunnen doen kraken en trekken met alle gevolgen vandien (tsunami's) of we krijgen een aanpassing van de magnetische polen
Misschien ietsjes meer of ietsjes minder kosmische straling? Denk dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:46 schreef DonGorgon het volgende:
wel is het bekend dat op 21-12-2012 de aarde (of was het nou de zon?) in 1 lijn zal staan met het middelpunt van de melkweg. Zou dat misschien voor gevolgen kunnen zorgen? En zoja...welke?
Dat is gelul, de zwaartekracht van de maan heeft meer invloed dan alle andere planeten bij elkaar. En de magnetische velden van de andere planeten zijn mogelijk nog zwakker (niet dan de maan want die heeft geen magnetisch veld). Daarnaast zou een dergelijke actie eerder de baan van de aarde beinvloeden dan de korst kraken of tsunami's opwekken. Nu draait de aarde om een middelpunt buiten de kern door de invloed van de maan, maar volgens mij is de baan om de zon toch behoorlijk constant gebleven de afgelopen 1000 jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
2012 is ook "gewoon" de overgang naar het Watermantijdperk.
Tevens zouden er idd een aantal planeten uitgelijnd komen te staan, wat eventuele gevolgen voor ons zou kunnen hebben qua magnetisme enzo
Dit zou de aarde kunnen doen kraken en trekken met alle gevolgen vandien (tsunami's) of we krijgen een aanpassing van de magnetische polen
What he says... je gaat mij niet vertellen dat al die sprookjes die in de bijbel staan en oude beschavingen meer wisten als wij nu. Ik vind het nogal bijgelovig allemaal. Net als in 2000 toen er ook overal werd geroepen dat de aarde verging... and guess what.. i'm still alive and kickingquote:
Ik heb ze net gehad, 1 dag na me 32ste verjaardagquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
1 dag voor mijn 30e verjaardag, flikker op zeg!
Dan mis ik alle cadeautjes!![]()
Kan wel degelijk een planeet met zo'n baan zou hoe dichter het bij de zon komt "sneller" gaan bewegen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef The_stranger het volgende:
Voor de rest voorspelt de kalender helemaal niets, dat zouden op zijn hoogst de maya's zelf zijn.
[..]
Onmogelijk, als het daadwerkelijk een planeet betreft.
Als die planeet de afstand grens zonnestelsel-aarde in 90 dagen kan overbruggen, heeft deze planeet een dusdanig hoge snelheid dat een omlooptijd van 3600 jaar onmogelijk is.
Een helm kopen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:13 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
En stel dat het waar is?
Wat doe je dan?
Ze wisten toen echt heel veel. Als je een paar dingen erover leest of naar dingen op discovery kijkt dan waren ze vroeger helemaal zo gek nog nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
What he says... je gaat mij niet vertellen dat al die sprookjes die in de bijbel staan en oude beschavingen meer wisten als wij nu. Ik vind het nogal bijgelovig allemaal. Net als in 2000 toen er ook overal werd geroepen dat de aarde verging... and guess what.. i'm still alive and kicking![]()
luister naar The_stranger ,hij heeft al meer vermoeide pogingen gedaan dat beeld uit te bannenquote:ok ok
Volgens mij maken alle "gelovers" elkaar gewoon gek.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:13 schreef UncleScorp het volgende:
Ik herken het gevoel wel ergens ... zo precies het gevoel of er staat iets te gebeuren. Op internet kom je regelmatig 2012 tegen dus voor velen is dat blijkbaar de finish ...
Maar er worden zo vele opties gegeven over wat er nu te veranderen staat, we zullen het pas weten als het zover is.
En er komt een oorlog niet gevoerd door mensen ? Doet me ineens denken aan War of the Worlds die deze zomer gaat uitkomen, tegelijk met een film over de Annunaki ...
Wat speculeren jullie zoal Fred ?
zodra de jehova's stoppen met het verkondigen van het einde, raak ik in paniekquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:07 schreef UncleScorp het volgende:
hehe The_Stranger
En in het jaar 2000 had ik wel iets met computers verwacht, maar zeker niet het einde van de wereld. Kijk maar naar de Jehova's, die blijven ook maar komen hoor ..
Waar haal je die onzin nou weer vandaan dan? Die punten slaan stuk voor stuk nergens op (iig het stuk dat het "funest voor de mensheid" zou zijn. Misschien gaan er een paar mensen dood door kanker, maar dat komt alleen doordat de gemiddelde levensverwachting met sprongen vooruit gaat. De rest is al net zo scheef.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef Harry_Sack het volgende:
doodsoorzaak :
#1 : Kanker, 1/3e van de de mensheid krijgt te maken met blootstelling aan dodelijke straling
#2 : Vervuiling, het kapitalisme ziet eindelijk in dat het gefaald heeft. Men probeert de klok terug te draaien met een nieuw stelsel, gebaseerd op communistische beginselen, maar het is al te laat. Het milieu is al onherstelbaar beschadigd
#3 : Armoede, hongersnood en ziektes zorgt voor een snelle bevolkingsdaling. Met name de ziekte aids grijpt snel om zich heen
#4 : Natuurrampen, door erosie, uitputting of gewoon rucksichtlose exploitatie ontstaan er natuurlijke reacties die de zeebeving van kerst 2004 tot een fractie van de echte problemen doet lijken
#5 : de poolkappen smelten en stellen grote ladingen radioactief materiaal en gif bloot dat jaren lang door de Russen en Amerikanen als makkelijke dumpoplossing werd beschouwd. Het zeeniveau stijgt zo hard, dat grote delen land gewoonweg overstromen. Zoet water wordt daardoor schaarser.
#6 : Een meteoriet ter grootte van de zon komt met een gevaarlijke snelheid op de aarde af. De inslag wordt voorkomen, maar kan niet verhinderen dat de aarde uit zijn baan raakt en zich verwijdert van de zon. Een zeer snelle afkoeling is het gevolg.
Dat is iets dat je pas weet als het 2012 is he?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:40 schreef Morkje het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin nou weer vandaan dan? Die punten slaan stuk voor stuk nergens op (iig het stuk dat het "funest voor de mensheid" zou zijn. Misschien gaan er een paar mensen dood door kanker, maar dat komt alleen doordat de gemiddelde levensverwachting met sprongen vooruit gaat. De rest is al net zo scheef.
Ik heb zoiets gekregen voor mijn studie diarree staat op doodsoorzaak nr 6quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef Harry_Sack het volgende:
doodsoorzaak :
6 vervelende, maar geen onware oorzaken.
Ik ga voor het middelste, maar het kan net zo goed een combi zijn (of worden) van allemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:03 schreef gna het volgende:
Ik ken drie verschillende versies over 2012:
- Grote rampen treffen de aarde
- Een spirituele revolutie zal zich voltooien / overgang 5e dimensie
- Het laatste oordeel
Misschien ligt 'overdoen' (nu) wel uit den boze.quote:Zou het misschien kunnen zijn dat dit geheel ook een van de vele cycli in het universum is?
Ik stel het me voor als een spiraal, waarbij we nu dus op het punt gaan aankomen van het "laatste oordeel": gaan we door naar het volgende punt of doen we deze nog een keer over?
Dat zou erg (en oneerlijk) zijn.quote:Misschien kun je zeggen dat de mensen die nog het meest gehecht zijn aan materiele zaken ervoor zullen zorgen (al dan niet vanaf een hoger niveau) dat ze de rampspoed overleven en een nieuwe beschaving zullen opbouwen. Dit zou ook het doel van de illuminati kunnen zijn: de bevolking dom houden terwijl zij ervoor zorgen dat ze zullen overleven.
Diarree had ik min of meer onder nummer 3 gezet. Dat valt een beetje onder armoede en ziektes tegelijk. Volgens mij kregen we dit al met Aardrijkskunde in de 2e klas Havo ofzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gekregen voor mijn studie diarree staat op doodsoorzaak nr 6, 2 miljoen doden per jaar .
Maargoed, je kan het idd doorberekenen tot aan 2012.
Maar het kan ook zeggen, dat het tijd is en wordt dat mensen hiervan bewust worden, van deze oorzaken, van deze ziektes die als een lopend vuurtje om zich heen grijpen. Daarbij we hebben altijd nog de vooruitgang in techniek, zorg en wetenschap (hopelijk en dat ligt ook aan de mens zelf).
De aarde zelf, onoverkomelijk, kan ik kort over zijn.
Het kan wenden of keren. Het is maar waar het zin in heeft, de mens heeft invloed op de aarde, maar de aarde is niet beïnvloedbaar. Dus tja.
Had hem eerst ook automatisch op drie gezet, maar heb het even nagekeken en stond op zes. En jij kan het wel op drie zetten, maar het staat (of stond) niet op drie. En ja leukquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Diarree had ik min of meer onder nummer 3 gezet. Dat valt een beetje onder armoede en ziektes tegelijk. Volgens mij kregen we dit al met Aardrijkskunde in de 2e klas Havo ofzo..
hedonisme is okee. Een dure auto helpt je niet met dat idee, een 'goede' baan of een hypotheek ook niet trouwens. Het gaat nu om wat je denkt dat er in 2012 gebeurt. Hoe zie je de verhoudingen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Had hem eerst ook automatisch op drie gezet, maar heb het even nagekeken en stond op zes. En jij kan het wel op drie zetten, maar het staat (of stond) niet op drie. En ja leuk, voor ons was het ook meer een korte samenvatting, opheldering, onderdeeltje(s) van. Komt tie.
Wereldsterfteprofiel in het jaar 2000 (De Volkskrant 13/3/2004):
1. Hart en Vaatziekten (7 miljoen doden p/j)
2. Hersenaandoeningen (5 miljoen doden p/j)
3. Lage luchtweginfecties (4 miljoen doden p/j)
4. HIV-AIDS (3 miljoen doden p/j)
5. Astma/COPD (2,5 miljoen doden p/j)
6. Diarree (2 miljoen doden p/j)
7. Tuberculose (1.8 miljoen doden p/j)
8. Kinderziektes (mazelen ed) (1.5 miljoen doden p/j)
9. Verkeersdoden (1,3 miljoen doden p/j)
etc etc
Zelfdoding staat op 14 met 0,8 miljoen doden p/j.
Om depressief allemaal van te worden. En we hebben nog veel meer interessante weetjes gehad. En voor de rest, ik niet alleen hopelijk en dan nog, 'wat is er wat van willen maken'. Rijk worden, dure auto voor je deur, etc. Leuk allemaal, maar niet het enige belangrijke. En vooral niet als ik die cijfers zie, dan is het allemaal zo relatief, snapt
.
Oh, nou gaan we offtopicquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:15 schreef Harry_Sack het volgende:
hedonisme is okee. Een dure auto helpt je niet met dat idee, een 'goede' baan of een hypotheek ook niet trouwens. Het gaat nu om wat je denkt dat er in 2012 gebeurt. Hoe zie je de verhoudingen dan?
hoezo offtopicquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh, nou gaan we offtopic, ik wist het.
Nee, maar niks mis met hedonisme, althans (juist) beetje genieten kan geen kwaad. Maar zie er wel verschil in. Het doel heiligt de middelen zoiets. Bedoelde meer te zeggen dat mensen van alles willen, en vooral steeds meer willen, maarja aan de ene kant vind ik dat dat ieder voorzich is. Aan de andere kant heb ik alleen zoiets van, het is of kan wel oh zo relatief zijn of misschien meer zelfs in de zin van illusies. Maar ik heb ook zoiets van (idd) mensen mogen best wensen en eisen voor zichzelf. Zolang het maar niet ten koste gaat van.. (natuur, anderen, etc etc).
Hoe ik de verhoudingen zie.
Nou wat betreft jouw cijfers, zie en zag ik er ook wat angstigs in.
Sommige ziektes kunnen wel erg ingedamp worden, voorbeelden te over. Voor de rest preventie, voorlichting, etc en vooral het (samen)werken op globaal niveau, anders is zodrekt de ene helft van de aardbol idd (zeer) dunbevolkt en de andere loopt de spuigaten uit.
Voor de rest zie ik ook wat in de 5e dimensie, al genoemd.
Maar misschien niet helemaal op de zweverige manier, wat het woord lijkt te doen overkomen.
Sterker, ik denk dat het al (langer) aan de gang is, steeds meer en steeds sneller. En ook dit is of vind ik niet zo vreemd. Overgansfase ja, zou kunnen, maar ik denk dat we er (wel) al middenin zitten, misschien omdat het bijna niet anders kan (meer), maar dat zijn verdere speculaties van mijn kant uit. Beetje drama misschien ook. Of het vreemd is, of onlogisch, ergens vind ik echter van niet.
De wereld is gewoon erg onderhevig aan veranderingen, op elk niveau en op elk gebied.
Van kleine schaal t/m grote schaal. Tot hoever je misschien ook kan kijken.
maar don't ask me why soms, nu ga ik slapen hoor
![]()
Offtopic omdat het van 2012 naar hedonisme ging, en ik ken mezelfquote:
Oh.. (ja, wat moet je daar op zeggenquote:Gewoon nieuwsgierig naar de lijn van jouw verwachtingen.. (je hebt geeneens een pic in je fotoboek)
Nou, ik wou ook eigenlijk niet discussiëren over politieke stromingen. Daar dacht ik eigenlijk nog niet eens aan (nu welquote:Welke politieke stroming jij het liefst ziet, dat mag je zelf bepalen. Welke waarheid je daarin belangrijk vindt, is ook iets waar ik niets mee kan.
Dat denk ik ook een beetje. Of het is iig niet iets waar ik aan denk als ik denk aan een mogelijke oplossing.quote:Zelf denk ik alleen dat sneller en harder werken niet de oplossing is,
Ja, nog een stap verder weg van..quote:het is het portaal van een snellere destructieve manier van denken eerder.
Redelijk mee eens. Ondanks dat elke stroming, etc (vast ook) zijn voordelen heeft, in mijn ogen wegen de (opkomende) nadelen wat zwaarder, vooral op de lange termijn.quote:Kapitalisme zie ik als de grootste vijand van de wereld, simpelweg omdat opmaken van opgebouwde waarde of negeren van problemen niet bijdraagt aan een betere omgeving.
Zit wat in inderdaad.quote:Communisme of Socialisme zorgt voor een andersssoortige ongelijkheid, maar ik denk dat je daarmee wel problemen beter in kaart kunt brengen en een meer pragmatische manier van kijken naar structurele oplossingen kunt vormen.
Heb het al zo vaak gezeg inmiddels, maar er is geen 1 Schumann trilling, er zijn er meerdere frequenties.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:25 schreef lucasind het volgende:
De tweede boodschap was van een zekere Gregg Braden. Een man die al eens gehoord heeft over hersengolven en aardegolven en beweerde dat de Shumann resonantie van 7.83 Hz is gestegen naar 12 Hz. Nu ik ben zelf neurofeedback therapeut en wetende dat leven in 12 Hz je behoorlijk opgejut doet voelen ( bij 14 Hz ben je kenttergek trouwens ) contacteerde ik mijn collega's in Oost-Europa, Nederland en Amerika. Mensen die werken met apparatuur om de Shumann resonantie dag na dag te meten. Bleek dat de S. resonantie geen sikkepit was gestegen. Al in géén jaren.
Dus ook op 14 Hz... Zijn we nu kenttergek??quote:They seem to be related to electrical activity in the atmosphere, particularly during times of intense lightning activity. They occur at several frequencies between 6 and 50 cycles per second; specifically 7.8, 14, 20, 26, 33, 39 and 45 Hertz, with a daily variation of about +/- 0.5 Hertz.
hmm..quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Offtopic omdat het van 2012 naar hedonisme ging, en ik ken mezelf.
[..]
Oh.. (ja, wat moet je daar op zeggen) (en zal wel weer eens een pic erin gooien of niet, weet het niet)
[..]
Nou, ik wou ook eigenlijk niet discussiëren over politieke stromingen. Daar dacht ik eigenlijk nog niet eens aan (nu wel). Maar vertelde meer of mijmerde verder, hoe ik het zag.
[..]
Dat denk ik ook een beetje. Of het is iig niet iets waar ik aan denk als ik denk aan een mogelijke oplossing.
[..]
Ja, nog een stap verder weg van..
[..]
Redelijk mee eens. Ondanks dat elke stroming, etc (vast ook) zijn voordelen heeft, in mijn ogen wegen de (opkomende) nadelen wat zwaarder, vooral op de lange termijn.
[..]
Zit wat in inderdaad.
Voor de rest wordt de mens ook steeds minder rationeel. Velen zullen het tegendeel willen roepen, maar als ik de stelling 'hoe rationeel is de mens nu' zou deponeren. Dan mag iedereen voor zichzelf nu bedenken hoe rationeel diegene (werkelijk) is en/of de maatschappij, media, etc is. Hoezo offtopic. Iig, 2012, de mens wordt en is, of hij/zij het nou wil of niet, spiritueler en dan in de zin van dichterbij zichzelf (komen te) staan. Individualisme, ja, maar dan anders. En juist door deze verandering, brengt dat misschien een openheid in de wereld. Dogmatisch, rationeel denken, leuk, maar niet als het stagneert en/of vastroest. 2012 het tijdperk van vooruitgang of is dat nu al bezig
.
Oei.. en al die conflicten die dat met zich meebrengt of mee gaat brengen -> gevolgen, zowel op kleine als op zeer grote schaal.
Positive thinking and a pure mind, that's the way.
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb het al zo vaak gezeg inmiddels, maar er is geen 1 Schumann trilling, er zijn er meerdere frequenties.
Dit zegt de NASA erover:
[..]
Dus ook op 14 Hz... Zijn we nu kenttergek??
Een stel fatalistische mongolen. Niet. Neuken-roken-zuipen-slapen-roken-slapen-zuipen-zuipen-roken-neuken-slapen-roken-zuipen-slapen-zuipen-zuipen-zuipen-slapen-neuken-roken-slapen-etc.quote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit :S hardstikke tof juistquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef Ender_W het volgende:
Waarom kickt men in hemelsnaam een topic wat al 3 fucking jaar in ruste was :S
Edit, ik had hier een heel bericht staan wat nergens op sloeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef kazakx het volgende:
Afijn alle machten die we kennen gaan vallen. Er komen waarschijnlijk 2 nieuwe machten voor in de plaats die 40 jaar voor een vredig en welvarend wereld zullen zorgen.
Domme bijbelse voorspellingen? Er wordt idd net als bij de maya het "einde" aangekondigd. Maar het gaat niet om alleen de bijbel. Het staat niet vast dat de wereld op dat moment zal eindigen, daar kan niemand iets zinnigs van zeggen. Veel mensen denken wel dat er iets zal gebeuren, maar niet iedereen denkt dat de wereld dan eindigd. Niemand kan met zekerheid zeggen dat nibiru er is of dat er wat gaat gebeuren ja... maar daar is deze discussie voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef BlaatGraag het volgende:
Kap nou eens met je FOK!king domme bijbelse voorspellingen en wees nou eens reëel..
We weten geen fuck van dat Nibiru-gebrabbel, enkel dat er een paar bijzonnen aangezien
worden voor 12de planeet. Maar toch blijven volhouden dat je PRECIES weet op welke datum
de wereld zal eindigen.
Net als dat je geen enkel bewijs hebt dat God bestaat, maar wel zijn
exacte gedachtegangen en meningen over hoe hij wil dat je je gedraagt, z'n lijstje met 10
stoute dingetjes die je niet mag uitvoeren.
Ga spelen man..
Heeft het leven uberhaubt wel zin, ongeacht of de wereld nu vergaat of niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef EvilMaupie het volgende:
Mn beste vriendin gelooft er nog steeds heilig in...
Hey m... de wereld vergaat echt! hoor net op de radio dat de noordpool over 5 jaar gesmolten is, reken maar na over 5 jaar is het 2012.
Serieus ik begin er nou toch echt in te geloven, kut man 21 dec 2012 is de datum volgens de maja kalender.
Kwordt er para van man. Heel ons fucking leven op aarde is voor jan lul geweest.
Yep, ik zal het narekenen..quote:Hey m... de wereld vergaat echt! hoor net op de radio dat de noordpool over 5 jaar gesmolten is, reken maar na over 5 jaar is het 2012.
Het feit dat je in God gelooft zorgt er wel weer voor dat het me niet verbaast dat je in dit soort crap trapt.quote:
1 |
Yep, dit is niet de eerste keer, 2003 was ook een jaar waarin the bad-boy Nibiruquote:All this Nibiru speculation is garbage IMO. If there was such a large planet coming close to Earth in a few months, it would have been detected by now. I mean, how hard is it to spot a large gas giant closer to us than Pluto? Also, a large planet in a very elliptical orbit is something I have a hard time believing. I suppose its POSSIBLE, but not likely. The Summerian sightings of it were probably wrong. Maybe it was Jupiter, Mars, or some stellar object.
Say what you want, but we do not have any proof whatsoever that Nibiru exists. In May this year, its going to be funny to see how the public reacts when nothing happens at all.
Precies, het is altijd grappig om te zien hoe de voorspellingen realiteit ontmoeten, net als dat mensen er toch blijven intuimen.quote:In May this year, its going to be funny to see how the public reacts when nothing happens at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door BlaatGraag op 26-01-2008 05:57:33 (Ik merkte iets op, dus vandaar.) ]
Idd is niet zo, ik wou alleen ff aangeven dat door de vele info ik niet meer weet wat ik er van moet denken. Of het waar is of niet. Was mischien geen goeie uitleg geweest van mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:53 schreef BlaatGraag het volgende:
Ik zeg NIET dat dit de manier is waarop jij te werk gaat, ik denk wel dat dit de reden is waarom een grote groep mensen makkelijk te misleiden is
Dus de winterwende en de kortste dag in het jaar heeft er niets mee te maken? Net zomin als de positie van zonnestelsel in de melkweg, wat gewoon gezien kan worden aan de hemel? Ach ja... als het maar lekker klinkt, he? Hoeven we er verder niets achter te zoeken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:53 schreef BlaatGraag het volgende:
Waarom precies 21-12-2012? Klinkt lekker? Net als een de -TIEN- geboden? 9 zou niet klinken, geef toe.
De uitlijning (zon en zwarte kap in de melkweg) is een periode van 16 jaar. die inderdaad al een tijd bezig is en duurt tot 2016. Als we om ons heen kijken dan is de wereld nog net hetzelfde als 20 jaar geleden, toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Marcel76 het volgende:
2012 is een misvatting. Onze Gregoriaanse kalenders kloppen namelijk niet. Jezus is al plusminus 5 jaar voor onze jaartelling geboren. De galactische uitlijning heeft al op 23-12-2007 plaatsgevonden. Kijk maar op www.faustweb.net/solaris/ . Op 21-12-2012 is er geen bijzondere stand te zien op de simulatie. Op 23-12-2007 wel. Deze datum is al gepasseerd en er is weinig spannends gebeurt, dus nee 2012 zoals wij onze jaartallen rekenen heeft totaal geen betekenis.
Wie gelooft dat? Mensen die New Age Bullshit slikken als zoete koek om zo hun bovenkamer op te beuren met een mierenzoet wierrookje. Mensen die alles geloven wat er verteld wordt, om zo maar het idee te hebben dat ze ergens komen, dichterbij verlichting, een goed persoon.quote:Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
Ik vind de manier waarop hij zijn "mening" verkondigd ook zo tactvolquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ah IM-D17 heeft ervaringen met einde van werelden in het algemeen zo te zien.. wat hij zegt moet wel waarheid zijn.
