idemquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:59 schreef Bimmel het volgende:
tvp
Dat kloptquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:15 schreef Bimmel het volgende:
Meat Loaf
Nopequote:Op vrijdag 12 november 2004 11:19 schreef Z het volgende:
Z'n lievelingsgerecht?
Klopt niet helemaal.....AMG noemt het `onduidelijk´.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
AMG wist het net nog niet toen ik mijn vraag voor de zekerheid nog even ging checken....
Inderdaad, ik zie het nu staan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:26 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.....AMG noemt het `onduidelijk´.
Dat zou ´m weleens kunnen zijn. (Zo specifiek wist ik het namelijk nog niet).quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
kreeg hem op school waar een trainer hem zo noemde, of zoiets?
antwoord lijkt dus eigenlijk gewoon:quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:18 schreef Bimmel het volgende:
Weten we ook hoe Meatloaf aan zijn artiesten naam komt?
Eigenlijk is dat gewoon helemaal goed....quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
antwoord lijkt dus eigenlijk gewoon:
NEEN
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef belsen het volgende:
Wigfield?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:15 schreef ranja het volgende:
Velvet underground zingt over Sundaymorning terwijl de rest over Saterdaynight/Zaterdagavond zingt?
Newbiedoobiedoo +1 Hulde!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Offtopic: Kitchens of distiction had ik wel geweten. Soort Interpol avant la lettre.
Tja, je keek 120 minutes of je keek het niet, he.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Newbiedoobiedoo +1 Hulde!
bukgeit +1quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:48 schreef bukgeit het volgende:
Avril Lavigne's nieuwste.
Dan zeg ik dat ik het nogsteeds niet weet....quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:53 schreef bukgeit het volgende:
En als ik nou zeg dat ie voornamelijk soundtracks maakt?
Dat zou... interessant zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je kunt erop hakkuh, dus...
newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Elakelaiset. Tuurlijk. Nog gemist in Parkhof. Waar jij wel was.![]()
een geniale Finse hoempa-coverband.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
een Finse hoempa-coverband.
Dat belooft wat....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:49 schreef Jimmy het volgende:
[..]
een geniale Finse hoempa-coverband.
Als je mp3s kan vinden, zou ik het zeker downloaden. Als je hun Enter Sandman gehoord hebt, zul je Metallica nooit meer hetzelfde beluisteren.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:49 schreef Jimmy het volgende:
En ken ik jou? Ik was idd in Parkhof.
quote:In August of 1976, the self-titled debut album by an unknown group calledwas released on Capitol Records to little notice. The following February Steve Smith, a writer for the Providence Journal in Rhode Island, wrote an article titled "Could
be the Beatles? Mystery Is a Magical Mystery Tour." The article began the rumor that
was "more than likely either in part or in whole the Beatles." These conjectures, fueled by a series of articles in trade magazines like Billboard created a huge amount of hype and Capitol did nothing to deny or confirm the rumors. Throughout 1977, record sales soared and radio stations ran "Is
the Beatles?" promotions. Reportedly, some of the "clues" as to whether or not
were the Beatles included backward messages, Morse code, references to the group's identities in the song lyrics, and the word "Beatles" hidden in various places on the record jacket. After several months of conjecture, the group's identity was revealed at the end of year -- it wasn't the Beatles after all, it was Terry Draper (songwriter, vocalist, drummer), John Woloschuck, and Dee Long. Immediately, their record sales declined, and due to a backlash generated by the Beatles hoax their four subsequent albums failed to sell. The group broke up in 1981.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uhhuh.Als jij een hooded sweater met de letters MRP aantrekt, denk je vast nog wel eens aan me..
![]()
![]()
Volgens mij hebben we het dan over eind '98...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef Jimmy het volgende:
[..]
![]()
Vage vermoedens alom. Ja, om nou te gaan zitten raden.
Trui is nog steeds vrijwel heel overigens, en hoe oud zal ie zijn? Jaar of 6, 7?
Wat hij zegt..Dank Pylquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef pyl het volgende:
Dat moet Klaatu zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het gipsen been van een van de Weather girls?
Nee, dat al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef ranja het volgende:
Het graf van Kurt Cobain dan?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef Zanderrr het volgende:
Een wegwijzer naar het graf van Jim Morrison
Haha, aardige gok dus... ik ben er vroeger ook weleens geweest, en toen waren alle graven in de buurt van Jim inderdaad aardig volgekladderd. Tegenwoordig is de bewaking wat strenger, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef pyl het volgende:
Grafitti op een nabijgelegen graf (van een onbekende), de weg wijzend naar het graf van Morrison.
Zanderrr +1
Zeker. En Edith Piaf en Apollinaire en ... en ...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef Zanderrr het volgende:
Chopin ligt daar volgens mij ook nog..
quote:(born June 9, 1915) is best known as a guitarist, and as one of the most important figures in the development of modern electric guitars and recording techniques. He is also known as a pioneer in the development of the solid-body electric guitar, multitrack recording, and various reverb effects.
In 1941,designed and built one of the first solid-body electric guitars (though Leo Fender also independently invented his own solid body electric guitar around the same time, and Adolph Rickenbacker had marketed a solid body guitar in the 30s).
made a number of these guitars for
, but insisted that their name be left off of the instrument. In later years, they would change their mind.
Kan haast niet missen, he?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:48 schreef pyl het volgende:
Les Paul?
Zag die eruit als bijna 90?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Jimmy het volgende:
Dick Dale
Een beetje mijn wegge-editte antwoord quoten. Grmbl.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Zag die eruit als bijna 90?
Dat wou ik ook net gaan gokkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oke gok: meneer Stradivarius...
Excuses voor mijn afwezigheid...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef Zanderrr het volgende:
Ik gok op Adolph Sax
Dan drop ik er even een paar mee:quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:31 schreef Mark het volgende:
Ik drop er 2 en dan ben ik er vandoor
Herman Brood - Saturday night
Elton John - Saturday night is alright for fighting
Handig he, even een vraag stellen en 10 minuten later besluiten dat je wel een trein eerder kunt pakken en dat die dan vervolgens vertraging heeft. Nou ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:59 schreef Doc het volgende:
Zaterdagavond - Trockener Kecks
Saturday Night - Herman Brood
10:15 saturday night - The Cure
Saturday Night - Frank Sinatra
Saturday Night Special - Lynerd Skynerd
Saturday night is alright for fighting - Elton John (bedankt Mark)
Saturday - Soulwax
Scorpions - Loving you sunday morning
Madness - Sunday Morning
No Doubt - Sunday Morning
Small Faces - lazy Sunday (LSD)
The Doors - Blue Sunday
Elvis Costell0 - Gloomy Sunday
My Sisters machine - Sunday
Blondie - Sunday Girl
Every day is like sunday (Morrissey)
Geen gewone Jongen - Trockener Kecks
Jij had de vraag van belsen niet gezien hequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:41 schreef thaleia het volgende:
Dan drop ik er even een paar mee:
Zaterdagavond (Denny Christian & Mieke)
Sunday morning (Velvet Underground)
Die had ik ook in m'n hoofd met nummers over zondag maar kwam niet op de juiste titels ...quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:03 schreef belsen het volgende:Vanessa Paradis Rialto
"Ruination Day" is volgens mij niet exact de dag des oordeels maar het is close enoughquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef belsen het volgende:
On topic: de dag des oordeels.
ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:23 schreef bukgeit het volgende:
Mee eens, leuke vraag! Ben alleen wat te laat ingetuned.
Ik vond hem al goed, hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh, ik las overwinning ipv verovering bij de eerste, dus die mag dan ook Vangelis - Conquest Of Paradise zijn anders
Leuke vraag trouwens, heb ik ook nog eens iets aan m'n muziekassociatiespel-verslaving
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Belle & Sebastian - Judy And The Dream Of Horses
U2 - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
Lamb - Bonfire
The Bees - Horsemen
Tori Amos - Horses
Motörhead - Iron Horse
George Harrison - Dark Horse
Tourettes - Horse Girl
Waylon Jennings - Silver Stallion
Counting Crows - Four White Stallions
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
Desmond Child?
maar helaas, zo makkelijk is-ie nog net nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:04 schreef belsen het volgende:
IK!
Dat was een makkelijk punt...
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:18 schreef pyl het volgende:
Dit gaat geheel en al boven mijn pet. Ik dacht: ik meld het maar even.![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:21 schreef Gambolputty het volgende:
Chicks on Speed, Ranja kennende![]()
Toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:31 schreef bartrid het volgende:
ah. Peaches dan.
quote:[...]
We don’t play guitars
We don’t play guitars
No we don´t play guitars
(Peaches): you may not play guitars but I do!
You know, maybe COS don’t play guitars but
P.E.A.C.H.E.S plays guitar
I play guitar, that’s right
etc
opzettelijk, dat is een nummer van Pig (ook bekend van KMFDM). Ik had ook Find it, fuck it, forget it kunnen kiezen maar die was me wat te gortigquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Gambolputty het volgende:
[offtopic]
Bartrid
Heb je opzettelijk of per ongeluk een schunnige ondertitel?
[/offtopic]
Ah, I see. Knusse avatar trouwens.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
opzettelijk, dat is een nummer van Pig (ook bekend van KMFDM). Ik had ook Find it, fuck it, forget it kunnen kiezen maar die was me wat te gortig
De vorige vraag over deze band had jij goed geraden dus dit is een mooi 1-2 tje!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:40 schreef bukgeit het volgende:
En nu al in de gelegenheid er een vraag over te beantwoorden.
bigshadow +1
singer songwriter uit schotland, vrij nieuwquote:Op zondag 14 november 2004 00:41 schreef bukgeit het volgende:
Vaag iets van herkenning.
Het is echt een schot, ligt een beetje in de lijn van sufjan stevens, mooi album. Titel is "just beyond the river"quote:Op zondag 14 november 2004 01:00 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet het.
James Yorkston with The Athletes. Vergeten hoe het album heet, maar het is wel erg mooi. Schots klinkt ie niet, eerder Amerikaans.
Ik wacht rustig af, niet te moeilijk he !!quote:Op zondag 14 november 2004 01:18 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt inderdaad op Sufjan Stevens, maar dan nog ingetogener.
Vraag komt eraan.
Ja, daar vraag je me wat, euhh muziekfobiequote:Op zondag 14 november 2004 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de wetenschappelijke benaming voor deze aandoening?
[afbeelding]
ik heb werkelijk waar geen idee, slaap lekker dan maar!quote:Op zondag 14 november 2004 01:44 schreef bukgeit het volgende:
De Latijnse.
Weet ik niet eens zeker. De wetenschappelijke. Klinkt Latijns, maar zou ook Engels kunnen zijn. Eén woord.
quote:Op zondag 14 november 2004 10:28 schreef Doc het volgende:
melanchofobia
quote:Op zondag 14 november 2004 10:28 schreef Doc het volgende:
melanfobia?
melafobia???quote:Op zondag 14 november 2004 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens Googlequote:Op zondag 14 november 2004 11:18 schreef belsen het volgende:
Melofobia?
quote:Op zondag 14 november 2004 15:34 schreef Berkery het volgende:
Ol' Dirty Bastard
Yepquote:Op zondag 14 november 2004 15:49 schreef belsen het volgende:
Is dat Oscar Harris?
quote:Op zondag 14 november 2004 16:04 schreef bartrid het volgende:
lord of the rings return of the king toch?
altijd vervelend, dat in dezelfde minuut antwoordenquote:Op zondag 14 november 2004 16:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Berkery die ook bedoeld...
Punt en vraag voor Berkery!
quote:Op zondag 14 november 2004 16:34 schreef Prep2Fight het volgende:
eehm, ik zeg maar wat Mccartney omdat ie Bassist is?
Ik zoek wat anders. Prep2fight was een stuk warmer.quote:Op zondag 14 november 2004 16:38 schreef bartrid het volgende:
paul mccartney is de enige die niet in de USA woont of woonde? (Lemmy in LA, cobain en hendrix in Seatlle)?
Da's snelquote:Op zondag 14 november 2004 16:44 schreef Gambolputty het volgende:
Allemaal linkshandig behalve Lemmy?
en die stond op de vorige pagina. Ik heb geen geluk vandaagquote:Op zondag 14 november 2004 16:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's snel![]()
Gambolputty + 1
Hm. De sneeuw mag je wegdenken.quote:Op zondag 14 november 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Fox In The Snow ken ik van Belle & Sebastian
quote:Op zondag 14 november 2004 17:24 schreef pyl het volgende:
Ik houd het op Bad Company.
quote:Op zondag 14 november 2004 17:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Sweet natuurlijk..
Yepquote:Op zondag 14 november 2004 18:12 schreef bartrid het volgende:
u2 beautiful day.
Nee, niet echt..quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef thaleia het volgende:
Helpt het als ik zeg dat het gaat om een cover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |