zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?
Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...
Maar heb het ook jaren gedaan hoor.
quote:Waar?
Op woensdag 12 september 2001 23:21 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
ik heb ooit, in een ver verleden water gepolo'dtmaar ben er naar 6 jaar mee gestopt
Zwemvereniging "Rotterdam"
quote:In het goeie ouwe Reurle
Op woensdag 12 september 2001 23:24 schreef NegoMan het volgende:[..]
Waar?
*vertaling: Ruurlo gelegen in het prachtige achterhoek
heb ik ook gedaan voor Amsterdam-'tGooi
maar ik ben er 3 jaar geleden mee gestopt
nu een beetje spijt van
sjeezus wat een loser bezigheid.
quote:Jij speelt toch bij Aegir? Ballenknijpende brabo...
Op donderdag 13 september 2001 22:35 schreef Guus het volgende:
Waterpolo is toch die ballenknijp sport voor homo's ?sjeezus wat een loser bezigheid.
Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.
quote:jah daar ging je elke zondagochtend naartoe als enigste van je team om met andere mensjes van andere teams een team te vormen...
Op donderdag 13 september 2001 22:40 schreef dwerg het volgende:[..]
Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.
ook nog tegen team noordholland gespeeld
en ooit es traininkjes gehad van bondscoach
maar isse alweer tijdje geleden
Zelf hebben we met heel veel moeite 3-3 gespeeld in en tegen BZPC uut Borculo, waar we vorig jaar klop kregen, dus
Ik ga voorlopig niet vertellen waar ik speel, maar het is in de spam kring GouweRijnstreek
quote:Welk team? Meisjes, dames 1, 2 of lager?
Op woensdag 09 januari 2002 18:40 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik doe ook polo!!
Bij lz!!!
Maar ik ken wel een hoop mensen die er op zitten. Waaronder een aantal (goede) vrienden.
Zitten allen op ZWV-Nereus. Een goede vriendin van me zit zelfs in Dames 1 (Nederlands Kampioen) en in de Nederlandse selectie
quote:Ik heb in heren 1, heren 2 en heren 3 gespeeld. Tegenwoordig speel ik in 3 en val af en toe in bij 2. Maar ik speel niet bij LZ.
Op vrijdag 11 januari 2002 14:17 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Dames1
En jij??
Nou hoofdklasse is mij errug tegengevallen moet ik eerlijk zeggen... Ben keepster, dus nóg erger!!
Vaak gezeik in het team enzo, maarja, as zaterdag onze eerste wedstrijd, duss, idd wel minder goeie tegenstanders dit keer gelukkig!!
Toen verloren we welis met 20-2 ofzo, echt níet leuk...
maarja..tis ons eerste jaartje
quote:Nee. Want ik zeg het toch niet.
Op zaterdag 12 januari 2002 23:45 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Moet ik raden?
quote:Heb je het niet naar je zin omdat je elke week verliest? Jullie hebben juist een jong team, en dan zullen er wel mensen zeggen dat jullie een jaar te vroeg naar de hoofdklasse gepromoveerd zijn, maar dat is gelul. Als jullie degraderen, staan jullie volgend jaar gewoon weer bovenaan in de eerste klasse, dat moet geen probleem zijn. Er zitten een paar talenten in jullie team, die moet LZ wel zien te behouden. Ik noem Noekie (en Toesja) Klein, Lorette Velting. Bovendien ben jij echt wel een goeie keepster, je zat niet in het kringteam omdat je toevallig een leuke meid bent. Dus: gewoon blijven poloën!
Op zondag 13 januari 2002 11:11 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Maar ik ook waarschijnlijk hoor... Ik heb het gewoon helemaal niet meer naar mn zin.. Moet het alleen nog tegen mn team zeggen...en das het moeilijkste
Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??
quote:Ben je import in het team, of zit je al jaren bij LZ? Keepers zijn altijd buitenstaanders, da's een nadeel. Als je verliest heb je gezeik, als je met 21-1 wint is het nog niet goed. Daar moet je boven staan.
Op maandag 14 januari 2002 11:03 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Nee, ik heb het niet naar mn zin in het team zelf...
Niet omdat we altijd verliezen, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk, soms jammer natuurlijk, maarja, niks aan te doen.
Maar gewoon, het team bevalt me niet zo, voel me beetje buitenstaander (laat ik het zo zeggen), trainer is niet mijn type trainer, en gewoon andere interesses...
quote:Nee. En jij kent mij ook niet.
Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??
quote:Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
Op zondag 28 april 2002 11:22 schreef dwerg het volgende:
En je hebt toch besloten om te stoppen? Terwijl jij toch 1 van de belangrijkste speelsters was in de strijd tegen degradatie. Zou je er niet nog een keer over nadenken?
quote:Naar Borculo had ik ook wel gewild... 2 jaar geleden was het echt super vet! Dit jaar hebben we het nayade toernooi gespeeld, maar dat schoot niet op met 4 man...
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
wouw!!
Ik ben erg benieuwd wie je bent joh!! Maar geeft ook nie verder.
Had je die wedstrijd gezien van promotie/degradatie??
jaa, dat was wel een van mn lekkerste wedstrijd!! Ging ook goed!
Maar euhmmm, ik had besloten te stoppen ja... totdat puntje bij paaltje kwam, en ik me na Borculo tog wel erg rot voelde... Ik blijf dus tog nog
quote:Ik ga er in augustus mee beginnen
Op woensdag 12 september 2001 23:01 schreef NegoMan het volgende:
Eyz guyz,zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...
quote:Mooi.
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik blijf dus tog nog
Ik zal volgend seizoen wel een keer zwaaien.
quote:Zat. Eigenlijk ben ik nu gestopt.
Op dinsdag 30 juli 2002 19:14 schreef Freaky_pauwie het volgende:
eej jij zit trouwens zeker bij Alkemade???????
quote:Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).
Op zondag 23 maart 2003 21:49 schreef hornage het volgende:
* hornage speelt ook waterpolo!
Ik heb 5 jaar bij steenwijk 34 gespeeld en ik speel nu sinds een half jaar bij Orca in Leeuwarden. Supergaaf daar. Veel meer mensen en veel betere trainingen. Rulez!
Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...
quote:Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...
Op dinsdag 25 maart 2003 13:28 schreef Pred het volgende:[..]
Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).
Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...
quote:Haha wat toevallig... ja wij trainen altijd op donderdagavond en ik hoor wel es van orca dat bij ons traint ja leuk man!!!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:02 schreef hornage het volgende:[..]
Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...
quote:en waarom gestopt dan?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:16 schreef boebiedoe het volgende:
jaren geleden een paar jaar gedaan,
2 jaar kring Den Haag
2 keer op het NK geweest ....
Spijt tot op de dag van vandaag dat ik ooit gestopt ben
Waterpolo .... a struggle for life ....
.
Ik ben op zoek naar een waterpolo vereniging in Apeldoorn of in de buurt. De site van de knzb.nl geeft een error, iemand een idee?
het ouwehoer team.
gewoon 4 periodes keepen en dan nog een periode aan de bar.
Geweldige sport. Hard, explosief, snel. Een van de meest ondergewaardeerde sporten die er is.
Heb ook nog 2 keer meegdaan met de kringselectie van A'dam/'t Gooi.
quote:Ken je DJK vast ook wel. EZ&PC heb ik wel redelijk vaak tegen gespeeld.
Op zondag 29 juni 2003 17:08 schreef Maxximus het volgende:
ben keeper bij EZ&PC .het ouwehoer team.
gewoon 4 periodes keepen en dan nog een periode aan de bar.
quote:uit uit deurne zeker??
Op zaterdag 10 januari 2004 20:40 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
Ken je DJK vast ook wel. EZ&PC heb ik wel redelijk vaak tegen gespeeld.
nooit tegen gespeeld (alleen het eerste dacht ik maar jah zo goe dben ik niet )
EZ & PC is toch Hoofddorp of niet?
(elster zwem & polo club)
LOL
Heb ooit nog met iemand van de Polar Bears gezoend
quote:Nog steeds fluiten enzo. Misschien volgend seizoen weer spelen, dat hangt af van de doorstroming vanuit de heren jeugd en of er een extra team moet komen.
Op vrijdag 16 januari 2004 17:16 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Dwerg?
Hoest met jou en de polo?
Dit seizoen heb ik alweer twee keer in jullie bad gefloten, die kale coach van je lag ook weer in het water. Hij vindt dat ik erg consequent fluit, maar de laatste keer maakte ik toch een foutje. Had verder geen invloed op de einduitslag, maar ik baalde wel. Nouja, dat hebben we na afloop besproken aan de bar in jullie clubhuis. De volgende keer kom ik op de fiets.
Maar ik mis het wel
quote:Bij ons in het team zit ook een persoon die moeilijk zijn geduld kan bewaren met slagpartijen als gevolg, waardoor andere (faire) spelers er ook geen zin meer in hebben. Erg zonde. En zoiets kun je moeilijk uit die mensen krijgen, omdat het het aard van het beestje is.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:28 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ik heb heel me jeugd ontiegelijk veel gewaterpoloot tot en met afgelopen zomer.
Ik mis het het wel, waterpolo als sport is gewoon superrelaxed. Alleen de sfeer in een (ons) hoofdklasse team is matig. Iedereen legt de schuld bij een ander met ruzies enzo tot gevolg. Dat was 1 van de redenen dat ik gestopt ben.Maar ik mis het wel
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:18 schreef dwerg het volgende:[..]
Nog steeds fluiten enzo. Misschien volgend seizoen weer spelen, dat hangt af van de doorstroming vanuit de heren jeugd en of er een extra team moet komen.
Dit seizoen heb ik alweer twee keer in jullie bad gefloten, die kale coach van je lag ook weer in het water. Hij vindt dat ik erg consequent fluit, maar de laatste keer maakte ik toch een foutje. Had verder geen invloed op de einduitslag, maar ik baalde wel. Nouja, dat hebben we na afloop besproken aan de bar in jullie clubhuis. De volgende keer kom ik op de fiets.
quote:Nee. Ik kom nog niet hoger dan 1e klasse district. Ik heb wel een keer bond mogen fluiten, maar dat was omdat er een andere scheidsrechter niet was komen opdagen (en ik de districtswedstrijd daarvoor erg goed had gefloten). Vandaag was het gewoon weer saai eerste klasse in de kring.
Op zaterdag 17 januari 2004 19:10 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hee maar je fluit nooit bij de dames 1 of wel?
Maar ik beloof bij deze dat ik voor het eind van het seizoen nog een keer bij jullie kom kijken.
Komende zaterdag zijn wij te bewonderen tegen DZ&PC 2 in Drachten, die wedstrijd gaan wij héél, héél, héél erg vet verliezen. Shit happens.
Ik polo sinds een jaar of vier, vijf en dat bevalt echt supergoed.
Ben keeper bij Flevo (Nijkerk) H1, spelen Bond 2e klasse alleen we doen het niet zo best de laaste tijd ;-)
quote:Trivia in het vijfde? Dan hebben wij (orca 3) zondag tegen jullie gespeeld of niet?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:52 schreef Puur het volgende:
Ik speel ook waterpolo, bij TriVia in het vijfde (meer zit er niet in) en wij spelen in D1.H2
Komende zaterdag zijn wij te bewonderen tegen DZ&PC 2 in Drachten, die wedstrijd gaan wij héél, héél, héél erg vet verliezen. Shit happens.
Ik polo sinds een jaar of vier, vijf en dat bevalt echt supergoed.
quote:Nee, dat was ons tweede..
Op dinsdag 10 februari 2004 23:22 schreef hornage het volgende:
Trivia in het vijfde? Dan hebben wij (orca 3) zondag tegen jullie gespeeld of niet?
Wij hebben ook al eens tegen jullie gespeeld, en verloren natuurlijk.
Ik weet niet of je verder nog wedstrijden hebt gezien afgelopen zondag, maar ons eerste tegen jullie eerste was een behoorlijke kraker.
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 11-02-2004 10:07]
Wel wat laat, maar toch maar roepen: Aquapoldro komt uit Apeldoorn.quote:Op zondag 22 juni 2003 18:30 schreef JeOma het volgende:
Hallo!<p>Ik ben op zoek naar een waterpolo vereniging in Apeldoorn of in de buurt. De site van de knzb.nl geeft een error, iemand een idee?
Aquapoldro speelt in apeldoorn. (2e klasse bond - gedegradeerd vanuit 1e klas)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Wel wat laat, maar toch maar roepen: Aquapoldro komt uit Apeldoorn.
Netjes gedaan, vanaf 1e district in zo'n korte tijd! De invloed van Ritske van Wijk?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:43 schreef Zaagmans het volgende:
Kies maar... ik speel bij De IJsselmeeuwen...
Gefeliciteerd... Jammer dat jullie onze klasse overslaan. Wij mogen drie keer naar Heerenveen en drie keer in ons eigen bad een uitwedstrijd afwerken. Ik was graag een keer de andere kant opgegaan i.p.v. altijd maar richting Frieslandquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:03 schreef Dengaman het volgende:
Na 11 jaar wedstrijdzwemmen hebben we met een groepje vrienden (allemaal waterpoloers) een 'afdeling' opgericht binnen de vereniging... En nu na 5 jaar waarin we de eerste 3 jaar zijn gepromoveerd spelen we 1e klasse District 1...
Boven verwachting inderdaad!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Netjes gedaan, vanaf 1e district in zo'n korte tijd! De invloed van Ritske van Wijk?
Wij (De IJsselmeeuwen) wilden dit seizoen (net als voorafgaande jaren) ook naar het Trivia toernooi... helaas zat het al vol...quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:36 schreef Puur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... Jammer dat jullie onze klasse overslaan. Wij mogen drie keer naar Heerenveen en drie keer in ons eigen bad een uitwedstrijd afwerken. Ik was graag een keer de andere kant opgegaan i.p.v. altijd maar richting Friesland
Voor de duidelijkheid, ik speel in TriVia 2 (voorheen heren 5) , wellicht spelen we nog tegen jullie op het TriViatoernooi
De ouwe club van Joanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef Zaagmans het volgende:
En jij speelt bij??
Oei, dan speel ik morgen tegen jouquote:Op woensdag 24 november 2004 08:53 schreef OurMystery het volgende:
Ik speel bij VZC Veenendaal. Heren Jeugd, afgelopen jaar 4e van NL op Ben Planjer. Speel iets meer als 3 jaar waterpolo nu
quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:49 schreef OurMystery het volgende:
6-6, thuis zijn jullie voor ons. Toch een leuke pot. Jammer van mn 3 uitsluitingen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:47 schreef Hansnr8 het volgende:
jeffrey....
ik wil ook wel keertje meespelen, hans van zeeland is nu weg dus maybe mag t wel... wanneer spelen jullie tegen de amer![]()
en thuis spelen jonie en mark ook wel mee waarschijnlijk...
en als ik mee mag spelen is ralf voor mij![]()
Bij ons in het zwembad lopen er anders wel wat mooie dames rond in badpakquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef dwerg het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als dameswaterpolo?
Alles onder de eerste klasse is het aanzien niet waard.
Badpakken hangen, zeuren, haren trekken, zeuren, schoppen, zeuren.
En zoveel knappe wijven lopen er ook weer niet in badpak rond, dus daarvoor hoef je ook niet naar het zwembad.
Zeker lekkere fotoquote:Op zondag 12 december 2004 10:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb zelf bijna 13 jaar gespeeld, bij DJK in A'dam. In het verre verleden ook nog voor kringteam A'dam/'t Gooi uitgekomen.
Ik had het er vandaag toevallig nog met iemand over dat dameswaterpolo wel leuk is. Maar inderdaad, dan wel in de bond eerste klasse. Dames hebben daar tenminste leuke teamaanvallen, kom daar bij de meeste heren maar eens om...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef dwerg het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als dameswaterpolo?
Alles onder de eerste klasse is het aanzien niet waard.
Badpakken hangen, zeuren, haren trekken, zeuren, schoppen, zeuren.
En zoveel knappe wijven lopen er ook weer niet in badpak rond, dus daarvoor hoef je ook niet naar het zwembad.
36 p's, da's best wel veel.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:01 schreef Puur het volgende:
De dames van TriVia, inmiddels tweede klasse bondhebben zaterdag in Borne tegen SG Twente gespeeld. Daar hebben ze ook nog de heren eerste klasse wedstrijd SG Twente - Donk meegepikt, uitslag 14 - 12, met 36 p's, Donk 4 man met 3 p's en in totaal twee wedstrijdformulieren. Dat is wel ruig!
![]()
Juist niet, de dood in de pot voor een leuke wedstrijdquote:Op maandag 24 januari 2005 10:50 schreef Ayaxola het volgende:
36 p's!![]()
Dat moet prachtig zijn geweest!
Nee, niet als je gewoon leuk een wedstrijd wilt kijken, dan is het geen reet aan nee, elke keer het tempo eruit.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Juist niet, de dood in de pot voor een leuke wedstrijd
Als je dat al sloeber zwembaden noemt....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Das wel lachen als je dan met zijn 5'en in het vak ligt, zeker in sommige sloeber zwembaden waar je gewoon in de hoek moet liggen, dan zie je een heel rijtje naast elkaar of op elkaar liggen.
4 banen???quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:54 schreef Puur het volgende:
[..]
Als je dat al sloeber zwembaden noemt....
De KNZB staat 'gewoon' toe dat je in Appingedam op bondsniveau mag waterpoloën, dat is een 25 meter bad met 4 smalle banen. Als je daar in de hoek ligt kun je het doel bijna aanraken.
Sjees, wat klein zeg, daar kun je bijna niet in spelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:16 schreef Puur het volgende:
[afbeelding]
Een foto van het bad in Appingedam. Je zal er elke week moeten spelen en trainen...
Minipolo, 5 tegen 5. Perfect bad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Sjees, wat klein zeg, daar kun je bijna niet in spelen.
Zonet 11-3 gewonnen in een redelijk zware wedstrijdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ga om half zeven weer een wedstrijd spelen thuis tegen Zeist
ikke 7 - 11 verloren. Toch 4 van de 7 gescoord. Ach, ze zijn de koplopersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:28 schreef hornage het volgende:
ik vanavond een wedstrijd tegen Heerenveen HZPC dus
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef dwerg het volgende:
Ik heb gisteren appeltaart (mét slagroom) gekregen na afloop van de waterpolowedstrijd die ik moest fluiten. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.
Eigenlijk floot ik helemaal niet zo goed. Vorige week ging stukken beter.
Idd, op z'n tijd is het wel eens leuk, maar het was wel heel erg. Na de eerste periode stonden we al met 8-0 voor.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:46 schreef Puur het volgende:
[..]
Da's ook niet echt leuk...
Zaterdag met 7 - 16 van TriVia 2 gewonnen.![]()
Die stand stond vorige week toen ik daar was ook op het bord aan het eind van de wedstrijdquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Hansnr8 het volgende:
ff een flinke kick in dit topic... Wij(vzc veenendaal heren1) zijn gister gepromoveerd naar hoofdklasse door 2 keer van LZ'86 te winnen met 6-8 en 8-6!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.kring-utrecht.nl/nieuws/20050423vzcherenpromotie.html
Troost je, wij zijn derde geworden, en dan ook D1.H2..quote:Op maandag 25 april 2005 12:31 schreef Ayaxola het volgende:
Maarja, was een mooi seizoen, alleen net 2e geworden.![]()
Ja, ik speelde mee maar zat het grootste deel van wedstrijd op de kant, ben nummer 9. Toen de wedstrijd begon was ik in dat andere bad nog aan het spelen met het 4e. Toen gelukkig wel gewonnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:46 schreef Hansnr8 het volgende:
Ayaxola, speelde jij mee toen paar weken geleden in veenendaal?.. ik zat op de kant te kijken, welk nummer was je? Wat is die bas-jan toch een lompe gozer...
Het 1e en het 2e van mijn club gaan er wel heen, dus doe ze de groetenquote:Op zondag 24 april 2005 22:15 schreef hornage het volgende:
nog mensen hier die naar het pompebled toernooi in Joure gaan?
Wordt mijn eerste keer maar het schijnt een erg mooi toernooi te wezen. Ik heb er iig zin in
Ja er speelde 3 jongens mee die in de NAC zitten, jonie(weet niet welk nummer) speeld heren1, 2 en nac... Mark(11) speeld heren2 en NAC en kevin(12) speeld ook heren2 en NACquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik speelde mee maar zat het grootste deel van wedstrijd op de kant, ben nummer 9. Toen de wedstrijd begon was ik in dat andere bad nog aan het spelen met het 4e. Toen gelukkig wel gewonnen.Maar deden er nou veel mee van die ook bij het 1e of 2e spelen bij jullie? Of van het NAC-team?
Bas is wel lomp ja, dit was gelukkig ook zijn laatste jaar, je hebt zeker gezien dat ie eerst jullie keeper op z'n bek mepte? En toen ie zijn 3e uitsluiting kreeg kneep ie de mid-voor volop hard in zijn ballen, die hoorde keihard schreeuwen. Ik kan er wel om lachen omdat jullie het zelf ook deden, maartoch.![]()
Jonie is nummer 10, ik had die zondag er voor ook nog bij jullie NAC-team gekeken toen ze tegen AZ & PC moesten. Wat hebben ze eigenlijk in de finale gespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:45 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Ja er speelde 3 jongens mee die in de NAC zitten, jonie(weet niet welk nummer) speeld heren1, 2 en nac... Mark(11) speeld heren2 en NAC en kevin(12) speeld ook heren2 en NAC
Is dat niet gewoon jullie Heren/Jeugd team? Waar ik ook tegen heb gespeeld dit seizoen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Hansnr8 het volgende:
volgende week toernooi in zaandam met o.20... officieus NK, 8 'beste' ploegen van NL aanwezig.. Dus niet Ben Planjer..
Nee, het echte heren jeugd team(waar jij dus tegen gespeeld hebt) speeld morgen in arnhem de voorrondes van de ben planjer.. wat ze tegen zpch hebben gedaan weet ik niet..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon jullie Heren/Jeugd team? Waar ik ook tegen heb gespeeld dit seizoen?
Hoeveel hebben ze dan van ZPCH gewonnen in de play-offs om op dit NK te komen?
Ik vond hem nooit zo mooiquote:Op maandag 30 mei 2005 18:36 schreef Hansnr8 het volgende:
vandaag gaat de sloophamer in het schitterende valleibad in veenendaal.... *snik*
[afbeelding]
Waar speel jij dan? Wie weet ken ik jequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef mleintje271 het volgende:
je hoord so weinig omdat het een best klein wereldje is...iedereen kent elkaar zo ongeveer...ik doe het nu iets van...umh.....7 jaar....en blijf het nog cker heel lang doen! egt een super sport!!![]()
Ik weet nog niet, weet ook niet of wij er heen gaan. Ik ga waarschijnlijk wel naar Hasselt met ons Heren 5 teamquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:01 schreef Hansnr8 het volgende:
wie gaan er naar borculo eigenlijk?
wat denk je dat wij gaan doen danquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, weet ook niet of wij er heen gaan. Ik ga waarschijnlijk wel naar Hasselt met ons Heren 5 teamDat wordt alleen bier drinken en kloten
Ook naar Hasselt? Dat zou wel lachen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:09 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
wat denk je dat wij gaan doen dan![]()
wij gaan met mixed team van heren1-2 ofzo
Hansnr8 kan wel geloof ik als hij wil.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef mleintje271 het volgende:
heey is er iemand hier die naar ut nk door is???
hum ..jmmr wij ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Hansnr8 het volgende:
nk o.16 bedoel je dan? daar ben ik niet door nee, speel daar niet in.. m'n broertje wel btw.. maar ze zijn in de voorrondes uitgeschakeld..
Tot 18 toch? Of mag jij daar ook niet meer mee doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Hansnr8 het volgende:
nk o.16 bedoel je dan? daar ben ik niet door nee, speel daar niet in.. m'n broertje wel btw.. maar ze zijn in de voorrondes uitgeschakeld..
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tot 18 toch? Of mag jij daar ook niet meer mee doen?
nk is ook voor onder de 16...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).
Heb vorige week een officieus NK o. 20 gehad in Zaandam, daar zijn we tot halve finales doorgekomen. Staat ergens hierboven in dit topic volgens mij al...
nog wel vette foto van mij in actie op dat toernooi
[afbeelding]
Ja, dat toernooi bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).
Heb vorige week een officieus NK o. 20 gehad in Zaandam, daar zijn we tot halve finales doorgekomen. Staat ergens hierboven in dit topic volgens mij al...
nog wel vette foto van mij in actie op dat toernooi:
[afbeelding]
agja... ik heb heel even met hem getraind met de Regiotrainingen in zeist, hij had flink grote bek en arrogantie(mede omdat ie het neefje van.. is, en nu we t daar over hebben: http://www.manmeer.nl/mambo/index.php?option=news&task=viewarticle&sid=421)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, linksonder is Bas, ik zit helemaal rechtsonder met een lekker duffe kop.
Jij mag Bas niet zo he?
IK, vond het weer geweldig.. Misschien heb je ons nog langs zien komen vrijdagavond met gozer met een bordje met 'Sjansen met Jansen' erop...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef PLEP het volgende:
Wie hier zijn er nog naar burculo toernooi geweest en wat vonden jullie er van.
Ik vond het erg leuk heb me kostelijk vermaakt zoals gewoonlijk. Ook het feesje op de zaterdag avond was weer erg leuk. Wel (zoals gewoonlijk) STIK heet die zaal en het bandje vond ik ook niet zo leuk ze moeten een vrouwlijke zanger zoeken of iemand die kan zingen
Ook alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef Please_communicate het volgende:
(Ow ja...en ik speel inmiddels zelf zo'n 6 jaar polo bij VZC Veenendaal)
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het altijd zo dat het WK waterpolo samen gehouden wordt met zwemmen en schoonspringen e.d.? Had ik nooit zo bij nagedacht eigenlijk.
Dat was ook erg vervelend voor ons: we waren er uiteindelijk wel, maar te laat. Het was duidelijk geen kwestie van wegblijven, hopelijk wordt hier rekening mee gehouden door de bond (maar de KNZB kennende vrees ik het ergste). Maar uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers: beide ploegen en de scheidsen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef dwerg het volgende:
Bij de eerste wedstrijd die ik gisteren moest fluiten kwam de uitspelende ploeg niet opdagen.Gelukkig was er daarna nog een wedstrijd, anders had ik me behoorlijk genaaid gevoeld.
Hebben wij ook eens gehad, als je slim bent spreek je alvats een vervangende datum af met de secretais van de ploeg waar je tegen moest spelen...quote:Op zondag 18 september 2005 12:57 schreef Mark het volgende:
De kop is er af: het seizoen is weer begonnen, en hoe
Onderweg naar onze uitwedstrijd kwamen we muurvast in een file bij Arnhem (ongeluk verderop). Via via wisten we 10 minuten na aanvangstijdstip toch in het zwembad te zijn, met 1 auto. Totaal 4 personen en dus te weinig om te mogen beginnen. De andere auto kwam na iets meer dan een half uur: wedstrijd afgeblazen en er dreigt een boete en 2 minpunten![]()
Eerste keer dat me dit overkomt in bijna 25 jaar competitiespelen....
Yes hier is Middelse 1 aanwezig... (tevens Middelse 2), uit Stiens. Vanavond tegen GZVW 1... laatste tijd niet meer zo goed bezig geweest (hzpc)... maargoedquote:Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef Dengaman het volgende:
BTW nog Fokkers die in Disctrict 1 spelen? en dan toevallig D1H1?
Want we gaan me de Eemsrobben redelijk lekker, momenteel 3e en daar gok ik ook op voor het einde van het jaar.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent men Proteus uit Twello ook??
Ik speel bij Jaws inderdaad, Jaws 2. Vandaag speelde alleen 1 maar aangezien ik bestuurslid ben (waterpolocommissaris) ben ik wel meegeweest. Ik heb trouwens niet de groeten gedaan: vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 10:47 schreef Mark het volgende:
Mag aan heel Hydrofoob, namens Mark
Jij speelt bij Jaws, zo te zien? 1 of 2?
amer-gozerquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Ayaxola het volgende:
Vrijdag heb ik tegen ons 1e een oefenwedstrijd gespeeld met de Heren/Jeugd. Onze trainer zei na afloop: ''Er zijn weinig vrouwen die me kunnen bevredigen, maar het is jullie aardig gelukt vanavond''
Het was ongeveer 12-12 ofzo, vandaar
Was wel grappig om te horen
Gelukt?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Proper_fucked het volgende:
Dit weekend tegen De Ham en dat wordt onze eerste hoofdklasse overwinning![]()
quote:
De zwaarste sport is misschien wat groot gezegd, maar iig een hele zware waar je flink (zwaar) voor moet trainen om het te kunnen..quote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeg nou zelf.. welke sport is zwaarder?
Zit jij in een waterpoloteam met veel studenten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er niet echt veel discipline bij nodig, wel een beetje om bij het trainen ook hard te zwemmen, maar heb het er wel voor over, gewoon omdat het spel zo leuk is.
Als je daarmee bedoeld dat de discipline niet hoog genoeg is:quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Zit jij in een waterpoloteam met veel studenten?
dames waterpoloquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef snellejelle het volgende:
ik overweeg lid te worden....
[afbeelding]
Vaak leuker om te kijken dan die kerels die aan elkaars lijf lopen te sjorren. Bovendien is de top van de dames voor een hoop heren een (te) grote kluifquote:
Zwemmen 3 kilometer, fietsen 200 kilometer, en lopen een marathon (42,195 km dus)quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
dames waterpolo![]()
Triatlon is idd zwemmen, hardlopen en fietsen(weet de afstanden ff niet, is wel op te zoeken.. iig flink wat)
3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon 42,195 km.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zwemmen 3 kilometer, fietsen 200 kilometer, en lopen een marathon (42,195 km dus)
Zou een beetje kunnen afwijken, maar veel is het niet
Juist, respect daarvoor dus... Na 4 km zwemmen heb ik het wel gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef Mark het volgende:
[..]
3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon 42,195 km.
Ergens in Utrecht meen ik, hebben ze aan een kant van het bad een diepte van 1.10 meter, en daar hebben ze ook een soort handbal goal, aan de andere kant is het wel gewoonquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Juist, respect daarvoor dus... Na 4 km zwemmen heb ik het wel gehad![]()
Maar het zware aan waterpolo is gewoon dat je constant moet werken om boven water te blijven(al dan niet met een gast op je schouders) en dat je tijdens het spel niet uit kan rusten(tenzij je een diepte van 1.60 hebt)
Vianen volgens mij ook zoiets(of bedoel je dat?), ooit wel eens met o.16 of jeugd gespeeld ofzo(en gekeept daar) was wel grappig maar ook zwaar kut..quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ergens in Utrecht meen ik, hebben ze aan een kant van het bad een diepte van 1.10 meter, en daar hebben ze ook een soort handbal goal, aan de andere kant is het wel gewoon
Ja, zou goed kunnen, ergens in de buurt van Utrecht. Heb er met 0.16 ook een keer gespeeld geloof ik, dat speelt echt voor geen meterquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vianen volgens mij ook zoiets(of bedoel je dat?), ooit wel eens met o.16 of jeugd gespeeld ofzo(en gekeept daar) was wel grappig maar ook zwaar kut..
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent men Proteus uit Twello ook??
Weten ze zelf wel waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent iemand Proteus uit Deventer?
Ik straks uit bij ZV Utrechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:06 schreef Proper_fucked het volgende:
Lol... ik ken ze beide niet![]()
Moet vnv thuis tegen Polar Bears spelen![]()
En wanneer kreeg je winterstop, Cyber?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef Cyber2003 het volgende:
Jongens o. 16 bij TRB-RES in TilburgWe staan momenteel 3de in de poule en hebben titelkansen. Maar wat een lange winterstop zeg
Pas half januari weer spelen
Verloren van Jong Oranje zag ik op TTquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Stoppen jullie ook met trainen? Ik heb gisteravond nog wedstrijd gespeeld, en nu 14 januari weer eerste wedstrijd. Daartussen gewoon vol trainen(ok, maandag niet) en ook wat oefenwedstrijden..
ik train nu 10/12 uur per week, 8 uur in het water en 2/4 uur krachttraining..quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Cyber2003 het volgende:
Wauw hoofdklasseLijkt me ook echt vet, maar ik denk dat ik dat niet ga halen.. Hoeveel trainen jullie in de week?
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef Game_Error het volgende:
Iemand hier die medoet aan het AZC spreyhout onder de 17 toernooi van 27 28 29 en 30 december? ik wel namens de robben:P
we hebben ff gestunt door 10-10 te spelen tegen donc :p
quote:De KNZB heeft Robin van Galen benoemd als bondscoach van de waterpolodames. De huidige bondscoach (én jeugdbondscoach) bij de heren ziet op korte termijn meer perspectief bij de dames, die de A-status van NOC*NSF hebben, dan bij de heren en heeft daarom gesolliciteerd naar de vacature die was ontstaan na het ontslag van damesbondscoach Paul Metz. Volgens de KNZB kwam Van Galen 'als de meest geschikte kandidaat uit de open procedure, waarin ook een aantal buitenlandse kandidaten passeerde'.
Weet niet precies hoeveel mensen er aan waterpolo doen, maar weet wel dat de nederlandse competitie de grootste van europa is..quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoeveel mensen doen aan waterpolo in Nederland?
Net als bij honkbal? het blijft toch opmerkelijk dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Weet niet precies hoeveel mensen er aan waterpolo doen, maar weet wel dat de nederlandse competitie de grootste van europa is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |