Anakin gaat het nog heet krijgen in die film, ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Star Wars Episode III is cool!
He's backquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
skippen we dat toch.
heb het geluid vd TV alvast wat harder gezetquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:25 schreef pberends het volgende:
"Kusjes uitdelen met Theo van Gogh"
Prem in Nova denet.
Hij meteen Nawijn dissenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb het geluid vd TV alvast wat harder gezet
Die gast in die soepjurk... dat we dat soort tuig dit land hebben binnen gelatenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een debielen bij die straatinterviews. Van behaarde tot knaap even dom.
Ach, we geven gewoon wat meer bevoegdheid aan een inlichtingendienst die niet functioneert. Makes sensequote:Op vrijdag 5 november 2004 20:25 schreef Sidekick het volgende:
Het doodrukken van scherpere maatregelen gaat nu heel makkelijk. Het is jammergenoeg niet echt concreet wat ze nu gaan doen...
Dat we jou dr nog niet uitgesodemieterd hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gast in die soepjurk... dat we dat soort tuig dit land hebben binnen gelaten![]()
Als iedere samenleving hun eigen problemen nou oplost, zal de wereld veel eerlijker zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:54 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat we jou dr nog niet uitgesodemieterd hebben
Je gaat een tijdreis maken naar het Pruisen van 1820?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik op vakantie moet naar een land waar ze misschien niet al te veel Internet-cafe's hebben, en waar het hoe dan ook iets te leuk is om achter de computer te kruipen.
Dat eerste gaat wel op voor het Pruisen van 1820, maar het laatste zeker niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je gaat een tijdreis maken naar het Pruisen van 1820?
Heb lol, sports
Zijn eigen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Nawijn ruikt ook bloed
Nawijn doet mij erg aan The penguin denken... die oogjes... die stem... die lachquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Nawijn ruikt ook bloed :')
Ik was eigenlijk van plan doordeweeks niets te drinken en vorige week was de eerste week dat het lukte, maar ik heb nu toch maar het pretpakket van Hertog Jan opengemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:17 schreef Parabola het volgende:
Zeg heren, dames. Ik doe wat veldonderzoek voor mijn nominatie van de Weisglass troffee. Can I have your votes please?
Sidekick zit al op 4 Ranja zo te zien .
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nawijn doet mij erg aan The penguin denken... die oogjes... die stem... die lach
[afbeelding]
doordeweeks is dan ook een relatief begripquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan doordeweeks niets te drinken en vorige week was de eerste week dat het lukte, maar ik heb nu toch maar het pretpakket van Hertog Jan opengemaakt.
Welcome back!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:21 schreef tvlxd het volgende:
Ik glimlach nu,.
Stop je leuter maar weer in je broek, zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:39 schreef kLowJow het volgende:
Femke moet lachen
Een beetje meer respect voor mijn Femke is wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Stop je leuter maar weer in je broek, zou ik dan zeggen.
Gaar ben je zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Owwwwwwwwwwww ja, ik ben well done.
Sukkel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
Er is een trein vermoord,
ze liep over het rails,
er is een koe gedood,
ze reed over het weiland.
Gekte, gekte, gekte.
Als ik denk aan Nederland,
dan zie ik dat.
Koeien rijden en treinen lopen
MOET IK DEZE UITING VAN MIJN MENING SOMS MET DE DOOD BEKOPEN?!
Daar ben je dan! Ben je al mp van dit vrolijke land?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
He's back![]()
![]()
Omdat God het vroeg.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:54 schreef Monidique het volgende:
Aaah, waarom ben jer er weer? Waarom nu?
Je moest eens weten over God...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat God het vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |