Juist, respect daarvoor dus... Na 4 km zwemmen heb ik het wel gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef Mark het volgende:
[..]
3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon 42,195 km.
Ergens in Utrecht meen ik, hebben ze aan een kant van het bad een diepte van 1.10 meter, en daar hebben ze ook een soort handbal goal, aan de andere kant is het wel gewoonquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Juist, respect daarvoor dus... Na 4 km zwemmen heb ik het wel gehad![]()
Maar het zware aan waterpolo is gewoon dat je constant moet werken om boven water te blijven(al dan niet met een gast op je schouders) en dat je tijdens het spel niet uit kan rusten(tenzij je een diepte van 1.60 hebt)
Vianen volgens mij ook zoiets(of bedoel je dat?), ooit wel eens met o.16 of jeugd gespeeld ofzo(en gekeept daar) was wel grappig maar ook zwaar kut..quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ergens in Utrecht meen ik, hebben ze aan een kant van het bad een diepte van 1.10 meter, en daar hebben ze ook een soort handbal goal, aan de andere kant is het wel gewoon
Ja, zou goed kunnen, ergens in de buurt van Utrecht. Heb er met 0.16 ook een keer gespeeld geloof ik, dat speelt echt voor geen meterquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vianen volgens mij ook zoiets(of bedoel je dat?), ooit wel eens met o.16 of jeugd gespeeld ofzo(en gekeept daar) was wel grappig maar ook zwaar kut..
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent men Proteus uit Twello ook??
Weten ze zelf wel waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kent iemand Proteus uit Deventer?
Ik straks uit bij ZV Utrechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:06 schreef Proper_fucked het volgende:
Lol... ik ken ze beide niet![]()
Moet vnv thuis tegen Polar Bears spelen![]()
En wanneer kreeg je winterstop, Cyber?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef Cyber2003 het volgende:
Jongens o. 16 bij TRB-RES in TilburgWe staan momenteel 3de in de poule en hebben titelkansen. Maar wat een lange winterstop zeg
Pas half januari weer spelen
Verloren van Jong Oranje zag ik op TTquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Stoppen jullie ook met trainen? Ik heb gisteravond nog wedstrijd gespeeld, en nu 14 januari weer eerste wedstrijd. Daartussen gewoon vol trainen(ok, maandag niet) en ook wat oefenwedstrijden..
ik train nu 10/12 uur per week, 8 uur in het water en 2/4 uur krachttraining..quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Cyber2003 het volgende:
Wauw hoofdklasseLijkt me ook echt vet, maar ik denk dat ik dat niet ga halen.. Hoeveel trainen jullie in de week?
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef Game_Error het volgende:
Iemand hier die medoet aan het AZC spreyhout onder de 17 toernooi van 27 28 29 en 30 december? ik wel namens de robben:P
we hebben ff gestunt door 10-10 te spelen tegen donc :p
quote:De KNZB heeft Robin van Galen benoemd als bondscoach van de waterpolodames. De huidige bondscoach (én jeugdbondscoach) bij de heren ziet op korte termijn meer perspectief bij de dames, die de A-status van NOC*NSF hebben, dan bij de heren en heeft daarom gesolliciteerd naar de vacature die was ontstaan na het ontslag van damesbondscoach Paul Metz. Volgens de KNZB kwam Van Galen 'als de meest geschikte kandidaat uit de open procedure, waarin ook een aantal buitenlandse kandidaten passeerde'.
Weet niet precies hoeveel mensen er aan waterpolo doen, maar weet wel dat de nederlandse competitie de grootste van europa is..quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoeveel mensen doen aan waterpolo in Nederland?
Net als bij honkbal? het blijft toch opmerkelijk dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Weet niet precies hoeveel mensen er aan waterpolo doen, maar weet wel dat de nederlandse competitie de grootste van europa is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |