En er is een hint gegeven: hij deelt een achternaam met het bekendste character van acteur Richard Gibsonquote:Wie was de gitarist die het James Bond Theme inspeelde? (en waarom was hij voorbestemd om de filmindustrie in te gaan).
En toch zo dichtbijquote:Zander schreef op vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:32:
Oh nee, Richard Gibson is Herr Flick in Allo Allo. Ik begrijp die hint over 'voorbestemd om in de filmindustrie te gaan nu wel', maar ik weet ook niet wie het is.
Ik ben nog moe van het 200ste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:40 schreef ranja het volgende:
John Flick? Tom Flick? Harry Flick?
Belsen gaat er nog wat gebeuren qua 250e topic?
En da's wél goed. Dat debuut is 11-11, gehuld in een afzichtelijke hoes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:29 schreef Z het volgende:
The Clientele?
Voicst dan?
Die hoes is bijna nog erger dan de muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:35 schreef bukgeit het volgende:
En da's wél goed. Dat debuut is 11-11, gehuld in een afzichtelijke hoes.
Dia hadden toch al wat uit? Zal wel aan mij liggen, even wat verinnen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En da's wél goed. Dat debuut is 11-11, gehuld in een afzichtelijke hoes.
[afbeelding]
Z+1
quote:are a group that are truly of the transition from the 1990s to the early 2000s. They dress their eccentric pop-rock songs with the kinds of noises, samples, and bashing oddball percussion that would have been difficult, if not impossible, to achieve with the technology and mindset of even ten years prior to this release.
!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:35 schreef Z het volgende:
De plaat was van Enon en heet Believo! ...
Wie is dit gezellige groepje:
[afbeelding]
Ik heb wel eens een andere van Enon zien staan geloof ik...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:35 schreef Z het volgende:
De plaat was van Enon en heet Believo! ...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:38 schreef Doc het volgende:
[..]
!!!
Ik had begrepen dat dat een hele club was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:39 schreef Z het volgende:
[..]
Die zijn niet met zoveel geloof ik. En bovendien komen die niet uit Canada.
bukgeit +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:40 schreef bukgeit het volgende:
Broken Social Scene? Dat is ook zo'n mega-collectief.
Wie wordt hier aangehaald?quote:I didn’t realize that my body was moving. It’s a natural thing to me. So to the manager backstage I said ‘What’d I do? What’d I do?’ And he said “Whatever it is, go back and do it again."
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:13 schreef belsen het volgende:
Of Elvis the Pelvis natuurlijk.
Deze vraag heb je al eerder gesteld!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef belsen het volgende:
Colonel Parker dus.
Maak creatieve muzikale connecties met alle Stratego-rangen.Vaandel - Dido - White Flag Maarschalk Amanda Marshall Generaal General Saint Kolonel Colonel Parker, de Elvis manager Majeur - XTC - The Major Of Simpleton Kapitein - Captain Sensible - What?! Luitenant - Lieutenant Stitchie Sergeant -Sgt. Petter Mineur - The Police - Bombs Away Verkenner - Jon & Vangelis - I'll Find My Way Home Spion - I Spy
O.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al eerder gesteld!
Eentje voor de OP?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al eerder gesteld!
Shit, ik was nog druk bezig.....naja.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:22 schreef belsen het volgende:
Colonel Parker dus.
Maak creatieve muzikale connecties met alle Stratego-rangen.Vaandel - Black Flag Maarschalk - Marshall Matters (aka. Eminem) Generaal Kolonel Majeur Kapitein - Captain Nemo (Michael Schenker) Luitenant Sergeant - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band Mineur - Songs In A Minor (Alicia Keys) Verkenner Spion - I Spy (Dead Kennedy's)
Ik vind 'm goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:42 schreef belsen het volgende:Jan - Jan Klaassen de trompetter Piet - Twiedeltwiedeltwiet (ik ben een kanariepiet) van André van Duin Klaas - Jan Klaassen de trompetter Henk - Liedje van Acda en de Munnik Kees - Kom Kees (het is maar tijdelijk) Joop - Ome Joop Hans - Ta ta ta ta: naar Beethoven, show van Hans Liberg Wim - Het Simplistisch verbond - Stoond als een garnaal (met Wim Bie) Jos - Wim Sonneveld (Jos Brink speelde hem in de musical) Fred - Bassist van de Heideroosjes.
Van wie is deze overdenking?quote:Wat had ik graag een optreden van Black Sabbath bijgewoond begin jaren zeventig en wat had ik graag gedanst op de muziek van de Talking Heads begin jaren tachtig. Helaas moet ik het doen met beelden, opnamen en verhalen uit die tijd, want teruggaan kan niet meer en gelukkig zijn er artiesten die inspelen op dat verlangen door met nummers te komen als ‘Somewhere Only We Know’...
Vanwaar het vraagteken? Of is dit daadwerkelijk een gok?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
seborik?
het was meer vragen naar de bekende weg want ik had vanmorgen z'n column nog gelezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Vanwaar het vraagteken? Of is dit daadwerkelijk een gok?
Ik hou van Keane op de Frontpage.
Punt en vraag voor Bartrid!
Ik hou trouwens totaal niet van Keane, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:15 schreef ranja het volgende:
Fly like a bird? 50% goed
Me and my friend?
She hates Bach?
Fly like a bird 50% goed. Dan denk ik aan Fuck like a Beast van W.A.S.P. maar welke LP ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:08 schreef Mark het volgende:
1. FLAB
Die heet toch officieel Animal (Fuck Like A Beast) ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Fly like a bird 50% goed. Dan denk ik aan Fuck like a Beast van W.A.S.P. maar welke LP ...![]()
Fight like a bravequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uplift Mofo party plan - RHCP
1. Stevie Wonderquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef bukgeit het volgende:
Noem nog tien bebrilde zangers m/v.
Eervol, nbdbd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Elvis Costello
Rivers Cuomo
Nana Mouskouri
Elton John
The proclaimers
Dame Edna (heeft platen gemaakt)
Dave Stewart
Hollenboer
Noodles
Trevor Horn
pfff..ging ook wel moeizaam
Ach, kwestie van snel denken, en vooral F5quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:39 schreef bukgeit het volgende:
Onwaarschijnlijk snel, Mark! Draag je zelf iets?
Of ze veel op had weet ik niet, maar wel dat het Carly Simon isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Carly Simon na een dronken nacht?
Dat is wel Martika, die een keer een album met Prince gemaakt heeft (maar daar niet het bekendst om zou moeten/hoeven zijn).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:54 schreef bartrid het volgende:
is dat niet martika die met prince wat gedaan heeft?
dat is het enige dat ik van haar ken, martika's kitchen heette dat album toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel Martika, die een keer een album met Prince gemaakt heeft (maar daar niet het bekendst om zou moeten/hoeven zijn).
die ken ik natuurlijk ook wel, was alleen even vergeten dat dat van haar was. Best aardig nummer trouwens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:17 schreef ranja het volgende:
Ja, klopt. Maar daarvoor had ze al een grotere hit met Toy soldiers.
the great kat. Zeg maar de vrouwelijke Yngwie Galsteen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:05 schreef bukgeit het volgende:
Maar wie is het eigenlijk?
Opgezocht, omdat ik het nummer niet kende. 'Het weekend' wordt genoemd om van alle activiteiten te herstellen. 't Is goed hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Friday night van the Darkness die ik noemde is niet goed btw. Heb ff de tekst nagekeken in 't boekje en zaterdag en zondag worden niet genoemd
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Opgezocht, omdat ik het nummer niet kende. 'Het weekend' wordt genoemd om van alle activiteiten te herstellen. 't Is goed hoor!
Hele tekst....
Sack Blabbath +1
Bukgeit +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef bukgeit het volgende:
Kelis - I Hate You So Much Right Now
20 Fingers - Short Dick Man
GG Allin - I Wanna Fuck Myself
GG Allin - I Wanna Fuck Your Brains Out
Emon - Fuck It
George Michael - I Want Your Sex
T-Spoon - Sex On The Beach
Peaches - Lovertits
Peaches - Shake Yer Dix
Peaches - Suck And Let Go
Peaches - Fuck The Pain Away
The Notorious BIG - Me & My Bitch
Ween - Don't Shit Where You Eat My Friend
Kool Keith - Lick My Ass
Plastikman - Goo
Plastikman - Fuk
ik had er geloof ik wel 20 bedachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef bukgeit het volgende:
We zijn van alle markten thuis
Volgens een recente vraag in muziektrivia zijn zij vernoemd naar Paul McCartney (of was 't nou Lennon?) die zichzelf in de begindagen van de Beatles Ramon of Ramone noemde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:07 schreef bukgeit het volgende:
Even kijken hoor.. naar welke beroemdheid zijn de Ramones genoemd?
Will do, will doquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Electric Frankenstein? Presidents of The USA?
quote:What the MC5 and Stooges were to the '60s, what Sonic's Rendezvous Band and Radio Birdman were to the '70s, and what the Celibate Rifles were to the '80s — that's whatwere to the '90s. Young, strapping and rocking out to almost cartoon-like proportions,
have made quite a name for themselves in Europe and Australia.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:31 schreef bartrid het volgende:
black crowes?
Inderdaad,quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:33 schreef bartrid het volgende:
duh, ik herken ze nu. The Hellacopters.
Nee, ik bedoel AC/DCquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:15 schreef bukgeit het volgende:
ik weet dat er een AC/DC-straat is, maar je bedoelt een persoon?
De Chet Bakerstraat bestaat dan weer wél.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:00 schreef Neleos het volgende:
Geen Miles Davisstraat? Schande!
Dan zal er ook wel geen Chet Baker straat zijn toch?
Punt voor planoloog bigshadow!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:06 schreef bigshadow het volgende:
De tina turnerstraat lijkt me uit den boze
Ik moeten zeggen dat ik momenteel een planologisch vak heb, het werpt nu al zijn vruchten afquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Punt voor planoloog bigshadow!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik moeten zeggen dat ik momenteel een planologisch vak heb, het werpt nu al zijn vruchten af![]()
Een nieuwe vraag: Van wie is de volgende quote?
"...wat ben je nou voor een, een idioot". Dit zegtin het nieuwe nummer van het ID&T Magazine.
Nee, dat is nog even geheim, maar ik zoek een Nederlandse DJ (een bekende ook nog)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tegen wie zegtdat, of mogen we dat niet weten?
Van burenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, dat is nog even geheim, maar ik zoek een Nederlandse DJ (een bekende ook nog)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:26 schreef bukgeit het volgende:
"...wat ben je nou voor een, een idioot". Dit zegt DJ Tiësto in het nieuwe nummer van het ID&T Magazine.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:42 schreef Berkery het volgende:
Jan O.
Otje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:46 schreef bukgeit het volgende:
Laat de naam Jan even buiten beschouwing.
Jan Ottens is de Groninger André Hazes. Hij zal blij zijn dat jij 'm als zodanig herkent, ook al was het niet meteenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de nieuwe André Hazes
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Potdikke..het is nog niet eens geraden. Het was niet Martika, het was Sheila E.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:29 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
Als je de goeie foto's uitkiest lijken ze of helemaal niet of juist heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:26 schreef bartrid het volgende:
[..]Toch lijken ze erg op elkaar: http://image.allmusic.com(...)p056/p05655g04gk.jpg
En voor een Nirvana reunie heb je minimaal twee kogels nodig lijkt mequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar het lijkt me sterk dat Madonna weer met zichzelf is reunieerd (is dat een nederlands woord?)
Blondie - Sunday girl.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:02 schreef Berkery het volgende:
Allemaal songs over meisjes:
Nirvana - About a girl
U2 - Party girl
Madonna - material girl
Duran Duran - Girls on film
Blondie -
Limb Bisquit - ?
Motley Crue - Girls, girls, girls.
Het is toevalligerwijs het ene nummer van Motley Crue dat ik kenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Had dit ook net bedacht maar was nog niet verder dan Blondie, Madonna en U2
Ga je schamen......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is toevalligerwijs het ene nummer van Motley Crue dat ik ken
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:23 schreef Neleos het volgende:
Iets met duiken:
Nirvana - Dive
Verder kom ik niet
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:40 schreef Berkery het volgende:
Ze zijn allemaal gecoverd door de heren op de foto?
laatste single van hunquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:08 schreef Berkery het volgende:
Ik heb nu wel een idee wie die heren zijn, maar daarmee is alles zo'n beetje gezegd
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
en Berkery heeft het goed!!
Berkery +1
Woohoohoo x 2
Debbie just hit the wall
She never had it all
One Prozac a day
Husband's a CPA
Her dreams went out the door
When she turned twenty four
Only been with one man
What happened to her plan?
She was gonna be an actress
She was gonna be a star
She was gonna shake her ass
On the hood of Whitesnake’s car
Her yellow SUV is now the enemy
Looks at her average life
And nothing has been
Alright
Since Stacy, Madonna
Way before Nirvana
There was U2 and Blondie
And music still on MTV
Her two kids in high school
They tell her that she’s uncool
'Cause she still preoccupied
With 19, 19, 1985
Woohoohoo
(1985)
Woohoohoo
She’s seen all the classics
She knows every line
Breakfast Club, Pretty In Pink
Even St. Elmo's Fire
She rocked out to Wham!
Not a big Limp Bizkit fan
Thought she'd get a hand
On a member of Duran Duran
Where's the mini-skirt made of snakeskin?
And who's the other guy that's singing in Van Halen?
When did reality become T.V.?
What ever happen to sitcoms, game shows?
(on the radio was)Stacy, Madonna
Way before Nirvana
There was U2 and Blondie
And music still on MTV
With 19, 19, 1985
Woohoohoo
She hates time; make it stop
When did Motley Crue become classic rock? (classic rock)
And when did Ozzy become an actor?
Please make this stop, stop, stop! (tick tick tick)
And bring back Stacy, Madonna
Way before Nirvana
There was U2 and Blondie
And music still on MTV
With 1985
(Woohoohoo)
Stacy, Madonna
Way before Nirvana (1985)
There was U2 and Blondie
And music still on MTV (1985) (Woohoohoo)
They tell her that she’s uncool (1985)
With 19 19 1985
newbiedoobiedoo + 1 dusquote:Ex-Wailer Peter Tosh is bij het publiek vooral bekend vanwege zijn duet per Mick Jagger. De zingende helft van de Glimmer Twins is zelfs aanwezig en beklimt de trap naar het podium wanneer de eerste tonen van Don’t Look Back weerklinken, maar bedenkt zich dan en gaat backstage een balletje trappen met de roadies. Jagger weigerde op te treden omdat de ontvangst hem niet beviel. Een regelrechte afknapper voor organisator Smeets, die een paar weken nodig had om bij te komen van de klap.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:19 schreef Zander het volgende:
Dat is van Zeppelin, maar hoe heet 'ie ook alweer... *pijnigt hersens*
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:25 schreef Zander het volgende:
Ik kon het niet langer verdragen, heb het opgezocht.
Eindelijk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:19 schreef belsen het volgende:
Out on the tiles.
quote:Oh, here's Satan
The one whose little path would make me sad
Whose power is Satan
He'll give you 666
There was a little toolshed where he made us suffer
Sad Satan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stairway to heaven backwards
Ah, we ziten weer bij de Volvo-rock.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het gaat om het eerste album van een Scandinavische band, uit 1997. Ze zijn inmiddels uit elkaar.
Je zou ze evt gezien kunnen hebben op lowlands '98.
Niet helemaal, ze kwamen uit Noorwegen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, we ziten weer bij de Volvo-rock.![]()
Check en check.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jos Brink - Wim Sonneveld
Liesbeth List - Edith Piaf
En Joke de Kruijf weet ik zo snel niet
Willeke Alberti?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Check en check.
De laatste gaat over een Nederlandse topartieste met een beroemde vader, een beroemde zoon en een hele bak met beroemde mannen.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Willeke Alberti?
Inkoppertjequote:Op zondag 3 oktober 2004 14:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Willeke de musical.
Punt en vraag voor Bigshadow!
Noppe, de betreffende persoon in basgitarist bij niet al te onbekende band.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:18 schreef bartrid het volgende:
dave gahan??
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rancid
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Operation Ivy?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zal het de heer Frederiksen met zijn bastards zijn...![]()
Methodmich + 1quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
De Geto Boys toch? Met Scarface?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |