Als de vinder hem te groot vind zo met die lamp, dan sloopt ie hem er maar gewoon af... 2 spijkers slechts...quote:De mijne was al groot! Maar met een lamp erop
zonder was ie erg zielig... maarja, ben bang dat er weinig meer ge-fok!-stokt wordt....quote:Ik vond hem zonder versieringen mooier hoor emme-r-tje
quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:12 schreef Mereltje het volgende:
volgens mij kunnen jullie beter ophouden, de 3e fokstok al, het was leuk maar om nou elke keer bij het verdwijnen een nieuwe te maken, het is leuk geweest ..
en wat is dan dichterbij? welke richting in?quote:Het is dat hij weer te ver weg ligt anders was ik hem gewoon gaan halen en zo zijn er echt nog wel een aantal die dat ook zouden doen...
Ja maar volgens de foto's light hij in Dommelen en volgens de kaart in Terneuzen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vrees toch echt dat ie dood gaat vallen, hij ligt nu al een paar dagen op dezelfde plek en nog niemand heeft ook maar een beetje initiatief getoond om em te gaan halen.
hij ligt in Dommelenquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar volgens de foto's light hij in Dommelen en volgens de kaart in Terneuzen.
Waar ligt hij nou?
halen johquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:09 schreef hellmondunited het volgende:
hijs weer in de buurt hoor
hahaquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
halen joh
Dat lijkt niet, dat is gewoon zo, wie plakt er nou een lamp opquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha
mja ben ff niet in dit topic geweest, wat is er precies met het vorige stokkie gebeurd? en lijkt de nieuwe nou zo groot of heb ik dat?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:58 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
en wat is dan dichterbij? welke richting in?
men pakt een zaag en maakt hem naar wensquote:Op maandag 1 november 2004 10:47 schreef Rockfire het volgende:
Sorry hoor maar met zo'n stok is het natuurlijk kansloos. Door alle spullen die aan de vorige stok waren gehangen was hij al moeilijk te verstoppen, maar op deze manier is het natuurlijk onmogelijk. Of die stok (je kunt het niet eens meer een stok noemen) moet een stuk kleiner en minder opvallend gemaakt worden. Of dit is gewoon het einde...
Ben ik het helemaal mee eens, ik heb ook het idee dat de lol er wel een beetje af is.. Jammer het was zo leuk..quote:Op maandag 1 november 2004 10:47 schreef Rockfire het volgende:
Sorry hoor maar met zo'n stok is het natuurlijk kansloos. Door alle spullen die aan de vorige stok waren gehangen was hij al moeilijk te verstoppen, maar op deze manier is het natuurlijk onmogelijk. Of die stok (je kunt het niet eens meer een stok noemen) moet een stuk kleiner en minder opvallend gemaakt worden. Of dit is gewoon het einde...
Idd...quote:men pakt een zaag en maakt hem naar wens
Iedereen is tegenwoordig te lam om even de fiets/auto/trein/bus te pakken en die stok/plank/lamp te halen...quote:Ben ik het helemaal mee eens, ik heb ook het idee dat de lol er wel een beetje af is.. Jammer het was zo leuk..
zie reactie hierboven...quote:de fok-lamp is nog niet gepakt
Tcoh dan maar een meeting?quote:Op maandag 1 november 2004 21:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
ok. slotje.... Fok!-Stok is over.... op naar het volgende spel.... misschien daar weer meer animo ervoor....
Idd....quote:Tijd om de kaart bij te werken bedoel je?
Zoals Blackbully hierboven al zei: "Als ie te groot is, sloop je de helft/lamp eraf"quote:En is dat ding echt zo lomp als op deze foto? Tijd voor een verbouwing
Zou wel leuk zijn... Alleen dan wel een keer op een zondag... Ik (en misschien anderen) moet(en) op zaterdag werken (winkel...)quote:Toch dan maar een meeting?
Idd. Het hoeft nog niet over te zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:40 schreef Impry het volgende:
Het is dat hij weer te ver weg ligt anders was ik hem gewoon gaan halen en zo zijn er echt nog wel een aantal die dat ook zouden doen...
Ja ikquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Viperdesign het volgende:
Niemand uit Eindhoven met tijd over?
Inderdaad jammer, maar het zat er wel dik in.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:47 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Jammer dat het afgelopen is!
Niet terneuzen maar Dommelen nu :')quote:Op donderdag 4 november 2004 22:46 schreef PekingDuck het volgende:
[afbeelding]
Deze dan maar weer ff, dan?
En dan wel de stok ophalen.....quote:Ach ja we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt', degene die hem wil hebben kan hem ophalen en houden .
nope het is nu gewoon einde fok!stok!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:53 schreef Viperdesign het volgende:
Jezus kinderen. Zoek dat ding op, rop die lamp eraf, neem wat foto's en post ze op het forum.
Triest gedoe.
Toch leuk dat jij nu probeert te bepalen of andere hem wel of niet mogen zoeken en weer verstoppenquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
nope het is nu gewoon einde fok!stok!
niks opnieuw beginnen!
Het lijkt me wel duidelijk dat er geen interesse meer is en dat dit gewoon het einde is. Hij ligt nu ook al 2 weken op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch leuk dat jij nu probeert te bepalen of andere hem wel of niet mogen zoeken en weer verstoppen.
Als er nog mensen zin hebben mogen ze gerust doorgaan hoor, alleen twijfel ik nu wel of er nog interesse is.
geef dan eens toe aan die neigingquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:17 schreef Rossdale het volgende:
Krijg gewoon bijna de neiging om NOG een keer te gaan kijken of de oude stok er toch echt niet meer ligt...
juistquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat er geen interesse meer is en dat dit gewoon het einde is. Hij ligt nu ook al 2 weken op dezelfde plek.
Ik verander hem weleens als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:05 schreef Emme-r-tje het volgende:
@DaMook:
Wat heb je met je avatar gedaan??!!!![]()
![]()
Geen Dommelsch meer?
Dat is gewoon je reinste mileuvervuiling om dit afval zomaar langs de weg te dumpen?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Prowl het volgende:
Ligt dat gedrocht er nu nog steeds
Ergens in Zeeland verdwenenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Isabeau het volgende:
maar wat is er eigenlijk met Fokstok II gebeurd?
Is een zwarte dag in de geschiedenis van de Fok! Stok, is eigenlijk de overlijdensplaats van het hele spel...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:06 schreef Mappy het volgende:
[..]
Ergens in Zeeland verdwenen
Idd, ik heb nog een nieuwe gemaakt, maar daar kwam maar geen beweging in en helemaal niet meer toen emmertje hem vergroot hadquote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Is een zwarte dag in de geschiedenis van de Fok! Stok, is eigenlijk de overlijdensplaats van het hele spel...![]()
![]()
![]()
Ik had de stok in terneuzen gelegd en deze was de volgende dag al weg, er heeft zich nooit een vinder gemeld...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen zin om tig topics door te worstelen, maar wat is er eigenlijk met Fokstok II gebeurd? (die met dat eierdopje en de lintjes en mijn naam erop zonder dat mijn icon hierboven staat)
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:04 schreef Lexie het volgende:
Wat is er met de tweede gebeurd
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Is een zwarte dag in de geschiedenis van de Fok! Stok, is eigenlijk de overlijdensplaats van het hele spel...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |