Hij ligt toch ook niet in het westen? Volgens mij ligt die wel vrij centraal nuquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef Klonk het volgende:
valt wel op, dat iedereen die riep dat de stok naar het westen moet omdat het daar sneller zou gaan nu stil is
np, de link in je sig doet het niet trouwens, die <br /> ofzoiets moet wegquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
tnx Rossdale voor de txt van de OP...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:46 schreef kree het volgende:
Mijn kaartje is nog steeds up to date?
Alweer een nieuw deel dus ik denk ik vraag het effe
mmm, vreemd, staat niets in de code.... zal m zo eens aan proberen te passen...quote:np, de link in je sig doet het niet trouwens, die <br > ofzoiets moet weg
Het is zielig maar waar... het kaartje klopt nog...quote:Mijn kaartje is nog steeds up to date?
Alweer een nieuw deel dus ik denk ik vraag het effe
MAT??? volg je niet helemaal..... (ken de afkortingen nog niet allemaal..)quote:Staat hij nu in MAT?
MyActiveTopicsquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:51 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
MAT??? volg je niet helemaal..... (ken de afkortingen nog niet allemaal..)
Hij gaat niet meer zo hard idd.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:50 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
mmm, vreemd, staat niets in de code.... zal m zo eens aan proberen te passen...
[..]
Het is zielig maar waar... het kaartje klopt nog...
dat is nu het grote probleem... niemand in de buurt die m wil/kan halen...quote:is er niemand in de buurt van hoogland om de stok op te halen?
dat dacht ik ook... maar blijkbaar niet...quote:na 24 uur haalt de legger hem op en verplaatst hem weer? toch?
Eigenlijk is het ook MyATquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:51 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
MAT??? volg je niet helemaal..... (ken de afkortingen nog niet allemaal..)
Gratis af te halen, gelieve wel binnen 24 uur af te staan aan een plaatsnaambord in de omgeving Eindhovenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:52 schreef Emme-r-tje het volgende:
kunnen hem wel in V&A aanbieden... Gratis af te halen in Hoogland....
Yep...quote:Gratis af te halen, gelieve wel binnen 24 uur af te staan aan een plaatsnaambord in de omgeving Eindhoven (met foto's in het daarvoor bestemde topic )
En het aantal unique visits?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:07 schreef Klonk het volgende:
de topic views zijn nog dik in orde
eindelijk... Leg de stok in huizen zelf neer want dan krijg je van je zus een gratis knipbeurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:01 schreef Razor21 het volgende:
Eeuwige Roem voor Razor21 & Wendy4Ever
Wij hebben vanmiddag de stok gehaald was maar iets van 22 km rijden. We vonden de stok in 1 keer was duidelijk zichtbaar vanaf de weg.
Wendy4Ever is trouwens mijn zus en ook net lid van Fok, maar ook zij heeft nu alvast de eeuwige Roem op Fok.nl
We nemen de stok nu eerst mee voor een biertje in ons cafe hier in Huizen.
Vanavond zetten we de foto's online zal niet ver van Huizen zijn.
Heeft Wendy4Ever geen user-icon?quote:Eeuwige Roem voor Razor21 & Wendy4Ever
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef hellmondunited het volgende:
tvp
quote:Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .![]()
Het is een hele happening hè, zo'n stok.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:27 schreef Razor21 het volgende:
-fotoreportage-
Ik zie mijn BOB-sleutelhanger ook niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
En die vage eierdop blijft wel zitten? En me brave, lichtgewicht Sponsbob niet?
*kijkt op klok*quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:27 schreef Razor21 het volgende
Morgenochtend voor 12.00 uur nieuwe foto's van de nieuwe locatie.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:31 schreef Yez het volgende:
[..]
*kijkt op klok*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Voor de duidelijkheid de stok overnacht dus even in Huizen. Ik moet hem voor 15.00 uur morgen ergens droppen volgens de regels. Dus niet gaan kauwen nu
me 2quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:05 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Duurt lang die foto's! ben benieuwd!
Je hebt die kat ook geknipt?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:10 schreef wendy4ever het volgende:
Zolang je d'r niet zo'n poedel van maakt vind ik 't bestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:21 schreef wendy4ever het volgende:
nee deze heb ik niet gekniptmaar hij is er wel aan toe vind je niet??
nee zal het niet doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:22 schreef Mappy het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet zo'n poedel van maakt vind ik 't best
[afbeelding]
en we hebben hem ook zo lekker toegedekt onder het grasquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:32 schreef Mappy het volgende:
FokStok ligt daar mooiVolgens mij wil ie daar wel een weekje blijven liggen
Misschien een idee om die hele post in een (generated) plaatje te zetten en dat zelf ergens te uploaden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
ik word helemaal gek van die database-problemen... krijg nu EN de OP en de tussenpost met de user-icons niet meer ge-edit...
misschien een idee om alleen bij een nieuw topic de icons toe te voegen... ??quote:Misschien een idee om die hele post in een (generated) plaatje te zetten en dat zelf ergens te uploaden
Lijkt me beter jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
misschien een idee om alleen bij een nieuw topic de icons toe te voegen... ??
1 uur en 19 minuten fietsen voor mij ongeveer gok ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
mmm, 1 uur en 20 minuten...
Jij bent er sneller... veel geluk met zoeken!!!!quote:1 uur en 19 minuten fietsen voor mij ongeveer gok ik
Ik had ook nog nooit van Bikbergen gehoord.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:23 schreef Joeriii het volgende:
dank je voor de plaatjes mazaru
Hmm zolang doe ik niet over die paar honderd meter hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
mmm, 1 uur en 20 minuten...
Als je gewoon de straatnaam (is gemeld) en de gemeente intypt vinden ze het gewoonquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van Bikbergen gehoord.
En de meeste routeplanners trouwens ook niet!![]()
Maar deze kon hem gelukkig wel http://tms.tensingsks.com/tms/config/routemaster/index.htm
ik ben idd verhuist.... een paar honderd meter....quote:Hmm zolang doe ik niet over die paar honderd meter hoor Ben je verhuisd ? Welke planner heb je gebruikt ? (ik routenet.nl)
en ik ga er nog serieus op in ook
Dat ie maar weer eens deze kant opkomt, kunnen wij hem gaan halenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik ben idd verhuist.... een paar honderd meter....
en je ging er nog serieus op in...
zolang hij verplaatst blijft worden is het prima....quote:misshcien dat ik em morgenochtend ga halen.... en dan gaat ie gezellig mee richting noord holland... of misshcien dat ik em 's avonds mee neem naar rotjeknor en daar ergens een mooi plekkie zoek
Ja, lekker breng hem naar Zeeland. Dan weet je zeker dat hij lange tijd op één plek blijft liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
alweer richting rotterdam? gaat'ie nou eindelijk is naar Zeeland! laten we het hopen!
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:50 schreef tijnnl het volgende:
De stok is nu ff in Zaandijk, maar gaat vanavond mee naar Rotterdam en misschien dat ik zin heb om em naar de provincie te brengen waar hij nog nie geweest is namelijk zeeland
ik hoop dat hij daar geen dagen blijft liggen op dezelfde plaats... dat verhaal kennen we nu onderhand wel...quote:Zeeland
Oei Rotterdamquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:50 schreef tijnnl het volgende:
De stok is nu ff in Zaandijk, maar gaat vanavond mee naar Rotterdam en misschien dat ik zin heb om em naar de provincie te brengen waar hij nog nie geweest is namelijk zeeland
Nope we gaan verder naar et zuiden, richting de zuid hollandse/zeeuwse eilandenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef Xante het volgende:
[..]
Oei Rotterdam. Leg hem maar bij Nieuwerkerk of Krimpen
!
Idd lange sluitertijd was de beste manier om beetje duidelijke foto te krijgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:09 schreef Impry het volgende:
Exif bekeken:
10 sec. idd![]()
@Mp3ne0, een vriend van mij heeft laatst ook een Z1 gekocht, echt mooi toestel
Jah gister was et ook al slecht weer, wordt tijd dat iemand em snel gaat halenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:35 schreef kasper het volgende:
De stok ligt in de regen.
Geen uithoek ???quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:28 schreef tijnnl het volgende:
zo'n uithoek is et nu ook weer niet toch
Tnx weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:58 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tvp is TerugVindPost!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga de stok zo halen dus dan is hij weer on the move
das vlak bij boerengat toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:04 schreef Rossdale het volgende:
hehe nee hij gaat niet naar eindhoven van de keerIk woon op 2 plaatsen, hij komt nu in de buurt van mijn andere woonplaats
gewoon kijken op internet. hehequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:04 schreef Rossdale het volgende:
boerengat? ja dat klopt haha. Hoe ken jij dat superkleine gehuchtje nou weer?
Je hebt hier niet alleen boerengat, 20 km hier vandaan ligt er ook nog een dorpje wat boerenhol heetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
gewoon kijken op internet. hehe
vond het wel een leuke naam voor een dorp.
Wat stond er trouwens op dat papiertje in dat flesje? Ik heb het gelezen alleen kon ik er niets van maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn flugel flesje met briefje erin![]()
M'n Teejater muntje en m'n Asta muntje (alleen is die ff niet zichtbaar op de foto)![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
M'n Teejater muntje...
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat stond er trouwens op dat papiertje in dat flesje? Ik heb het gelezen alleen kon ik er niets van maken.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:48 schreef Youssef het volgende:.
![]()
![]()
Moet het niet onderhand een Fok!kist worden ofzo?Ik denk dat ik dat ding maar eens ga ophalen, kan ik er nog wat aan verdienen op de vrijmarkt
Jij hebt je conclusie ook snel getrokkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind waarom ben je hier dan?
![]()
was een kennis van mij.... waar ik op visite was die wilde er ook wat aan hangenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:43 schreef Rossdale het volgende:
btw Silent ben jij een die-hard SP aanhanger ofzo?
Lesouk.nlquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij hebt je conclusie ook snel getrokken
Om te kijken of ik dat ding te pakken kan krijgen om hem te verkopen in onderdelen![]()
Hoezo een SP aanhanger? ik zie het verband niet met m'n flugel flesjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:43 schreef Rossdale het volgende:
btw Silent ben jij een die-hard SP aanhanger ofzo?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:48 schreef LennyKravitz het volgende:
(voor de Fok!-crew)... => originele foto die ongetwijfeld mag meedingen voor een T-Shirt!
[afbeelding]
Klouwie hij ligt nu verdomde dicht bij je werkquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:10 schreef Klouwie het volgende:
leg m in axel, kan ik m morgen ophalen en mee naar eindhoven nemen..![]()
ik zou 500 kilometer moeten rijdenquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:15 schreef Impry het volgende:
Met het OV 3 uur en 41 minuten
500? hmm het is vanaf hier tot eindhoven ongeveer 175km. Hmm ja 500 zou wel kunnen danquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou 500 kilometer moeten rijden![]()
Waarom zou je terug willen?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:33 schreef Klonk het volgende:
heen en terug
waarom zou ik heen willenquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom zou je terug willen?Het mooie zeeuws-vlaanderen of limburg...
Hmm aangezien je dit plekje kent gok ik dat je met de vrachtwagen naar Klouwers moest?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom zou ik heen willen, heb Zeeland jarenlang bevoorraad met mijn vrachtwagen en was altijd blij als ik Limboland weer binnen reed, niets tegen de zeeuwen trouwens, lekker mosselen vreten enzo
![]()
ooww, das fijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Joeriii deze keer ben ik niet vergeten om naar het geluid van dorey te luisterenMoest de stok gewoon nog een keer hebben omdat ik wilde weten wat voor geluid ze maakte
Een Hoeker is geen Kabeljauw.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:01 schreef Joeriii het volgende:
pff, nog geen zeeuw die 'm heeft opgehaald????
* = Hoekeneesquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Een Hoeker* is geen Kabeljauw.
Ronald had geen zin om me thuis te brengen ivm benzine dus zijn we er niet langsgereden. Zal eens vragen of hij morgen hem op wil halen, dan breng ik em wel naar Kapelle. Als hij er nog ligt en hij zin heeft.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Ev waarom haal jij hem niet op met nite om hem daarna in kapelle ofzo neer te flikkeren?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
BLAUWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aan de slag!
Zozo dan ben je een stoere jongen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:23 schreef Michel het volgende:
[..]Wat is de kans dat ik in dit topic kijk en die kelerestok hier naast de deur ligt?
Misschien haal ik hem zo wel ff op om het geheel ritueel te verbranden.
Er zat geen spongebob aan, er miste wel meer dingen. Ik miste het fokje blokje vooralquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie nog steeds geen Spongebob? Ik ben nu weer erg gemotiveerd om hem te zien! Wie heeft hem verloren?
Wat is de kans dat de FOK!kers jouw platbranden dan in dat gevalquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:23 schreef Michel het volgende:
[..]Wat is de kans dat ik in dit topic kijk en die kelerestok hier naast de deur ligt?
hehe, sorry maar kan nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:54 schreef Rossdale het volgende:
Joeriii de stok ligt op je te wachten man
Uhuh.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zozo dan ben je een stoere jongen hoor![]()
Trouwens, zal lekker fikken na zo'n dag regen![]()
Fokje Blokje zat er in Zeist nog aan (en goed vast).quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:01 schreef Rossdale het volgende:
Er zat geen spongebob aan, er miste wel meer dingen. Ik miste het fokje blokje vooralDie was cool
Da's logisch, want Zeist kwam na Capelle. Tenzij dat Blokje tussendoor een andere route heeft genomenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
In Capelle ook! ook nog goed vast!
Niet huilen man, ik heb er 10quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:03 schreef Joeriii het volgende:
[..]
hehe, sorry maar kan niet
Heb deze week 3 tentamens [huillie!!!]![]()
Goh! Wat origineel!quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:23 schreef Michel het volgende:
een uithoek bedoel jequote:Op maandag 18 oktober 2004 19:00 schreef stil het volgende:
De stok ligt in de verkeerde hoek van Nederland, het shiet zo niet op.
![]()
Morgenochtend pikt waarschijnlijk meneer NiteAngyl hem op, die rijd er toch langs op weg naar z'n werk. Vervolgens zal ik de stok naar Kapelle of Goes brengen, en dat is al iets noorderlijkerquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:55 schreef verschoor het volgende:
is er niet ff iemand die hem serieus op kan halen........een of andere zeeuw die net van zijn vissersbootje afkomt ofzo![]()
meneer NiteAngyl=hij een visser?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Morgenochtend pikt waarschijnlijk meneer NiteAngyl hem op, die rijd er toch langs op weg naar z'n werk. Vervolgens zal ik de stok naar Kapelle of Goes brengen, en dat is al iets noorderlijker
Nee, een electromeneer in wording. Maar dat boeit niet, want hij gaat hem wel halen morgenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:11 schreef verschoor het volgende:
[..]
meneer NiteAngyl=hij een visser?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, een electromeneer in wording. Maar dat boeit niet, want hij gaat hem wel halen morgen
Heh nee ik wil de stok hier hebben dus heb ik persee hem even een sms gestuurdquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:52 schreef Rossdale het volgende:
Mooizo Ev, dacht al dat ik hem weer moest gaan verplaatsen
ff de B en de M omdraaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Vanmiddag wordt ie opgepiktHem heb precieze instrucies gegeven van de plaats, hopen dat hij het kan vinden!
Ik had dus daarnet gekeken (en ben dan ook aangegaapt door ontzettend veel voorbij rijdende mensen), maar heb niets gevonden. Heb je het soms in die sloot gekieperd tegenover die Toyota-garage? Want daar is het gras niet gemaaid (aan de andere kant van die kruising namelijk wel).quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Rossdale het volgende:
klopt, als ronald hem niet kan vinden dan sleur ik hem wel uit huis en rij ik hem er persoonlijk naartoe
En laat ik nou net in Hoek wonen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:04 schreef verschoor het volgende:
[..]
een uithoek bedoel je![]()
Ach, vandaar dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vanmiddag gekeken en de stok lag er niet meer dus hij is on route!
En vrolijk hervond de Fok-stok zijn avontuurlijke weg door het vreedzame zuidwesterse platteland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:31 schreef Joeriii het volgende:
jeeuh.. de stok is on-route![]()
of die dodo is m in de hens aan t zetten..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
En vrolijk hervond de Fok-stok zijn avontuurlijke weg door het vreedzame zuidwesterse platteland.
Stel je niet aan, klein kind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:46 schreef Klouwie het volgende:
[..]
of die dodo is m in de hens aan t zetten..
Och het is net zo stoer als neer zetten om iemand een bezoekje te brengen, vind je niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:55 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt echt wel wat beters te doen, zoals hier heel stoer posten dat je de stok in de hens wil zettenJa dat is nuttig... *zucht*
Gelukkig maakt die ene 'L' een heel verschilquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:06 schreef Michel het volgende:
[..]
Och het is net zo stoer als neer zetten om iemand een bezoekje te brengen, vind je niet?
Stoer doen kunnen we allemaal achter een toetsenbord, beste Niels...
erg klein omdat de stok onder een berg riet lag en je hem niet kon zien liggen tenzij je het riet wegpakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:17 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is de kans dat iemand 'm gevonden heeft en 'm in de vuilnisbak heeft gedumpt?
ps. Rossdale... gave avatar!
Ik hoop dat naar aanleiding van dat filmpje jij en je vrienden voldoende medicijnen krijgen, zodat jullie misschien nog enigzins iets kunnen bijdragen aan je leven.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
erg klein omdat de stok onder een berg riet lag en je hem niet kon zien liggen tenzij je het riet wegpakt.
En dankjeDe gasten in die avatar zijn vrienden van me
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hoop dat naar aanleiding van dat filmpje jij en je vrienden voldoende medicijnen krijgen, zodat jullie misschien nog enigzins iets kunnen bijdragen aan je leven.
Hey stuk nageboorte,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:36 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een mafkees is die Michel zeg, beetje denken dat ie leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |