Ook alquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef Please_communicate het volgende:
(Ow ja...en ik speel inmiddels zelf zo'n 6 jaar polo bij VZC Veenendaal)
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het altijd zo dat het WK waterpolo samen gehouden wordt met zwemmen en schoonspringen e.d.? Had ik nooit zo bij nagedacht eigenlijk.
Dat was ook erg vervelend voor ons: we waren er uiteindelijk wel, maar te laat. Het was duidelijk geen kwestie van wegblijven, hopelijk wordt hier rekening mee gehouden door de bond (maar de KNZB kennende vrees ik het ergste). Maar uiteindelijk zijn er alleen maar verliezers: beide ploegen en de scheidsen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef dwerg het volgende:
Bij de eerste wedstrijd die ik gisteren moest fluiten kwam de uitspelende ploeg niet opdagen.Gelukkig was er daarna nog een wedstrijd, anders had ik me behoorlijk genaaid gevoeld.
Hebben wij ook eens gehad, als je slim bent spreek je alvats een vervangende datum af met de secretais van de ploeg waar je tegen moest spelen...quote:Op zondag 18 september 2005 12:57 schreef Mark het volgende:
De kop is er af: het seizoen is weer begonnen, en hoe
Onderweg naar onze uitwedstrijd kwamen we muurvast in een file bij Arnhem (ongeluk verderop). Via via wisten we 10 minuten na aanvangstijdstip toch in het zwembad te zijn, met 1 auto. Totaal 4 personen en dus te weinig om te mogen beginnen. De andere auto kwam na iets meer dan een half uur: wedstrijd afgeblazen en er dreigt een boete en 2 minpunten![]()
Eerste keer dat me dit overkomt in bijna 25 jaar competitiespelen....
Yes hier is Middelse 1 aanwezig... (tevens Middelse 2), uit Stiens. Vanavond tegen GZVW 1... laatste tijd niet meer zo goed bezig geweest (hzpc)... maargoedquote:Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef Dengaman het volgende:
BTW nog Fokkers die in Disctrict 1 spelen? en dan toevallig D1H1?
Want we gaan me de Eemsrobben redelijk lekker, momenteel 3e en daar gok ik ook op voor het einde van het jaar.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent men Proteus uit Twello ook??
Ik speel bij Jaws inderdaad, Jaws 2. Vandaag speelde alleen 1 maar aangezien ik bestuurslid ben (waterpolocommissaris) ben ik wel meegeweest. Ik heb trouwens niet de groeten gedaan: vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 10:47 schreef Mark het volgende:
Mag aan heel Hydrofoob, namens Mark
Jij speelt bij Jaws, zo te zien? 1 of 2?
amer-gozerquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Ayaxola het volgende:
Vrijdag heb ik tegen ons 1e een oefenwedstrijd gespeeld met de Heren/Jeugd. Onze trainer zei na afloop: ''Er zijn weinig vrouwen die me kunnen bevredigen, maar het is jullie aardig gelukt vanavond''
Het was ongeveer 12-12 ofzo, vandaar
Was wel grappig om te horen
Gelukt?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Proper_fucked het volgende:
Dit weekend tegen De Ham en dat wordt onze eerste hoofdklasse overwinning![]()
quote:
De zwaarste sport is misschien wat groot gezegd, maar iig een hele zware waar je flink (zwaar) voor moet trainen om het te kunnen..quote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zeg nou zelf.. welke sport is zwaarder?
Zit jij in een waterpoloteam met veel studenten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er niet echt veel discipline bij nodig, wel een beetje om bij het trainen ook hard te zwemmen, maar heb het er wel voor over, gewoon omdat het spel zo leuk is.
Als je daarmee bedoeld dat de discipline niet hoog genoeg is:quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Zit jij in een waterpoloteam met veel studenten?
dames waterpoloquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef snellejelle het volgende:
ik overweeg lid te worden....
[afbeelding]
Vaak leuker om te kijken dan die kerels die aan elkaars lijf lopen te sjorren. Bovendien is de top van de dames voor een hoop heren een (te) grote kluifquote:
Zwemmen 3 kilometer, fietsen 200 kilometer, en lopen een marathon (42,195 km dus)quote:Op donderdag 15 december 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
dames waterpolo![]()
Triatlon is idd zwemmen, hardlopen en fietsen(weet de afstanden ff niet, is wel op te zoeken.. iig flink wat)
3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon 42,195 km.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zwemmen 3 kilometer, fietsen 200 kilometer, en lopen een marathon (42,195 km dus)
Zou een beetje kunnen afwijken, maar veel is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |