abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:40:08 #51
6536 dwerg
chagrijn
pi_10300682
Morgenavond om 20.30 in het Vijf Mei bad. Dus.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:45:19 #52
38703 3MinuteHero
Big brain ...
pi_10300821
Dik 11 jaar gepolo'd ..... in Delft ....

2 jaar kring Den Haag
2 keer op het NK geweest ....

Spijt tot op de dag van vandaag dat ik ooit gestopt ben

Waterpolo .... a struggle for life .... .

... fart.
pi_10318582
hmm ik speel ook al iets van 9 jaar watepolo...bij De IJsselmeeuwen(http:\\ijsselmeeuwen.ath.cx)! Dit seizoen gepromoveerd naar 3e klasse bond.. whohaa
- Ruud
pi_10382587
Ik speel alweer 3 jaar waterpolo. Ik speel in Dokkum, de Granaet. We spelen 3e klasse district. Wij gaan ook naar de tournooien Pompebled Kriich in joure 16/17 mei, en ook 17/18 augustus in Ter Apel (Zepta). HOiiiiiii
  zondag 22 juni 2003 @ 18:30:06 #55
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_11295628
Hallo!

Ik ben op zoek naar een waterpolo vereniging in Apeldoorn of in de buurt. De site van de knzb.nl geeft een error, iemand een idee?

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_11445377
* speelt ook al heel lang waterpolo

bij VZ&PC uit vriezenveen

en ik geef training, dat is echt leuk

pi_11447684
ben keeper bij EZ&PC .

het ouwehoer team.
gewoon 4 periodes keepen en dan nog een periode aan de bar.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_16133408
*Schopje*

Sjow, das lang geleden
En hoest hier met de waterpoloėrs??

pi_16136519
totaal een jaar of 13 gewaterpolo'd.

Geweldige sport. Hard, explosief, snel. Een van de meest ondergewaardeerde sporten die er is.

Heb ook nog 2 keer meegdaan met de kringselectie van A'dam/'t Gooi.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_16136546
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:08 schreef Maxximus het volgende:
ben keeper bij EZ&PC .

het ouwehoer team.
gewoon 4 periodes keepen en dan nog een periode aan de bar.

Ken je DJK vast ook wel. EZ&PC heb ik wel redelijk vaak tegen gespeeld.
pi_16172425
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ken je DJK vast ook wel. EZ&PC heb ik wel redelijk vaak tegen gespeeld.

uit uit deurne zeker??

nooit tegen gespeeld (alleen het eerste dacht ik maar jah zo goe dben ik niet )

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  maandag 12 januari 2004 @ 08:32:17 #62
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16176481
DJK uit Amsterdam!!!!

EZ & PC is toch Hoofddorp of niet?

pi_16188863
nee ezpc komt uit elst

(elster zwem & polo club)

LOL

pi_16319024
Dwerg?
Hoest met jou en de polo?
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:20:44 #65
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16319136
Waterpolotoernooien waren de coolste events 10-15 jaar terug!

Heb ooit nog met iemand van de Polar Bears gezoend

Proud Powerpauper
pi_16325140
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:16 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Dwerg?
Hoest met jou en de polo?
Nog steeds fluiten enzo. Misschien volgend seizoen weer spelen, dat hangt af van de doorstroming vanuit de heren jeugd en of er een extra team moet komen.

Dit seizoen heb ik alweer twee keer in jullie bad gefloten, die kale coach van je lag ook weer in het water. Hij vindt dat ik erg consequent fluit, maar de laatste keer maakte ik toch een foutje. Had verder geen invloed op de einduitslag, maar ik baalde wel. Nouja, dat hebben we na afloop besproken aan de bar in jullie clubhuis. De volgende keer kom ik op de fiets.

vrijdag 16 januari 2004 @ 21:28:52 #67
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16325358
Ik heb heel me jeugd ontiegelijk veel gewaterpoloot tot en met afgelopen zomer.
Ik mis het het wel, waterpolo als sport is gewoon superrelaxed. Alleen de sfeer in een (ons) hoofdklasse team is matig. Iedereen legt de schuld bij een ander met ruzies enzo tot gevolg. Dat was 1 van de redenen dat ik gestopt ben.

Maar ik mis het wel

pi_16341203
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:28 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ik heb heel me jeugd ontiegelijk veel gewaterpoloot tot en met afgelopen zomer.
Ik mis het het wel, waterpolo als sport is gewoon superrelaxed. Alleen de sfeer in een (ons) hoofdklasse team is matig. Iedereen legt de schuld bij een ander met ruzies enzo tot gevolg. Dat was 1 van de redenen dat ik gestopt ben.

Maar ik mis het wel

Bij ons in het team zit ook een persoon die moeilijk zijn geduld kan bewaren met slagpartijen als gevolg, waardoor andere (faire) spelers er ook geen zin meer in hebben. Erg zonde. En zoiets kun je moeilijk uit die mensen krijgen, omdat het het aard van het beestje is.
pi_16347432
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:18 schreef dwerg het volgende:

[..]

Nog steeds fluiten enzo. Misschien volgend seizoen weer spelen, dat hangt af van de doorstroming vanuit de heren jeugd en of er een extra team moet komen.

Dit seizoen heb ik alweer twee keer in jullie bad gefloten, die kale coach van je lag ook weer in het water. Hij vindt dat ik erg consequent fluit, maar de laatste keer maakte ik toch een foutje. Had verder geen invloed op de einduitslag, maar ik baalde wel. Nouja, dat hebben we na afloop besproken aan de bar in jullie clubhuis. De volgende keer kom ik op de fiets.

Hee maar je fluit nooit bij de dames 1 of wel?
pi_16350145
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:10 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hee maar je fluit nooit bij de dames 1 of wel?
Nee. Ik kom nog niet hoger dan 1e klasse district. Ik heb wel een keer bond mogen fluiten, maar dat was omdat er een andere scheidsrechter niet was komen opdagen (en ik de districtswedstrijd daarvoor erg goed had gefloten). Vandaag was het gewoon weer saai eerste klasse in de kring.

Maar ik beloof bij deze dat ik voor het eind van het seizoen nog een keer bij jullie kom kijken.

pi_16350201
Net een wedstrijd gespeeld in veghel...ben echt helemaal gaar. Gisteren teveel gezopen/geblowed en nix gegeten van tevoren. Vooral dat laatste breekt je echt op.
pi_16741757
Jee k moet zometeen spelen om 1745 in Leerdam.
pi_17059618
Ik speel ook waterpolo, bij TriVia in het vijfde (meer zit er niet in ) en wij spelen in D1.H2

Komende zaterdag zijn wij te bewonderen tegen DZ&PC 2 in Drachten, die wedstrijd gaan wij héél, héél, héél erg vet verliezen. Shit happens.

Ik polo sinds een jaar of vier, vijf en dat bevalt echt supergoed.

pi_17059839
Polo 17 jaar, ook nog wat hardzwemmen gedaan maar dat suckt naar mijn mening.

Ben keeper bij Flevo (Nijkerk) H1, spelen Bond 2e klasse alleen we doen het niet zo best de laaste tijd ;-)

dinsdag 10 februari 2004 @ 23:22:26 #75
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_17075235
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:52 schreef Puur het volgende:
Ik speel ook waterpolo, bij TriVia in het vijfde (meer zit er niet in ) en wij spelen in D1.H2

Komende zaterdag zijn wij te bewonderen tegen DZ&PC 2 in Drachten, die wedstrijd gaan wij héél, héél, héél erg vet verliezen. Shit happens.

Ik polo sinds een jaar of vier, vijf en dat bevalt echt supergoed.

Trivia in het vijfde? Dan hebben wij (orca 3) zondag tegen jullie gespeeld of niet?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_17079458
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:22 schreef hornage het volgende:
Trivia in het vijfde? Dan hebben wij (orca 3) zondag tegen jullie gespeeld of niet?
Nee, dat was ons tweede..

Wij hebben ook al eens tegen jullie gespeeld, en verloren natuurlijk.

Ik weet niet of je verder nog wedstrijden hebt gezien afgelopen zondag, maar ons eerste tegen jullie eerste was een behoorlijke kraker.

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 11-02-2004 10:07]

donderdag 12 februari 2004 @ 11:30:24 #77
18008 hornage
pi_17112747
Jah, die heb ik bekeken maar dat was een echte een slechte wedstrijd van ons eerste! Allemaal domme fouten zeg. Maar die jongens trainen te weinig en zijn zo arrogant als de tyfus geworden. Ik verwachte dinsdag een straftraining maar er was niemand van het eerste op komen dagen
pi_17446325
Ik speel bij de Amer uit Amersfoort.
Kent iemand dat?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 03:44:26 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17528809
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:30 schreef JeOma het volgende:
Hallo!<p>Ik ben op zoek naar een waterpolo vereniging in Apeldoorn of in de buurt. De site van de knzb.nl geeft een error, iemand een idee?
Wel wat laat, maar toch maar roepen: Aquapoldro komt uit Apeldoorn.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_20074905
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 03:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Wel wat laat, maar toch maar roepen: Aquapoldro komt uit Apeldoorn.
Aquapoldro speelt in apeldoorn. (2e klasse bond - gedegradeerd vanuit 1e klas)
De IJsselmeeuwen speelt in Zutphen ( 2e klasse bond - gepromoveerd vanuit 3e klas)
Proteus speelt in Twello (3e klasse bond)
ZVV speelt in Vaassen (3e klasse bond)

Kies maar... ik speel bij De IJsselmeeuwen...
- Ruud
pi_20273888
* Morphieus speelt ook waterpolo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:28:18 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_20290311
quote:
Op maandag 21 juni 2004 20:43 schreef Zaagmans het volgende:
Kies maar... ik speel bij De IJsselmeeuwen...
Netjes gedaan, vanaf 1e district in zo'n korte tijd! De invloed van Ritske van Wijk?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_20308136
Na 11 jaar wedstrijdzwemmen hebben we met een groepje vrienden (allemaal waterpoloers) een 'afdeling' opgericht binnen de vereniging... En nu na 5 jaar waarin we de eerste 3 jaar zijn gepromoveerd spelen we 1e klasse District 1...

Maare komende weekend is Eemsrobben 1 te bezichtigen op het Moby Dick toernooi in Schoonebeek en deze zomer ook nog op Zepta toernooi Ter Apel en het Trivia toernooi Groningen.

Dus misschien tot dan, mocht je heen gaan meldt het dan effe...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_20314205
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 15:03 schreef Dengaman het volgende:
Na 11 jaar wedstrijdzwemmen hebben we met een groepje vrienden (allemaal waterpoloers) een 'afdeling' opgericht binnen de vereniging... En nu na 5 jaar waarin we de eerste 3 jaar zijn gepromoveerd spelen we 1e klasse District 1...
Gefeliciteerd... Jammer dat jullie onze klasse overslaan. Wij mogen drie keer naar Heerenveen en drie keer in ons eigen bad een uitwedstrijd afwerken. Ik was graag een keer de andere kant opgegaan i.p.v. altijd maar richting Friesland

Voor de duidelijkheid, ik speel in TriVia 2 (voorheen heren 5) , wellicht spelen we nog tegen jullie op het TriViatoernooi
pi_20385730
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Netjes gedaan, vanaf 1e district in zo'n korte tijd! De invloed van Ritske van Wijk?
Boven verwachting inderdaad!
Rits heeft inderdaad invloed gehad in het verloop van het seizoen.
En jij speelt bij??
- Ruud
pi_20385788
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:36 schreef Puur het volgende:

[..]

Gefeliciteerd... Jammer dat jullie onze klasse overslaan. Wij mogen drie keer naar Heerenveen en drie keer in ons eigen bad een uitwedstrijd afwerken. Ik was graag een keer de andere kant opgegaan i.p.v. altijd maar richting Friesland

Voor de duidelijkheid, ik speel in TriVia 2 (voorheen heren 5) , wellicht spelen we nog tegen jullie op het TriViatoernooi
Wij (De IJsselmeeuwen) wilden dit seizoen (net als voorafgaande jaren) ook naar het Trivia toernooi... helaas zat het al vol...

We gaan elk jaar ook naar Hasselt in Belgiė. Dat is echt een SUPER relax toernooi!! Zeker de moeite waard!
- Ruud
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:22:21 #87
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_20447289
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef Zaagmans het volgende:
En jij speelt bij??
De ouwe club van Joan
Dommage arachide-fromage
pi_23263888
Ik ga dit topic maar eens een enorme schop geven, want TriVia heren 5 gaat goed!

Op dit moment staan we tweede in D1.H2, achter de gedoodverfde kampioen HZ&PC & Avéna 2. We hebben de kampioensshirts "Kampioen D1.H2 2005 - 2006" al ontworpen, deze zullen binnenkort gedrukt worden... Over hoogmoed gesproken..

Hoe gaat het met de andere Fok!ers in competitie?
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:48:09 #89
18008 hornage
pi_23264329
jah, ons derde die ook tegen jullie speelt gaat heel slecht omdat er heel veel nieuwe jonge jongens in zijn gekomen. Ik ben er nu ook uit. Naar een ander team gegaan om de jeugd ruimte te geven (ik ben gvd ook pas 21)
Maarja, vorig jaar wonnen we nog van jullie Puur
pi_23264519
Jullie derde van dit jaar... das niet best!

We hebben daar toch een schoppartij gehad bij jullie. Na het affluiten van het tweede kwartje loopt iemand bij ons een UZV op, wij stonden toen 1-5 voor. We hebben met 2-12 gewonnen. Toch was het echt een heel erg treurige wedstrijd.

Vorig jaar hebben jullie idd twee keer gewonnen van ons. Maar er is wel wat veranderd bij ons, onze keeper is gaan spelen, wat hij echt goed kan, we hebben dus een nieuwe keeper en drie jongens die nooit trainden en elke wedstrijd daardoor verknalden zijn weg.

Maar eh, als we nu kampioen worden, kom ik jouw dan tegen? Want ik zag bijna heel oud Orca 3 in Orca 2 spelen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:14:19 #91
18008 hornage
pi_23264956
nah, orca 3 is flink gesplitst, er zit wat in het tweede, er zit nog wat in het derde, er zit wat in het vierde, en ik ben naar het vijfde gegaan En die spelen laagste klasse dus de kans dat je mij tegenkomt is klein
pi_23534872
Ik speel bij VZC Veenendaal. Heren Jeugd, afgelopen jaar 4e van NL op Ben Planjer. Speel iets meer als 3 jaar waterpolo nu
pi_23592153
quote:
Op woensdag 24 november 2004 08:53 schreef OurMystery het volgende:
Ik speel bij VZC Veenendaal. Heren Jeugd, afgelopen jaar 4e van NL op Ben Planjer. Speel iets meer als 3 jaar waterpolo nu
Oei, dan speel ik morgen tegen jou
pi_23663164
6-6, thuis zijn jullie voor ons . Toch een leuke pot. Jammer van mn 3 uitsluitingen
pi_23692612
Wij gaan binnenkort ons nieuwe tricot presenteren met hierop: "Kampioen 2005 - 2006"

Kampioen 2004 - 2005 zit er niet meer in na de smadelijke nederlaag tegen de oude mannen van Neptunia '24 We moeten maar goed ons best doen om tweede te blijven.
pi_23718301
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 09:49 schreef OurMystery het volgende:
6-6, thuis zijn jullie voor ons . Toch een leuke pot. Jammer van mn 3 uitsluitingen

Haha, was jij dat:P
Dat zei jullie trainer ook al dat wij van jullie zijn thuis, waarom zeggen jullie dat?
Jullie dachten dat jullie hier ook met gemak gingen winnen en waren maar wat blij dat het een gelijkspel werd. Volgens jullie trainer gaat een speler van ons er aan als ie bij jullie komt alleen omdat ie iemand bijna sloeg, dat vond ik wel zielig.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:47:45 #97
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_23733015
jeffrey ....

ik wil ook wel keertje meespelen, hans van zeeland is nu weg dus maybe mag t wel... wanneer spelen jullie tegen de amer

en thuis spelen jonie en mark ook wel mee waarschijnlijk...

en als ik mee mag spelen is ralf voor mij
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
pi_23737935
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:47 schreef Hansnr8 het volgende:
jeffrey ....

ik wil ook wel keertje meespelen, hans van zeeland is nu weg dus maybe mag t wel... wanneer spelen jullie tegen de amer

en thuis spelen jonie en mark ook wel mee waarschijnlijk...

en als ik mee mag spelen is ralf voor mij

Het is Ralph

Naja, we zullen het wel zien.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:23:29 #99
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_23740468
ralf/ralph whatever... maar denk niet dat ik mee mag spelen, kga t is een keer vragen
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
pi_23817659
ach afgelopenw edstrijd tegen hun ik lag ff bij 'm aan het begin eerste paar minuten begon die alweer te klagen...

btw hallo Hansel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')