Mooi gezegd IM-DI7quote:Ik hou het liever bij mezelf, in plaats van dat ik geloof in een verschuiving van bewustzijn voor iedereen op aarde. Alsof je daarvoor een datum nodig hebt.
Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef speknek het volgende:
Elke generatie mensen heeft er wel een groepje gedacht dat tijdens hun leven het einde van de wereld aan zou breken. We zijn inmiddels zo'n 500.000 generaties verder, de aarde draait nog. Iets minder hoogmoed zou gepast zijn.
Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef mazaru het volgende:
Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgen
Ik denk dat de mensheid dan al lang in staat is om een andere bewoonbare planeet te vinden, om zich daar verder voort te planten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...
Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Armageddon!
Rennen!
Paniek!
...
Ik kan soms erg lachen over dit soort waanvoorstellingen.
Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
OMG, jij denkt toch niet serieus dat God zal bepalen wanneer dat jij dood gaat hoop ik hè?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
Het ging er om dat de wereld ooit zou vergaan. Dat klopt. De wereld is niet eeuwigdurend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:52 schreef BlaatGraag het volgende:
[..]
Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.
Of was dit meer sarcasme? Hier leek het wel erg op.
mazaru, een generatie die gelijk gaat krijgen? Wat bedoel je hiermee? Gelijk gaat krijgen
over alles wat er om ons heen gebeurt? Heb je al rondgekeken?
Als ik om me heenkijk zie ik niet echt de potentie voor een wereld vol wetenschappers, of zelfs
een wereld zonder zoveel goed-gelovige mensen.
Het lijkt juist steeds meer downhill te gaan, meer "reality-tv" uit Amerika, meer Astro-TV![]()
meer.. tja.. domme mensen. Kan niet anders zeggen. Terwijl jullie bezig zijn met ultra-super-waanzinnige-interplanetaire voorspellingen zijn we alweer dieper in oorlog met
onschuldige landen zoals...-This was closed by the Patriot Act-
quote:Op maandag 3 januari 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Mijn fuckin kat op LSD. En hij heeft altijd gelijk.
Laatst waren we bij de paardenraces op Duinzigt.
Hij zei 'Dude, paard 7 man.'
Ik zeg 'Kat, houd je bek. Paard 4 man. Paard 7 heeft nog nooit wat gewonnen en de ruiter is een lilliputter met een kwast in zijn haren.'
Hij zegt 'Dude, paard 7.'
Ik zeg 'Fuck you, fucking kat op fucking LSD.'
Hij zegt 'DUDE! Zet die ballen nou maar op paard 7, biyaaaatch!'
Etc...
Blablabla-yekidischmekidi-frarapatoing - You get the fucking point already - Paard zeven won..
NOU IS ME DIT EVEN EEN FUCKING CLIMAX!!!
Maar ja, ik geloof het dus niet.
Inmiddels heb ik deel twee liggen, maar dat is meer voor de "gevordere zweverige boeken lezer"quote:Op zondag 9 maart 2008 17:41 schreef askrealjesus het volgende:
[quote]
Hoi maedel,
Heb soortgelijke boeken gelezen,Maar het boek wat jij op noemt lijkt me ook wel interesant.
Ben wel nieuwsgierig wat je zoal meer leest aan boeken
Dat kan ook met LSDquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan zijn we spiritueel gezien meer in harmonie met het universum.
Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:05 schreef maedel het volgende:
Namelijk, dat we met z'n allen naar een andere trillingsfrequentie gaan.
oh, het is niet mijn bedoeling om te discussieren over de vraag of die theorie waar is, danwel wetenschappelijk bewezen is.
Dacht je dat het leven ergens voor diende dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef EvilMaupie het volgende:
Kwordt er para van man. Heel ons fucking leven op aarde is voor jan lul geweest.
Het is een term die bij een bepaalde filosofie (er zijn er genoeg die het waarheid noemen, maar veiligheidshalve noem ik het even zienswijze), hoort.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |