Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
De txt-versie: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:54 schreef blablasjit het volgende:
Sherman, flappie
zat ik net simcity 4 te spelen... ben ik aardig op weg loopt het vast aargh. kan ik weer overnieuw beginnen...
Kan wel, je krijgt alleen niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:59 schreef Renesite het volgende:
Felicifreubels Sherman!
Ik ben maar kleren gaan kopen ter ere van jou
Kan ik de rekening declareren?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen
Het heeft me de laatste dagen niet mee gezeten
Maar vandaag voelt alles goed
Ben jarig
Dankjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
In de zeik genomen door je oudersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef Renesite het volgende:
Zeggen mijn ouders, we krijgen visite om 11 uur vanochtend.
Ik snel uit bed enzo, zeggen ze lachend dat de jehova's door de straat komen en ze gaan zelf net weg....
Ik ben zometeen écht niet thuis![]()
Hmm, ik had wel wat anders te doen,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:01 schreef Jump het volgende:
die jehova's zijn wel grappig. als je open doet kan je ze lekker voor de grap houden.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
Transport Tycoon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja, hij staat op de zwarte lijst. Is geen toeval hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:03 schreef blablasjit het volgende:
Ik snap niet hoe me broer het voor mekaar krijgt. Vorige week ff zijn pc opnieuw geinstallt... Nu heeft virus scanner al 5 virussen gevonden en dat hele ding staat vol spy/ad ware... whaa hij heeft echt pech.
ik sta ook op de zwarte lijstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, hij staat op de zwarte lijst. Is geen toeval hoor
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:18 schreef Jump het volgende:
[..]
dat Transport Tycoon tof spel is
Ik 1 keer....ik hield het niet volquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:33 schreef blablasjit het volgende:
ik heb dat spel nog nooit gespeeld
ik verlies altijd bij simcityquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik 1 keer....ik hield het niet vol
Maar Simcity vind ik dan wel leuk
inderdaad. ik laat men stad tevele uitbreiden in he begin zodat eht me teveel geld kost en dan zit ik in de knoei.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
Dat ligt aan jou
zet nu eens je valuta in dollarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:42 schreef Renesite het volgende:
T word steeds leuker, 146 000 lei
Transport Tycooooon!
Dat pakt hij niet, tussen de oude treinen vervangen doorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:11 schreef Jump het volgende:
[..]
zet nu eens je valuta in dollar
wat is simtower ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:12 schreef Renesite het volgende:
Simtower was pas koel!
Moet je n flat bouwen etc etc, heel lang niet meer gespeeld..., is wel een leuk spel opzichquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:32 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is simtower ?
eventjes gezocht en het ziet me er niet echt leuk uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je n flat bouwen etc etc, heel lang niet meer gespeeld..., is wel een leuk spel opzich![]()
Jumpquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:51 schreef Jump het volgende:
namiddag
dag shermanquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jump![]()
Je leeft in elk geval nogquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Jump het volgende:
[..]
dag sherman
gisteren plafond in keuken uitgebroken, en 's avonds nog gipsplaten geplaatst. gelukkig maar van 60cm breed, niet van 120. die dingen wegen als je die alleen omhoog moet houden met gestrekte armen
inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je leeft in elk geval nog
welke heb je geprobeerd? openttd of die ttdpatch ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
Transport tycoon zuigt...
Ik heb TE veel laadstations...
http://images.internix.be/saves.zipquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:57 schreef Renesite het volgende:
Post jij je save dan ook s?
Doetut niet!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:06 schreef Jump het volgende:
[..]
http://images.internix.be/saves.zip
heb 3 saves ind e zip gestoken.
Brenningville (die fok!...) zit aan de datum limiet van openttd, je blijft spelen, maar je blijftin het jaar 2090.
Heerhugeldricht is een spel dat ik geen zin meer heb om verder te spelen
en die Enmere ben ik momenteel bezig. zit op paar plaatsen strop op het netwerk en ben ik aan het uitzoeken hoie het best aan te passen
welke error geeft die ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doetut niet!
Not Foundquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
welke error geeft die ?
aah, ik dacht die ie het spel niet wou ladenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /saves.zip was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.31 Server at images.internix.be Port 80
Hou je mond jouquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:30 schreef Jump het volgende:
* SHERMAN is bezig met een nieuw projectje voor de FOK!tools
en heb er nog eentje in gedachten zitten, maar dat zal wel iets langer duren. het projectje nu zal morgen wel af zijn, maar pas volgende week eens linkje plaatsen, eerst genoeg gegevens verzamelen
het is in feite iets waar ik 2 maand geleden al aan begonnen ben, maar offline moest halen van webhost omdat ik server 6uur aan een stuk 100% belastte. nu beter en sneller aan het makenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hou je mond jou
Want nu ga ik vragen wat je gaat makenen als je niet antwoord dan blijf ik het vragen
![]()
Nou, nou wat word het?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:43 schreef Jump het volgende:
[..]
het is in feite iets waar ik 2 maand geleden al aan begonnen ben, maar offline moest halen van webhost omdat ik server 6uur aan een stuk 100% belastte. nu beter en sneller aan het maken
(nee, niet het avatar ding, ga ik ook ooit eens afwerken)
hmmquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:19 schreef Jump het volgende:
het is iets met grafiekjes
edit: zal morgen eens iets online zetten.
script loopt toch door deze nacht dusja
Onder de opties in winampquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:59 schreef junkiexp het volgende:
FF vraagje tussendoor,hoe kan je bij winamp 5 instellen dat de songtitel ook door de button op de taakbalk heen en weer gaat?
Kan het nergens vinden namelijk,en bij de oudere versie's kan het namelijk wel
ik zit op me werk nu dus kan ff niet met je mee kijken sorryquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:33 schreef junkiexp het volgende:
ja waar dan?
Daar kan ik het dus niet vinden
volgens mij is het nog ochtend hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:47 schreef Jump het volgende:
een goedemiddag deze maandag morgen
niet echtquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:57 schreef Marty26 het volgende:
Iemand nog boeiende dingen gedaan het weekend?
Dat is niet veelquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:02 schreef Jump het volgende:
[..]
niet echt
ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef blablasjit het volgende:
ik ik ik ik! ik heb heeeel veel boeiende dingen gedaan!
hey dit is de Mammie die moeite had met der fototjes plaatsenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook
Wat heb jij dan gedaan? Heb je nog gesurft scheen een redelijke zwell te zijn geweest.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef blablasjit het volgende:
ik ik ik ik! ik heb heeeel veel boeiende dingen gedaan!
quote:create table ITEM (bnr int(5) NOT NULL, anr int(5) NOT NULL, aantal int(5) NOT NULL, tijdstip DATETIME NOT NULL, INDEX(bnr, anr), FOREIGN KEY(bnr) REFERENCES BESTELLING(bnr) ON DELETE CASCADE,FOREIGN KEY(anr) REFERENCES ARTIKEL(anr) ON DELETE CASCADE) Type=InnoDB;
Zou het niet wetenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:35 schreef Jump het volgende:
geen zin op daarvoor nieuw topic te openen, maar is het mogelijk om in een query 2 foreign keys te maken?
op volgend voorbeeld krijg ik telken serror
[..]
deze erorr dus: ERROR 1005 (HY000): Can't create table '.\postorder\item.frm' (errno: 150)
kung fu trainingquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan? Heb je nog gesurft scheen een redelijke zwell te zijn geweest.
volgens mij ben jij onwijze lenigquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:15 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kung fu training
nee. en ik ben ook niet gespierd en ook niet slankquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij onwijze lenig
mijn wekker gaat elke dag om 7.21!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:29 schreef Jump het volgende:
je dag duurt echt wel langer als je voor de middag opstaat
ik ben het beide niet maar kdoe mijn best met het programmerenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zou het niet wetenik ben maar een Hardware Nerd en kan niet programmeren
![]()
Ik ga van de winter ook maar het programmeren beginnenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:37 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik ben het beide niet maar kdoe mijn best met het programmerenmaar ben 100% n00b
geen idee. er zijn er zoveel die veel leniger zijn.. dus ik vind mijzelf niet lenigquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:44 schreef Marty26 het volgende:
Maar niet lenig hoe kan dat nou met kungfu
Dus ja vooral wanneerquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:54 schreef blablasjit het volgende:
[..]
geen idee. er zijn er zoveel die veel leniger zijn.. dus ik vind mijzelf niet lenigMaar wat versta jij onder lenigheid??? En vooral ook wanneer
Want als je mij vraagt oom ff met platte handen de grond aan te raken (je weet wel benen gestrekt en voor overhangen)
Hehehehequote:Op maandag 11 oktober 2004 15:45 schreef Marty26 het volgende:
http://users.pandora.be/stefdirrix/flash/ruzie.htm Ghehehehe
het was erna door mij al uitgelegd. half retorisch nou ik het maarquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dus ja vooral wanneerMoeten we het daar over hebben via de slowchat ?
Naja om het nou over mijn Favo standjes te gaan hebbeb in de Dig slowchatquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
het was erna door mij al uitgelegd. half retorisch nou ik het maarhet antwoord volgt meteen. en zover ik er op doel heb het niks met seks te maken... dus kan toch best in de slowchat ook al was het over seks
Ja Ja kan ik inkomen. Dat verschild natuurlijk per persoon icm Ervaring.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:50 schreef blablasjit het volgende:
maar er zijn vele dingen met kung fu waardoor je zonder dat je het weet eigenlijk leniger word. je hebt echt van whaa als je naar iemand anders kijkt die nu net begint van. hmmz damn zo deed ik het ook. Dan zie je het verschiil... ook van de lenigheid maar ook van alle andere dingen. kracht, techniek alles...
Vertelquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:07 schreef Jump het volgende:
goedenavond SHERMAN
hèhè, vanmiddag aan bezig geweest, maar het is nog niet af. momenteel bezig met ene opgave voor school af te werken. straks aan verder doen. schat nog half uurtje ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vertel![]()
Mooiquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
hèhè, vanmiddag aan bezig geweest, maar het is nog niet af. momenteel bezig met ene opgave voor school af te werken. straks aan verder doen. schat nog half uurtje ofzo.
dan kan je de eerste functie al zien
Eentje doet het niet hahahaquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:42 schreef SHERMAN het volgende:ge
fe
li*O* ci
teerd
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eentje doet het niet hahaha
tralalalalalalala
goeiemorgen deze morgen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:21 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensenop deze vroege morgen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
goeiemorgen deze morgen!
Volgens mij heb ik wel ergens liggen maar verder....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mogge moeders
Iemand verstand van Cold Fusion? vind het er wel erg goed uitzien persoonlijk.
Tja, ik heb 'm er bij hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef blablasjit het volgende:
Hey QuietGuy... Nog een vraagje. die php iis installer staat toch niet in die zip waarvan jij die url gaf. Anders ben ik wel scheel hoor maar dat komt vaker voor???
ken je hem dan ff sturen die zip naar me uber gmail account? zie profiel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, ik heb 'm er bij hoor
Even op gegoogled: http://520099612641-0001.bei.t-online.de/php/BACKUP/quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ken je hem dan ff sturen die zip naar me uber gmail account? zie profiel...
maar die zit toch niet in de zip package waarvan je die link had gezetquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Even op gegoogled: http://520099612641-0001.bei.t-online.de/php/BACKUP/
ow okquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:20 schreef blablasjit het volgende:
[..]
maar die zit toch niet in de zip package waarvan je die link had gezet
hehe daar was ik helemaal op naar zoek aant gaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ow ok
Ik kijk vanavond ffkesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:26 schreef blablasjit het volgende:
[..]
offtopic: QG hebbie me site al gezien![]()
hiep hoi! jeej! w00t!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond ffkes
ik heb geleerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:54 schreef blablasjit het volgende:
[..]
en QG hoe kom je zo slim over celdeling, foutieve cellen en de deling ervan?
ik hoop niet vanuit persoonlijke ervaring van dat onderwerp?!? Ik was altijd dol op biologie en heb me werstuk die meetelde voor je examen over dna, celdeling en foutjes ggedaan. erg hoog cijfer erg trots...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik heb geleerd
Niet ikzelf gelukkig, maar wel in nabije omgeving. Maar ik denk dat dat voor een ieder geldt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:49 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik hoop niet vanuit persoonlijke ervaring van dat onderwerp?!?
nee ze bestaan! mensen met nog geen nabije overledenen. Ik niet hoor maar me kung fu maatje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Niet ikzelf gelukkig, maar wel in nabije omgeving. Maar ik denk dat dat voor een ieder geldt.
wat is er met Lucille? alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:51 schreef Renesite het volgende:
Gefelciteerd Lucille!
heeft ze de gouden loekie gewonnen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:51 schreef Renesite het volgende:
Gefelciteerd Lucille!
waddan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN zegt alvast sorry voor zijn chagarijnige buien de komende dagen...
Mijn relatie is na 6 maanden en 6 dagen overquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
waddan?
Ow da's enorm kut, dat absoluut.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn relatie is na 6 maanden en 6 dagen over
en wat blijktdie "$$%"_%_%!#!%_%#!& wist al een week dat ze het uitging maken
zelfs op me verjaardag verdomme wist ze het al
en neuuuu ze zegt er niks van, maar net he over msn nog wel!!!
neeuh dagen wachten is lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:37 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow da's enorm kut, dat absoluut.
Maar even realistisch: ze heeft gewacht tot na je verjaardag.
Dat vind ik juist liefanders had je toen al een klotedag gehad, toch?
Tja, in die situatie kan ik het me eerlijk gezegd voorstellen, maar 't is toch gigantisch kut natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
neeuh dagen wachten is lekker
Laten we er maar over op houden, anders ontplof ik zo en heb geen zin in een ban ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, in die situatie kan ik het me eerlijk gezegd voorstellen, maar 't is toch gigantisch kut natuurlijk.
overigens zie de edit in m'n post zojuist
zo danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:45 schreef SHERMAN het volgende:
spymac mail ligt plat, kijk nog is in me profiel voor een ander adres dan haal ik dat straks weer weg
sterktequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
de "#$&U#)%Q&U#$%
Oi Shermanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
de "#$&U#)%Q&U#$%
Dankje...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
zo dan
Dankje...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]
sterkte![]()
Ik onthou het...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi Sherman
(waar is de msn knuffel smiley???)
Kut voor je, je weet ons gesprek van vorige keer nog op irc.
Ook nu leef ik weer met je mee. Mooi klote
Zeker als je het al voeld aan komen.
ALs je er over wil praten kan je altijd ff op irc of msn komen he!!
En al lijkt het niet zo! Het komt over een tijdje helemaal goed met je.
En nu mag je vloeken en schelden.
Nooit prettig als er iemand zo bij je weg gaat
![]()
Hoorde op 3FM dat Lucille vandaag jarig was,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
heeft ze de gouden loekie gewonnen?
Kut voor je....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
de "#$&U#)%Q&U#$%
En ook jij bedankt....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut voor je....
Sterkte vooral!
Opzich kan ik me dan wel weer voorstellen dat ze het goeie moment zocht...,
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:16 schreef Marty26 het volgende:
Sterkte Sherman![]()
Relatie's eindigen is altijd een kutverhaal![]()
Maar het komt allemaal wel goed ondanks het nu gewoon absoluut niet zo voelt.
Sterkte en hou je taai tot zover dat gaat.
het zal iets langer duren, men script dat voor de gegevens zorgt trok weer enorme load van de server zeggen ze. Heb het dus weer eens aangepast en hopelijk is het nu beterquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vertel![]()
wel opletten, als je een bedrijf overkoopt, koop je ook hun schulden overquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
Hoort dat zo dat Transport Tycoon icm. tegenstanders zoooo simpel is :')
das kut, sterktequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
de "#$&U#)%Q&U#$%
ja dat kost altijd tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]ik weet ook wel dat het weer goed komt...me hoofd zeg dat ik gewoon verder moet, maar ja me hart wil het liefste terug naar haar
Heb vanmiddag al lekker uitgehuild....he QGquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Ik doe me best
CSIquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:57 schreef blablasjit het volgende:
Sherman, om je op te vrolijken... moet je ff me 5 bovenste posts bekijken... ben geen verslaafde
sweet dreams everybody
CSI ruledquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
CSI
Goh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
[..]
het zal iets langer duren, men script dat voor de gegevens zorgt trok weer enorme load van de server zeggen ze. Heb het dus weer eens aangepast en hopelijk is het nu beter
[..]
wel opletten, als je een bedrijf overkoopt, koop je ook hun schulden over
[..]
das kut, sterkte
Heb je nog steeds niet verteld wat het wordquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:47 schreef Jump het volgende:
[..]
het zal iets langer duren, men script dat voor de gegevens zorgt trok weer enorme load van de server zeggen ze. Heb het dus weer eens aangepast en hopelijk is het nu beter
[..]
wel opletten, als je een bedrijf overkoopt, koop je ook hun schulden over
[..]
das kut, sterkte
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:45 schreef blablasjit het volgende:
mooguh![]()
CSI ruled altijd. allemaal de MIA/NY crossover gekeken? Kben in de metro het eerste boek aan het lezen naar me stage
* SHERMAN wenst Sherman succes om vanaaf wel goed te kunnen slapen!
Ik doe me bestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:24 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
* SHERMAN geeft Sherman een Bak koffie. en een jointje om vanavond wel goed te kunnen slapen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:25 schreef QuietGuy het volgende:
nerd-humor:
ik zeg net tegen een collega: kan je even een string_replace doen?![]()
Als het je uitgelegd word dan is ie niet meer grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:32 schreef blablasjit het volgende:
kben n00b en daarnaast t r a a g van begrip, ik snap hem weer niet
in je broek gedaan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:25 schreef QuietGuy het volgende:
nerd-humor:
ik zeg net tegen een collega: kan je even een string_replace doen?![]()
Strings...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:07 schreef SolidArt het volgende:
[afbeelding]
Over strings gesproken
in muziek hebbie ook strings trouwens
* SHERMAN gaat morgen lekker utrecht inquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
klojo
woeiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemiddag!!
Alles leuk hier?
Ik ben anderhalve week vrij
zal hopelijk deze avond al 1 functie hebben die werkt. straks ff naar tv gaan zien, maar voor de rest gans de avond codenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet verteld wat het word
grafieken worden direct gegenereerd, maar de data wordt maar elk uur geupdatequote:http://fok.internix.be/stats_graph.php?gt=p&fid=16
Okequote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:16 schreef Jump het volgende:
[..]
zal hopelijk deze avond al 1 functie hebben die werkt. straks ff naar tv gaan zien, maar voor de rest gans de avond coden
en appeltjes eten tussendoor
owja, dat ben ik vergeten :')quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oke
moet voortaan eerst ff op F5 drukkengeweldig!!!
Leuk idee zo
is je al opgevallen dat in elk plaatje topics staat?
hahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:23 schreef Jump het volgende:
[..]
owja, dat ben ik vergeten
straks eens aanpassen
je moet iets doen als je je wat verveeld :pquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hahaha
Maar echt geinig dat je zoiets hebt gemaakt
Als ik me verveel dan....dan doe ik...ehmquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet iets doen als je je wat verveeld :p
ik moet ze eigenlijk downloaden maar heb een slechte ervaring met grote dingen downloadenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:17 schreef Jump het volgende:
ofwel zoek ik dvd van CSI terug
Ik weet wat het isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:36 schreef Jump het volgende:
het is een nieuwe versie van xp, zij denken dat het nieuw is is moeten het kost wat kost hebben om toch maar op school tegen hun mede-nerd-vriendjes te kunnen zeggen dat ze de allerlaatste nieuwste xp versie hebben
ofzoiets
Is niet goed hequote:TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Mogge mevrquote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:51 schreef mother-mother het volgende:
hallo, goedemorgen
doe eens aardig johquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
EN kom je nog meer praten als alleen goeiemorgen?
Ikke doe aardig maar ben gewoon benieuwd. Ze zegt altijd alleen maar goeiemorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:31 schreef blablasjit het volgende:
[..]
doe eens aardig joh
des te meer vrouwen des te beter!
ik vatte de zin denk verkaard op ... soz..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ikke doe aardig maar ben gewoon benieuwd. Ze zegt altijd alleen maar goeiemorgen![]()
Jepsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik vatte de zin denk verkaard op ... soz..
iemand: hebbie perse een case fan nodig bij het bouwen van je pc?
Ik kan wel me inhoud veranderen maar niet eentje van de grond af aan bouwen... maar ben ff een beetje met een prijsindicatie bezig.. al een tijdje voor een nieuwe pc. kan ik me spelletjes spelenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jepsneed some help whit it.
* blablasjit doet casemodding als hobbydus laat maar horen.
Oke naja valt altijd een hoop te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Ik kan wel me inhoud veranderen maar niet eentje van de grond af aan bouwen... maar ben ff een beetje met een prijsindicatie bezig.. al een tijdje voor een nieuwe pc. kan ik me spelletjes spelenEn ik wil ff een goede pc met 2 tft's etc... kweet ben veel eisend en heb weinig geld (A)
Dat is waar naja kan je wel wat tips geven hoor op het gebied van aanschafquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:30 schreef blablasjit het volgende:
QG had het ook al aangeboden. maar ben echt alleen ff me horizon aan het vergroten. kheb het geld nieteen pc kopen is lastig zonder geld
omdat je er zo opquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is waar naja kan je wel wat tips geven hoor op het gebied van aanschaf![]()
ik wil ook vakantie!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef Renesite het volgende:
Hooooooooi!
Nog 1 dag en dan een week vakantie![]()
Frontpage is nu ongeveer 2 seconden sneller, een leuke verbeteringquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:00 schreef Jump het volgende:
en zal hij up blijven en sneller blijven ?
Wat vinden jullie?quote:<Liejannuh> QuietGuy, jij bent nerd he?!
<QuietGuy> Liejannuh ik ben geen nerd
<Liejannuh> jawel, jij bent wel een nerd!
<QuietGuy> ben ik een nerd?
<MutZ>
<QuietGuy> waar kan je de nerd-test laten doen?
<MutZ> geen idee
<Liejannuh> je mod dig, hoeveel meer nerd wil je het hebben?
Dat je een nerd bent!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
je ondertitel verraad je !!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:08 schreef QuietGuy het volgende:
Doei doeiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:14 schreef Renesite het volgende:
doei Mary![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef Jump het volgende:
Zolang QG er zo niet uitziet is hij geen nerd:
[afbeelding]
Ik zie overeenkomst....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef Jump het volgende:
Zolang QG er zo niet uitziet is hij geen nerd:
[afbeelding]
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:15 schreef blablasjit het volgende:
Een hele goede morgen vandaag, vrijdag de 15e!
Ik vond SWAT maar voorspelbaar en echt te standaard
Sherman een bloemetje voor jou om je te troosten! (F)
En Jump damn wat lopen jullie achter met CSI!
tijd teveelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk
Vandaag ga ik Enemy at the Gates kijken
vlaandere loopt met alle tv series achter, zeer kut. idem met expeditie robinsin. wordt hier dag later uitgezonde. kan je die topics niet meelezen dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:15 schreef blablasjit het volgende:
Een hele goede morgen vandaag, vrijdag de 15e!
Ik vond SWAT maar voorspelbaar en echt te standaard
Sherman een bloemetje voor jou om je te troosten! (F)
En Jump damn wat lopen jullie achter met CSI!
expeditie robinson heb ik niet gevolgd. ikgeloof alleen de tweede reeks. maar 1 dag is toch niet zo heel erg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:18 schreef Jump het volgende:
[..]
vlaandere loopt met alle tv series achter, zeer kut. idem met expeditie robinsin. wordt hier dag later uitgezonde. kan je die topics niet meelezen dus
de VTM is begonnen met sezieon 3 van third watch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
expeditie robinson heb ik niet gevolgd. ikgeloof alleen de tweede reeks. maar 1 dag is toch niet zo heel erg?
Ik vind dat nederland al ver achterloopt vaak met de series
Het enigste waar ik me nogal aan erger is dat ze hier in Nederland Without a Trace aan de kant hebben gezet voor voetbal en dat het nooit meer is terug gekomen.Het is van dezelfde makers als van CSI. Gaat alleen over de FBI (zie avater) maar het is zo'n masterlijke serie...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:27 schreef Jump het volgende:
[..]
de VTM is begonnen met sezieon 3 van third watch.
eerste sezoen was om half negen op kanaaltwee (tweede zender van VTM) vroeger, na 4 afleveringen werd dat opeens zondag avond achter de film. kut uur dus.
tweede seizoen was de zaterdag avond. en na 2 jaar niks gehoord te hebben opeens zonder reclame's op voorhand enzo het derde seizoen elke avond in de weekdag.
hopelijk gana ze daarne ook direct 4 mss uitzenden, maar als ze zo voort uitzenden is over 2 weken dat seizoen er ook door gedraaid
Heb me bedanktaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tijd teveeltoen ik nog geen stage liep keek ik ook 15-20 films in de maand. Nu is dat 2 a 3 per maand ofzo
Kheb geen tijd voor meer films
Black Hawk Downquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb me bedankta
Ga Blawk Hawk Down met mijn vader kijken
Omdat mijn computer nu stom doet met dvd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |