op zich heel gezellig, veel toeristen en excursies maar echt een zon/zwem vakantie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:58 schreef Ice_Cold het volgende:
ow... jammer!! Maarre, hoe vond je Marmaris op zich dan??
Ik denk dat de meeste mensen eerst nog willen wintersporten voordat ze aan de vakantie van volgend jaar gaan denken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef Ice_Cold het volgende:
Leuk hoor zoveel(weinig) reacties... denk je bij je eigen, jah leuk begin eens een nieuw topic en dan reageert er bijna helemaal niemand meer.. snif snif!!! Tis toch super om nu al vooruit te kijken naar de zomer van 2005 de brochures komen alweer bijna uit. Hoop snel nog wat leuke ideeen te horen!
Mooie foto's!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:39 schreef alsem het volgende:
[[url=http://img132.exs.cx/img132/4100/52nl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/2782/106qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/971/81vc.th.jpg]afbeelding][/URL]
het was dus zo, er was een bosbrand en de helft werd geevaccueerd.
wij zaten daar in een haventje en toen we aankwamen zag ik al wat rook (heb ik ook nog foto van, leek op uit de hand gelopen barbecue) en daarna fikten al die bergen af, s'nachts lichtte ze ook helemaal op.
en dan s'ochtends om 4 uur gewekt worden door tientallen helikopters die de boel gaan blussen, dat was wel spectaculair!
Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Dizzee het volgende:
Ah, de zomer(vakantie). Ben er nu al wel weer aan toe.![]()
Ligt voor mij nog helemaal open. Misschien werken in het buitenland, paar dagen NY, of een zon/zee vakantie. Ben er nog niet uit.
Waarom gaat Maleisie/ Maladiven niet door?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...![]()
Word nu een herhaling vakantie, Mexico of Las Vegas, Mexico in 99 geweest, LV in 2000, wilde in 2001 ook naar LV voor mijn 10 jarig huwelijk alles geregeld : Mirage hotel, helicoptervlucht en een show van Siegfried en Roy, echter kon Jan Doets zijn afspraken niet nakomen en is de reis geannuleerd, veel geluk, want de vlucht data lagen rond 11 september.....
Als ik je een tip mag geven: niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef ivetje het volgende:
hopelijk gaan we dit jaar weer naar TurkijeIk zit te denken over de omgeving van Kemer, Belek, antalya of alanya...in ieder geval de zuidkust. Zijn 2 jaar geleden naar Kusadasi geweest...was echt super, leuk hotel, gezellig stadje. Afgelopen jaar Bodrum aangedaan...ook heel erg mooi, ons hotel was echt grandioos!! Allen goed verzorgt, mooie kamers etc...gewoon een topvakantie. Maar goed, dit jaar dus eens meer naar het zuiden. Het zal wel lekker Juli/augustus worden...heerlijk warm dus
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bierquote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Hoe zijn de bierprijzen daar? En welke plek is beter: Marmaris of Alanya?
In Kroatie betaalde ik nog geen 2 euro voor een liter bier (heineken) in de kroegquote:Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:
[..]
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier![]()
Ja maar daar zijn de vrouwen nog goedkoper dan halve liters, dat gaat me net ff te verquote:Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:
[..]
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier![]()
Marmaris, absoluut, bierprijzen? geen idee eigenlijk, drink weinig bier.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
zal wel even duur zijn, de bierprijzen zijn nog redelijk hoog...vooral in discotheken. Je betaalt alleen nergens entree, dus ze moeten het wel hebben van puur de drankjesquote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede etenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:22 schreef thadude het volgende:
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: niet doen.
Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.
Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.
Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.
Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.
P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.
Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
duh.. ik ga ook nie voor t etenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:49 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten![]()
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
Je kunt met een draagvleugelboot naar Rhodos, da's wel geinig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef thadude het volgende:
[..]
duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
als ik een hotel of iets dergelijks in Turkije zou beginnen dan deed ik dat ook waarschijnlijk aan de zuidkust.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed
Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat
Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijkMeestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
hehe... en laat ik nu net in maart 20 wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
Ik bedoelde eigenlijk als het zover is ben ik 20...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef energizer het volgende:
[..]
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
whehe echtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
hey cool
ik ga ook naar marmaris
van 6 tot 20 juli volgens mij
nice.. moeten we es afspreken daar (h)
oeps sorry! ik zal me stilhoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:56 schreef -moi- het volgende:
ssst, waarom kon ik die niet vinden met m'n search
O.a jouw foto bracht me op het idee om dit topic te openen jamaar ook omdat we dus vandaag geboekt hebben
maar vertel!! Hoe was het etc.??
oh Nice! We zitten in ieder geval in de buurt van de barstreet.. en een Nederlandse bar is ook wel okequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
oeps sorry! ik zal me stilhouden![]()
Marmaris was echt heel leuk!
Het weer was uiteraard super! Ik was bijna zwart zoals je op de foto kon zien
Het uitgaan was ook erg mooi, je hebt 1 lange straat (barstreet) waar alle discotheken
naast elkaar zitten. Echt ideaal!
1 Nederlandse bar, de Rembrand, echt een feestbar, veel bekende Nederlandse muziek
Verder zitten er nog een heel aantal leuke barretjes, maar je moet gewoon alles ff afgaan,
en kijken wat jullie zelf het leukst vinden.. je vermaakt je zeker wel daar!
Alvast veel plezier
Ik ben afgelopen zomer in dat hotel geweest met 7 vrienden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:59 schreef Poogie het volgende:
ik heb vorige week ook vakantie geboekt naar marmaris samen met me schatje..
We zitten in Hotel Pineta Club, All-inclusief van 14 augustus t/m 23 augustus
Iemand ervaring met dit hotel?? Iemand meer die dezelfde datum in marmaris zit??
ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jouquote:Op zondag 6 februari 2005 20:21 schreef -En4Cer- het volgende:
Hier staan foto's van onze vakantie, zitten ook foto's van het hotel bij:
Klik!
Oepsquote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jou
Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Salie het volgende:
Ik ga 15 dagen vanaf 22 juli naar Marmaris, hotel Sebnem (iemand ervaringen???) met 3 meiden hoop dat het wel leuk wordt!!! We gaan namelijk niet echt met een jongerenorganisatie omdat dat al helemaal vol was
ja 23 juli is niet meer beschikbaar en 20 juli is te vroegquote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.
Maar dat was een dag of 3 terug. Ik weet niet wanneer jij geboekt heb?
Goedkope dingen vind je iig niet hoor. Dan ben je wel een beetje laatquote:Op zondag 20 februari 2005 18:47 schreef heinl het volgende:
Waar boeken jullie? WIj willen met 4 man gaan en het liefst in een appartement.. Of ik een hotel leuker/beter?
Moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
25-7 vertrekken voor 8 dagen Marmaris
ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugbenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:18 schreef _just_me_ het volgende:
Een vriendin en ik gaan ook naar Marmaris! 15 dagen, vanaf 16 augustus! heb er nu al zin in, maar het duurt nog zo lang.. Verblijven trouwens in Club Sediz. Nog iemand mee bekend? of iemand die daar ook verblijft?
naja nog 'maar' 6 maandjes!
dat zou fijn zijn, tnx alvast!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:27 schreef energizer het volgende:
[..]
ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugben
afgelopen jaar met OAD naar Alanya geweest = vet!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Realzm het volgende:
Ik ga naar alanya toe deze zomer, zijn er bepaalde dingen voor turkye waar je op moet letten? We gaan trouwens met OAD reizen, heeft iemand daar ervaring mee?
dan ben ik er ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
25-7 vertrekken voor 8 dagen Marmaris
Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:39 schreef _just_me_ het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, tnx alvast!
haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:16 schreef energizer het volgende:
[..]
Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!![]()
ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:52 schreef _just_me_ het volgende:
[..]
haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...
Ik ga met een vriendin. Hopen dat de gezinnen met kids de accommodatie ergens anders hebben gezocht. Want aan gillende kinderen heb ik tijdens mijn vakantie natuurlijk geen behoefte aan..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:04 schreef energizer het volgende:
[..]
ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?
Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:57 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?
Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18quote:Op zondag 27 februari 2005 12:26 schreef Salie het volgende:
Denken jullie als je met 3 meiden van rond de 20 van 22 juli tm 6 aug in Marmaris bent maar NIET met een jongerenorganisatie, dat je dan een veel minder leuke vakantie hebt dan met jongerenorgranisatie? Deze waren namelijk allemaal al volgeboekt op de datum dat wij wegwilden (hoogseizoen)
Maar in ieder geval leer je genoeg andere jongeren kennen??? En kun je ook genoeg leuke uitstapjes doen??? (Want volgens mij hebben wij geen reisorganisatie)
En als je uitstapjes boekt bijv aan de boulevard is dat dan niet veel minder leuk dan dat je bij GOGO met allemaal jongeren zit?
rimini goedkoper? als ik zo de reisgidsen doorlees dan is turkije toch wel een heel stuk goedkoper hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef Daklem het volgende:
Ik ben ook nog steeds afwachtend op de vraag die eerder in dit topic langs kwam.
Hoe duur is het uitgaansleven in Marmaris? Ik zit namelijk sterk te twijfelen tussen Marmaris en Rimini.
Rimini is wel een stukje goedkoper, maar het uitgaansleven is wel een heel stuk duurder vergeleken met hier in nederland.
Als we naar Mamaris gaan, gaan we naar het hotel Selen1*** All-in. Iemand daar toevallig al geweest?
via deze site: www.turkije.nl en dat is dan via enkareizen (jaja heel onbekend maarja tis niet echt duur) Wij zitten in apartement Sebnem vanaf 22 juli tot 6 augquote:Op zondag 27 februari 2005 15:15 schreef heinl het volgende:
[..]
Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18
Nog niet, ik ga in september samen met een vriendin van me, dus dan heb ik nog "alle tijd" om jouw ervaringen te ontfutselenquote:Op maandag 21 februari 2005 16:45 schreef Poogie het volgende:
ik ga samen met m'n schatje van 14 tot 23 augustus naar Hotel Pineta Club *** all-inclusive
Iemand ervaring met dit hotel??
Ik laat dit topic wel even mergen met het centrale Marmaris 2005 topic.quote:Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop
nog mensen geboekt naar marmaris deze zomer??
Jup.. met z'n 10-en vanaf 13 Juli 12 daagjes in appartement Antik. Met Beachmasters.. heb er nu al zin inquote:Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop
nog mensen geboekt naar marmaris deze zomer??
Wij dus in appartement Sultan Maris.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef BigB het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
ikquote:Op donderdag 21 april 2005 09:19 schreef stalker_90909 het volgende:
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...
zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
nee 2, mag ik je toevoegen?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef stalker_90909 het volgende:
hahagezellie. :p
jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
Wij vlogen op Bodrum en moesten om 12 uur snachts vertrekken, 4 uur met de bus en`1 overnachting minder. Maar is er uberhaupt zandstrand in Turkije?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef stalker_90909 het volgende:
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)
stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...
Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan![]()
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:16 schreef danos het volgende:
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??
Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.
Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef danos het volgende:
[..]
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?
Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
wat gewisseld hebben? Geld?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef stalker_90909 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...
1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet
en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef stalker_90909 het volgende:
nouja wisselende pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement
gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven
nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
jij al geboekt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef heinl het volgende:
[..]
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed
Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsenquote:Op maandag 2 mei 2005 08:34 schreef stalker_90909 het volgende:
Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen
Dit jaar ga ik er weer gewoon 15 dagen tegen aanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen![]()
Bodrum heeft sinds een paar jaar een eigen vliegveld, en Izmir natuurlijk die dan weer relatief dicht bij Kusadasi ligt.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
27 juli 11 dgn Seren Sari..quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!
Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)![]()
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef dutchdevil het volgende:
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris![]()
Even een vraagje: wat moest je betalen voor het visum? Ik werk zelf bij een touroperator en er is verwarring over wat je hier nou voor moet betalen. Het was altijd 10 euro maar ik krijg nu ook van veel kanten door dat het tarief verhoogt is naar 15 euro. Dit staat ook in een boekje met toeristische informatie voor 2005 (TIM, voor degenen die het kennen). Ik vraag me dus af of dit klopt.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!![]()
All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest![]()
Wij vliegen op 8 augustus naar Marmaris voor 13 daagjes zon, zee en strand (hoop ik). En ja, ook wij gaan naar hotel Seren Sari. We verwachten wel dat je de welkomsdrankjes klaar hebt staan sproetenkopje! Wij zijn 4 jongens (2 *20, 19, 18). M'n ouders zijn in de meivakantie al naar marmaris geweest en hebben ook Seren Sari verkent. Het was nu nog een dooie boel in het hotel (maar er staan een paar gratis pooltafels!).. Veel cafeetjes rond het hotel, alleen voor Barstreet (waar de discotheken zitten) moeten we met de Dolmus vanwege de afstand. Het nadeel is dat we steeds langs de Burger King komen wanneer we richting Barstreet gaan (of is dat een voordeel). Het strand zit dicht bij het hotel, maar dat gedeelte is allemaal gehuurd strand. Of er ook een stuk door Seren Sari is gehuurd is de vraag.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!
Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)![]()
Afgelopen jaar in Alanya nog wel in een klein winkeltje een fles malibu weten te vinden. Maar als je zeker van je malibu wilt zijn dan moet je het inderdaad meenemenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef stalker_90909 het volgende:
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet![]()
liefst 2+ liter flessen
En als ik dat ga proberen, een klap op mn bek zeker..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
Gratis bier over je kop gegoten zeker? Ik ga het niet proberen, als zij een van mijn reisleidsters zou zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
yo....gogotoursquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Dat voordeel heb ik niet...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef No-Li-Ta het volgende:
Geen entree prijzen.. en wij als vrouwen kregen zelfs gratis drankjes vd zaak als we naar binnen kwamen!
waaraan?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:15 schreef amr_diab het volgende:
[..]
Daar lijkt mij nou helemaal niks aan...
Het is meestal zo dat je heen en terug met dezelfde maatschappij vliegt, heb 1x meegemaakt dat dit anders was.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef Webcrowler het volgende:
Ik ga 28 juni naar Marmaris voor de 5de keer!!!
Ga er dit jaar heen met 5 vrienden en we zijn te vinden in Hotel Club Palm, we vliegen de 28ste om 05.25 uur en vertrekken de 12de juli weer om 22.25 s'avonds richting Nederland en we vliegen beide keren met Transavia!!!
heb er zin in, nog 5 dagen wachten dan ben ik weg hiero!!!
Daarom vermeld hij het denk ik ook ff.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
heb 1x meegemaakt dat dit anders was.
Ok, heb het opgeschreven en zal hem het geven als ik hem tegen kom daar!!!!! Kan niets garanderen natuurlijk maar ga het wel voor je proberenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:
Dat klopt niet hoor-> er is nog wel een Beach Club en andere bars.
Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
Je mag hem mijn e-mailadres geven: - op verzoek verwijderd -
Verder mag je hem nog het volgende meegeven:
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.
Die jongen heeft elke week een andere chick. Hij is je waarschijnlijk alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:
Dat klopt niet hoor-> er is nog wel een Beach Club en andere bars.
Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
Je mag hem mijn e-mailadres geven: - op verzoek verwijderd -
Verder mag je hem nog het volgende meegeven:
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.
Heh heh, ik werd altijd bijzonder agressief van deze toko. Stampes druk daar en alleen maar van die achterlijke Hollanders! Ik ben er zelf 1 avondje geweest, en daarna elke keer dat ik er kwam maar 5 minuten (een vriend van me wilde er telkens heen), maar wat een kansloze kroeg! Ik snap dat sowieso niet, dan ga je als Nederlander op vakantie in het buitenland om vervolgens elke avond een oer-Hollandse kroeg te bezoeken. Dat doe ik elke week al in Nederland. Dit jaar zal ik daar dus waarschijnlijk niet te vinden zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef energizer het volgende:
UITGAANSGELEGENHEDEN:
De Rembrandt
Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.
Ik hoef die shit ook niet, maar kameraad van mij wil daar voetbalschoenen kopen ofzo (voor training). En dat is misschien niet eens zo'n slecht idee..quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef No-Li-Ta het volgende:
Jah zeker goedkoop en lekker! Je kunt van alles proberen natuurlijk maar doner durum chicken zal zeker niet ontbreken.
Kleding is overal dezelfde fake shit. Elke 10 meter zit wel zo'n winkeltje. Ik zou het niet kopen, draag het toch niet in NL.
Ik verwachtte eigenlijk dat jullie een feestje zouden verzinnen Jamesquote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef James_Blond het volgende:
Ja Luuksor, wat wordt dat feestje van jou dan. Ik hoop toch wel goed, want ik zal er zeker bij zijn.
Kan ik rondje van jou verwachten??? Zaterdag om 10.05 vertrekt het vliegtuig richting Turkije, heb nu al zin in dat eind in de bus.
dab ben ik ook in marmarisquote:Op maandag 4 juli 2005 00:58 schreef wolterManon het volgende:
Jah, 19 juli tot 31 Juli in hotel Adler
Geen idee..quote:Op maandag 4 juli 2005 00:54 schreef wolterManon het volgende:
Wat zijn de prijzen van bv een biertje? e
Zin in een feessie?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef Zsa het volgende:
Zo ik heb zojuist ook een vakantie naar Marmaris geboekt..
Van 11 juli tot en met 18 juli even een weekje zonnen, feesten en versieren ;-)
Altijdquote:
Ja ja okee, zal het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef Luuksor het volgende:
13 juli in appartementencomplex Maxwell! Flesje drank mee en komt helemaal goed.. Als je iemand met een fel-oranje zweetbandje ziet, even aanschieten over de verjaardag van Luuk.. Dan komt et goed!
Oh okeej, maar goed ik kan altijd een poging wagen hè..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef James_Blond het volgende:
Wordt toch lastig, waarschijnlijk als je naar mij toe komt en je zegt: ' Luuk ' , heb ik ook geen idee meer wat je bedoeld hoor. Nog ongeveer 84 uur en dan stappen luuksor en ik op het vliegtuig richting het zonnige Marmaris. 32 Graden laatste keer dat ik checkte. Zalig.
Onur Airquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef off_topic het volgende:
hallo,
wij willen op 2 aug voor 8 dagen naar Marmaris gaan. We gaan met 5 personen. Kan iemand tips geven wat het goedkoopste is om mee te reizen?
Oh wacht ff, heb net ff foto van jou bekeken, Als het nodig is kom ik wel richting jou in plaats van jij naar ons.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:58 schreef Zsa het volgende:
[..]
Oh okeej, maar goed ik kan altijd een poging wagen hè..
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:28 schreef James_Blond het volgende:
[..]
Oh wacht ff, heb net ff foto van jou bekeken, Als het nodig is kom ik wel richting jou in plaats van jij naar ons.![]()
Lijkt me idd geweldigquote:
Op het vluchtnummer en de vertrekdatum na (dinsdag hiero) komt het aardig overeen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:37 schreef stalker_90909 het volgende:
Zsa looking mighty fine![]()
Deze jongen vertrekt 16 juli
1 15:10 vertrekt het vliegtuig vanaf Amsterdam richting Marmaris (vlucht nr 159MP)
2 19:30 Het Vliegtuig komt aan in Dalaman
3 Busreisje van circa 2 uur
4 rond 22:00 hoop ik m'n App te bestormen alles in een hoek te gooien mezelf op te frissen.
5 rond 22:30 zit deze mener met z'n 2 maten bij Bar-X een heerlijke Cocktail te drinken
6 rond uurtje of 24:00 lopen (ja heel sportief) we richting barstreet
7 rond 5:00 doe ik m'n ogen dicht... lokatie... hahaha tja waarschijnlijk gewoon m'n eigen app :p
WOOOHOOOO dit word m'n eerste VRIJGEZELLE vakantie sinds jaaaaaren
He, same 4 me!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:37 schreef stalker_90909 het volgende:
Zsa looking mighty fine![]()
Deze jongen vertrekt 16 juli
1 15:10 vertrekt het vliegtuig vanaf Amsterdam richting Marmaris (vlucht nr 159MP)
2 19:30 Het Vliegtuig komt aan in Dalaman
3 Busreisje van circa 2 uur
4 rond 22:00 hoop ik m'n App te bestormen alles in een hoek te gooien mezelf op te frissen.
5 rond 22:30 zit deze mener met z'n 2 maten bij Bar-X een heerlijke Cocktail te drinken
6 rond uurtje of 24:00 lopen (ja heel sportief) we richting barstreet
7 rond 5:00 doe ik m'n ogen dicht... lokatie... hahaha tja waarschijnlijk gewoon m'n eigen app :p
WOOOHOOOO dit word m'n eerste VRIJGEZELLE vakantie sinds jaaaaaren
Bron?!quote:Op zondag 10 juli 2005 16:50 schreef -moi- het volgende:
hebben jullie ook iets gehoord over een virus in het zeewater bij turkije? dat je oorschelp dan af kan sterven oid...?
nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..quote:
Ik hoop dat het grote onzin is, want ik ga a.s. zaterdag naar Alanyaquote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef -moi- het volgende:
[..]
nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen alquote:Op zondag 10 juli 2005 20:49 schreef bashen het volgende:
Oh las een paar posts terug dat je de 12e ging? Dagje vervroegd?
Lekker hoor, ik moet nog ff een weekje wachten maar schiet ook al op.
Dan lekker weekje relaxen en stappen!!
Oh kijk, dát zijn de tijden! Heb je dus nog mooi de hele dag als je daar aankomt!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al
veel plezier in ieder geval!
Zın ın feestje?! Zsa komt ook! Haha.. Appartement hıer ıs ın ıeder geval erg gaaf! Ruıme kamers.. goede aırco, prıma zwembad.. Eıgenaar ıs echt de bom! Haha.. we mogen geen blonde meıden versıeren, dıe zıjn van hem.. hahaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al
veel plezier in ieder geval!
Ons vliegtuig vertrekt za. 11:00 's ochtends. Redelijke tijd dus. En die van jullie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef stalker_90909 het volgende:
Heej bashen hoe laat vertrekt jou vliegtuig ???
Dolmar busjes betaal je met lire's dacht 1miljoen per enkele reiskost dus geen drol
Fuck man nog 4 dagen wachten... Eerst nog ff lekker doorbakken in NL (want ja komend weekend word het weer toch minder) en dan nemen we het vliegtuig lekker naar een warmmmmm land
4 woorden
Vrouwen
Drank
Muziek
Feesten
14 nachten lang*maakt een tarzan geluid*
Haha, en wat is de naam van die russische toko................?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
Moeten we toch maar eens op zoek gaan naar die russische toko....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef stalker_90909 het volgende:
Russischie toko ?? hahaha Ik ben er vorig jaar ook geweest maar daar weet ik niks vanaf..
kwa vrouwen zit het wel goed hoor als je single bent
kwa vertrek tijd ben jij een echte lucky bastardons vliegtuig vertrekt 15:10 nog net op tijd om een volledige avond boulevaard + barstreet mee te maken
wat eigenlijk wel het belangrijkste is
En die zijn gratis?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef Sprout het volgende:
[..]
En die zijn gratis?
Anyway, ik zit met 4 andere gasten vanaf 18/7 tot 1/8 in App. Akasya. We vertrekken om 16.35, dus hopelijk op tijd om nog even de barstreet te verkennen op de 1ste avond.
He, dat is toevallig, wij zijn idd van plan ook direct de barstreet in te duiken en met hoe meer hoe beter. Je kan mij herkennen aan mijn lange vriend met blond geverfd haar. Die pik je er zo uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:
[..]
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?
Groetjes,
Sandra
He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:29 schreef Z.W.E.L.G.J.E het volgende:
zwelg ook aanwezig van 23 juli tot 2 aug appartement heet Rosy.... 1e keer turkije dus ben benieuwd, weet iemand of er bekende dj`s draaien in die periode? of uberhaupt komen? of heb ik weer niet alles in dit topic gelezen ..
gr
Laat ik nou vorig jaar in Appartement Rosy hebben verbleven!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:
[..]
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?
Groetjes,
Sandra
GEWELDIGquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
Hieronder nog wat 'Rusky's' (meisjes uit Rusland, 5 in totaal)
die in 2004 het podium van discotheek 'the Greenhouse'
vele malen betraden. Je komt ze vast weer tegen dit jaar!
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar![/b]
[afbeelding]
ja super veel zin, nog maar een weekquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef bashen het volgende:
[..]
He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.
Als je dat zo allemaal leest hier lijkt het of heel Nederland naar Marmaris komt (ja duh, snap ook wel dat alleen de mensen die naar Marmaris gaan hier ongeveer in dit forum zitten maar toch...)
Gaan er een feestje van maken met z'n allen, zeker weten!![]()
![]()
Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
En wat die Russische toko betreft: het hieronder afgebeelde uithangbord
valt toch echt wel op! Laat me weten hoe het jullie hier binnen vergaan is...
Hieronder nog wat 'Rusky's' (meisjes uit Rusland, 5 in totaal)
die in 2004 het podium van discotheek 'the Greenhouse'
vele malen betraden. Je komt ze vast weer tegen dit jaar!
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar!![]()
[afbeelding]
Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!
Vermoedelijk was de zellfmoordenaar een 17-jarige vrouw!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:46 schreef dutchdevil het volgende:
Hier 2 stukjes uit een belgische krant online over het gebeuren in Kusadasi en Alanya
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_014
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_009
Jazeker! De blonde met 89 op dr shirt staat elke avond los te gaan in de Joy, heb nog avondje met haar op het podium gestaan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:57 schreef jeoren het volgende:
[..]
Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?
Je komt uit Nijmegen en je gaat uitgerekend deze week weg...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef -moi- het volgende:
nou ık ben er hoor!!!
het ıs hıer super... de joy ıs echt geweldıg, sowıeso ıs het uıtgaan super gezellıg...
en de zee ıs echt heerlıjk.. leuke strandstoeltjes en lekkere ıjsjes![]()
Probeer die Russische toko eens. Vast niet druk, maar proef gewoon ff de sfeer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef -moi- het volgende:
Joy ıs heel goed ja! maar we vınden dat er wel erg weınıg ıs... vooral de joy ıs leuk en de greenhouse en rembrand maar verder ıs het nergens echt heel druk en heel leuk... en het ıs eıgenlıjk alleen vooral de barstreet.. wel een beetje jammer maar maakt het nıet mınder leuk.. morgen weer lekker uıtvanavond alleen even een cocktaıltje drınken..
Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:16 schreef -moi- het volgende:
russısche toko???
we hebben ııg genoeg kebab op deze vakantıe. heerlıjk
morgen ga ık er langs!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:
[afbeelding]
Dat vroeg ik niet!quote:
20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je bagage mag wegen bij Onur Air? Dit staat niet vermeld aan de binnenkant van de tickets, kan het verder zo snel ook niet terugvinden op I-net. Bij voorbaat dank, mrcool!
Het staat echt niet op de tickets vermeld, dit vond ik ook al erg vaag, en op de site van het reisburo of de site van Onur zelf was niks terug te vinden hierover. Ik hoop dan idd dat we een betere vlucht zullen hebben als dat jij hebt gehad. Vorig jaar ook met ze gevlogen naar Antalya en dat was allemaal goed verlopen, heen en terug zonder enkele vertraging dan ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Zsa het volgende:
[..]
20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..
Verder hoop ik dat je niet zo'n baggervlucht hebt als dat ik vorige week met Onur Air naar Marmaris had: tussenlanding op Antalya en zo'n 3 uur vertraging in totaal.. Dus 11.15 uur (ipv 10.40 uur) van Schiphol weg om vervolgens pas na 11 uur 's avonds (lokale tijd) bij je hotel te zijnMaar goed kan gebeuren hè....
Dan wens ik je nog een fijne vakantie
Fijn hè die handgeschreven Onur Air ticketsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef mrcool het volgende:
Oh nu zie ik het op de tickets staan idd, moet je wel ff zoeken!Serbest free 20kg staat er, had er ff overheen gekeken, staat er ook zo wazig vermeld op die tickets!
![]()
![]()
[afbeelding]
Nogal!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Zsa het volgende:
[..]
Fijn hè die handgeschreven Onur Air tickets![]()
nope, maar was een verkapte 'wie-gaat-er-morgen-ook-naar-marmaris/is-nu-in-marmaris' vraagquote:
Vertel, hoe was het in de Russische toko?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
morgen ga ık er langs!!als ık hem tegen kom
en we wıllen ook nog langs de engelse barstreet.. rıchtıng ısmeler..
Hmm, ik ook ja... toevallig ook appartement Sultan Maris?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef BigB het volgende:
ik ga morgen.....vlieg om 17.05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |