Was het een vreemde vraagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef mira_love het volgende:
[..]
jaaa, dat zou jij wel willen weten......;)
Geregistreerd op: vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:16quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst gillend klaargekomen, Miranda?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef mira_love het volgende:
[..]
DE gaan nog veeel verder in op het begrip liefde, dus hoe het in zijn werk gaat enzo....
Duidelijk en direct, er wordt niet omheen gepraat. Ik zou niet weten waarom het een vreemde vraag zou zijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Was het een vreemde vraag?
oooo, nog tips (links, boeken enzo)??????quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:56 schreef Irris het volgende:
en? wil t al vlotten met je onderzoek?
ik heb mn pws over verliefdheid gedaan
erg uhhh..... subtiel!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst gillend klaargekomen, Miranda?
Dat is Engels, dat is hip, snap dat dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:54 schreef Frangk het volgende:
Er staan spelfouten in,
het is niet number maar nummer.
![]()
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:01 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nummer 1 is ze zelf
maar hij's niet consequent hip, soms engels, soms nl...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is Engels, dat is hip, snap dat dan.
Ik zou ook genoeg hebben aan Bioslockquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:38 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:21 schreef erikkll het volgende:
We have to write a paper about the chemistry of love, for which we have to conduct some research. Therefore we would like to investigate if people feel attracted to the same type of person. To find ouy about this we need photos and some personal information from the people who are willing to co-operate with this us. We would like you to fill in this form and we hope that you will answer the questions to the best of your knowledge. This form can be filled in anonymously. We thank you in anticipation for your co-operation. If you have any questions, please send an email to werkstuk_chemie@hotmail.com, subject: question.
daar zitten wel errug veel fouten in
In je formulier staan ook alleen maar foutenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:22 schreef mira_love het volgende:
[..]
oja???
Nu kan ik haar geen ongelijk gevenquote:wat een dik hoofd heb jij zeg.
een beetje aan de lijn doen kan in jou geval geen kwaad.
bedankt voor jedeelnamen
dus toen dacht je.. huppaaaa registreren?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:23 schreef _mira_ het volgende:
Oke, ik ben geen jongen van 17 maar een meisje van 21 dus aan mij heb je niets voor je onderzoek, maar ik wou ff zeggen dat ik ook mira heet! Nog nooit een andere mira ontmoet! Vet!
groetjes van een naamgenoot
quote:vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:53
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:26 schreef HenkieSpankie het volgende:
Whoehoe!! Ik heb reactie gekregen!! Stop er maar mee!! Tis niet serieus!!
Dit kreeg ik teruggestuurd:
wat een dik hoofd heb jij zeg.
een beetje aan de lijn doen kan in jou geval geen kwaad.
bedankt voor jedeelnamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |