Het gaat niet om de stoel, maar om het feit dat je twee keer voor "de kat z'n (haar) kut" naar de Ikea gaat.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
Dude...
Je zo opwinden over een stoel...
for crying out loud...
![]()
![]()
![]()
Eensch.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind je dat nou zelf een nette email?![]()
Als ik IKEA was zou ik niet eens de moeite nemen om een antwoord te geven, alleen al vanwege de talloze spelfouten, om over de interpunctie nog maar niet te beginnen...
och ja, hebben ze tijdens de pauze daar wel wat om over te praten/lachenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou hier iig nooit op reageren als IKEA zijnde...
Eén keer, toch?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:44 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Het gaat niet om de stoel, maar om het feit dat je twee keer voor "de kat z'n (haar) kut" naar de Ikea gaat.
Ja, dat wel. Hij is wel een lijstje waard, en dan in de kantine!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
och ja, hebben ze tijdens de pauze daar wel wat om over te praten/lachen
"de lach van de dag" ofzoietsquote:Op woensdag 29 september 2004 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij is wel een lijstje waard, en dan in de kantine!
Als je er nou zoiets van had gemaakt, had je nog een kansje gehad. En bovenstaande rammel ik in 5 minuten uit de losse pols.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:35 schreef Rottdog het volgende:
Heb ze net maar even netjes een email gedaan:
29-09-2004
Geachte heer/mevrouw,
Op woensdag 29 september was het wederom Woonsdag. Wij hadden besloten om voor de top-aanbieding van de stoel ALLEBY vroeg ons bed uit te gaan omdat het vanuit Meppel naar Groningen 70 kilometer heen en terug is en de aanbieding om 10 uur in zou gaan. Om die reden waren wij dan ook ruim voor die tijd aanwezig op het terrein.
Onze verbazing was dan ook groot toen ons werd gemeld dat de betreffende stoel al voor half 10 was uitverkocht! De aanbieding zou immers toch pas om 10:00 ingaan? Wij waren dan ook ernstig teleurgesteld dat wij met lege handen weer huiswaarts konden gaan.
Ik zou graag van u vernemen hoe het kan dat een specifieke Woonsdag aanbieding voor de aangegeven tijd al is uitverkocht. Ook zou ik graag willen weten of het nog mogelijk is om voor de Woonsdag-prijs in het bezit te komen van de betreffende fauteuil.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw antwoord,
Een Y i.p.v. EIquote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je er nou zoiets van had gemaakt, had je nog een kansje gehad. En bovenstaande rammel ik in 5 minuten uit de losse pols.
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Een Y i.p.v. EI
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die stoel heet echt zo hoor!
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:18 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
![]()
*slaapkamer binnenloopt, gordijnen open doet, deken wegtrekt en vrolijk kijktquote:Op woensdag 29 september 2004 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is niet mijn dag. Duidelijk...
* onder een deken kruipt en er niet meer vandaan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |