Dat zei ik. Beter lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De Maya Kalender Loopt niet af in het jaar 2012, het loopt af in het jaar 5000
Voor ons is dit het jaar 2012,
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel is hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:05 schreef DeKDeS het volgende:
Geef 1 reden waarom de aarde NIET zou moeten vergaan mocht deze vergaan?
Is dit echt zo?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De Mayas hadden veel accuratere kennis, als wij, over hoe het heelal in elkaar stak.
Je weet vast wel dat de maya kalender gebaseerd is op een vast aantal dagen, namelijk periiodes van 20 dagen. Daardoor loopt die kalender steeds meer uit de pas met de seizoenen hier op aarde. Er wordt geen enkele correctie toegepast voor die steeds groter wordende afwijking.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:23 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In 2012 vergaat de wereld:P
De Maya kalender HEEFT ER NOG NOOIT NAAST GEZETEN, en is de MEEST accurate kalender, ooit gemaakt.. vele malen preciezer als onze Gregoriaanse Kalender.
Onmogelijk, als het daadwerkelijk een planeet betreft.quote:Nibiru zal in 90 dagen vanaf zijn binnenkomst in het zonnestelsel naar het dichtste punt bij de aarde komen..
alleen jammer dat het station dusdanig klein is dat een "ark van noach" zich niet kan voortplanten, er passen simpelweg niet genoeg mensen in. Klonen zou trouwens wel kunnen, echter waar laat je je opgroeiende nakomelingen??quote:Zij plannen daarom, om voor het jaar 2012 het ISS spacestation af te hebben, zodat dit als een moderne Ark van Noach kan dienen, voor de rijksten der aarde.
De enige vraag die het bij mij oproept, is waar heb je het over??quote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef coz het volgende:
ik hoorde laatst ook eens de zin dat [insert oude samenleving] kennis had van een 3e planeet rond [insert ster] die wij ook pas een decenia oid lang pas kennen (de planeet dus)
dat schoot me gister weer te binnen (de maan was fel, stond er even naar te kijken, en toen naar alle sterren die ik kon zien en weldra kwam ik orion tegen ..daarvan was het volgens mij ) en sindsdien kon ik dat ook niet goed meer uit me hoofd zetten
de vraag die zulke kennis oproept is best intrigerend ; hoe kunnen ze dat in vredesnaam weten
hadden ze ook een hubble toen .. of hebben de aliens het verteld ... either way its incredible![]()
daarna een sterrentooltje opgestart .. met een beetje geluk heb ik vanuit mijn raam een heel mooi uitzicht op orion rond dezelfde tijd 's avonds (maar dan over 8jaar en een kleine maand) als dat ik gister daar een hele felle maan kon zien
![]()
quote:These are just clumps of material that coalesce and then slowly fade away," Dr Patrick Roche told the BBC. "They seem to be just floating out there in space. So they are more like failed stars than the planets of our own Solar System which formed out of the debris left over from the creation of the Sun."
ik hou het liever vaag dan onwaar ; en wist dat als ik ging gokken de kans groot was dat ik verkeerd gokte .. maargoed schrap maar dus ; totdat ik weet waar het over gingquote:Op woensdag 24 november 2004 17:51 schreef The_stranger het volgende:
snip
ach aard/zeebevingen zijn niets nieuws, oorlogen zijn ook al een tijdje aan de gang, epidemiën hebben we in Europa ook al gehad, het is inderdaad zo dat we nu 5 minuten na het begin van een ramp al met een zak chips ervan mogen "genieten" op 22 zenders.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:12 schreef Blessed het volgende:
Maya kalender of geen Maya kalender...
Is er altijd al zoveel ellende (tegelijkertijd) in de wereld geweest of lijkt dit nu maar zo omdat we de media hebben?
Betekent dit dat ze nog de eerste lancering weten te voorkomen, of gaan er werkelijk miljoenen sterven door de blast en fallout?quote:In 2012, the world will start plunging into a total destructive nuclear war.
Op de bank met een biertje en een zak chips zappend van het ene nieuwskanaal naar het andere, grote wereldkaart aan de muur waar je elke 5 minuten een punaise prikt waar weer een H bom is ontploft, het weer volgen om te zien waar de volgende radioactieve wolk naar toe drijft en je verbazen over insecten die opeens drie keer zo groot je kamer inkruipen.quote:Op maandag 3 januari 2005 05:38 schreef HAL9000S het volgende:
Een apocalyps is een van de dingen die ik nog graag mee zou maken in m'n leven, dus ik hoop het
Oh die was gisteravond op Nova geloof ik, zeker een goed idee...kunnen we de Amerikanen ook eens een keer goed zien stressen.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:59 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Als de vijand dan slim is pleuren ze de helft van hun arsenaal op Las Palma of hoe dat kloteeiland heet, zodat ie in de zee pleurt en we die grote tsunami krijgen waar ze het in WFL over hebben.
Dat had je natuurlijk ook meteen kunnen melden (of zelfs helemaal niet en gewoon ook niet in dit topic komen), maar om er nou een zielig nikszeggend praatje bij te gooien getuigt wel van de triestheid van jouw geest.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Mijn fuckin kat op LSD. En hij heeft altijd gelijk.
Laatst waren we bij de paardenraces op Duinzigt.
Hij zei 'Dude, paard 7 man.'
Ik zeg 'Kat, houd je bek. Paard 4 man. Paard 7 heeft nog nooit wat gewonnen en de ruiter is een lilliputter met een kwast in zijn haren.'
Hij zegt 'Dude, paard 7.'
Ik zeg 'Fuck you, fucking kat op fucking LSD.'
Hij zegt 'DUDE! Zet die ballen nou maar op paard 7, biyaaaatch!'
Etc...
Blablabla-yekidischmekidi-frarapatoing - You get the fucking point already - Paard zeven won..
NOU IS ME DIT EVEN EEN FUCKING CLIMAX!!!
Maar ja, ik geloof het dus niet.
Mooie poging tot complottheorie ... alleen hebben die fundamentalisten niets gepland, het waren maar pionnen ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef kneejo het volgende:
Grappig feitje 21-12-2012 is 4119 dagen na 11 september 2001...
Ik heb eerder het idee dat de fundamentalistische moslims die achter die aanslagen zitten gewoon hebben teruggerekend, zodoende een golf van verwarring te stichten en de hele wereld te laten denken dat hun acties volgens het plan van hun god verlopen. Over complottheorien gesproken... ik geloof dat ik net een nieuwe heb gecre-eerd.
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ivm 2012 ... er gaat iets gebeuren maar wat ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:04 schreef Darksoulz het volgende:
Anyways 2012 heeft naar mijn idee ook iets raars. Iets wat staat te gebeuren. Wat het is weet ik niet. Als ik het hier zo lees klinkt het in ieder geval erg verontrustend, maar heel erg verbaasd ben ik ook niet. Ik zie het zo gebeuren dat het uit de hand loopt. Het zal in ieder geval veel mensen doden vrees ik als dit echt gaat gebeuren. Reken maar op 10 tallen miljoenen, misschien een miljard mensen. Helaas is er weinig tegen te doen. Je kan nu wel massaal aktie gaan voeren maar net als deze clown hierboven gequote, geen regering gaat er serieus iets mee doen. Het zal wel iets zijn waar we gewoon doorheen moeten. De bottleneck van de menselijke beschaving omdat we spiritueel nooit verder zijn gegroeid en materialistisch wel. Dit is dan het punt waar mensen in moeten zien dat de destructieve en vijandige krachten die zij op hebben gebouwd enkel kunnen lijden tot een uiteindelijke catastrofe. We zijn allemaal net kinderen. We moeten leren van onze fouten. Als dit echt gebeurd zullen we in ieder geval de grootste fout in de geschiedenis van de mensheid maken, maar het leereffect zal (hopelijk) even zo groot zijn.
Toch bid ik voor een iets subtielere gang van zaken![]()
Ik denk dat het zeer onmogelijk is dat door een alignment van planeten je dna structuur spontaan zal veranderen. De enige mogelijkheid is inteligent ingrijpen en dan nog zal de huidige mens niet een veranderde dna hebben. Misschien hun nakomelingen d.m.v. gen therapie oid. Maar magnetisme kan je dna niet veranderen. Dat magnetisme een invloed kan hebben op ons dat zal zeker wel zo zijn. Maar dan moet je meer denken in de richting van moodswings of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ivm 2012 ... er gaat iets gebeuren maar wat ?
Anderen spreken dat de spanningen al in 2010 een hoogtepunt zullen bereiken.
9/11/2001 -> 2001 + 9 = 2010, 2001 + 11 = 2012
Maar het is niet makkelijk om de puzzel te vervolledigen .
Volgens wat ik allemaal al gelezen heb, zijn er 2 soorten aliens waarvan minstens 1 hier al aanwezig, die samen met de illuminati de wereld willen beheersen en controleren na uitschakeling van 80% van de bevolking.
Het ander alienras zou ons willen helpen en begeleiden in onze overgang naar het universele. Zij zouden dan ook tussenkomen in een eventuele nucleaire catastrofe.
In 2012 gaan er weer een hoop planeten op 1 rij staan, naar 't schijnt dezelfde stand als bij de geboorte van Jezus ?
Dit gaat alleszins invloed hebben op onze planeet qua magnetisme en zwaartekracht, en misschien zelfs ons menselijk wezen ook , cfr verandering DNA ...
Dan wordt ook nog de planeet Niburu genoemd met de Annunaki als bewoners en die zou terugkomen rond 2012. Het zou een reusachtige planeet zijn die weer voor de nodige magnetische invloed op aarde zal hebben, de aardbol zou 3 dagen stoppen met roteren ...
Pfew, een hele hoop informatie dus ... maar niets kan bewezen worden dus zit er niets anders op dan afwachten
Haha, die is leukquote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Biancavia het volgende:
De wereld vergaat niet, we gaan alleen een hoger energielevel in. Ofzoiets.
Er wordt inderdaad megaveel geld gepompt in ISS. Ik merk ook dat er ineens de afgelopen 10 jaar meer en meer geld wordt gepompt in de verkenning van Mars en de rest van ons zonnestelsel. Opeens hebben we de miljarden. En ik vind dit ook een beetje vreemd. Het lijkt een soort van inhaalslag. Het is wel zo dat er de laatste jaren ook meer landen bijkomen met een igen ruimtevaart programma. Dit doen ze enkel om ook belangrijk gevonden te worden in de wereld, net als India en Iran die nu ook een nucleair programma hebben: " Kijk ons ook eens macht hebben". Ik denk wel dat het ruimtestation een opstap is naar geavanceerdere ruimtesystemen. Maar de functie van ISS is naar mijn mening puur ruimte onderzoek. We hadden de MIr en die voldeed heel goed. Nu is ISS aan de beurt met veel geavanceerdere technieken en meer ruimte zodat de inzittenden niet wegkwijnen in 2 m3. Aangezien de bouw van zo'n ruimtestation een ontzettend dure maar zeker ook erg verdienstelijke zaak is, doen meer landen er aan mee. Hoeveel bedrijven zijn er wel niet die graag hun proefje mee de ruimte in te sturen om te kijken hoe het zich gedraagd in een totaal andere leefomgeving. Ook zie ik ISS als opstap voor reizen naar de maan en naar Mars. Je kunt door middel van zo'n ruimtestation natuurlijk goed uittesten wat de gevolgen zijn van langere tijd in gewichtloosheid te moeten leven voor je uberhaupt voet kan zetten op Mars.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:43 schreef UncleScorp het volgende:
Yea nice thinking Darksoulz
Als Niburu er idd aankomt, zullen ze nogal een gang gaan met hun ISS
En al die zogezegde belangrijkste personen zullen nu ook wel al hun veiligheidsvoorzieningen hebben bij eventuele nuclear war.
Maar waarom dan zoveel geld pompen in ISS ?
Onlangs The Goatman gezien ... animatiefilm ... US presidentskandidaten worden fors gesponsord door grote bedrijven zoals oa NASA. Deze verwachten natuurlijk achteraf een wederdienst die ze dan krijgen in de vorm van mega financiele bestellingen ... en zo houden ze elkaar in leven.
Bedankt ik zal het aandachtig doorlezenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Darksoulz ... nog wat leesvoer anders :
http://www.goroadachi.com/etemenanki/
maar probeer misschien om van in het begin te beginnen want het is veel ...
Natuurlijk wel met de nodige korrel zout want hij gaat soms heel ver.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:56 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Bedankt ik zal het aandachtig doorlezen
Ik heb inderdaad al meermaals hier gelezen dat het een stuk goedkoper en slimmer zou zijn om een maandbasis te bouwen. Ik denk eerlijk gezegd dat het tegendeel waar is. Mensen denk al snel in de trant van:" Ja maar daar liggen toch grondstoffen om het mee te bouwen?" en heus geloof ik wel dat dat zo is, alleen hoe ga je die grondstoffen delven en nog moeilijker, hoe ga je ze bewerken tot een materiaal voor een bouwconstructie? Ik bedoel, we hebben het hier niet over bakstenen. Je zal dus in eerste instantie machines moeten sturen die de grondstoffen delven en in tweede instantie machines of fabrieken die de grondstoffen tot bouwmaterialen maken. De materialen vanaf de aarde aanvoeren is natuurlijk geen optie. Dat kost zoveel geld en tijd. Daar kan je denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom dan geen permanente basis op de maan ?
Kan toch beter uitgewerkt worden ?
Misschien wel idd het "probleem" van steeds landen en opstijgen.
Maar ze steken idd al hun energie in Mars (wss niet toevallig) terwijl misschien nog 80% van de maan onbekend terrein is.
Over de maan gaan dan weer geruchten als dat daar buildings zouden staan ...
Daar valt zeker wat voor te zeggen. Maar waarom al die moeite om het op de maan te krijgen en het niet gewoon in een baan om de aarde te laten hangen. Het scheelt:quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef UncleScorp het volgende:
Mja als ze het ISS in space kunnen assembleren, kunnen ze dat toch evengoed op de maan neerzetten ?
Zonder idd al die machines en ontginnen van grondstoffen ...
Soit, work sux, naar huis nu
Laat eerst en paar mensen komen die zeggen dat de wereld op 05-05-2005 vergaat.quote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
En dat zou zo vreemd nog niet zijn als je kijkt naar hoe de wereld nu al aan het 'broeien' is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:20 schreef mazaru het volgende:
Bij dit soort verhalen blijft meestal het negatieve hangen.
Het verhaal is niet dat 21-12-2012 de wereld vergaat, maar de wereld een verandering ondergaat, en vlak voor die tijd zal de wereld een turbulente en gevaarlijke plaats zijn.
Als je er op die manier tegenaan kijkt is het soms zelfs best beangstigend.. Er is in een paar jaar heel veel veranderd, en het lijkt alsmaar sneller te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat zou zo vreemd nog niet zijn als je kijkt naar hoe de wereld nu al aan het 'broeien' is.
Ik heb het niet over natuurrampen..quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd we zitten in een heuse stroomversnelling van gebeurtenissen
En het is nog niet gedaan.
Juist nog gelezen dat er ons na de tsunami nog iets te wachten staat.
En wel deze week , tussen 6/1/05 en 10/1/05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |