Ja, ik speelde mee maar zat het grootste deel van wedstrijd op de kant, ben nummer 9. Toen de wedstrijd begon was ik in dat andere bad nog aan het spelen met het 4e. Toen gelukkig wel gewonnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:46 schreef Hansnr8 het volgende:
Ayaxola, speelde jij mee toen paar weken geleden in veenendaal?.. ik zat op de kant te kijken, welk nummer was je? Wat is die bas-jan toch een lompe gozer...
Het 1e en het 2e van mijn club gaan er wel heen, dus doe ze de groetenquote:Op zondag 24 april 2005 22:15 schreef hornage het volgende:
nog mensen hier die naar het pompebled toernooi in Joure gaan?
Wordt mijn eerste keer maar het schijnt een erg mooi toernooi te wezen. Ik heb er iig zin in
Ja er speelde 3 jongens mee die in de NAC zitten, jonie(weet niet welk nummer) speeld heren1, 2 en nac... Mark(11) speeld heren2 en NAC en kevin(12) speeld ook heren2 en NACquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik speelde mee maar zat het grootste deel van wedstrijd op de kant, ben nummer 9. Toen de wedstrijd begon was ik in dat andere bad nog aan het spelen met het 4e. Toen gelukkig wel gewonnen.Maar deden er nou veel mee van die ook bij het 1e of 2e spelen bij jullie? Of van het NAC-team?
Bas is wel lomp ja, dit was gelukkig ook zijn laatste jaar, je hebt zeker gezien dat ie eerst jullie keeper op z'n bek mepte? En toen ie zijn 3e uitsluiting kreeg kneep ie de mid-voor volop hard in zijn ballen, die hoorde keihard schreeuwen. Ik kan er wel om lachen omdat jullie het zelf ook deden, maartoch.![]()
Jonie is nummer 10, ik had die zondag er voor ook nog bij jullie NAC-team gekeken toen ze tegen AZ & PC moesten. Wat hebben ze eigenlijk in de finale gespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:45 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Ja er speelde 3 jongens mee die in de NAC zitten, jonie(weet niet welk nummer) speeld heren1, 2 en nac... Mark(11) speeld heren2 en NAC en kevin(12) speeld ook heren2 en NAC
Is dat niet gewoon jullie Heren/Jeugd team? Waar ik ook tegen heb gespeeld dit seizoen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Hansnr8 het volgende:
volgende week toernooi in zaandam met o.20... officieus NK, 8 'beste' ploegen van NL aanwezig.. Dus niet Ben Planjer..
Nee, het echte heren jeugd team(waar jij dus tegen gespeeld hebt) speeld morgen in arnhem de voorrondes van de ben planjer.. wat ze tegen zpch hebben gedaan weet ik niet..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon jullie Heren/Jeugd team? Waar ik ook tegen heb gespeeld dit seizoen?
Hoeveel hebben ze dan van ZPCH gewonnen in de play-offs om op dit NK te komen?
Ik vond hem nooit zo mooiquote:Op maandag 30 mei 2005 18:36 schreef Hansnr8 het volgende:
vandaag gaat de sloophamer in het schitterende valleibad in veenendaal.... *snik*
[afbeelding]
Waar speel jij dan? Wie weet ken ik jequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef mleintje271 het volgende:
je hoord so weinig omdat het een best klein wereldje is...iedereen kent elkaar zo ongeveer...ik doe het nu iets van...umh.....7 jaar....en blijf het nog cker heel lang doen! egt een super sport!!![]()
Ik weet nog niet, weet ook niet of wij er heen gaan. Ik ga waarschijnlijk wel naar Hasselt met ons Heren 5 teamquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:01 schreef Hansnr8 het volgende:
wie gaan er naar borculo eigenlijk?
wat denk je dat wij gaan doen danquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, weet ook niet of wij er heen gaan. Ik ga waarschijnlijk wel naar Hasselt met ons Heren 5 teamDat wordt alleen bier drinken en kloten
Ook naar Hasselt? Dat zou wel lachen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:09 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
wat denk je dat wij gaan doen dan![]()
wij gaan met mixed team van heren1-2 ofzo
Hansnr8 kan wel geloof ik als hij wil.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef mleintje271 het volgende:
heey is er iemand hier die naar ut nk door is???
hum ..jmmr wij ookquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Hansnr8 het volgende:
nk o.16 bedoel je dan? daar ben ik niet door nee, speel daar niet in.. m'n broertje wel btw.. maar ze zijn in de voorrondes uitgeschakeld..
Tot 18 toch? Of mag jij daar ook niet meer mee doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Hansnr8 het volgende:
nk o.16 bedoel je dan? daar ben ik niet door nee, speel daar niet in.. m'n broertje wel btw.. maar ze zijn in de voorrondes uitgeschakeld..
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tot 18 toch? Of mag jij daar ook niet meer mee doen?
nk is ook voor onder de 16...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).
Heb vorige week een officieus NK o. 20 gehad in Zaandam, daar zijn we tot halve finales doorgekomen. Staat ergens hierboven in dit topic volgens mij al...
nog wel vette foto van mij in actie op dat toernooi
[afbeelding]
Ja, dat toernooi bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Tot 18 is er geen NK(tenzij je de NAC bedoelt, en daar zit ik idd niet bij.. ben paar weken geleden 19 geworden).
Heb vorige week een officieus NK o. 20 gehad in Zaandam, daar zijn we tot halve finales doorgekomen. Staat ergens hierboven in dit topic volgens mij al...
nog wel vette foto van mij in actie op dat toernooi:
[afbeelding]
agja... ik heb heel even met hem getraind met de Regiotrainingen in zeist, hij had flink grote bek en arrogantie(mede omdat ie het neefje van.. is, en nu we t daar over hebben: http://www.manmeer.nl/mambo/index.php?option=news&task=viewarticle&sid=421)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, linksonder is Bas, ik zit helemaal rechtsonder met een lekker duffe kop.
Jij mag Bas niet zo he?
IK, vond het weer geweldig.. Misschien heb je ons nog langs zien komen vrijdagavond met gozer met een bordje met 'Sjansen met Jansen' erop...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef PLEP het volgende:
Wie hier zijn er nog naar burculo toernooi geweest en wat vonden jullie er van.
Ik vond het erg leuk heb me kostelijk vermaakt zoals gewoonlijk. Ook het feesje op de zaterdag avond was weer erg leuk. Wel (zoals gewoonlijk) STIK heet die zaal en het bandje vond ik ook niet zo leuk ze moeten een vrouwlijke zanger zoeken of iemand die kan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |