Met de bouwvrouwde bestond zoiets nog niet. Toen kon er genoeg cement tegenaan gesmeten worden, een kubieke meter meer of minder maakte niet uit. De rekening was toch al betaald..quote:Gloednieuw kantoorgebouw in Zaandam staat op instorten
Bron : http://www.nu.nl/news.jsp?n=429607&c=10
Uitgegeven: 21 oktober 2004 14:50
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2004 15:57
ZAANDAM - Een gebouw van zes verdiepingen aan de Provincialeweg in Zaandam staat op instorten. Dat heeft de politie donderdag gezegd. In het gebouw, dat onder meer een arbodienst en een bank huisvest, zijn geen mensen meer. Het is ontruimd, aldus de politie.
Volgens de politiewoordvoerder is het pand ongeveer een jaar oud. Hoe het kan dat het op instorten staat, is nog niet bekend. De politie kreeg volgens de woordvoerder rond twee uur een melding dat een vloer in het pand op instorten stond.
De melding kwam van een gezelschap dat in het pand aan het vergaderen was en merkte dat de bodem verschoof. Ook meldden mensen dat een deel van het dak was ingestort en stenen uit de muren naar buiten werden gedrukt.
De politie heeft het gebouw daarop ontruimd. Zeventig tot tachtig mensen moesten naar buiten. De politie zette de omgeving van het pand af. Het gebouw staat vlakbij het NS-station Zaandam. De treinen rijden nog.
quote:Dertig dronken kerstmannen veroorzaken overlast
Bron : http://nu.nl/news.jsp?n=429544&c=122
Uitgegeven: 21 oktober 2004 12:35
ZWOLLE - Dertig kerstmannen hebben woensdagavond in Zwolle de nodige geluidsoverlast veroorzaakt. De dertig witbebaarde mannen bleken onder invloed van alcohol onderweg naar een feest, zo meldde de politie donderdag.
De groep was van het station lopend onderweg naar een feest elders in de stad. De politie hield de kerstmannen aan. Na inlevering van de overgebleven biertjes mochten ze hun weg vervolgen.
kutkerstmannen, terug naar je eigen ijskapquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik praatte jou slechts na Withemanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
Dat is een belediging.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef Parabola het volgende:
[..]
Witheman
Ja, en al die blikken Ringnes øl eerst bij mij inleverenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:25 schreef Parabola het volgende:
[..]
kutkerstmannen, terug naar je eigen ijskap![]()
en zo was het ook bedoeldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een belediging.
* DoG pakt bier en sjippies en hoopt op een duel, freefight ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Parabola het volgende:
[..]
en zo was het ook bedoeld![]()
![]()
Zul bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:44 schreef Sidekick het volgende:
Zal Zul ik mezelf aanmelden als lid van de PvdA?
Die laten friezen niet meer toe, veels te extreem rechts. Jeltje is er eigelijk ook gewoon uitgekicked.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zul bedoel ik natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:49 schreef du_ke het volgende:
* meldt zich.
*melding genoteerdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:49 schreef du_ke het volgende:
* Parabola meldt zich.
Hmm, dan ga ik maar naar NieuwRechts.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die laten friezen niet meer toe, veels te extreem rechts. Jeltje is er eigelijk ook gewoon uitgekicked.
Ouwe lullen studenten zijn goedquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]collega ouwe lul student
Onze ambtenaar altijd met nuttige zaken bezigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef Parabola het volgende:
[..]
*melding genoteerd![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
* ouwe lul student meldt zich!
quote:Beroep: student-af
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
* ouwe lul student meldt zich!
Ha, je bent toch nog jonger dan mijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:08 schreef Chewie het volgende:
Hele ouwe lul meldt zich.
In mijn studietijd was er nog geen eens internet![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:08 schreef Chewie het volgende:
Hele ouwe lul meldt zich.
In mijn studietijd was er nog geen eens internet![]()
He ik kom uit Groningen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:10 schreef Parabola het volgende:
[..]![]()
Wat lul je? In mijn studietijd wel en ik ben ouder
LOL, dat doe je dan beter dan mijn persoontjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:11 schreef Chewie het volgende:
Ben ook al bijna 10 jaar "nuttig" voor de maatschappij
geen pensioen iig, dus moeten we nu maar alvast over het verleden praten, anders hebben we er nooit tijd voor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:18 schreef George-Butters het volgende:
over het verleden praten doen alleen gepensioeneerden. Hup weer praten over wat komen gaat!
Dan zal er wel weinig over gesproken worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:18 schreef George-Butters het volgende:
over het verleden praten doen alleen gepensioeneerden.
Je vat hem niet, he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten, die oud geboren zijn...
De man is student geschiedenis. Die ken heel geen wiskundequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:35 schreef George-Butters het volgende:
u do the math
en met een duidelijk andere strekking, maar dat maakt verder niet uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik maakte de zelfde opmerking, maar dan net wat anders geformuleerd. Dus matig is tie niet
Dat helpt bij twaalfjarige bestanden, die erken ik gewoon niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:41 schreef Parabola het volgende:
[..]
De man is student geschiedenis. Die ken heel geen wiskunde![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef Parabola het volgende:
[..]
en met een duidelijk andere strekking, maar dat maakt verder niet uit![]()
* DoG kruipt ver weg onder de dekensquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:44 schreef Miss_User het volgende:
tsjik alert
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:44 schreef Miss_User het volgende:
tsjik alert
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
blaat
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:46 schreef Parabola het volgende:
[..]
Zeker weer veel last gehad van strakblauwe lucht vandaag?
quote:jaloers![]()
Zijn de acht jaren van puinhoop nu alweer weggewerkt?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:48 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Maar jij had dan weer de eer om de hele dag ons mooie landje te dienen
hmmm. ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:48 schreef Miss_User het volgende:
Maar jij had dan weer de eer om de hele dag ons mooie landje te dienen
w00t w00tquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:01 schreef Monidique het volgende:
Vies, vuil, goor, smerig. Bedenkelijk, H03R&!!! WROOOOAAAH~
Ach, die puinhopen waren er helemaal niet, dat bekte gewoon lekkerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zijn de acht jaren van puinhoop nu alweer weggewerkt?Balkenenende
You rang, mylord?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:01 schreef Monidique het volgende:
Vies, vuil, goor, smerig. Bedenkelijk, H03R&!!! WROOOOAAAH~
Lekker bekken is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:02 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ach, die puinhopen waren er helemaal niet, dat bekte gewoon lekker
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Lekker bekken is nooit verkeerd.
Zeg toch maar gewoon tvp.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik kan nu wel tvp zeggen, maar ik ben eigenlijk van plan door te gaan met posten.
Ben je nou Lid?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:12 schreef du_ke het volgende:
Elke keer stel je ons weer teleur Wolfje.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:16 schreef Miss_User het volgende:
De volgende diner date roept.
Ik heb nog regelmatig contact met Het Orakel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef kLowJow het volgende:
Even een traantje laten om Ype...
Ik doe niet aan msnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb nog regelmatig contact met Het Orakel.
Nee, ik zag net tot mijn schrik dat er 3 jarig zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:24 schreef sizzler het volgende:
Zijn er twee jarig?
Dom, naief, arrogant... en links natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef kLowJow het volgende:
Even een traantje laten om Ype...
Tvlxd. Wat een looser was dat toch eigenlijk he? Ben blij dat hij niet meer post hier.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ik zag net tot mijn schrik dat er 3 jarig zijn.
Monidique, Libris en tvlxd.
coolquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef kLowJow het volgende:
Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.![]()
Alleen fokken op het werk?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
hmmm. ja.
en daar ga ik maar es mee stoppen. Al een uur te laat. Ambetenaar-technisch dat is.
Dag allemaal
Albertooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef kLowJow het volgende:
Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.![]()
Doe Ype de groetenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het orakel is nu zelfs online
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:05 schreef Tuana het volgende:allen
In andere woorden: Wanneer rot je op?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wanneer ga je je vriend achterna?
Ja, je bent ook al een racist cq Nazi.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik walg van mezelf. Ik ben zo zo .. links.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, je bent ook al een racist cq Nazi.
Nou, laat maar eens wat zien Sidekick.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef Sidekick het volgende:
Andere users als racist bestempelen is op de man spelen, en dat is niet wat getolereerd wordt.
Ik heb niets te bieden. Dus.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Nou, laat maar eens wat zien Sidekick.![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/47473#1652110
LOL @ avatar van Glacier:
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/icons.php/17406/diemat.gif![]()
![]()
Dit klinkt als gigantische TV-zwendel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
is er iemand bekend met het fenomeen danny, de biljonair?
De ergernis voorbij, valt me op hoe stom een hoop wijven eigenlijk zijn![]()
Praat hier de racist Sidekick of de mens Sidekick?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik walg van mezelf. Ik ben zo zo .. links. En het feedbacktopic zal zo ook wel weer storm lopen.
oowquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:26 schreef RichardQuest het volgende:
Goed. Ik walg nu ook van mezelf, ik ga de stad in. Hier spreekt de racist Richard.
Wat een dictatuur is Nederland. Ik schaam me voor Nederland.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef Kaalhei het volgende:
F5't u even mee: http://www.groenlinks.nl/(...)-21.2043/glpoll_vote
Kijk vooral hoe snel er gestemd wordt.
Ik was aan het zoeken naar oude polls van hun site. Eens kijken of ze daar ook ~10.000 unieke submits hebben binnen 48 uur. Maar ik kan ze niet vinden.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een dictatuur is Nederland. Ik schaam me voor Nederland.Hoe kan iemand dit ooit serieus menen.
... klopt, maar dan zonder christelijk tintjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit klinkt als gigantische TV-zwendel.
Is dit het teken dat het bedtijd voor je is?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:13 schreef Kaalhei het volgende:
Je kan wel reageren als een soppende bakvis die voor het eerst hoort dat George Michael niet op meisjes valt, maar dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.
Boze meneer is zo weer weg hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:21 schreef Sidekick het volgende:
Is dit het teken dat het bedtijd voor je is?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:43 schreef Chewie het volgende:
Ook Goedemorgen
Morgen, weet het niet precies, geloof dat ie zichzelf soort van in een ban heeft gegooid. Maar anderen weten er meer van denk ik. Ik zie hem nog wel regelmatig op MSN online.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen, tisser met Ype trouwens?
Ik deed het voor Kozziequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:23 schreef du_ke het volgende:
He Berends snap je het nog steeds niet? Ware mensen mogen niet op de moreel inferieure FP komen.
Ja, Kozzie zal vereerd zijn met zijn plaatsje tussen deze twee groothedenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik deed het voor Kozzie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:31 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ja, Kozzie zal vereerd zijn met zijn plaatsje tussen deze twee grootheden![]()
Nou, dan heb ik je in ieder geval niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
Politieke FOK!-Frontpager van het jaar -2004-
Ik wist wel dat Sidekick weer een of andere achtelijke reden zou verzinnen om dit topic te sluiten.
Je blijft stinken!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik je in ieder geval niet teleurgesteld.
Nu argumenten graag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik je in ieder geval niet teleurgesteld.
polarisatie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu argumenten graag.
Gneis :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:59 schreef pberends het volgende:
Politieke FOK!-Frontpager van het jaar -2004-
quote:ik vint het niet exactabel als waneer vrouwen geslagen worden door hun manen
ten zij ze het natuulijk verdienen
maar eigelijks is het altijd verboden om een vrouwen te slaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:20 schreef kLowJow het volgende:
Het grote [F&F][POL] combinatietopic....
4quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef natuurlijk niet toe aan pedofiele neigingen, maar ga gerust jullie gang, jullie hebben de leeftijd:
jongens gezocht voor onderzoek(2)
heb je het gemailed met je eigen foto?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:04 schreef Parabola het volgende:
[..]
4
4 en 6 samen, liefst tegelijkertijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:04 schreef Parabola het volgende:
[..]
4
Ik zou hooguit voor de vorm bezwaar makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
4 en 6 samen, liefst tegelijkertijd![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:23 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
What would I do if I had a million dollars? I'll tell you what I'd do, 2 chicks at the same time, dudequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
4 en 6 samen, liefst tegelijkertijd![]()
Ik heb m'n mensen er al weer op gezet. Dit is halverwege de 19e eeuw. Geen arbo enzo, voor je het weet is het opgeruimd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:30 schreef Parabola het volgende:
[..]Mijn milieu, wat doe je?
He'd probably kill an RQ or two.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:33 schreef RichardQuest het volgende:
What would Brian Boitano do?
Klinkt nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He'd probably kill an RQ or two.
Zinnen met initialen klinken altijd goed. Bovendien zit er binnenrijm in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Klinkt niet
mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
binnenrijm
Houd het dan ook in je.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Bovendien zit er binnenrijm in.
Ik zal jou helpen eruit te halen wat er in zit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Houd het dan ook in je.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Boekenwurmpje!
En een eikel die Nederlands en Engels door elkaar spreekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben een lesbian nymfo, trapped in a mans body!
En oppervlakkig uiteraard.
Ik krijg mijn eigen column bij geenstijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/glliegt.htmlquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:50 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/8/
Het is weer FeauteauF*ck Vrijdag bij Geenstijl(over die hacker die Geenstijl aanvalde)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik krijg mijn eigen column bij geenstijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/glliegt.html![]()
www.geenstijl.nl
en op http://www.webwereld.nl/nieuws/19838.phtml
"Lijkt meer op een dictatuur zo langzamerhand... Ik schaam mij voor dit land", aldus een van de Fok-lezers.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik krijg mijn eigen column bij geenstijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/glliegt.html![]()
www.geenstijl.nl
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:32 schreef Monidique het volgende:
Hadden ze het nog over Molukse treinkapers?.
We moeten solidair zijn en meer voor onze boodschappen gaan betalen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:08 schreef pberends het volgende:
Al 17.000 banen verloren door de supermarktenoorlog.
Nog gefeliciteerd lieverdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:12 schreef Monidique het volgende:
Zijn er nog homies in tha house?!
Ik bijna, denk ik. Ik had wel die spin afgemaakt, maar toen maakten die kleine spinnetjes mij alsnog dood,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb Halflife uitgespeeld.
Gewoon vaak saven [F6]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bijna, denk ik. Ik had wel die spin afgemaakt, maar toen maakten die kleine spinnetjes mij alsnog dood,.
Jij woordenboek overslaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:22 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik zelfs een nieuwe F6-knop moeten kopen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:56 schreef Kaalhei het volgende:
www.geenstijl.nl
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:26 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik heb het niet over mijn eikel,.
Poep'n'plas-alert!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOO!
Dat vervloekte tekst document @^&@&. Dat is waar ook...... Nah het is weekend, laat maar weer een paar dagen liggen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
OI! Drugshond, waar is je column!
Gloeiende gloeiende!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat vervloekte tekst document @^&@&. Dat is waar ook...... Nah het is weekend, laat maar weer een paar dagen liggen.
Dat ik er mee bezig was, wil nog niet zeggen dat het ooit af komt.![]()
quote:Fortuyn aan kop als Grootste Nederlander
DEN HAAG (ANP) - Pim Fortuyn gaat aan kop in de verkiezingen van de Grootste Nederlander. Dat liet de KRO vrijdag weten. Woensdag zond de KRO een special uit over de neergeschoten politicus. Bijna 185.000 mensen hebben tot nu toe hun stem uitgebracht.
Willem Drees staat op de tweede plaats in de verkiezingen, gevolgd door de winnnaar van de eerste stemronde Willem van Oranje. Anne Frank blijft op haar vierde plek, gevolgd door Michiel de Ruyter. Antoni van Leeuwenhoek zakt naar de zesde plaats. Op zeven vinden we Desiderius Erasmus, op de voet gevolgd door Johan Cruijff op acht.
De schilders doen het niet goed bij het Nederlandse publiek: zij blijven onveranderd onderaan de lijst bungelen op nummer negen (Rembrandt van Rijn) en tien (Vincent van Gogh).
Zeker 34.000 'zwevende kiezers' bezochten de StemWijzer voor een stemadvies.
Wat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:09 schreef kLowJow het volgende:
Johan, zeg dat het niet waar is!!
Met hoeveel rechtse voorkeursstemmen ??! - , of is hier hetzelfde aan de hand dan bij die groen-links site. (KRO = Katholieke Radio Omroep).quote:Pim Fortuyn gaat aan kop in de verkiezingen van de Grootste Nederlander.
Dat... Pim... Pim, de grootste Nederlander is die onze machtige natie ooit heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat?.
Beetje triest als Dhr Fortuijn het wint.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij stelt dus de Islam gelijk aan terrorisme. Hij laat eindelijk zijn ware aard zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:30 schreef Monidique het volgende:
Wilders heeft weer eens Kritiek Op De Islam geuit: De gehele Islamitische cultuur is schadelijk voor onze cultuur en de democratie.
Kritiek moet kunnen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij stelt dus de Islam gelijk aan terrorisme. Hij laat eindelijk zijn ware aard zien.
Naar aanleiding waarvan deze verzuchting?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik word zo langzamerhand wel moe van ''Joods-Christelijke waarden'' en ''Verlichting.''
Wilders' interview in Trouw. Wat heeft die Verlichting nu helemaal te betekenen? (Oprechte, serieuze vraag.)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Naar aanleiding waarvan deze verzuchting?
Dit is natuurlijk afhankelijk van het onderwerp van gesprek, maar gelet op het feit dat het een interview met de heer Wilders betreft: niets Johan,... helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wilders' interview in Trouw. Wat heeft die Verlichting nu helemaal te betekenen? (Oprechte, serieuze vraag.)
Wie zou toch verantwoordelijk zijn voor die overige één procent? Noord-Korea, China, Rusland, de Paus,... wie o wie?quote:Negenennegentig procent van alle problemen in de wereld hebben op een of andere manier met de islam te maken. Dat is de realiteit. Ja, ook in Nederland.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:26 schreef kLowJow het volgende:
Trouwens...
[..]
Wie zou toch verantwoordelijk zijn voor die overige één procent? Noord-Korea, China, Rusland, de Paus,... wie o wie?
Ik ben blij dat tenminste iemand er plezier van heeft gehadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Was écht leuk
Ik ben er erg trots op, ik ben er ook trots op dat ik jullie nu ga verlaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ben blij dat tenminste iemand er plezier van heeft gehad![]()
Waarom walg je van jezelf? Wat heb je nou weer uitgevroten???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben er erg trots op, ik ben er ook trots op dat ik jullie nu ga verlaten.
Ik walg van mezelf.
[gneis]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:58 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond: De macht van weblogs
[insert lijst met vooroordelen over mensen met poedels]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
....
o ja, hij heeft ook nog een poedel
Zo is het toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[insert lijst met vooroordelen over mensen met poedels]
Alles weggemodereerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:33 schreef pberends het volgende:
Mailen met FOK! - technische problemen
UBERLOL @ reacties.
Ik zwaai FF naar mijnheer Berends..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles weggemodereerd
die ken ik nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:40 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Wilers echt enge dingen zeggen. Van mij mag 'ie zeggen wat hij wilt en zijn uitspraken nooit te gebruiken om mensen fysiek danwel verbaal te bedreigen, maar ik vind het hele enge gedachten.
Heeft een ander land dan toch een hogere uitkering?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik zwaai FF naar mijnheer Berends..![]()
(Had nog graag die Groen Links idioot willen fotosjoppen maar ben mijn koffer aan het inpakken.. ff dit achterlijke polderlandje verlaten.)
Nee M, dat is de waarheid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:04 schreef Monidique het volgende:
Wilders 'demoniseert' zichzelf nog het meest. Hij jankt harder dan zo'n Cliteur.
Dat weet ik, daarom benadruk ik het nog even.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee M, dat is de waarheid.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik zwaai FF naar mijnheer Berends..![]()
(Had nog graag die Groen Links idioot willen fotosjoppen maar ben mijn koffer aan het inpakken.. ff dit achterlijke polderlandje verlaten.)
Ik wil best terug naar die tijd, hoor. Maar dan wel lineair, dan gaan er eerst wat socialisten aan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat gristenen nog gewoon voor de leeuwen gegooid werden *zucht*
Wat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Was dit overigens een poedel van wederzijds formaat?
Klassiek Bansheeboy-vocabulaire.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat?
Dit?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Klassiek Bansheeboy-vocabulaire.
Is een echte gristen trouwens niet ook socialist eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil best terug naar die tijd, hoor. Maar dan wel lineair, dan gaan er eerst wat socialisten aan..
Dat hangt een beetje van de definitie af, maar waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is een echte gristen trouwens niet ook socialist eigenlijk?
Het CDA gaat uit van het Christelijk-sociaal denken. De mens is niet "af" en heeft anderen nodig om dat te bereiken. Het sociale zit hem vooral in het subsidiariteitsbeginsel; zo veel mogelijk op een lager niveau regelen in groepsverband. Dus de KNVB voetbalrellen laten oplossen ipv de overheid, het sociaal accoord door vakbonden ipv de overheid etc.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is een echte gristen trouwens niet ook socialist eigenlijk?
Ik vraag mij af wat daar sociaal aan is. Ik ben er overigens helemaal voor. Zeker met betrekking tot Europa.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:00 schreef sizzler het volgende:
Het sociale zit hem vooral in het subsidiariteitsbeginsel; zo veel mogelijk op een lager niveau regelen in groepsverband.
Voor Europa ou het ideaal zijn ja. Beter dan de belachelijke situatie dat het MKB zich hier suf moet investeren om aan Europese regels te voldoen die meer voor andere landen bedoeld zijn. Denk aan het verbod op ladders voor glazenwassers, omdat de wegen in bv Italie zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat daar sociaal aan is. Ik ben er overigens helemaal voor. Zeker met betrekking tot Europa.
Dan heb je dat het de vrije markt aantast, dus moet het Europees geregeld worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:19 schreef kLowJow het volgende:
Mjah... het is natuurlijk ook oppassen voor oneerlijke concurentie tussen (bedrijven/bedrijfstakken binnen de) verschillende lidstaten. Welke regels kunnen hier allemaal op van invloed zijn?
Ja, ik bedoel eigenlijk dat zelfs de stomste kleinste kutregeltjes, waarvan je op het eerste gezicht zou zeggen "regel dat lekker lokaal" hier (in)direct op van invloed zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan heb je dat het de vrije markt aantast, dus moet het Europees geregeld worden.
Nou ja, ze zijn wel van invloed, dat kan zijn, maar dan hebben ze nog niets te maken met het buitenland. Zoals beslissingen van Amerika van invloed zijn op de rest van de wereld, zijn het toch de Amerikanen die stemmen voor het beleid. Daar hebben wij niets mee te maken. Ja, het is dus mogelijk dat er invloed wordt uitgeoefend, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat anderen er iets over te zeggen hebben. Maar aan wat voor dingen dacht je dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel eigenlijk dat zelfs de stomste kleinste kutregeltjes, waarvan je op het eerste gezicht zou zeggen "regel dat lekker lokaal" hier (in)direct op van invloed zouden kunnen zijn.
Oliedom van Bush ja.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:28 schreef Monidique het volgende:
Saoedische terroristen vliegen het WTC in, moslimstrijders door de wereld worden gesteund door Saoedi-Arabië. Wat doe je? Je valt Irak binnen, natuurlijk. En nu blijkt dat veel Iraakse verzetscellen gesteund worden door Saoediërs. Ik moet daar dan toch een beetje, wel huilend, om grinniken. Zo tragisch...
Stel (dom voorbeeld), glazenwassers in Nederland mogen geen ladders gebruiken, maar glazenwassers in België wel, waardoor zij minder kosten hoeven te maken i.v.m. met die nieuwe veiligheidsregels. In grensgebieden zullen de Nederlandse glazenwassers dan terrein verliezen aan de Belgen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn wel van invloed, dat kan zijn, maar dan hebben ze nog niets te maken met het buitenland. Zoals beslissingen van Amerika van invloed zijn op de rest van de wereld, zijn het toch de Amerikanen die stemmen voor het beleid. Daar hebben wij niets mee te maken. Ja, het is dus mogelijk dat er invloed wordt uitgeoefend, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat anderen er iets over te zeggen hebben. Maar aan wat voor dingen dacht je dan?
Wat dacht je van de engelse rechtsvorm Ltd. (limited) als vervanger van de BV? Geen hond die zometeen nog een BV neemt als de regels voor een Ltd. veel soepeler zijn. Weg Nederlandse rechtsekerheid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Stel (dom voorbeeld), glazenwassers in Nederland mogen geen ladders gebruiken, maar glazenwassers in België wel, waardoor zij minder kosten hoeven te maken i.v.m. met die nieuwe veiligheidsregels. In grensgebieden zullen de Nederlandse glazenwassers dan terrein verliezen aan de Belgen.
quote:Lego dieper in de rode cijfers
Uitgegeven: 22 oktober 2004 16:49
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2004 16:50
BILLUND - Het Deense speelgoedconcern Lego zal in 2004 voor het tweede jaar op rij verlies lijden. Het bedrijf worstelt nog steeds met de gevolgen van de opkomst van elektronisch vertier onder de jeugd. Lego heeft begin dit jaar een nieuwe strategie uitgestippeld, maar het lukt niet de doelstelling te halen dit jaar een bedrijfsresultaat rond nul te boeken.
\quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van de definitie af, maar waarschijnlijk wel.
show me the money, show me the money !!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vanaf nu ook officieel een meeloper. En dat voor maar 5 euro per maand!
Waarom denk je dat fietsers van rechts tegenwoordig voorrang hebben? Omdat dat in andere landen van de Eu ook al zo is. Oplegging van Europa.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:57 schreef Monidique het volgende:
Zijn ze ook bezig met fietsen? Dat is dus een typisch voorbeeld dat nationaal geregeld kan worden, hoewel ik het bijzonder handig zou vinden als men dat Europees regelt.
Trouwens, mogen we al federaal gebruiken,?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |