quote:Toe, misinterpreteer met niet
Ik vergeef je in een lied
We noemen het de oude jongens
Maar, als je weer los bent als toen
Weet ik wat je zou doen doen
Met de dromen die we toen bezongen
Het bloed wordt nimmer verraden
We zijn de grootste kameraden
Is het belangrijk voor jou...
...is het belangrijk voor mij
Ik wilde het je laten zien
Maar je wilt het niet weten
Je wilt het niet weten
Als je de hele zomer zit
En dan vergeeft in een lied
Dat doet me echt wat, maat
Ik verkocht het goed aan het verdriet
En als ik wist van jouw lied
Zei ik: kom terug, kameraad
Je wilt het niet weten
Och, wat is er geworden van de ouwe jongens
Och, wat is er geworden van de dromen die we bezongen
Och, wat is er geworden van altijd samen
We zullen het nooit weten
Toe, misinterpreteer met niet
Ik vergeef je in een lied
We noemen het de oude jongens
We lieten ze wat beleven
We leerden ze liedjes die we schreven
Gevuld met dromen die we bezongen
Je wilt het niet weten
Och, wat is er geworden van de ouwe jongens
Och, wat is er geworden van de dromen die we bezongen
We zullen het nooit weten
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef belsen het volgende:Het is gewoon waar wat Ranja zegt: Alt. Country, gewoon altijd Ryan Adams zeggen.
Het was meer dan een vechtpartij...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:43 schreef bartrid het volgende:
de vechtpartij/ruzie tussen carl en de zanger?
Dat wilde ik horen. Hij had bij hem ingebroken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had hij niet z'n huis in de fik gestoken?
Of ingebroken in z'n huis?
Daar houden we het op!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hij had ingebroken, z'n gitaar gejat, het huis in de fik gestoken en daarna de gitaar verkocht voor drugs ofzo !
Phil zit/zat wel bij Viking Crown....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef bartrid het volgende:
viking crown want daar zit phil anselmo niet in?
Nope, volgens mij zit er in alle 3 de bands geen leven meer. Hoewel ik dat van Viking Crown niet zeker weet.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:04 schreef bartrid het volgende:
pantera want die bestaan niet meer?
Ook nee.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef bartrid het volgende:
pantera want die is niet door Phil Anselmo opgericht en die andere twee wel?
Dat rekenen we goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef bartrid het volgende:
viking crown want daar zitten behalve phil geen andere pantera leden in?? (down bestaat dacht ik uit 2 pantera leden, die gast van COC en nog iemand anders)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Zander het volgende:
Peter Green van Fleetwood Mac?
LOL! Die had ik al eens gevraagd en ook toen stond het antwoord gewoon op het t-shirtquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:23 schreef bartrid het volgende:
kennen we deze heren ook?
Was me geeneens opgevallen, ik las alleen "spacerock". Maar ik heb een keer hetzelfde gehad met een bandnaam die gewoon op de bassdrum stondquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:14 schreef Mark het volgende:
LOL! Die had ik al eens gevraagd en ook toen stond het antwoord gewoon op het t-shirt![]()
dat was mij ook niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:14 schreef Mark het volgende:
[..]
LOL! Die had ik al eens gevraagd en ook toen stond het antwoord gewoon op het t-shirt![]()
Jawohl!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:40 schreef Mark het volgende:
Beastie Boys - License to Ill?
Duurde nog langquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:03 schreef Berkery het volgende:
Dead can dance?
Ik herken Annie Lennoxquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:12 schreef Berkery het volgende:
Ik heb deze in een verleden ook al eens gevraagd, maar wie zijn dit?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herken Annie Lennox![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef Mark het volgende:
En tweede van links Dave S.?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Tourists!!!!
Nee, maar je moet het wel in de sympho-hoek zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef bartrid het volgende:
dream theater??
WHIPLASH (JAPAN)quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:32 schreef Berkery het volgende:
Heb je een hint?
Oh Yeah! BARTRID + 1quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef bartrid het volgende:
asia?
ben trouwens offline nu..
faker..quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
z0u daT fan T TmF-forum sein?
..museGirl te fakenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:32 schreef Mark het volgende:
dus daar zat bukgeit vanavond![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
iZ eT dan Et mtv-VoruM ?
Het is een muziekforum.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:34 schreef Berkery het volgende:
Of Tweakers
oJa, SoO hEeTtE dIequote:Op dinsdag 28 september 2004 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
OF die FAn de BreaKOuT ?
jE Weet Tog?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:39 schreef Mark het volgende:
[..]
oJa, SoO hEeTtE dIe![]()
Berkery +1quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:54 schreef Berkery het volgende:
Freestylers - Push Up ?
Mark net op tijd voor een punt & nieuwe vraagquote:Op woensdag 29 september 2004 00:09 schreef Mark het volgende:
Prince - Purple Rain
Weather Girls - It's raining men
Ella Fitzgerald - Into each life some rain must fall
CCR - Who'll stop the rain?
Slayer - Raining blood
Burt Bacharach - Raindrops keep falling on my head
Phil Collins - I wish it would rain down
Tony Joe White - Rainy night in Georgia
Rob de Nijs - Ritme van de Regen
Gene kelly - Singing in the rain
Inderdaad!quote:Op woensdag 29 september 2004 08:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sinead O'Connor - I am stretched on your grave
bij mij ookquote:Op woensdag 29 september 2004 08:50 schreef bartrid het volgende:
ze ligt op het puntje van m'n tong.
Om de boel op gang te houden zou ik bijna willen zeggen dat het goed is, maarquote:Op woensdag 29 september 2004 08:56 schreef Mark het volgende:
Om de boel op gang te gooien noem ik voor de vorm Dolores O Riordan, ook al weet ik dat het fout is.
bij mij helaas nietquote:Op woensdag 29 september 2004 08:50 schreef bartrid het volgende:
ze ligt op het puntje van m'n tong.
Zoiets ja. Ze zegt zelf dat het wat ruigere rock is, maar haal dat ruigere maar weg.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:03 schreef Mark het volgende:
Meredith Brooks ook niet....
Is het van die lichtgewicht pop?
quote:Op woensdag 29 september 2004 09:08 schreef bartrid het volgende:
is het dannii minogue dan?
quote:Op woensdag 29 september 2004 09:13 schreef Mark het volgende:
De zus van Britney?
bukgeit +1quote:Op woensdag 29 september 2004 09:23 schreef bukgeit het volgende:
Ashley Simpson?
quote:Op woensdag 29 september 2004 09:37 schreef Z het volgende:
Miss Kitten?
quote:is widely credited as a key figure in developing the experimental instrumental hip-hop style associated with the London-based
label.
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:11 schreef Mark het volgende:
Who let the dogs out => Baha Men?
Eerst een vraag goed beantwoorden, dan pas een vraag stellen. Mark is aan de beurt.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee het is voor 100 procent:
Baha men
volgende wie zijn dit:
[[url=http://img89.exs.cx/img89/7872/rara.th.jpg]afbeelding][/URL]
Euh.... lees even de openingspost voor de regels van het spelquote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee het is voor 100 procent:
Baha men
volgende wie zijn dit:
Dat lijkt me goedquote:Op woensdag 29 september 2004 11:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dark Side of the Moon van Pink Floyd lijkt me
Das snelquote:Op woensdag 29 september 2004 11:43 schreef Neleos het volgende:
Rick Astley?
Yusuf Islamquote:Op woensdag 29 september 2004 11:50 schreef Neleos het volgende:
Hoe noemt Steven Dimitri Georgiou zich tegenwoordig?
Zo is datquote:Op woensdag 29 september 2004 11:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Yusuf Islam
van Thin Lizzy, niet Lynott solo, maar voldoende goedquote:Op woensdag 29 september 2004 12:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Renegade LP van phill lynott
Europe?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
allemaal fout,
hint:de band komt niet uit amerika
In bold ajb.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
goed gedaan
+1 punt voor belsen + de volgende vraag
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:19 schreef Ascaroth het volgende:
Epitaph?
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:22 schreef ranja het volgende:
ôpitäph?
tvp
Euh?quote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
car crash records?
Ik had Bert Heerink al klaar staan.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:40 schreef againstthegrain het volgende:
Burning Heart!
Lekker aan de balletjes gezeten en een Bjorn gekocht!?!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wil het woord "Zweden" even niet zien of horen, kom net bij de IKEA vandaan.![]()
Bad Taste Recordsquote:Op woensdag 29 september 2004 13:51 schreef againstthegrain het volgende:
Da's natuurlijk right up my alley
Bij welk Zweeds label hebben alle volgende bands platen/cds uitgebracht?
Danko Jones
Hard-Ons
Last Days of April
Satanic Surfers
The Weakerthans
Wat is erger dan een labelvraag?quote:Op woensdag 29 september 2004 13:59 schreef Mark het volgende:
Labelvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wat is erger dan een labelvraag?Twee label vragen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ik heb geen bal gezien, alleen een assistent-manager die bijna gelyncht werd omdat de stoelen van de aanbieding al voor de winkel open ging uitverkocht waren.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:58 schreef Z het volgende:
Lekker aan de balletjes gezeten en een Bjorn gekocht!?!
www.badtasterecords.com,daar zitten al die bands.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Bad Taste Records![]()
Everclear - Volvo driving soccer momquote:Op woensdag 29 september 2004 14:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volvo driving soccer mom
maar van wie weet ik nie
Alarmnummer verkeerd gedraaidquote:Op woensdag 29 september 2004 14:39 schreef Doc het volgende:
311: Aantal liedjes waar de zanger de tekst van kent
Rottdog (ook met Zoë in d ondertitel) e is de kloon of partner? Woonsdag IKEAquote:Op woensdag 29 september 2004 14:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb geen bal gezien, alleen een assistent-manager die bijna gelyncht werd omdat de stoelen van de aanbieding al voor de winkel open ging uitverkocht waren.![]()
NL had toch mooi brons op de 100 meter wisselvoetquote:Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef Mark het volgende:
Heb je de Paralympics niet gevolgd?
ik kan me dat bij eerdere vragen herinneren...quote:Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef Mark het volgende:
Het linke met dit soort vragen is, dat je niet altijd zekerheid hebt of het ook echt DE verklaring is
Wie stuurde mij dit (deel) van een mailtje en over welke band gaat dit?quote:myself: bass/vox, greg biribauer: guitar, jared gardner: keyboards, and kenny pierce: drums.
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:51 schreef Mark het volgende:
Da's altijd een dag met een kater
Ze wilde die stoelen heel graag hebbenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Rottdog (ook met Zoë in d ondertitel) e is de kloon of partner? Woonsdag IKEA
ik visualiseerquote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
NL had toch mooi brons op de 100 meter wisselvoet
Gok op Brant Bjork (klinkt ook wel als een IKEA keukenmeubel)quote:Op woensdag 29 september 2004 14:53 schreef Doc het volgende:
Heb ik ook een heel simpele vraag
[..]
Wie stuurde mij dit (deel) van een mailtje en over welke band gaat dit?
Nope.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Gok op Brant Bjork (klinkt ook wel als een IKEA keukenmeubel)
Dus nu is 't wachten op ranjaquote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Deze vraag is speciaal voor ranja, vanwege zijn opmerking dat hoe obsuurder, hoe sneller geraden zou worden
Ik zei nooit dat het door mij geraden zou wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dus nu is 't wachten op ranja [afbeelding]
Dat heb ik nu bij elke labelvraagquote:Op woensdag 29 september 2004 15:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik verbaas me net zoals iedereen als er weer eens een bandje waarvan ik de naam niet eens kan uitspreken in 2 minuten geraden wordt...
Mijn BadReligion is ook redelijk correct (zover ik weet)quote:Op woensdag 29 september 2004 15:31 schreef Mark het volgende:
Die van de 5 bandnamen. Volgens mij is mijn Pantera wel goed, 4 te gaan
beter dan zwetend in het bad wakker wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En over de Ikea.......daar heb ik het recente verleden nog gewerkt....
Ik word nog steeds regelmatig badend in het zweet wakker
Ze speelde op on tour basgitaar bij MondoGenerator (tot 25 juli 2004). Met deze band nam ze een (eigen beheer) CD uit en had met deze band 11 september dit jaar haar eerste optreden.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:51 schreef Z het volgende:
Heb je dan misschien een hintje? Is het iets in de trend van "iemand uit het stoner-topic over een bepaald bandje" oid?
Met "deze band" bedoel ik dus de band die gevraagd wordt en niet MGquote:Op woensdag 29 september 2004 16:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze speelde op on tour basgitaar bij MondoGenerator (tot 25 juli 2004). Met deze band nam ze een (eigen beheer) CD uit en had met deze band 11 september dit jaar haar eerste optreden.
De naam van deze dame is raad-baar, maar de naam van de band wordt lastiger. Obscuur was de bedoeling toch?
Nu wisselvoet nog ...quote:Op woensdag 29 september 2004 16:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben erweer
oftopic:
311: Actually 311 is from Nebraska. "311" is police radio code for indecent exposure-- used pretty much everywhere.
Pantera : Early 70's Italian sports car with US Ford engine, made by coachbuilder DeTomaso.
veel gebruik van effectenpedalen?quote:Op woensdag 29 september 2004 17:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Nu wisselvoet nog ...
(2Pac en badReleigion die genoemd waren, waren goed?)
Idd, Tupac Amaru.... een Inca uit Peruquote:Op woensdag 29 september 2004 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doc's vraag: geen idee
Naamvraag: Tupac was 1 of andere Azteek ofzo waarnaar 2Pac zichzelf heeft vernoemd
Volgens mij heb je dat van deze site http://www.amiright.com/names/origins/p.shtml (het staat er namelijk letterlijk hetzelfde), en daar zie je het volgende:quote:Op woensdag 29 september 2004 16:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Pantera : Early 70's Italian sports car with US Ford engine, made by coachbuilder DeTomaso.
Zeker niet op een site waar iedereen zijn mening kan geven en de webmaster zelf zegt:quote:Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef Mark het volgende:
Het linke met dit soort vragen is, dat je niet altijd zekerheid hebt of het ook echt DE verklaring is
Molly Mcguire en de band weet ik inderdaad niet, hoewel je er ooit op fok iets over hebt gezegd meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Met "deze band" bedoel ik dus de band die gevraagd wordt en niet MG
Ik denk dat ik het hier over (een van) haar andere bands heb gehad, nl. Yellow #5 (ook leuk!).quote:Op woensdag 29 september 2004 19:36 schreef ullie het volgende:
[..]
Molly Mcguire en de band weet ik inderdaad niet, hoewel je er ooit op fok iets over hebt gezegd meen ik mij te herinneren.
Ik moet trouwens weg, dus gaarne dit antwoord als incompleet rekenen (wat het ook is natuurlijk).
quote:Girl of sixteen, whole life ahead of her
Slashed her wrists, bored with life
Didn't succeed, thank the Lord
For small mercies
quote:I don't want ** **** *** *********** ******
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:25 schreef Berkery het volgende:
Blasphemous Rumours![]()
Sorryquote:Op woensdag 29 september 2004 21:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Christoffer Cross
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Robbie Robertson. Makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |