het wordt duidelijk geen ramp
ik had net een stuk van een interessante boek overgetypt en geplaatst in een andere topic die jij hebt gemaakt.
die zal ik hier ook maar ff plaatsen
veranderingen in onze tijd vraag: je hebt me eens een plaatje gestuurd van de tijdbaan van de aarde waarop een circel stond met vele aardes. wat gebeurt er als de circel voltooid is?
de planeet verlaat de driedimensionale omloopbaan, beweegt zich in een baan vanuit de circel en komt daardoor in een spiraalvormige baan naar boven die naar een nieuwe parallelle omloopbaan voert.
als de planeet aarde de onderste circel en daarmee de driedimensionale verlaat, zal dit met de nodige veranderingen gepaard gaan! de trilling wordt hoger, zoals jullie nog niet eerder hebben meegemaakt.
spanning en chaos nemen toe . dit alles beleef je op het moment dat de aarde, in jullie realiteitsdimensie, uit de driedimensionaliteit wordt gelicht.
dit proces is al een tijdje aan de gang. jullie zijn al in de vierde dimensie en op weg naar de vijfde
jullie wetenschappelijke wereldbeeld, dat zijn stempel op de derde dimensie heeft gedrukt, zal zich in de toekomst niet meer staande houden.jullie zullen erachter komen dat wat je denkt en verwacht steeds sneller in je leven plaats zal vinden. dat geldt voor alle mensen, ook als je van dit alles niets weet. ontwetendheid zal je dus niet beschermen!
het zal hoe dan ook gebeuren dat jullie van gedachten wisselen over je ideeen, overtuigingen en gevoelens, en dat jullie leren om te kiezen voor intelligente en vruchtbare gedachtes,gevoelens. dit doen jullie juist omdat deze zich steeds sneller in je leven materialiseren. in de derde dimensie werden jullie beschermd door de traagheid. daar duurde het langer voordat gedachten zich als gebeurtenissen manifesteerden.
verdere veranderingen de primaire verandering is dat veel mensen het gevoel hebben dat tijd hen door de vingers glipt. stress neemt toe en sommingen weten niet meer wat ze met hun leven aan moeten. hulpeloos jagen ze dat na, wat volgens hen belangrijk is en wat ze moeten doen.
het is ook een tijd waarin ieder mens weloverwogen prioriteiten dient te stellen: wat vind je diep in je hart belangrijk en wat maak je jezelf wijs. in de komende tijd zal iedereen aan zichzelf werken. op dit moment is een bepaald percentage mensen hier al mee bezig. zij stellen zich de vraag: wat kan ik zelf doen om vanuit mijn tekortkomingen en angsten voldoening en liefde te creeren en hoe kan ik met mijn gedachten en gevoelens een positieve inhoud aan mijn toekomst geven?
door de verhoogde trillingsfrequentie splitst de bevolking zich op in verschillende groepen. een deel werkt al enige tijd aan zichzelf, een ander deel zit midden in de ellende en bevindt zich midden in de wakkerschudfase.
deze mensen zoeken dan hulp bij diegenen die al door deze fase heen zijn gegaan.
anderen, die deze stap nog niet willen zetten, zoeken dan hun heil in bepaalde middelen, zoals drugs, tabletten of alcohol. ze gebruiken deze middelen om s'nachts te kunnen slapen, om overdag aan de eisen van hun werk te kunnen voldoen of om zich te verdoven. op deze manier denken ze te kunnen vergeten hoe zinloos hun leven is.
er is ook een groep die geneigd is tot haat. dat zijn mensen die hun eigen onvrede naar buiten projecteren en een vijandbeeld creeeren dat ze de schuld kunnen geven.
deze agressie heeft een uitlaatklep nodig om zich af te reageren. onbewust zoeken deze mensen naar een macht die sterker is dan hun woede.
bovendien zijn er momenteel nog veel jongerenzielen op aarde. we hebben al verteld dat ze op dit moment in een proces van wederzijds opzwepen bevinden. dat zijn de mensen die zich tegen deze stap in de evolutie hebben gekeerd. ze zullen afscheid nemen van jullie opstijgende werkelijkheidsdimensie en terugkeren naar de andere kant en op een later tijdstip opnieuw geboren worden in de derde dimensie.
voor deze mensen is het spel der incarnaties nog niet voorbij, omdat ze daar opzettelijk voor hebben gekozen.