quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef Gneis het volgende:
ik vint dit een raarre web site hij lijkt een beetje op fok met zijn naam maar er staat geen niewsberihcten op dit web site
ik snap niet zo goed wat julie zo grapig vinden eigelijk
als wanneer het soms is om mijn speling dan vint ik dat julie gewoon op de inhoudelijkhijd vammijn reakties moeten kijken implaats van mijn spelingsfouten te verbeterren altijt
quote:Door Gneis - maandag 18 oktober 2004 @ 18:26
leuk bedacht maar als mensen denken dat een hond kan voorspelen wat de poletiek is dan geloof ik daar niet echt heel erg in dat hij dat weten kan
ik vint wel dat eidereen moet stemen op wilder want hij hij zegt net als pim fortuyn waneer hij denkt
quote:Door Gneis - zondag 17 oktober 2004 @ 23:28
ik vint dat die jomanda niet zo bekitiseert moet worden door die mensen die tegen gelovigen zijn
als mensen zegen dat ze de waarhijd doet dan is daar niets slecht op wamt het is ook nog nooit vekeert gegaan
bouwvrouwderenquote:Door Gneis - woensdag 29 september 2004 @ 15:58
ik vint dit nonlogies want hoe kan een bedrijf van zwole nu filips over nemen gaan?
heben ze zoveel genoeg geld daarvoor dan? of is dit bedrijf ook aan het bouwvrouwderen.
Idd, lijkt er wel wat op. 'k moest ook altijd lachen om zijn posts hehe...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:57 schreef Maanvis het volgende:
Damn. Herinneren jullie je Dovenwereld nog? Met andere woorden: been there, done that!
Moet je horen wie het zegt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:42 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
misschien heeft ie wel dyslectie?![]()
[update] Wilders: 'Geen burgerrechten voor moslims'quote:Door Gneis - maandag 1 november 2004 @ 09:16
Als dat die film gratis is dan kan het ook niet goet zijn. net als met films die op de telvisie komen dta zijn ook niet goede films altijd soms.
Woorden Zalm inzake islam vallen slechtquote:Door Gneis - maandag 8 november 2004 @ 17:56 - (-1 - Offtopic)
Ik vint het een goeje zaak dat hun imburgering toetsen maken moeten
want als hun geen nedelands kunen hoe hoe moeten ze dan hier met de maatschapij functoneren???///
quote:Door Gneis - maandag 8 november 2004 @ 14:52
waneer komt die oorlog dan eigelijk?
ik vint oorlog wel slecht maar amirika helpt ons vast wel omdat wij hun ook geholpen heben met het winen van de oolog in irak
Hoelang zou gneis er eigenlijk over doen om frontpage.fok.nl ingetypt te hebben? (wellicht heeft hij de favorieten inmiddels ontdektquote:Door Gneis - dinsdag 7 december 2004 @ 20:42 - (0 - Normaal)
ik vint dit een beetje behoorlijk gek als te horen want als je een spijker in je hooft slaat dan voel je dat toch merteen want dat doet vast heel zeer en dan als je er ook nog 4 jaar mee rontlopen gaat dan ben je gek als waneer je eht aan mij vraagt
Marsrover stuurt betere foto metalen objectquote:Door Gneis - dinsdag 21 december 2004 @ 19:11 quote FB
nou dat is wel een reden dat er alieens op mars berstaan
want zulke stuken metaal valen niet somaar uit de lucht tewijl dat daar niet is lucht
wat voor kluer denken julli zouden die alieens heben?
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:36 schreef Kurk het volgende:
Er is zelfs al een Gneis-O-Nieszer
http://www.roos-design.nl/gneis-o-nieszer.php
quote:Yvonne is noiot drnkoen
Begin jij nu ook al?quote:Op donderdag 30 december 2004 03:24 schreef Drugshond het volgende:
Ik weet niet wat jliule dnrkein maar ik doe mee
quote:Door Gneis - donderdag 30 december 2004 @ 19:43 - (0 - Normaal)
ik weet niet of dit ehct is want wie heeft dat dan getelt van die jaren?
bovedien moet die doktor dan ook heel oud zijn want hij kan aleen wetem dat ze zo lang niet bij hem is geweest voor ziektes
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:52 schreef mstx het volgende:
105-jarige voor het eerst naar de dokter
[..]
![]()
quote:ik heb een keer een reklame op de tv gezien waar ze ook bij een verkeede huis zijn en dan moeten ze alemaal dingen die ze heben kapot gemaakt moeten ze terug betalen
weet iemand nog waar die reklame voor is?
Fantastischquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:50 schreef MrX1982 het volgende:
And again een reactie van onze Gneis:
Excuses na binnendringen verkeerde huis
[..]
Gneis een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar dat je maar vele posts mag doen in het nieuwe jaar
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:06 schreef Gneis het volgende:
ik vint dit niet waar wamt hoe kan een iemand nou drugsveslaaft zijn aan computer speletjes
Nein.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:50 schreef Kurk het volgende:
Het valt me wel op dat pberends altijd verwijst naar Gneis... En daarbij opent alleen híj alle Gneis-fantopics!
Ik weet het opeens! pberends is Gneis!
Tevens subtiel schopje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |