Waarom ben jij blauw?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:42 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en deze hoort er ook nog in:
Dag Mark, maak je nog wel eens films?
(jajajaja, ik kan mn eigen post ook niet editten!)
Omdat ik een mislukt paasei ben dat ze te lang hebben laten stuiteren!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Waarom ben jij blauw?![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:08 schreef Anton het volgende:
Vroeger stonden er nog wel eens foto's van de ster-van-het-dagtopic in de openingspost....
Dan staakt het openbaar vervoer toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
a.s. donderdag
Hé, dat is in Marokko!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Zoiets goed?
Heb je gelijk een foto van mn reisgenoot!
Wat een leuke foto, wie heeft die gemaakt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Zoiets goed?
Heb je gelijk een foto van mn reisgenoot!
Mandolinen zongen zacht in Nicosia, In ’t middernacht’lijk uur, Onder ’n hemel vanquote:
Hmmmm.... dat is een goede vraag!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat een leuke foto, wie heeft die gemaakt?![]()
Ja, en ik ben degene die ruzie zoekt met locals als ze ons proberen af te zetten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:18 schreef Anton het volgende:
Hij's wel een bikkel, hij zit in korte broek
Hij zat daar toch echt hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:19 schreef Seborik het volgende:
Het is een beetje alsof hij er naast is gepaste.
Neequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:24 schreef julekes het volgende:
Mocht jij niet op de foto lucille?
Hou je mond nouquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan staakt het openbaar vervoer toch?
Nog een waardeloze tvp
Ach, er liep een pad en het ging maar tot 3000 meter hoogte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:25 schreef julekes het volgende:
Knap trouwens dat je wel naar boven gesjokt bent met dat mobiliteitsprobleem van je.![]()
Lift?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach, er liep een pad en het ging maar tot 3000 meter hoogte.
Nee, we begonnen pas op 2500 meter te wandelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:28 schreef julekes het volgende:
[..]
Lift?
Jij ook fijne vakantie!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:34 schreef Man_Made_God het volgende:
Daaaaaaaaaag lieve mensen!
Liejannuh, geniet van je vakantie!
De rest, geniet van de muziek. Keep the soul aliiiiiiiiive!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
wel stoer, een naamtopic!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef Tokus het volgende:
Dag Mark, maak je nog wel eens films?
bij deze dan nu ook een. naja, enigzins.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:08 schreef Anton het volgende:
Vroeger stonden er nog wel eens foto's van de ster-van-het-dagtopic in de openingspost....
Kosten diëtist , vast per ongeluk.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:26 schreef Z het volgende:
Heeft Liejannuh overigens wel eens iets gepost zonder smilie?
Mijn god Litpho, dat je dat paraat hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kosten diëtist , vast per ongeluk.
Nee, het was geheel per ongeluk de eerste link uit haar geschiedenis waar ik op kliktequote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:32 schreef Z het volgende:
Mijn god Litpho, dat je dat paraat hebtOf is er al eens eerder een zoektocht geweest?
Graag gedaan, goed nummerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:31 schreef Tokus het volgende:
leuk, Litpho, nu zit Anybody Listening in m'n hoofd, ook al heb ik die cd al tijden niet gedraaid
alleen de naam, staat op mijn lijstje om ooit nog eens gechecked te worden. Beetje stoner achtig dacht ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:45 schreef Seborik het volgende:
Kent iemand Clutch?
Deze twee:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:45 schreef Seborik het volgende:
Kent iemand Clutch?
Zoals Barkmarket een beetje, maar inderdaad ook veel stonerinvloeden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
alleen de naam, staat op mijn lijstje om ooit nog eens gechecked te worden. Beetje stoner achtig dacht ik.
Fucking hell dude, dat is me helemaal ontgaan!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:00 schreef Summoner het volgende:
[..]
Deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht in de Waterput onder het toeziend oog van... jou!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:04 schreef dwerg het volgende:
Heeft iemand de weersvoorspelling voor komend weekeinde al gezien?
Toen Jane op vakantie was, heeft het in Nederland tien dagen op rij geregend.
Liejannuh blijft een maand weg.
dan ga ik het zeker uitchecken, altijd in voor aanbevelingenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zoals Barkmarket een beetje, maar inderdaad ook veel stonerinvloeden.
Je gaat het zeker leuk vinden, eigenlijk verwachtte ik toen ik je nick bij het topic zag staan dat je het al kende, gezien de rest van wat je allemaal kent.
Laat ze me maar eens beelen over een jaar of 18quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Deze dames waren trouwens de oorzaak van mijn 3,5 uur durende lunchpauze!
Ja, veel plezier (en dit lees je waarschijnlijk al helemaal niet meer )quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:49 schreef Seborik het volgende:
Veel plezier Liejannuh (als je dit nog leest)!!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:49 schreef Seborik het volgende:
Jeej, heb Sacred Reich gekocht via Ebay. Nu wachten tot hij binnen is.
Beste Leo,quote:Ik wil niet zeggen dat vrouwen minder van muziek houden, maar de beleving is anders. Geldt ook voor verzamelen. Ook typisch mannelijk volgens mij. Ik ben tenminste nog nooit een vrouw tegengekomen die zei dat ze de Beatles compleet had.
Zag laatst een 'fraaie' foto van de gevolgen van een overstroming:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:22 schreef bartrid het volgende:
hier in engeland klettert het van de regen. Da's niet zo heel bijzonder, maar vervelender is het dat het dak van mijn appartement lekt waardoor het binnen ook regent.....
Moest je erg huilen toen je dit zag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:54 schreef Zander het volgende:
[..]
Zag laatst een 'fraaie' foto van de gevolgen van een overstroming:
[afbeelding]Al die platen..
Nou, ik zou wel flink doordraaien als dat ooit met m'n eigen platen of andere spullen zou gebeuren, denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:05 schreef julekes het volgende:
Moest je erg huilen toen je dit zag?
Leuk, maar je gaat vast geen cd's shoppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:08 schreef julekes het volgende:
Oh, had ik trouwens al vermeld dat ik morgen naar Berlijn ga?
*patspats*![]()
CD's zijn toch iets typisch Nederlands?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:11 schreef Wodan het volgende:
[..]
Leuk, maar je gaat vast geen cd's shoppen.
Idd, en ik begrijp eigenlijk ook niet goed wat er precies mee uitgedrukt dient te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:16 schreef Zander het volgende:
Deze smilie is lelijk: [afbeelding]
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief. Zoals een vrouw die een brief wijdde aan Gerrit Komrij's 'racistische' opmerking over Sylvana Simons: 'het is een lief chocolade-konijn, maar wel een dom konijn'.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:21 schreef Zander het volgende:
Haha, heb je die brief ook verzonden naar de TV-Gids? Misschien plaatsen ze hem wel.
Doet me denken aan een anekdote over Jan-Hein Donner, de schaakgrootmeester. Hij beweerde in een artikel dat vrouwen niet kunnen schaken, waarop de kritiek kwam uit feministische hoek, dat dat net zo discriminerend was als "negers kunnen niet schaken".quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief. Zoals een vrouw die een brief wijdde aan Gerrit Komrij's 'racistische' opmerking over Sylvana Simons: 'het is een lief chocolade-konijn, maar wel een dom konijn'.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:54 schreef Mark het volgende:
: "Negers kunnen wel schaken, negerinnen niet"
Wat uiteraard weer feilloos past naast de column van Jan Douwe Kroeskequote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief.
Tuurlijk wel. Alleen, je begrijpt dat het feit dat hij nu juist vrouwen en de Beatles noemde in zijn voorbeeld iets in mij losmaakte.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:46 schreef Zander het volgende:
Nou ja, die Leo Blokhuis stelt het wel erg bot, maar als je kijkt naar de 'doorsnee' bezoeker van bijv. een platenbeurs of de meeste concerten die ik bezocht heb, dan zit er ook wel weer een kern van waarheid in wat hij zegt.
Ik heb dat artikeltje ook gelezen en ik moest meteen aan jou denken. Nu moet ik wel vaker aan je denken maar nooit in combinatie met Leo Blokhuisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Jane het volgende:
In VARA TV-Magazine van volgende week een interview met Leo Blokhuis (die radiotechnicus die ook in Popquiz A Go Go zat en zogenaamd alles weet).
Ik weet wel wat, maar ik pretendeer absoluut niet alles te weten hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:55 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jane, met jou durf ik wel eens een Beatle quiz aan. Ik weet er veel van en jij ook....
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:15 schreef MuadDib het volgende:
Nu moet ik wel vaker aan je denken
Inderdaad Sebbo, vooral als ze geniale projecten dwarsbomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:45 schreef Seborik het volgende:
Ik haat ethische commissies.
Of mogen we al Dr. Mengele zeggen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:24 schreef Zander het volgende:
Was je onderzoeksopzet niet ethisch verantwoord of zo, Seb?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Zander het volgende:
Nou nou nou, dat gaat ook wel weer wat ver he? Ik denk dat de commissie twijfelde of het langdurig blootstellen van proefpersonen aan de muziek van John Zorn wel verantwoord was.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Zander het volgende:
Nou nou nou, dat gaat ook wel weer wat ver he? Ik denk dat de commissie twijfelde of het langdurig blootstellen van proefpersonen aan de muziek van John Zorn wel verantwoord was.
Ludwig Von.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:48 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]
"Zet het uit, zet het alsjeblieft uit!"
Jawel, het zou ook zeker goedgekeurd worden, maar ik heb geen drie maanden de tijd om erop te wachten. Het plan was verder al helemaal uitgewerkt en het idee was echt uitstekend (dit zijn de woorden van iemand die ervoor geleerd heeft, want zo zelfgeil ben ik nu ook weer niet).. Dus nu doe ik iets anders waarvoor je geen toestemming hoeft te vragen, maar ik kan dus weer de boel gaan aanpassen en me in gaan lezen in andere onderwerpen dan oorspronkelijk de bedoeling was. De prof was ook behoorlijk teleurgesteld. Hij hoorde het gisteren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:24 schreef Zander het volgende:
Was je onderzoeksopzet niet ethisch verantwoord of zo, Seb?
duimzuig verhalenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
En omdat al m'n tijd daar in zat, heb ik nu nog geen column.![]()
Ik zit nog te twijfelen tussen iets over varkentjes die je kankermail sturen, de fok top 100, de lading cd's die met de herfst uitkomen of gewoon iets wat ik uit m'n duim zuig.
Ja, afstudeeronderzoek. Drie maanden kan ik niet missen, want in februari doe ik ook al een ERP-studie en dat zou teveel werk worden bij elkaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef julekes het volgende:
Is het een afstudeer- of promotieonderzoek sebbo? 3 maanden is inderdaad erg lang om op goedkeuring voor een afstudeeronderzoek te wachten..
Hehe, gelukkig heb ik het heel erg getroffen met de mensen met wie ik onderzoek doe... het is voor het grootste gedeelte m'n eigen idee en inbreng (en daarom ook een stuk leuker)... alleen met die ERP-studie doe ik iets wat anderen willen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef julekes het volgende:
Etisch bezwaar is trouwens wel een nieuwe voor mij. Bij ons zegt je prof gewoon of hij het tof vindt of kut. Om je vervolgens een van zijn eigen suffe onderzoeken aan te smeren die redelijk gunstig zijn voor zijn promovendi. Daar moet je het dan mee doen.
Ow, ik heb zelf ook redelijk geluk gehad met mijn begeleiders en onderzoek. Maar zo gaat het in de regel bij ons.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:19 schreef Seborik het volgende:
M'n begeleiders zijn verder ook heel tof en erg enthousiast.
Dank je! Ben nu echt voorlopig pleite!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:44 schreef dwerg het volgende:
Dag Liejannuh.
Goeie reis en veel plezier enzo.
Blijkbaar heb ik iets gemist, maar hoeven er weinig woorden aan vuil gemaakt te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Seborik het volgende:
Ja, inderdaad. Het is teveel eer, bovendien kent toch niemand het kereltje op de FP. Ik trek me er verder ook niets van aan, maar op zich is het wel een goed voorbeeld van wat mensen allemaal durven te zeggen wanneer ze veilig achter een peeceetje zitten en daar zit wel een leuk stukje in, maar dan kom ik weer op m'n vakgebied uit en daar wil ik in m'n leisure time niet zoveel aandacht aan besteden. Er zijn al genoeg mensen die psychologie verkrachten op het internet.
"krijg kanker gek"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik iets gemist, maar hoeven er weinig woorden aan vuil gemaakt te worden.
* bartrid zet voor Seborik een fijn plaatje op: Annihilator - I am in command
Gave rapquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:27 schreef bartrid het volgende:
"krijg kanker gek"
Live muziek ondergaan is toch nog steeds het mooiste wat er is. Ik moet zeggen, het helpt niet echt dat veel van mijn favoriete artiesten inmiddels onder de groene zoden liggen (dat krijg je vanzelf met een ietwat belegen muzieksmaak) of niet meer optreden, maar ik zie elk jaar nog steeds genoeg mooie concerten om daar altijd weer naar uit te zien.quote:Een nieuwe plaat betekent vaak ook een nieuwe tour en daar zit toch iedereen om te springen. Dat zijn toch de dingen waar ik als muziekfanaat naar toe leef; mijn helden in het echt te aanschouwen. Een vleesgeworden oorstimulatie.
Zander had dat als rechtgeaarde jazzpurist nooit gevondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:42 schreef Zanderrr het volgende:
Zeker dat ene nummer 'This is how you remind me' of zoiets.
Vind die nog wel aardig..
Of Smells like teen spirit, of Nothing else matters. Maar echt verrassend is de top 10 vast niet te noemen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:51 schreef Zanderrr het volgende:
November Rain staat zeker weer op 1.
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben een keer per ongeluk keihard in lachen uitgebarsten bij eenlive-uitvoering van de Schilderijententoonstelling omdat ik het deuntje van de Smurfen erin herkende.![]()
M'n ouders wilden me daarna nooit meer meenemen naar een klassiek concert.
Hahaha, ja, die Unvollendete. Volgens mij ook als ze een lange tocht aan het maken waren, als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:20 schreef Zanderrr het volgende:
Schubert ook nog dacht ik, stukje uit de 'Onvoltooide' symfonie of zoiets, altijd als Gargamel in beeld kwam.
Eigenlijk best een leerzame serie.
Niks mis met Nickelback.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:37 schreef Litpho het volgende:
Ik zet net MTV aan met de Rock top 100 allertijden en het eerste wat ik zie is Nickelback. Dit wordt geen goede dag.
Alle nummer 1-hits uit 1998:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:21 schreef Seborik het volgende:
wat was hot zo rond 1998-2000 ?
en 1999:quote:10/1/1998 3 5 2 It's like that - Run D.M.C. vs. Jason Nevins
31/1/1998 3 3 2 Together again - Janet [Jackson]
21/2/1998 10 2 2 My heart will go on - Céline Dion
2/5/1998 4 3 2 All my life - K-Ci & JoJo
30/5/1998 3 6 2 Follow the leader - the Soca Boys featuring Van B. King
20/6/1998 3 5 5 Ghetto supastar (That is what you are) - Pras Michel featuring ODB (Ol' Dirty Bastard) and introducing Mýa
11/7/1998 3 3 2 The boy is mine - Brandy & Monica
1/8/1998 3 3 2 De bestemming - Marco Borsato
22/8/1998 5 2 2 Life - Des'ree
26/9/1998 1 2 2 God is a DJ - Faithless
3/10/1998 7 15 2 No matter what - Boyzone
21/11/1998 4 2 2 Boom, boom, boom, boom !! - Vengaboys
19/12/1998 3 2 2 Big big world - Emilia
Zie verder: http://www.top40web.nl/quote:19/12/1998 3 2 2 Big big world - Emilia
16/1/1999 1 2 2 Believe - Cher
23/1/1999 3 3 2 Pretty fly (for a white guy) - the Offspring
13/2/1999 3 - 2 Changes - 2Pac
6/3/1999 2 2 2 ..Baby one more time - Britney Spears
20/3/1999 2 2 2 The launch - DJ Jean
3/4/1999 2 2 2 ..Baby one more time - Britney Spears
17/4/1999 3 2 2 We're going to Ibiza! - Vengaboys
8/5/1999 4 - 2 I want it that way - Backstreet Boys
5/6/1999 4 2 3 Best friend - Toy-box
3/7/1999 2 2 2 Sometimes - Britney Spears
17/7/1999 1 5 2 If you had my love - Jennifer Lopez
24/7/1999 4 3 2 Mambo no. 5 (A little bit of..) - Lou Bega
21/8/1999 5 2 2 Blue (da ba dee) - Eiffel 65
25/9/1999 4 2 2 The road ahead (Miles of the unknown) - City To City
23/10/1999 8 9 3 If I could turn back the hands of time - R. Kelly
18/12/1999 1 6 2 Doekoe - Def Rhymz
25/12/1999 3 2 2 Binnen - Marco [Borsato]
Ja, klopt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:23 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hahaha, ja, die Unvollendete. Volgens mij ook als ze een lange tocht aan het maken waren, als ik het me goed herinner
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:28 schreef Zanderrr het volgende:
Alle nummer 1-hits uit 1998:
[-vreselijke lijst-]
en 1999:
[-nog veel meer ellende-]
Robert Fripp zou nooit schelden, wel de boel hooghartig negeren. Maar het idee is hetzelfdequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Zanderrr het volgende:
Hey Seborik, heb een gave radio-opname van John Zorn gekregen die begint met tien minuten gescheld op fotografen. Het lijkt Robert Fripp wel..
Ik weet niet precies wat het is, volgens mij is het geen officiele release op Tzadik of zo. Hett zijn drie cds met radio-opnames voor de Poolse radio. 1x Masada String Trio, 1x Bar Kokhba Sextet en 1x Masada. Ben er nog niet echt voor gaan zitten, maar wat ik gehoord heb klinkt allemaal erg fraai.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef Seborik het volgende:
Is dat The John Zorn Radio Hour?
Die is ook op cd, maar heb hem iedere keer laten schieten, omdat hij te duur werd! Is het wat?
Dat verbaast me niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:08 schreef Seborik het volgende:
Yo Mark, Sacred Reich bevalt zeer goed.
One, dan nog altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Of Smells like teen spirit, of Nothing else matters.
Dat lijkt mij ook een logischer keuze. Maar je moet niet vergeten dat je met MTV-publiek te maken hebt, want je kon vast wel je top 5 sms-en ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:45 schreef Mark het volgende:
One, dan nog altijd
De 4e plaatkant (Ritual) is het mooiste nummer van de cd , dus die heb je nog tegoedquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
CD 2 trok ik al niet meer![]()
Doe ik morgen wel
Ik heb Beauty Is A Rare Thing gekocht op ebay, daar komt hij regelmatig langs voor ongeveer $50.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ja wat is de prijs van die box eigenlijk ? Ik wil die ook graag aanschaffen....
Ik zie Summoner opeens in een gewelddadig monster veranderen.........quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef fripper het volgende:
[..]
Dit was overigens het tweede exemplaar dat ik kocht op ebay. De eerste werd vlak voor verzending te grazen genomen door de 1 jarige dochter van de verkoper. Niet meer voor verkoop geschikt![]()
koop dan een box set van een band waar je nog niet alles van hebt .. frizzle sizzle oidquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:06 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zou die complete Impulse of Atlantic boxsets van John Coltrane ook wel graag willen hebben, want dat staat natuurlijk wel erg fraai in de kast. Aan de andere kant heb ik erg veel van wat daar opstaat al op cd. Dat vind ik sowieso wel een beetje een dilemma bij veel boxsets, ik ben net niet verzamelaar genoeg om allerlei opnames dubbel te gaan kopen.
Dit is ook wel een topic voor jou: Billy the Mountain in Rotterdam.mp3quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Over boxen gesproken, ik luister nu naar de cd box van Beefheart : Grow Fins. Vol demo's en live opname. Geluid is niet altijd even goed maar het is wel historisch materiaal. En het boekje is ook niet verkeerd zeg! Prachtige foto's !
Ik ga er zeker heen!quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:43 schreef Zanderrr het volgende:
The Tangent speelt binnenkort ook in de Boerderij (31 oktober), misschien is dat ook wat voor de progfans? In de 'prog-pers' kreeg die cd vorig jaar wel hele goede recensies, al was ik er zelf niet echt kapot van. Er stond wel een aardig 'Canterbury'-tribute nummer op hun cd.
Daar komen dan natuurlijk nog wel verzendkosten bij, en dat is vaak een aardig deel van het totaalbedrag. De meeste verkopers van dit soort boxjes zitten in de usa, dan betaal je al snel 10 tot 15$ voor het verzenden van zo'n box.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:15 schreef Zanderrr het volgende:
Da's inderdaad geen geld zeg. Ik moet toch ook maar eens aan de Ebay.
Als je straks de rekening krijgt, kan de vlag pas echt uit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:10 schreef OProg het volgende:
Ik zei dat ik dacht dat het 1 groot feest zou worden.
"Is it safe... *kgggggggrrr* ... Is it safe... *brrrrrrgggh*"quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
OProg...dan heb ik nog een gave tip voor je. Kijk , voor je weer naar de tandarts gaat, The marathon man!
Fijn om te lezen dat ik binnen drie maanden volgens schema nog zo'n 1000 keer door mijn rug moet gaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Z het volgende:
Ah, fijn te lezen dat Lipho ook oud aan het worden is (en ik dus niet de enige ben...).
Ik ben intussen ook heel erg nieuwsgierig (en niet meer alleen naar JJ's bijdrage).quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:40 schreef Z het volgende:
Het is niet te geloven maar dit is al de vierde positieve recensie van de plaat van William Shatner, niet te geloven toch?!? En deze is nog wel van pitchfork ...
Ik kan er niet echt een bezwaar tegen verzinnen, maar ik denk wel dat je die verf er binnen de kortste keren weer vanaf slaat. Houten stokken gaan meestal wel een beetje splinteren als je stevig mept. Goudverf ziet er wel grappig uit, natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef thaleia het volgende:
Zeg, ik heb net mijn laatste geld uitgegeven aan een paar drumstokken. Goedkope flutdingen (meer geld had ik nu eenmaal effe niet he), en het leek me wel lollig om die dingen in een pot goudverf te dopen. Zijn er - op geluidstechnisch of ander gebied - redenen om dat niet te doen?
Idd klote, maar ik merk zelf ook dat dat zwemmen erg goed helpt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:29 schreef thaleia het volgende:
RSI? Mooi klote. Bij een vriend van me hielp zwemmen wel heel goed.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:25 schreef Jane het volgende:
Oh, en er is vandaag op mijn werk ook een speciale stoel voor me aangemeten. Harstikke mooi en het wordt ook echt een hele goede stoel, maar ik ben er door dat aanmeten vandaag dus wel achter gekomen dat ik kennelijk extreem korte armpjes heb.Nou ja, korte bovenarmen. Ook een schok hoor, om er na al deze jaren ineens achter te komen dat je kennelijk mismaakt bent.
Ja, ik zag net ineens Zanderrr weer posten. Hoe zit dat, Zanderrr?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef Seborik het volgende:
Ga je nu weer verder onder Zanderrr, Zander?
Britney's tour is over.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik zag net ineens Zanderrr weer posten. Hoe zit dat, Zanderrr?
De contractueel nog verplichte Greatest Hits is uit en Britney is vanwege musical differences uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:15 schreef Seborik het volgende:
Britney's tour is over.
Ja, die gewoonte hebben ze hier ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:15 schreef Jane het volgende:
Ik heb me voorgenomen om elke dag (doordeweeks) een uur te gaan zwemmen bij wijze van revalidatie en ik wilde even melden dat ik me er vandaag toch aan gehouden heb, ondanks het feit dat er ongeveer 50 kinderen met allerlei speeltoestellen in het water lagen. Kennelijk mag dat tijdens de schoolvakanties wel tijdens de uren dat er normaal banenzwemmen is.![]()
die backing tapes waren bij haar niet heel erg "backing".quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:25 schreef Litpho het volgende:
Ze is bezwangerd door de man die de backing-tapes aan zet.
Toch wel een dekking over het volledige spectrum.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:26 schreef Tokus het volgende:
die backing tapes waren bij haar niet heel erg "backing".
Er is ook nog een of andere B-horror The Dentist. Die is ook erg leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Is it safe... *kgggggggrrr* ... Is it safe... *brrrrrrgggh*"
Ja, leuke tandartsfilm, ja.
Da's mooi kut danquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:46 schreef Grobbel een lang verhaal over studie-gerelateerde zaken:
Wad is daar mismee? Hij heefd tog geleik?quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:14 schreef Zanderrr het volgende:
"ik vint wel dat eidereen moet stemen op wilder want hij hij zegt net als pim fortuyn waneer hij denkt"
Dat is wel een reden voor regen en tranen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mensen, ik zit met een probleem. Ik heb iets met Aphrodite's Child. Sorry.
Maar volgens mij zijn hier mensen die het stiekem ook wel erg goed vinden. Ik wist helemaal niet dat ze zulke psychedelische nummers hebben gemaakt!!! Ik leende vandaag van iemand een greatest hits plaat met stukk van het album 666. Ik ben toch aan het overwegen om dat album te bestellen..its weird as hell!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
o en btw , het nummer The grass is no green van hun is een perfect antwoord op i can hear the grass grow
Auw, wat is dat voor psychedelische nachtmerrie?quote:
Toen ik nog blokfluit speelde en ik had een beetje ruwe lippen gebruikte ik gewoon lippenbalsem. Zou dat niks zijn voor je pijnlijke vingers zander?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:24 schreef Zanderrr het volgende:
Stevie Ray Vaughan deed dat ook, geloof ik: als z'n vingers helemaal openlagen van 't gitaarspelen (geloof dat hij ook een extra dikke snarenset gebruikte, .013 of zo), dan lijmde hij z'n gebarsten eelttoppen gewoon weer vast aan z'n vingers. Je moet er wat voor overhebben...
is dat met die cover van Common People van ehm, hoe heet die band nou... blur? nee, maar zo'n soortgelijke band.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:37 schreef Z het volgende:
Mochten jullie het aandurven; hier is de plaat van Shatner te beluisteren:
http://www.shoutfactory.com/williamshatner/#
Pulp.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:52 schreef Tokus het volgende:
is dat met die cover van Common People van ehm, hoe heet die band nou... blur? nee, maar zo'n soortgelijke band.
Pulpquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
is dat met die cover van Common People van ehm, hoe heet die band nou... blur? nee, maar zo'n soortgelijke band.
Deze versie is iets sneller dan het origineel dacht ik...quote:Pulp Common People lyrics
She came from Greece, she had a thirst for knowledge
She studied sculpture at Saint Martin's College
That's where I caught her eye
She told me that her Dad was loaded
I said "In that case I'll have rum and coca-cola
She said "fine"
And then in 30 seconds time she said
"I want to live like common people
I want to do whatever common people do
I want to sleep with common people
I want to sleep with common people like you"
Well what else could I do?
I said "I'll see what I can do"
I took her to a supermarket
I don't know why
but I had to start it somewhere
so it started there
I said "pretend you've got no money"
but she just laughed
and said "oh you're so funny"
I said "Yeah
Well I don't see anyone else smiling in here
Are you sure
you want to live like common people
you want to see whatever common people see
you want to sleep with common people
you want to sleep with common people like me?"
But she didn't understand
she just smiled and held my hand
Rent a flat above a shop
Cut your hair and get a job
Smoke some fags and play some pool
Pretend you never went to school
But still you'll never get it right
'cos when you're laid in bed at night
watching roaches climb the wall
if you called your dad he could stop it all
yeah
You'll never live like common people
You'll never do whatever common people do
You'll never fail like common people
You'll never watch your life slide out of view
and then dance and drink and screw
'cos there's nothing else to do
Sing along with the common people
Sing along and it might just get you throug
Laugh along with the common people
Laugh along although they're laughing at you
and the stupid things that you do
because you think that poor is cool
Like a dog lying in a corner
they will bite and never warn you
Look out
they'll tear your insides out
'cos everybody hates a tourist
especially one who thinks
it's all such a laugh
yeah and the chip stain's grease
will come out in the bath
You will never understand
how it feels to live your life
with no meaning or control
and with nowhere else to go
You are amazed that they exist
and they burn so bright
while you can only wonder why
Rent a flat above a shop
Cut your hair and get a job
Smoke some fags and play some pool
Pretend you never went to school
But still you'll never get it right
'cos when you're laid in bed at night
watching roaches climb the wall
if you called your dad he could stop it all
You'll never live like common people
You'll never do whatever common people do
You'll never fail like common people
You'll never watch your life slide out of view
and dance and drink and screw
'cos there's nothing else to do
I want to live with common people like you.....
Jouw nieuwe icon is de broer van mijn oude iconquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Heheh, ik vind het ook wel humor tot nu toe.
dat was het ja. op Studio Brussel draaien ze die al een tijdje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pulp.
Barry rockt! "I write the songs that make the young girls cry.."quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:16 schreef Jane het volgende:
Ik heb net een topic gevonden dat eigenlijk in Muziek thuis hoort:
Barry Manilow
Oh gelukkig, ik was al bang dat er een of andere niet-originele punk rip-off bestond.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Die ja.
Done.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:16 schreef Jane het volgende:
Ik heb net een topic gevonden dat eigenlijk in Muziek thuis hoort:
Barry Manilow
Sebbo? Summo?
Leuk bandje ja. Geen Engelsen, ze komen uit Wales.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was het ja. op Studio Brussel draaien ze die al een tijdje.
net als Goldie Lookin' Chain. lekker grappige engelse rap. Binnenkort zal een of andere Nederlandse zender dat ook wel "ontdekken" (but kids, remember where you read it first).
Haha, het geen vragen verhaal waarbij iedereen je schaapachtig en vragend aankijkt... "Kunnen we naar huis...?"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, zo doe ik het meestal ook, maar ik kom altijd in tijdnood met die presentaties omdat ik altijd veel meer tijd nodig heb voor mijn verhaal dan ik dacht. Als 'ie tien minuten moet duren, dan zit ik na 10 minuten meestal pas op de helft van mijn verhaal.
Aan de andere kant sta je toch ook altijd voor een ongeinteresseerd publiek te vertellen, dus dan maakt 't verder ook niet uit of er af en toe iets ontbreekt ("Geen vragen??")
Ik weet toch altijd waar het over gaat dus ik gooi een uur van te voren een paar punten op papier, maak ff een powerpoint en het ging tot op heden altijd uitstekend.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:30 schreef dwerg het volgende:
Uit ervaring kan ik zeggen dat improvisaties altijd hogere cijfers opleveren. Zo heb ik ooit een 8,5 gekregen voor het lezen van een paar samenvattingen van Multatuli's Max Havelaar.
Ha, je hebt 'm weer teruggezet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:54 schreef OProg het volgende:
Jouw nieuwe icon is de broer van mijn oude icon
Matching Mole is een ragequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ha, je hebt 'm weer teruggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |