Sjees, wat klein zeg, daar kun je bijna niet in spelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:16 schreef Puur het volgende:
[afbeelding]
Een foto van het bad in Appingedam. Je zal er elke week moeten spelen en trainen...
Minipolo, 5 tegen 5. Perfect bad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Sjees, wat klein zeg, daar kun je bijna niet in spelen.
Zonet 11-3 gewonnen in een redelijk zware wedstrijdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ga om half zeven weer een wedstrijd spelen thuis tegen Zeist
ikke 7 - 11 verloren. Toch 4 van de 7 gescoord. Ach, ze zijn de koplopersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:28 schreef hornage het volgende:
ik vanavond een wedstrijd tegen Heerenveen HZPC dus
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef dwerg het volgende:
Ik heb gisteren appeltaart (mét slagroom) gekregen na afloop van de waterpolowedstrijd die ik moest fluiten. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.
Eigenlijk floot ik helemaal niet zo goed. Vorige week ging stukken beter.
Idd, op z'n tijd is het wel eens leuk, maar het was wel heel erg. Na de eerste periode stonden we al met 8-0 voor.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:46 schreef Puur het volgende:
[..]
Da's ook niet echt leuk...
Zaterdag met 7 - 16 van TriVia 2 gewonnen.![]()
Die stand stond vorige week toen ik daar was ook op het bord aan het eind van de wedstrijdquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Hansnr8 het volgende:
ff een flinke kick in dit topic... Wij(vzc veenendaal heren1) zijn gister gepromoveerd naar hoofdklasse door 2 keer van LZ'86 te winnen met 6-8 en 8-6!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.kring-utrecht.nl/nieuws/20050423vzcherenpromotie.html
Troost je, wij zijn derde geworden, en dan ook D1.H2..quote:Op maandag 25 april 2005 12:31 schreef Ayaxola het volgende:
Maarja, was een mooi seizoen, alleen net 2e geworden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |