abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22257979
Jaahhhh I know beetje vroeg om hier alweer mee te beginnen!!!! Maar ik heb gewoon zooooo'n zin in de zomervakantie van 2005 dat ik nu de dagen al aan het aftellen ben!!!!! 298 dagen nog maar.. yep 23 juli is het zover dan mag ik weer!!!!!!!! Hopelijk wordt het ook dit jaar weer een retourtje (hmm.. enkeltje zou beter zijn) van 15dagen naar het zonnige Marmaris!! Nog meer mensen die hetzelfde denken? Andere ideeën zijn ook welkom hoor...
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_22258009
ik ben paar maanden geleden (juli) gegaan naar marmaris maar 't viel zwaar tegen om persoonlijke redene.
<hr>
pi_22258302
ow... jammer!! Maarre, hoe vond je Marmaris op zich dan??
Life is just like me..
pi_22258546
ik ga in okt naar marmaris voorde 5e keer.. en jah het 0wnt zeer hard
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_22266081
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:58 schreef Ice_Cold het volgende:
ow... jammer!! Maarre, hoe vond je Marmaris op zich dan??
op zich heel gezellig, veel toeristen en excursies maar echt een zon/zwem vakantie.
vooral de bar's zijn gezellig.
<hr>
pi_22269204
Kvond het helemaal geweldig, ja oke wel zon/zee/strand/uitgaans vakantie, maarja nu kan dat nog he!!! Over een paar jaar zijn we allemaal oud.. haha!! Bar's waren idd kei gezellie.. wij zijn een avond/nacht in Barstreet geweest maar vond het op de boulevard gewoon gezelliger, veel mensen leren kennen en daarmee uitgeweest dus ja.. super gewoon!
Life is just like me..
pi_22280882
ja ik bedoelde ook boulevard... bar street vond ik tegen vallen, vooral omdat daar pas iemand was neergestoken en 2 dagen later weer iemand weer neergeschoten...
<hr>
pi_22282854
Het wordt voor mij waarschijnlijk een vakantie met 5 man naar Griekenland of Turkije o.i.d. Maar eerst moet ik dit jaar nog weg, daar ga ik eerst nog even van genieten. Daarna hebben we de krokusvakantie nog (of hoe je dat ding eind februari/begin maart ook noemt) en daarna pas de zomervakantie 2005.
pi_23121355
Leuk hoor zoveel(weinig) reacties... denk je bij je eigen, jah leuk begin eens een nieuw topic en dan reageert er bijna helemaal niemand meer.. snif snif!!! Tis toch super om nu al vooruit te kijken naar de zomer van 2005 de brochures komen alweer bijna uit. Hoop snel nog wat leuke ideeen te horen!
Life is just like me..
pi_23121423
Zijn die brochures gratis?
pi_23138630
De meeste wel ja, ga begin december langs bij de reisbureau's en vraag reisbrochures van operators die naar de bestemming vliegen/rijden waar jij graag naartoe gaat, zoek een leuk hotel/app. uit en ga boeken, easy as that!!!!
Life is just like me..
pi_23138687
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef Ice_Cold het volgende:
Leuk hoor zoveel(weinig) reacties... denk je bij je eigen, jah leuk begin eens een nieuw topic en dan reageert er bijna helemaal niemand meer.. snif snif!!! Tis toch super om nu al vooruit te kijken naar de zomer van 2005 de brochures komen alweer bijna uit. Hoop snel nog wat leuke ideeen te horen!
Ik denk dat de meeste mensen eerst nog willen wintersporten voordat ze aan de vakantie van volgend jaar gaan denken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23148226
Jaaahhh weet ik ook wel maar toch.. haha!! Ik ga dit jaar niet meer weg (normaal altijd in de herfstvakantie of kerstvakantie) en nu moet ik wachten en ik heb zoooooo'n zin dus dan is het leuk om erover te praten en te horen wie waar naartoe gaat enzo...
Life is just like me..
pi_24416323
Zijn nu een beetje aan het checken, afgelopen 2 jaar was het Spanje, dit jaar misschien wel Marmaris...

Dus nog tips over welke hotellen en/of appartementen? (wat is een betere keus een hotel of een appartement?)

Ik hoor 't graag! Alle verhalen btw welkom en leuk om te lezen!
pi_24416354
ligt eraan wat je er wilt gaan doen, als je meer wilt dan zon zee strand dan ben je op de verkeerde plek
pi_24416408
Ben er verleden jaar geweest.
Voor de 5e of 6e keer Marmaris, voor de pakweg 25e keer Turkije.

Marmaris is een hele leuke en gezellige badplaats, zeker als je er nog nooit geweest bent.

Vertel zo wel wat meer, moet nu even eten.
pi_24420504
ik was er een paar jaar geleden en toen fikte de helft van marmaris af ofzo, heb ik nog wel vette foto's van, zal ze er zo eff opzetten..
pi_24420647

het was dus zo, er was een bosbrand en de helft werd geevaccueerd.
wij zaten daar in een haventje en toen we aankwamen zag ik al wat rook (heb ik ook nog foto van, leek op uit de hand gelopen barbecue) en daarna fikten al die bergen af, s'nachts lichtte ze ook helemaal op.
en dan s'ochtends om 4 uur gewekt worden door tientallen helikopters die de boel gaan blussen, dat was wel spectaculair!
pi_24423164
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:39 schreef alsem het volgende:
[[url=http://img132.exs.cx/img132/4100/52nl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/2782/106qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/971/81vc.th.jpg]afbeelding][/URL]

het was dus zo, er was een bosbrand en de helft werd geevaccueerd.
wij zaten daar in een haventje en toen we aankwamen zag ik al wat rook (heb ik ook nog foto van, leek op uit de hand gelopen barbecue) en daarna fikten al die bergen af, s'nachts lichtte ze ook helemaal op.
en dan s'ochtends om 4 uur gewekt worden door tientallen helikopters die de boel gaan blussen, dat was wel spectaculair!
Mooie foto's!!

Heb ik effe gemist.

Was wel in Bodrum toen er een aardbeving was in Marmaris, en een paar jaar eerder was ik in Marmaris en je raad het al.... aardbeving in Bodrum.
pi_24423553
Ah, de zomer(vakantie). Ben er nu al wel weer aan toe.

Ligt voor mij nog helemaal open. Misschien werken in het buitenland, paar dagen NY, of een zon/zee vakantie. Ben er nog niet uit.
pi_24423623
Oke, uitgegeten.

Marmaris, zoals ik al zei: echt een leuke en gezellige plaats waar veel te doen is.

Kilometers lange boulevards, leuk centrum om te dwalen, leuke barretjes en disco's, en vooral heel lekker eten en terrasjes.

Ben er nu een keer of 5 geweest, eerste keer in 1987 laatste keer in 2004.

Voor mij is de lol er een beetje af nu, vooral omdat ik de eerdere jaren heb meegemaakt, zeg maar de pure jaren, het is nu veel toeristischer.

Het centrum kan ik nu letterlijk dromen, het pleintje bij de moskee waar vroeger de schoenenpoetsers zaten, waar je ( gelukkig ook nu nog!) heerlijke broodjes "Turk" kan eten, voor de leek: een broodje Doner kebab.

Hotels over het algemeen goed, neem alleen niet Hotel 47!! is erg duur en sjiek maar valt erg tegen.

Halici is een erg gezellig hotel, maar dan wel Halici 1 en niet Halici 2, in H1 zit je ook lekker dicht bij het centrum aan de doorgaande weg.

Als je op het strand zit zijn er op de boulevard allemaal kleine kraampjes waar je echt alles kunt bestellen, die houden allemaal een stuk van het strand in de gaten en je hoeft je hand maar op te steken en te bestellen, ook al hebben ze het zelf niet, bestel gerust een Big Mac, ze halen het voor je.

Zat afgelopen jaar in een klein hotel/pension, kan zo snel niet op de naam komen, als je die wil weten zoek ik hem wel op.
Zat wat verder naar achteren op de doorgaande weg, voor de kenners: net voor de grote kruising waar je aan de andere kant de Migros en de Mac hebt.

Ik had appartement, vind ik fijner omdat je dan in ieder geval een bakkie thee of koffie kan zetten en je hebt meer ruimte.

Was zeer aangenaam verrast zeer ruim appartement mooi, netjes, net vernieuwd met gratis airco e.d.

goed restaurant erbij maar dat is niet het belangrijkste, lekker eten kun je overal daar.

mooi zwembad en lekker rustig omdat het niet zo massaal is.

Was ooit eens in een 5 sterren hotel/app. in Kemer en ben niet een keer in het zwembad geweest omdat het zo druk was, doe mij maar iets kleinschaliger.

Wil je meer horen laat het maar weten!! heb ook nog wel foto's van verleden jaar.
pi_24423919
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Dizzee het volgende:
Ah, de zomer(vakantie). Ben er nu al wel weer aan toe.

Ligt voor mij nog helemaal open. Misschien werken in het buitenland, paar dagen NY, of een zon/zee vakantie. Ben er nog niet uit.
Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...

Word nu een herhaling vakantie, Mexico of Las Vegas, Mexico in 99 geweest, LV in 2000, wilde in 2001 ook naar LV voor mijn 10 jarig huwelijk alles geregeld : Mirage hotel, helicoptervlucht en een show van Siegfried en Roy, echter kon Jan Doets zijn afspraken niet nakomen en is de reis geannuleerd, veel geluk, want de vlucht data lagen rond 11 september.....
pi_24432579
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...

Word nu een herhaling vakantie, Mexico of Las Vegas, Mexico in 99 geweest, LV in 2000, wilde in 2001 ook naar LV voor mijn 10 jarig huwelijk alles geregeld : Mirage hotel, helicoptervlucht en een show van Siegfried en Roy, echter kon Jan Doets zijn afspraken niet nakomen en is de reis geannuleerd, veel geluk, want de vlucht data lagen rond 11 september.....
Waarom gaat Maleisie/ Maladiven niet door?

Maar je 10jarige huwelijksreis was geanuleerd?? Dat lijkt me wel heel erg balen. Ook al heb je er achteraf misschien 'geluk' mee gahad.
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:48:54 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24432627
hopelijk gaan we dit jaar weer naar Turkije Ik zit te denken over de omgeving van Kemer, Belek, antalya of alanya...in ieder geval de zuidkust. Zijn 2 jaar geleden naar Kusadasi geweest...was echt super, leuk hotel, gezellig stadje. Afgelopen jaar Bodrum aangedaan...ook heel erg mooi, ons hotel was echt grandioos!! Allen goed verzorgt, mooie kamers etc...gewoon een topvakantie. Maar goed, dit jaar dus eens meer naar het zuiden. Het zal wel lekker Juli/augustus worden...heerlijk warm dus
To infinity…and beyond!
pi_24433872
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef ivetje het volgende:
hopelijk gaan we dit jaar weer naar Turkije Ik zit te denken over de omgeving van Kemer, Belek, antalya of alanya...in ieder geval de zuidkust. Zijn 2 jaar geleden naar Kusadasi geweest...was echt super, leuk hotel, gezellig stadje. Afgelopen jaar Bodrum aangedaan...ook heel erg mooi, ons hotel was echt grandioos!! Allen goed verzorgt, mooie kamers etc...gewoon een topvakantie. Maar goed, dit jaar dus eens meer naar het zuiden. Het zal wel lekker Juli/augustus worden...heerlijk warm dus
Als ik je een tip mag geven: niet doen.

Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.

Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.

Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.

Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.

P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.

Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
pi_24495981
Marmaris, superplek zolang je houdt van geweldige zonvakanties met lekker stappen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24496123
2 jaar geleden geweest, vond er geen reet aan.

kwam voornamelijk door het publiek, veel 14/15 jarige meisjes en verder al die opdringerige turken.

noooooooooooooit meer, griekenland veel leuker! (kos)
enjoy life!
pi_24496135
Hoe zijn de bierprijzen daar? En welke plek is beter: Marmaris of Alanya?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24496156
2,5/3 weken frankrijk rotsklimmen . Maar ik kijk eerst uit naar wintersport over 4 dagen .
pi_24496300
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier
pi_24496311
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:

[..]

In Kroatie betaalde ik nog geen 2 euro voor een liter bier (heineken) in de kroeg .
pi_24496318
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:

[..]

Ja maar daar zijn de vrouwen nog goedkoper dan halve liters, dat gaat me net ff te ver
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24496512
quote:
Marmaris, absoluut, bierprijzen? geen idee eigenlijk, drink weinig bier.
pi_24497920
quote:
zal wel even duur zijn, de bierprijzen zijn nog redelijk hoog...vooral in discotheken. Je betaalt alleen nergens entree, dus ze moeten het wel hebben van puur de drankjes
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24502589
Ik ben de afgelopen 2 jaar geleden naar Alanya geweest en afgelopen jaar naar Marmaris.
Het was allebei echt SUPER! Dit jaar zal het wel weer Turkije worden.. en als het aan mij ligt weer Marmaris of Alanya.. daar heb ik toch wel 2 supervakantie's gehad!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 10 januari 2005 @ 22:57:35 #36
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_24508575
Dit jaar voor de eerste keer naar Marmaris. Vertrekken op 10 mei voor een weekje (zitten in Hotel Green Nature, mensen met ervaringen over dit hotel: kom maar op !) Wordt m'n 5e keer in Turkije. Ben tot nu toe in Istanbul, Belek, Kusadasi en Turgutreis geweest. Waarschijnlijk wordt het dit jaar nog wel 1 of 2 keer Turkije. Marmaris is een reisje van m'n schoonouders omdat ze 25 jaar getrouwd zijn dit jaar
pi_24612182
*gaat 6 juli naar marmaris
Energy!
pi_24612551
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
pi_24612829
quote:
Op maandag 17 januari 2005 14:22 schreef thadude het volgende:
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
  maandag 17 januari 2005 @ 15:08:31 #40
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24613047
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als ik je een tip mag geven: niet doen.

Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.

Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.

Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.

Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.

P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.

Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken ). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijk Meestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn ) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
To infinity…and beyond!
pi_24624122
ben nu taxi chauffeur ben er zat van en 3 jaar niet op vakantie geweest, ik ga lekker ontslag nemen en dan naar de Costa del Sol liften, zon zee en strand dus. hier en daar eens rond kijken, langs de kust trekken of iets dergelijks een maandje lang en in augustus misschien nog ff naar Moskou
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
pi_24651885
quote:
Op maandag 17 januari 2005 14:49 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
pi_24682779
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef thadude het volgende:

[..]

duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
Je kunt met een draagvleugelboot naar Rhodos, da's wel geinig.

Verder liggen er 90.000 boten in de haven die iedere dag alle kanten opvaren, zit altijd wel wat leuks tussen.

Wil je het mooiste uitzicht dan moet je even klimmen.

Ga naar het oude centrum, vandaar naar het kasteel, naast het kasteel is een trap naar het hoogste punt van Marmaris, je klimt je de tandjes maar de beloning is ernaar, schitterend uitzicht over Marmaris en de baai en de haven en dan maar gezellie wat drinken daar ben je dan wel aan toe.

Eenmaal op dat terras kun je nog een klein stukkie hoger, naar een soort uitkijk torentje, je raad het al, nog meer trappen.

Maar zeker doen.

Uurtje in het kasteel kijken is ook wel leuk.

Gids nodig?

pi_24682878
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken ). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijk Meestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn ) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
als ik een hotel of iets dergelijks in Turkije zou beginnen dan deed ik dat ook waarschijnlijk aan de zuidkust.

Maar feit blijft dat het daar zo massaal is geworden, erger dan Spanje.

Mede daardoor is het er niet meer zo leuk, of liever zo puur als Turkije kan zijn, maar er komen zeker heel, heel veel toeristen.

Neemt niet weg dat je , volgens mij, een betere indruk van Turkije krijgt als je naar de westkust gaat, die is nog niet zo bedorven, maar ik ben bang dat dat ook niet lang meer duurt.

Mooiste plekje aan de zuidkust: Als je in Alanya bent huur een auto, rij Alanya uit met de zee aan je rechterhand, na pakweg 15 kilometer heb je rechts naast de weg een ruine, stoppen en naar beneden gaan, meestal ben je helemaal alleen heb je een ruinestad, eeen baai en grotten helemaal voor jezelf alleen.

15 meter boven je hoofd rijden dan de bussen met toeristen voorbij, die zien niets van al dat moois.
pi_24690664
Wat is dan ongeveer de gemiddelde leeftijd in het uitgaansleven daar?
pi_24691021
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
pi_24692743
hehe ok tnxs, laat ik nu net 20 zijn
pi_24731365
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
Energy!
pi_24734213
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef energizer het volgende:

[..]
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
Ik bedoelde eigenlijk als het zover is ben ik 20...

Word ook in maart 20
pi_24870797
Ok, een nieuw jaar, dus een nieuw Marmaris-topic.

Wie gaan er dit jaar naar Marmaris? Welk hotel, hoeveel dagen, wat voor vakantieplannen, etc. etc.

Wij hebben vandaag met z'n 3en geboekt, 15 dagen Marmaris, we gaan 12 juli er aan heen. Hotel Halici 1, 2 sterren, maar het schijnt veel beter zijn, dan de sterren doen vermoeden en het ligt lekker centraal (in de buurt van het oude centrum en het strand)

Iemand enig idee of het rond 12 juli al druk is in Marmaris? Niet dat er allemaal verlaten discotheken te vinden zijn..?

Voor mij is het in ieder geval, zon, zee, strand, relaxen, en natuurlijk veel uitgaan oh en ook wel cultuur, zijn we van plan

en een plaatje van het hotel.
Strawberry Flavour..
pi_24871145
Heb ik je op een idee gebracht door mijn vakantiefoto op het forum?
(Om dit topic te openen bedoel ik he )

Maar ik ben bang dat deze dicht gaat.. er is al een centraal Marmaris 2005 topic..
[Centraal] Marmaris 2005

pi_24871371
ssst, waarom kon ik die niet vinden met m'n search

O.a jouw foto bracht me op het idee om dit topic te openen ja maar ook omdat we dus vandaag geboekt hebben maar vertel!! Hoe was het etc.??
Strawberry Flavour..
pi_24871383
hey cool
ik ga ook naar marmaris
van 6 tot 20 juli volgens mij

nice.. moeten we es afspreken daar (h)
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_24871437
Marmaris is erg leuk al zeg ik het zelf uitgaan kan ook super , in het oude centrum zit Barstreet waar alles pas om 1 uur s nachts gaat leven tot s morgens vroeg , er zit ook een nederlandse Kroeg is erg leuk en altijd bomvol.. Als je vaak naar het strand gaat kan je beter naar Icmeler gaan ligt 5 kilomter verderop super strand en niet duur! Ik ben er 7 jaar geweest en heb me nooit verveelt..

Goeie Vakantie
ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_24871561
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
hey cool
ik ga ook naar marmaris
van 6 tot 20 juli volgens mij

nice.. moeten we es afspreken daar (h)
whehe echt ik zal je wel aan je mouw trekken als ik je zie
Strawberry Flavour..
pi_24871571
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:56 schreef -moi- het volgende:
ssst, waarom kon ik die niet vinden met m'n search

O.a jouw foto bracht me op het idee om dit topic te openen ja maar ook omdat we dus vandaag geboekt hebben maar vertel!! Hoe was het etc.??
oeps sorry! ik zal me stilhouden

Marmaris was echt heel leuk!
Het weer was uiteraard super! Ik was bijna zwart zoals je op de foto kon zien
Het uitgaan was ook erg mooi, je hebt 1 lange straat (barstreet) waar alle discotheken
naast elkaar zitten. Echt ideaal!
1 Nederlandse bar, de Rembrand, echt een feestbar, veel bekende Nederlandse muziek
Verder zitten er nog een heel aantal leuke barretjes, maar je moet gewoon alles ff afgaan,
en kijken wat jullie zelf het leukst vinden.. je vermaakt je zeker wel daar!
Alvast veel plezier
pi_24872263
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

oeps sorry! ik zal me stilhouden

Marmaris was echt heel leuk!
Het weer was uiteraard super! Ik was bijna zwart zoals je op de foto kon zien
Het uitgaan was ook erg mooi, je hebt 1 lange straat (barstreet) waar alle discotheken
naast elkaar zitten. Echt ideaal!
1 Nederlandse bar, de Rembrand, echt een feestbar, veel bekende Nederlandse muziek
Verder zitten er nog een heel aantal leuke barretjes, maar je moet gewoon alles ff afgaan,
en kijken wat jullie zelf het leukst vinden.. je vermaakt je zeker wel daar!
Alvast veel plezier
oh Nice! We zitten in ieder geval in de buurt van de barstreet.. en een Nederlandse bar is ook wel oke

we gaan in ieder geval 1 avond een karaoke bar oid opzoeken, en dan de longen uit ons lijf 'zingen'
Strawberry Flavour..
pi_24875547
Afgelopen weekend ook geboekt! Onze eerste keus zat al vol! dus toen is het Hotel Serin Sari geworden!

27 juli vertrekken we...

Nog een long time to go
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:15:19 #59
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_24892336
Iemand ervaring met Appartementen Nirvana? Gaan wij boeken als het meezit
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:11:40 #60
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_24898596
Marmaris.. doen!
__-*-__
pi_24958593
ik heb vorige week ook vakantie geboekt naar marmaris samen met me schatje..
We zitten in Hotel Pineta Club, All-inclusief van 14 augustus t/m 23 augustus
Iemand ervaring met dit hotel?? Iemand meer die dezelfde datum in marmaris zit??
pi_24958930
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:59 schreef Poogie het volgende:
ik heb vorige week ook vakantie geboekt naar marmaris samen met me schatje..
We zitten in Hotel Pineta Club, All-inclusief van 14 augustus t/m 23 augustus
Iemand ervaring met dit hotel?? Iemand meer die dezelfde datum in marmaris zit??
Ik ben afgelopen zomer in dat hotel geweest met 7 vrienden.
Het is opzich een leuk hotel, maar dan vooral voor gezinnen.
Het eten was redelijk (wij hadden ook all incl.) maar niet super..
Zat niet zo heel erg veel variatie in. Voor de rest prima hotel.

Hier staan foto's van onze vakantie, zitten ook foto's van het hotel bij:

Klik!
pi_24978816
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:21 schreef -En4Cer- het volgende:

Hier staan foto's van onze vakantie, zitten ook foto's van het hotel bij:

Klik!
ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jou
Strawberry Flavour..
pi_24984864
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef -moi- het volgende:

[..]

ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jou
Oeps

sorry..
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:38:35 #66
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25101361
Wij gaan als het goed is met een stuk of 10 of 12 man naar Marmaris... maar het is nog niet helemaal geregeld, nee nog al niet nee

Maar we hopen het deze week dan toch echt geregelt te hebben.
15 dagen, vanaf 14 juli.

Hoeveel discotheken hebben ze daar ongeveer en draaien ze er toch een beetje van alle soort muziek?

Want dat is natuurlijk het belangrijkste he... knappe dames niet te vergeten natuurlijk
Zo niet, dan toch...
pi_25132558
Op tmf.nl kun je een heerlijk filmpje bekijken over Marmaris (duurt een minuut of 10, maar je krijgt een vrijwel compleet beeld van het stadje)
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:30:12 #68
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25133267
Eindelijk is het vanavond dan toch geregeld... dat heeft echt veel tijd en moeite gekost

We gaan 10 dagen met 11 personen vanaf 25 juli in appartement Sultan Maris (1 km buiten het centrum ongeveer)

Ik zal dat filmpje eens gaan bekijken
Zo niet, dan toch...
pi_25178391
Ik ga 15 dagen vanaf 22 juli naar Marmaris, hotel Sebnem (iemand ervaringen???) met 3 meiden hoop dat het wel leuk wordt!!! We gaan namelijk niet echt met een jongerenorganisatie omdat dat al helemaal vol was
  zondag 20 februari 2005 @ 18:08:01 #70
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25182104
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Salie het volgende:
Ik ga 15 dagen vanaf 22 juli naar Marmaris, hotel Sebnem (iemand ervaringen???) met 3 meiden hoop dat het wel leuk wordt!!! We gaan namelijk niet echt met een jongerenorganisatie omdat dat al helemaal vol was
Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.
Maar dat was een dag of 3 terug. Ik weet niet wanneer jij geboekt heb?
Zo niet, dan toch...
pi_25182717
Waar boeken jullie? WIj willen met 4 man gaan en het liefst in een appartement.. Of ik een hotel leuker/beter?

Moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
pi_25183005
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.
Maar dat was een dag of 3 terug. Ik weet niet wanneer jij geboekt heb?
ja 23 juli is niet meer beschikbaar en 20 juli is te vroeg
pi_25193973
ik ga samen met m'n schatje van 14 tot 23 augustus naar Hotel Pineta Club *** all-inclusive
Iemand ervaring met dit hotel??
  maandag 21 februari 2005 @ 18:41:24 #74
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25194721
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:47 schreef heinl het volgende:
Waar boeken jullie? WIj willen met 4 man gaan en het liefst in een appartement.. Of ik een hotel leuker/beter?

Moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
Goedkope dingen vind je iig niet hoor. Dan ben je wel een beetje laat
Ik schat zo dat rond de 450 a 500 euro het goedkoopste is wat je nog kan vinden.
Voor 10 of meer dagen dan toch
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:30:01 #75
89297 BigB
tja.........
pi_25201368
zo geboekt
25-7 vertrekken voor 8 dagen Marmaris
pi_25205306
Een vriendin en ik gaan ook naar Marmaris! 15 dagen, vanaf 16 augustus! heb er nu al zin in, maar het duurt nog zo lang.. Verblijven trouwens in Club Sediz. Nog iemand mee bekend? of iemand die daar ook verblijft?

naja nog 'maar' 6 maandjes!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 22:57:05 #77
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25206221
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?
Zo niet, dan toch...
pi_25206357
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:18 schreef _just_me_ het volgende:
Een vriendin en ik gaan ook naar Marmaris! 15 dagen, vanaf 16 augustus! heb er nu al zin in, maar het duurt nog zo lang.. Verblijven trouwens in Club Sediz. Nog iemand mee bekend? of iemand die daar ook verblijft?

naja nog 'maar' 6 maandjes!
ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugben
Energy!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:31:07 #79
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25206410
Ja! Marmaris! 10 t/m 23 Juli!
.
pi_25211783
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:27 schreef energizer het volgende:

[..]

ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugben
dat zou fijn zijn, tnx alvast!
pi_25212933
Ik ga naar alanya toe deze zomer, zijn er bepaalde dingen voor turkye waar je op moet letten? We gaan trouwens met OAD reizen, heeft iemand daar ervaring mee?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:28:26 #82
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25213146
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Realzm het volgende:
Ik ga naar alanya toe deze zomer, zijn er bepaalde dingen voor turkye waar je op moet letten? We gaan trouwens met OAD reizen, heeft iemand daar ervaring mee?
afgelopen jaar met OAD naar Alanya geweest = vet!
Hmm waar je op moet letten? Als je bijvoorbeeld een jeep-safari ofzo wilt gaan doen kan je het net zo goed in Alanya regelen dan al van te voren via OAD
.
pi_25217336
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
dan ben ik er ook
pi_25224399
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:39 schreef _just_me_ het volgende:

[..]

dat zou fijn zijn, tnx alvast!
Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!
Energy!
pi_25235519
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:16 schreef energizer het volgende:

[..]

Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!
haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...
pi_25251254
Ook deze jonge gaat dit jaar weer naar marmaris

16 juli t/m 1 aug vliegen met martinair (word 3,5 uur de beentjes in m'n nek leggen)

Ook nu weer in hetzelfde appartement / hotel (karatas) ligt 100 meter van de pin automaat / 50 meter van hele grote supermarkt en 1,5 kilometer van barstreet gok ik ( maar halve euro met de dolmar busje ben je er natuurlijk zo)

Word weer echt 100% genieten van het mooie weer... En dit jaar maar geen snel bruiner de 3de dag op doen (2 dagen niet in de volle zon kunnen lopen )

[ Bericht 2% gewijzigd door stalker_90909 op 25-02-2005 15:52:46 ]
Laladie Laladaaa
pi_25251583
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:52 schreef _just_me_ het volgende:

[..]

haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...
ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?
Energy!
pi_25256159
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:04 schreef energizer het volgende:

[..]

ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?
Ik ga met een vriendin. Hopen dat de gezinnen met kids de accommodatie ergens anders hebben gezocht. Want aan gillende kinderen heb ik tijdens mijn vakantie natuurlijk geen behoefte aan..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:06:18 #89
89297 BigB
tja.........
pi_25257062
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:57 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?
Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
pi_25279975
Denken jullie als je met 3 meiden van rond de 20 van 22 juli tm 6 aug in Marmaris bent maar NIET met een jongerenorganisatie, dat je dan een veel minder leuke vakantie hebt dan met jongerenorgranisatie? Deze waren namelijk allemaal al volgeboekt op de datum dat wij wegwilden (hoogseizoen)
Maar in ieder geval leer je genoeg andere jongeren kennen??? En kun je ook genoeg leuke uitstapjes doen??? (Want volgens mij hebben wij geen reisorganisatie)
En als je uitstapjes boekt bijv aan de boulevard is dat dan niet veel minder leuk dan dat je bij GOGO met allemaal jongeren zit?
pi_25282201
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:26 schreef Salie het volgende:
Denken jullie als je met 3 meiden van rond de 20 van 22 juli tm 6 aug in Marmaris bent maar NIET met een jongerenorganisatie, dat je dan een veel minder leuke vakantie hebt dan met jongerenorgranisatie? Deze waren namelijk allemaal al volgeboekt op de datum dat wij wegwilden (hoogseizoen)
Maar in ieder geval leer je genoeg andere jongeren kennen??? En kun je ook genoeg leuke uitstapjes doen??? (Want volgens mij hebben wij geen reisorganisatie)
En als je uitstapjes boekt bijv aan de boulevard is dat dan niet veel minder leuk dan dat je bij GOGO met allemaal jongeren zit?
Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18
  maandag 28 februari 2005 @ 00:04:44 #92
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_25290515
Ik ben ook nog steeds afwachtend op de vraag die eerder in dit topic langs kwam.

Hoe duur is het uitgaansleven in Marmaris? Ik zit namelijk sterk te twijfelen tussen Marmaris en Rimini.

Rimini is wel een stukje goedkoper, maar het uitgaansleven is wel een heel stuk duurder vergeleken met hier in nederland.

Als we naar Mamaris gaan, gaan we naar het hotel Selen1*** All-in. Iemand daar toevallig al geweest?
World domination is my middle name.
pi_25300334
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef Daklem het volgende:
Ik ben ook nog steeds afwachtend op de vraag die eerder in dit topic langs kwam.

Hoe duur is het uitgaansleven in Marmaris? Ik zit namelijk sterk te twijfelen tussen Marmaris en Rimini.

Rimini is wel een stukje goedkoper, maar het uitgaansleven is wel een heel stuk duurder vergeleken met hier in nederland.

Als we naar Mamaris gaan, gaan we naar het hotel Selen1*** All-in. Iemand daar toevallig al geweest?
rimini goedkoper? als ik zo de reisgidsen doorlees dan is turkije toch wel een heel stuk goedkoper hoor
pi_25301113
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:15 schreef heinl het volgende:

[..]

Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18
via deze site: www.turkije.nl en dat is dan via enkareizen (jaja heel onbekend maarja tis niet echt duur) Wij zitten in apartement Sebnem vanaf 22 juli tot 6 aug
pi_25301545
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:45 schreef Poogie het volgende:
ik ga samen met m'n schatje van 14 tot 23 augustus naar Hotel Pineta Club *** all-inclusive
Iemand ervaring met dit hotel??
Nog niet, ik ga in september samen met een vriendin van me, dus dan heb ik nog "alle tijd" om jouw ervaringen te ontfutselen
Ik ken verder niemand die er (Pineta) al geweest is, weet wel dat zo goed als iedereen die er geweest is over Marmaris te spreken is en mensen die al op meerdere plaatsen geweest is Marmaris toch wel het leukste vonden, jong en oud.
Over het hotel, een jaar of 2-3 stonden zij (of vertegenwoordigers agentschap ofzo) op de vakantiebeurs. Toen had ik al zoiets van wow, daar wil ik wel naar toe, met me inmiddels exvriend is dat er nooit van gekomen, maar nu dan toch eindelijk het gokje wagen en met een vriendin naar Marmaris, heb er al helemaal zin in, was het maar alvast 13 september

ow ja, ben al in Istanbul (1998), Alanya (2000 geloof ik) en Kemer (2003) geweest.
What doesn't kill you makes you stronger
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:14:07 #96
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_25335221
Marmaris 2004 was SUPER!!! Kan er wel uren over lullen!!!!!!
En effe voor diegene wat NIET met GoGo of BeachMasters gaan... BEN BLIJ!!!! Wij zijn afgelopen zomer in Marmaris geweest met Neckerman (doet er eigenlijk ook helemaal niet toe) en we hebben een super tijd gehad!!!! Keiveel jongeren leren kennen, super leuke tijd gehad, keiveel van daar leren kennen, super veel gestapt 's avonds, vooral langs de boulevard bij Barin en Bar X en The Beachclub (echt leuk daar). We zijn ook paar avonden naar Barstreet geweest, was ook super maar kei druk en heeeeelll veel mensen maar wel paar kei goeie discotheken, ook eentje met alleen maar R&B (moet je van houden) was echt te gek!!!! En de prijzen met uitgaan vallen echt wel mee, en ik heb zoiets van geld moet rollen tijdens de vakantie want anders kun je net zo goed naar Renesse gaan!!! Als je met GoGo gaat dan ren je het programma zo af dat het gewoon niet leuk meer is, 5min hier en dan weer verder.. heb je het net naar je zin ga je weer. En wie heb je om je heen, allemaal Nederlanders en geloof me, er lopen daar genoeg nationaliteiten rond om het zo maar effe te zeggen!!!! En de andere excursies die we hebben gedaan hebben we via Neckerman geboekt, Jeepsafari ECHT ZOOOOOOO SJIEK HE!!! En naar dat schilpaddenwatergebied en strand met zoet en zout water en uhmm.. modderbad, ook echt wel leuk voor een dagje!! Kun je gewoon bij de reisleidster (die heeft, als alles goed is, elke reisorganisatie)!! En aan de boulevard kun je ook excursies regele, waarom niet... meeste zijn wel betrouwbaar!! Denk ik zo!! Naja, ik kan nog wel uren lullen! Zal ik jullie niet aandoen, voor degene die dit jaar gaan!!!! VEEL PLEZIER en post effe wat foto's!
Life is just like me..
pi_26298713
en schop

nog mensen geboekt naar marmaris deze zomer??
Strawberry Flavour..
  Moderator zondag 17 april 2005 @ 16:29:13 #98
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26299145
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop

Ik laat dit topic wel even mergen met het centrale Marmaris 2005 topic.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26299227
Ik ga dit jaar ook lekker naar Turkije
Maar of ik naar Marmaris ga..moet ik nog ff over nadenken
pi_26368507
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop

Jup.. met z'n 10-en vanaf 13 Juli 12 daagjes in appartement Antik. Met Beachmasters.. heb er nu al zin in
  woensdag 20 april 2005 @ 11:23:17 #101
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26370159
Iemand overigens enig idee wat de temperatuur is in Marmaris rond begin/half mei?
  woensdag 20 april 2005 @ 11:31:03 #102
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_26370334
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef BigB het volgende:

[..]

Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
Wij dus in appartement Sultan Maris.
Is Akasya in het centrum, of ook erbuiten?
Zo niet, dan toch...
pi_26380939
Ik hoorde dat het op 1 augustus erg cool word in marmaris
pi_26396556
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
Laladie Laladaaa
pi_26547416
komop mensen vast nog wel meer personen die erheen gaan vertel uw verhaal..

Mochten er nog leuke vrouwen vannaf 16 juli gaan... gelieve even prive te melden
Laladie Laladaaa
pi_26549417
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)
pi_26549696
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:19 schreef stalker_90909 het volgende:
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
ik

van 22 juli tot 6 aug
pi_26562291
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
Laladie Laladaaa
pi_26567529
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
pi_26569198
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Laladie Laladaaa
pi_26571315
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef stalker_90909 het volgende:
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
nee 2, mag ik je toevoegen?
pi_26571839
Dat mag jij wel
Laladie Laladaaa
pi_26586529
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef stalker_90909 het volgende:
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Wij vlogen op Bodrum en moesten om 12 uur snachts vertrekken, 4 uur met de bus en`1 overnachting minder. Maar is er uberhaupt zandstrand in Turkije?
pi_26588825
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26589614
ik zat in die bus.. en ineens begint die chauffeur in te halen... In de andere bus zag ik allemaal juigende mensen wie er het snelste was hehehe ik vond het wel grappig

btw de busreis tussen marmaris en Bodrum verschilt nogal.. sinds de reis naar bodrum veel langer duurt maar dit alles mag de pret echt niet drukken hoor
Laladie Laladaaa
pi_26593852
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:16 schreef danos het volgende:
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
pi_26594204
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26597062
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef danos het volgende:

[..]

Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
Laladie Laladaaa
pi_26598242
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef stalker_90909 het volgende:

[..]

Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
wat gewisseld hebben? Geld?

Hoe kun je daar nou het beste betalen, gewoon met de turkse munteenheid of met de euro?

En om hoelaat begint het nachtleven daar ongeveer?
pi_26599547
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Laladie Laladaaa
pi_26601075
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef stalker_90909 het volgende:
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
pi_26601524
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef heinl het volgende:

[..]

Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
jij al geboekt?
pi_26658117
Er lopen of rijden (op afgedankte scooters) wel wat politie persoontjes rond. Maar die zullen jou echt niet oppakken als je een liedje zingt hoor

---> Verder lopen er rond <----

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen

dat waren beetje de grootste groepen.
Laladie Laladaaa
pi_26664010
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:34 schreef stalker_90909 het volgende:

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
pi_26665246
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef jeoren het volgende:

[..]

Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
Dit jaar ga ik er weer gewoon 15 dagen tegen aan maar kijken waar het "schip" strand
Laladie Laladaaa
pi_26669763
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
Bodrum heeft sinds een paar jaar een eigen vliegveld, en Izmir natuurlijk die dan weer relatief dicht bij Kusadasi ligt.

Marmaris is altijd een ramp, beste is landen op Dalaman denk ik, maar dan nog 1,5 a 1,3/4 uur onderweg.

Antalya trouwens niet vergeten, dichterbij kan niet.
pi_26752887
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

27 juli 11 dgn Seren Sari..

Het komt wel steeds dichter bij he

Heb er zin in!
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:03:40 #128
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26764162
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
  zondag 8 mei 2005 @ 10:58:13 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26819346
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef dutchdevil het volgende:
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 8 mei 2005 @ 17:18:17 #130
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828521
Ik ben ook al geweest zat midden in het centrum Hotel Royal Maris
Supertof hotel, zwembad op het dak erg relaxed.
Turken daro snappen over het algemeen NIKS verkopen allemaal hetzelfde,
en iedereen begint een restaurant na een paar dagen zijn ze zo fucking irritant
gewoon niemand aankijken doorlopen en overal NO! opzeggen.

Geld-->Betaal met turkse lira's kun je daar gewoon pinnen evenals euro's,
Maar over het algemeen vragen ze meer in euro's

Uitgaan--> Overal proppers en mongolen en in de tenten waar geen proppers stonden
was het superdruk.

Club Areena is OK,Cafe Rembrandt ook OK verders veel popi-jopi tenten met R&B, niet geweest.
Deze tenten zitten beide in bar street in het oude centrum.

Het "nieuwe centrum" bestaat grotendeels uit een lange boulevard met wederom restaurants
todat je erbij neervalt en veel "Beach Clubs"

Daarvan:Cheers OK,Karoake Bar (Turtle) Red.OK

Tips:vraag vantevoren bij de deur ofzo de drankprijzen...

Gevlogen met Fly-Air in principe goed te doen.

Voor de mensen die nog gaan met Onur-Air, veel sterkte !
  zondag 8 mei 2005 @ 17:28:01 #131
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828783
Voor de mensen die interesse hebben in excursies,
dit is de lijst gekregen van onze organisatie (HTC)
wel van andere nederlanders gehoord dat het veel scheelt om ze rechtstreeks
bij iemand daar te boeken maar de zekerheid.....tsja

Wij hebben zelf gedoken en de jeepsafari gedaan beide erg TOF!
(Rhodos ging niet door damn!)

zondag 8 mei 2005 @ 18:29:27 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26830170
Wij hebben vandeweek Rhodos gedaan en het was echt super! Lekker weer en toch een heel ander sfeertje dan in Turkije. (je merkt echt dat je in een ander land bent ook al is het maar 55 min varen)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 9 mei 2005 @ 13:08:34 #133
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26850215
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:58 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
Even een vraagje: wat moest je betalen voor het visum? Ik werk zelf bij een touroperator en er is verwarring over wat je hier nou voor moet betalen. Het was altijd 10 euro maar ik krijg nu ook van veel kanten door dat het tarief verhoogt is naar 15 euro. Dit staat ook in een boekje met toeristische informatie voor 2005 (TIM, voor degenen die het kennen). Ik vraag me dus af of dit klopt.
pi_26857272
Hebben ze trouwens in marmaris in appartementen normale stopcontacten?
  maandag 9 mei 2005 @ 17:33:22 #135
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26858162
Wij hebben gewoon 10 euro pp betaald... (multiple entry)

En ja er zijn gewoon normale stopcontacten. (voor zover altijd in turkije gehad)
  maandag 9 mei 2005 @ 18:46:33 #136
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_26860243
Effe tussendoor, ben echt jaloers op degene die deze zomer naar Marmaris gaan.. wens jullie allemaal super veel plezier en een super vakantie!!!! Zal vast en zeker lukken, was mijn allerleukste vakantie tot nu toe dus.. dit jaar Griekenland, ben benieuwd!!!!
Life is just like me..
pi_26960197
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:

Wij vliegen op 8 augustus naar Marmaris voor 13 daagjes zon, zee en strand (hoop ik). En ja, ook wij gaan naar hotel Seren Sari. We verwachten wel dat je de welkomsdrankjes klaar hebt staan sproetenkopje! Wij zijn 4 jongens (2 *20, 19, 18). M'n ouders zijn in de meivakantie al naar marmaris geweest en hebben ook Seren Sari verkent. Het was nu nog een dooie boel in het hotel (maar er staan een paar gratis pooltafels!).. Veel cafeetjes rond het hotel, alleen voor Barstreet (waar de discotheken zitten) moeten we met de Dolmus vanwege de afstand. Het nadeel is dat we steeds langs de Burger King komen wanneer we richting Barstreet gaan (of is dat een voordeel). Het strand zit dicht bij het hotel, maar dat gedeelte is allemaal gehuurd strand. Of er ook een stuk door Seren Sari is gehuurd is de vraag.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:06:44 #138
120764 je-roen
Posse, i need you on the floor
pi_26990570
Wij gaan naar Marmaris.. gezellig met Onur Air ofzo
En wij zijn laatvliegers!! 10 augustus gaan we!!
tot zo ver Jeroen,
createurs des berichtjes!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:28:43 #139
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_27099881
Net terug uit Marmaris . Verbleef in Hotel Green Nature. Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima kamers, mooi zwembad en aardig en behulpzaam personeel en perfecte ligging (rustig maar je zit toch binnen 10 minuten met de dolmus in het oude centrum). Enige minpuntje is dat er tijdens het avondeten nooit patat was. 1 keer wel aardappelpartjes in schil gezien maar voor de rest iedere dag rijst. Voor mij prima maar er zijn veel mensen die niet graag iedere dag rijst eten.

Marmaris als plaatsje zelf vond ik ook erg leuk en gezellig. Aanrader om te eten in Marmaris is restaurant Den Tol. Heb daar een heerlijk "broodje Den Tol" en een Oosters menu gehad
Vloog zelf heen met Onur Air. Goede vlucht, prima vliegtuig en service. Hadden een half uur vertraging bij vertrek vanaf Enschede maar kwamen op tijd in Turkije aan. Hele week temperaturen gehad van 28 graden of hoger. Alleen op zondagmiddag iets bewolking gehad.

Terug waren we omgeboekt van Onur Air naar Transavia door Oad. Meteen in Dalaman al 70 minuten vertraging (heb nog nooit met Transavia gevlogen zonder vertraging). Verder prima vlucht gehad maar de vlucht was helaas naar Amsterdam. Van daaruit werder er bussen ingezet voor de mensen die naar Groningen/Enschede moesten. Er was wel veel controle op Schiphol voor de vluchten vanuit Turkije.

Nog even een aanrader: zorg dat je wat hebt gegeten of in ieder geval eten en drinken hebt gekocht voordat je op het vliegveld komt in Dalaman (terugreis). De prijzen daar zijn namelijk schrikbarend hoog (bijna 4 euro voor alleen een kop thee/koffie en ca. 10 euro voor een menu bij de Burger King )
pi_27136068
Van 19 juli tot 2 augustus, net als vorig jaar present in Maramaris. Appartement Karakas dit keer! Nu al zin in! Nog 9 weken.
pi_27140092
hehe ik zit in appartement KaraTas gonna be fun
Laladie Laladaaa
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:12:24 #142
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27147762
Dat is overal op die vliegvelden, want ze weten toch wel dat mensen het gaan kopen! Een tip, koop sigaretten op een vliegveld! Ik had 2 sloffen Marlboro Lights voor 30 E'tjes!
Ik woon in Engeland dus ff voor een flinke woekerpijs doorverkopen =)
pi_27153873
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Laladie Laladaaa
pi_27494621
iemand zaterdag 18 juni met transavia naar marmaris voor 10 dagen??
ik wel!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:48:09 #145
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_27505986
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef stalker_90909 het volgende:
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Afgelopen jaar in Alanya nog wel in een klein winkeltje een fles malibu weten te vinden. Maar als je zeker van je malibu wilt zijn dan moet je het inderdaad meenemen
.
pi_27509881
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
pi_27510795
Ik ga naar app. Baskent met "Husk reizen". Iemand ervaringen??
pi_27516278
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
En als ik dat ga proberen, een klap op mn bek zeker..
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:31:45 #149
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27517433
quote:
Gratis bier over je kop gegoten zeker? Ik ga het niet proberen, als zij een van mijn reisleidsters zou zijn.
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:16:36 #150
89297 BigB
tja.........
pi_27520384
quote:
yo....gogotours
  vrijdag 3 juni 2005 @ 01:24:37 #151
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_27596025
ik ga met een goeie vriend al op 3 juli naar marmaris. voor 15 daagjes. het wordt mn 1e x Turkse zon-vakantie, maar als ik al deze verhalen lees, wordt het erg leuk..ik kan nie wachten

We zitten in Hotel Hani. kent iemand dat hotel? D-Reizen heeft het georganiseerd. All-incl is het 430E.. is best aardig toch

Hoe zijn de mensen daar trouwens? Maak je daar makkelijk contact mee?
En oja, het reisbureau zei dat er wel een zandstrand is bij Marmaris, maar nu lees ik net dat dat er niet is Is er nou wel of geen zandstrand daar?
.
pi_27871761
tvp

wij gaan 12 juli 15 dagen!!
Strawberry Flavour..
pi_27936095
We gaan de 26ste naar Marmaris en we hebben geboekt via i-net bij SunnyTravel. Iemand enig idee met welke maatschappij deze organisatie naar Turkije vliegt? Bij voorbaat dank!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:02 #154
67319 energizer
Energizing
pi_27937024
UITGAANSGELEGENHEDEN:

Dé tent in Marmaris is Casablanca. Uitleg is overbodig, gewoon de hardstuh, dus daar moet je geweest zijn. Maar er is meer:

De Greenhouse

De Greenhouse is in tegenstelling tot de meeste andere onderstaande discotheken gewoon 'indoor', dus met een dak erop. Voor wie van hardstyle trance houd en flink wil stampen kan hier compleet los.

De Crazy Daisy

De Crazy Daisy behoort tot de beste discotheken van Marmaris, zoniet de beste discotheek van Marmaris. De Crazy Daisy is een openlucht discotheek compleet met podia, lasers, dansers en nieuwe en oude bekende trance nummers. Hier vindt ook wekelijks een schuimparty plaats. Wie even wil uitrusten van het gefeest kan plaats nemen op het terras.

De Backstreet

De Backstreet is net als de Crazy Daisy ook een openlucht discotheek met boven eromheen een terras. In de Backstreet word voornamelijk trance gedraait afgewisseld met hier en daar wat top40 muziek. De Backstreet staat ook garand voor een avondje feesten, met vuurwerk van het personeel. Ook hier podia en dansers.

De Galleon

De Galleon is een (kleine) openlucht discotheek voor de r&b en rap liefhebbers, want dit is de stijl van deze club. Bekende nummers maar ook minder bekende nummers worden gedraaid (remixen e.d.). De serveersters die je drank komen brengen maken het wel relaxed, de Galleon is leuk ter afwisseling met de trance discotheken.Naast de Galleon zitten er in de Bar Street nog een aantal vergelijkbare clubs met namen als: Mango, Casablanca en Celtic Tigers.

The Brothers Fun Pub

Als je op zoek bent naar een pub vol met shows en entertainment dan zit je bij 'the brothers' goed. Hier worden vaak shows gehouden met veel artiesten die verkleed zijn als bekende artiesten.

Verder is de Brothers ook heel leuk om te gaan eten. Brothers ligt aan de boulevard naast Atlantis waterpark. Is ook vooral op Nederlanders gericht, de menukaart is ook in het Nederlands, volgens vrienden van… gaat het in 2005 trouwens Faros beach pub heten. Super lekker eten en je krijgt altijd een heel bord vol, er zijn ook elke avond shows ( Michael Jackson show, Grease show enz.)

De Beachclub

De Beachclub is een van de weinige discotheken die zich echt langs de boulevard aan het strand bevinden en dus niet in de 'Bar Street'. Het is de grootste discotheek van Marmaris en er wordt voornamelijk trance gedraaid. Check de link voor meer informatie en foto's.

Equinox

Equinox is de strandtent waar wij onze zomerse dagen en soms ochtenden doorbrachten. Overdag kan je er op bedjes liggen en is het 1 van weinige stukken strand waar geen grote stenen in het water liggen maar gewoon (donker) zand. Elke avond word er een standaard show opgevoerd. Wanneer je teug komt van het uitgaan kun je daar lekker doorzuipen tot vroeg in de ochtend. Deze tent sluit pas als de laatste weg zijn.!!! Dit is bij kleine tentjes vaker in Marmaris.

JOY

De JOY is een openluchtdiscotheek midden in de barstreet. Deze discotheek wordt door enorm veel jongeren bezocht die eens lekker uit hun dak willen gaan. In de JOY wordt naar ieders smaak muziek gedraaid. Je kan er uren lang door gaan om te dansen en drinken in het bruisende hart van Marmaris. De JOY is erg fraai van binnen ingericht. Er zijn verschillende verhogingen en blokken waarop je kan dansen. Wanneer je binnen komt loop je door een soort poort en boven op deze poort kun je zelfs staan!!!
Tip: Absoluut bezoeken!! Super leuke sfeer en leuke muziek!

Veronica-bar

De veronica-bar is een grote airconditioned bar / discotheek voor jong en oud. Op zondagavond is er een Hollandse avond met uiteraard veel Nederlandstalige muziek. Je kunt hier voetbalwedstrijden en formule 1-races bekijken op groot scherm. Tussen 19.30 uur en 22.00 uur kun je 2 drankjes halen voor de prijs van 1 (uitgezonderd mixdrank en sterke drank).

De Rembrandt

Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.

Cafe van Oranje

Cafe van Oranje ligt iets voor het bruggetje van den Tol (als je uit de richting van Ataturk komt) aan de boulevard, en is eigenlijk meer een groot terras. Er is een groot scherm waar je nederlandse tv kan kijken, hoef je goede tijden niet te missen, er wordt ook vaak voetbal uitgezonden. Je hebt er ook superrelaxte banken....Specialiteit van cafe van Oranje is tafelwokken, dan krijg je een heel bord vlees en groente wat je zelf in een wokpannetje kan klaarmaken, lekker en gezellig om te doen!

Hotel Lydia

Wanneer je nog niet genoeg hebt gehad na een nacht stappen in de Barstreet dan heb je altijd nog een afterparty club in hotel Lydia, dat gaat nog door tot s morgens vroeg, is zeker een aanrader, vage muziek en vage mensen. (trance & trechno)

B52

In de B52 draaien ze ook r&b en hiphop, best kleine tent maar ook heel gezellig, in het binnen gedeelte kan je ook waterpijp roken. Dus wanneer je een avond wil chillen is dat hier goed te doen. Ga eens een kijkje nemen.

De Arena

De nieuwste discotheek van Marmaris is de Arena. Hier draaien ze vooral trance muziek en het is de grootste openlucht tent van Marmaris.

B Club

B club en Ambianz zijn tenten waar ze veel Turkse popmuziek van o.a. Tarkan en Mustafa Sandal draaien, daar komen ook veel Turkse jongeren. Dus wanneer je eens wil proeven van het echte turkse uitgaansleven kun je hier eens binnen gaan.
Energy!
pi_27942995
Bedankt voor je overzicht! Wat zijn de entree prijzen van de discotheken ongeveer?
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:44:59 #156
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_27954204
Geen entree prijzen.. en wij als vrouwen kregen zelfs gratis drankjes vd zaak als we naar binnen kwamen!
__-*-__
pi_27957857
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef No-Li-Ta het volgende:
Geen entree prijzen.. en wij als vrouwen kregen zelfs gratis drankjes vd zaak als we naar binnen kwamen!
Dat voordeel heb ik niet...
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:07:30 #158
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27979048
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef Chepke het volgende:

[..]

Dat voordeel heb ik niet...
Je goed verkleden he...
Zo niet, dan toch...
pi_28067198
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef -moi- het volgende:
tvp

wij gaan 12 juli 15 dagen!!
Daar lijkt mij nou helemaal niks aan...
pi_28145265
ga voor de 3de keer naar marmaris, schitterende plek.

die kroeg beschrijvingen hierboven zitten hier en daar wat fouten in (casablance is dan wel stampen, maar heb er nog nooit meer dan 30 man gezien, meestal zelfs niet meer dan 10), greenhouse is begin van de avond r&b en wat later richting trance e.d. Er zit voor ieder wat wils op barstreet, van club tot zuipkroeg.

nb: alle discotheken e.d. langs de boulevard zijn weg sinds het voorjaar, mochten daar niet meer doorgaan
pi_28146046
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:15 schreef amr_diab het volgende:

[..]

Daar lijkt mij nou helemaal niks aan...
waaraan?
Strawberry Flavour..
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:10:09 #162
80697 trith
"Powah!"
pi_28146465
Casablanca is shit daar zit je tussen hoogstens 20 gabbers te hakken... vet rustig daar altijd.
pi_28175266
Ik ga 28 juni naar Marmaris voor de 5de keer!!!

Ga er dit jaar heen met 5 vrienden en we zijn te vinden in Hotel Club Palm, we vliegen de 28ste om 05.25 uur en vertrekken de 12de juli weer om 22.25 s'avonds richting Nederland en we vliegen beide keren met Transavia!!!

heb er zin in, nog 5 dagen wachten dan ben ik weg hiero!!!
pi_28175400
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef Webcrowler het volgende:
Ik ga 28 juni naar Marmaris voor de 5de keer!!!

Ga er dit jaar heen met 5 vrienden en we zijn te vinden in Hotel Club Palm, we vliegen de 28ste om 05.25 uur en vertrekken de 12de juli weer om 22.25 s'avonds richting Nederland en we vliegen beide keren met Transavia!!!

heb er zin in, nog 5 dagen wachten dan ben ik weg hiero!!!
Het is meestal zo dat je heen en terug met dezelfde maatschappij vliegt, heb 1x meegemaakt dat dit anders was.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:05:11 #165
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28178066
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:

[..]

heb 1x meegemaakt dat dit anders was.
Daarom vermeld hij het denk ik ook ff.
Voor ons is het trouwens nog een kleine 5 weken.
Zo niet, dan toch...
pi_28183518
Mijn vriendin vliegt ook met 2 verschillende maatschappijen.....
pi_28183641
Beste,

Wie gaat er vrij kortelings naar Marmaris?
Ik ben namelijk een week geleden (10/06/2005-18/06/2005) naar Marmaris geweest (de Max trouwens) en heb daar een leuke jongen leren kennen. Ik heb geen afscheid kunnen nemen
Nu had ik hem graag nog een klein berichtje gegeven. Wie wil er ginder een woordje gaan zeggen van mij en mijn e-mailadres doorgeven?

Annelies
pi_28184940
Ik ga er dinsdag heen!

Zeg maar waar en wie ik moet hebben en ik zal het door geven
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:56:25 #169
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_28191189
Hoezo is alles weg langs de boulevard.... joking????? Niet??? Damn heej.. niet funny!! Dus geen Beach Club, geen Bar X en geen Baran meer????????????????????????????????
Life is just like me..
pi_28199117
Dat klopt niet hoor-> er is nog wel een Beach Club en andere bars.

Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
Je mag hem mijn e-mailadres geven: - op verzoek verwijderd -
Verder mag je hem nog het volgende meegeven:
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:43:43 ]
pi_28230789
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:

Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.
Ok, heb het opgeschreven en zal hem het geven als ik hem tegen kom daar!!!!! Kan niets garanderen natuurlijk maar ga het wel voor je proberen

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:44:27 ]
pi_28231036
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:

Die jongen heeft elke week een andere chick. Hij is je waarschijnlijk alweer vergeten

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:44:49 ]
pi_28247807
Daar ben ik me wel bewust van hoor. Zo naïef ben ik zeker niet.
Toch heb ik hem nog enkele dingen te zeggen.
pi_28339829
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef energizer het volgende:
UITGAANSGELEGENHEDEN:

De Rembrandt

Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.
Heh heh, ik werd altijd bijzonder agressief van deze toko. Stampes druk daar en alleen maar van die achterlijke Hollanders! Ik ben er zelf 1 avondje geweest, en daarna elke keer dat ik er kwam maar 5 minuten (een vriend van me wilde er telkens heen), maar wat een kansloze kroeg! Ik snap dat sowieso niet, dan ga je als Nederlander op vakantie in het buitenland om vervolgens elke avond een oer-Hollandse kroeg te bezoeken. Dat doe ik elke week al in Nederland. Dit jaar zal ik daar dus waarschijnlijk niet te vinden zijn
pi_28341750
Hoe zit het eigenlijk met uit eten gaan? Is dat een beetje te betalen of kunnen we beter zelf gaan koken (iets wat we absoluut niet erg vinden, maar uit eten is ook gezellig )

En met kleding, is dat er een beetje te krijgen? (en ja, ik snap dat dat 'fake' is)
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:00:42 #176
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_28344071
Jah zeker goedkoop en lekker! Je kunt van alles proberen natuurlijk maar doner durum chicken zal zeker niet ontbreken.
Kleding is overal dezelfde fake shit. Elke 10 meter zit wel zo'n winkeltje. Ik zou het niet kopen, draag het toch niet in NL.
__-*-__
pi_28344236
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef No-Li-Ta het volgende:
Jah zeker goedkoop en lekker! Je kunt van alles proberen natuurlijk maar doner durum chicken zal zeker niet ontbreken.
Kleding is overal dezelfde fake shit. Elke 10 meter zit wel zo'n winkeltje. Ik zou het niet kopen, draag het toch niet in NL.
Ik hoef die shit ook niet, maar kameraad van mij wil daar voetbalschoenen kopen ofzo (voor training). En dat is misschien niet eens zo'n slecht idee..
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:59:37 #178
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_28347578
Ik mis nog een mooie tent in dat rijtje met uitgaansgelegenheden..

Namelijk... DE MANGO !!!!

Daar was ik ook wel vaak te vinden vorig jaar!
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:31:55 #179
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28350823
Ik heb nog even een vraag. Er begon iemand van onze groep over om een spuit gaan bij de dokter tegen Hepatitis (A, B of C, of alle 3, kzou het niet weten) en hij is er vorige week ook echt omgeweest.
De dokter had gezegd dat het nodig was als je naar Turkije gaat.

Wat mijn vraag dus is: Is het echt nodig? Want ik heb er hier nog niemand over gehoord voor zover ik het gelezen heb.
De rest van onze groep (10 personen) heb ik er nog niet over ingelicht...
Maar die jongen die die prik heeft gekregen zei dat je deze week dan nog om een prik zou moeten, omdat het tijd nodig heeft om te beginnen werken.

Ik ben dus heel benieuwd of het nou persee nodig is, want als dat niet zo is ga ik er ook niet aan beginnen
Zo niet, dan toch...
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:48:57 #180
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_28352631
het heeft inderdaad tijd nodig om effectief te zijn. Heb het zelf ook maar 5 dagen voor m'n vakantie laten doen. Of het nodig is daar zijn de meningen over verdeeld. Maar je kunt het natuurlijk beter voorkomen. Hepatitus A schijnt tegenwoordig zelfs je hele leven lang geldig te zijn (dus maar 1 keer een prik halen). DTP moet je echter om de 10 jaar herhalen. En meestal krijg je ook een groot gedeelte van de kosten van je vaccinaties terug via het ziekenfonds.
pi_28353849
Is het gratis om je voor Hepatitus A in te laten enten? Hoe duur is het anders?
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:04:52 #182
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_28354305
nee, inenten is niet gratis. Prijzen zijn per regio/GGD verschillend. Even bellen met de GGD in je regio dus of op internet kijken. Bij ons in Deventer kost hepatitus A ¤ 45. DTP is ¤ 19 en daarnaast betaal je nog consultkosten van ¤ 20.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:28:30 #183
89297 BigB
tja.........
pi_28357017
Heb me vorige week lek laten prikken...
DTP was ¤ 18,- en hepatitus A was ¤ 38,-

tip
ga niet naar ggd maar bestel de prikken bij de apotheker...als ik naar ggd in Eindhoven was geweest was ik minimaal ¤90,- kwijt geweest en de prikken kun je gewoon laten zetten bij je huisarts
pi_28358957
ik heb me niet laten prikken
Moest dat voor marmaris ?
pi_28361633
Ik hoor dat er in Marmaris alleen maar stranden met steentjes zijn? Is er nergens in de buurt een zandstrand?
pi_28362272
ik ga me niet inenten hoor

tenzij het reisbureau dit echt aanbeveeld.. maar is volgens mij meer als je de binnenlanden in gaat.
Strawberry Flavour..
pi_28363195
Heb ooit de GGZ gebeld daarvoor en die raden het aan als je idd de binnenlanden in gaat en van plan bent het lokale voer te eten. Ook hadden ze het erover dat je het nodig hebt als je 2 maanden ofzo daar bent, dus niet voor 8 dagen in een toeristische plaats. Je moest er ook nog eens best veel voor betalen meen ik.
pi_28363744
ok! wij gaan al over 12 dagen!!!
Strawberry Flavour..
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:12:27 #189
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28417046
Nog exact 1 weekje en dan is het feesten! Voor iedereen die 13 juli aanwezig is in Marmaris, stuur ff een mailtje/PMetje.. ik ben dan jarig en geef een behoorlijk feest! Laat maar wat van je horen
pi_28417272
Luuksor: wat ga jij doen met je verjaardag? In onze groep (4 man) is óók iemand jarig.. Dus laat alle mooie streken/plannen even horen!

Wij gaan 'pas' 1 augustus heen, dus tijd zat
  zondag 3 juli 2005 @ 15:04:01 #191
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28445121
Ik weet nog niet wat ik precies ga doen.. Waarschijnlijk eerst feestje in et appartement/aan het zwembad en daarna uit.. Misschien blijven we ook wel avondje thuis als er genoeg mensen zijn! Concretre plannen hebben we nog niet..
  zondag 3 juli 2005 @ 22:03:21 #192
101227 James_Blond
What's your number
pi_28457217
Ja Luuksor, wat wordt dat feestje van jou dan. Ik hoop toch wel goed, want ik zal er zeker bij zijn.
Kan ik rondje van jou verwachten??? Zaterdag om 10.05 vertrekt het vliegtuig richting Turkije, heb nu al zin in dat eind in de bus.
It's good to be the king
  maandag 4 juli 2005 @ 00:50:17 #193
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463427
Wie heeft ervaring met hotel Adler in Marmaris?
Wij gaan 19 julie voor 12 dagen
  maandag 4 juli 2005 @ 00:54:21 #194
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463543
Wat zijn de prijzen van bv een biertje? e
  maandag 4 juli 2005 @ 00:58:07 #195
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463639
Jah, 19 juli tot 31 Juli in hotel Adler
  maandag 4 juli 2005 @ 15:15:24 #196
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28478119
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef James_Blond het volgende:
Ja Luuksor, wat wordt dat feestje van jou dan. Ik hoop toch wel goed, want ik zal er zeker bij zijn.
Kan ik rondje van jou verwachten??? Zaterdag om 10.05 vertrekt het vliegtuig richting Turkije, heb nu al zin in dat eind in de bus.
Ik verwachtte eigenlijk dat jullie een feestje zouden verzinnen James Maar wordt sowieso de mooiste avond van onze vakantie.. Alison gaat ook zaterdag naar Marmaris trouwens
pi_28480818
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:58 schreef wolterManon het volgende:
Jah, 19 juli tot 31 Juli in hotel Adler
dab ben ik ook in marmaris
  maandag 4 juli 2005 @ 21:25:18 #198
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28490799
Weinig mensen gelijk met ons.. Beeeetje jammer..
  maandag 4 juli 2005 @ 21:43:10 #199
58837 Zsa
A-Chanti :)
pi_28491524
Zo ik heb zojuist ook een vakantie naar Marmaris geboekt..
Van 11 juli tot en met 18 juli even een weekje zonnen, feesten en versieren ;-)
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
  maandag 4 juli 2005 @ 23:35:59 #200
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_28496037
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:54 schreef wolterManon het volgende:
Wat zijn de prijzen van bv een biertje? e
Geen idee..
vorig jaar tequila 5 miljoen

5 x 55 ct = 2.75 euro

Bier zal wel rond de 3,5 miljoen liggen.
__-*-__
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:51:29 #201
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28506015
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef Zsa het volgende:
Zo ik heb zojuist ook een vakantie naar Marmaris geboekt..
Van 11 juli tot en met 18 juli even een weekje zonnen, feesten en versieren ;-)
Zin in een feessie?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:59:27 #202
58837 Zsa
pi_28508265
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:51 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Zin in een feessie?
Altijd

Wanneer & Waar ?
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:11:25 #203
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28508733
13 juli in appartementencomplex Maxwell! Flesje drank mee en komt helemaal goed.. Als je iemand met een fel-oranje zweetbandje ziet, even aanschieten over de verjaardag van Luuk.. Dan komt et goed!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:18:45 #204
58837 Zsa
pi_28509026
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef Luuksor het volgende:
13 juli in appartementencomplex Maxwell! Flesje drank mee en komt helemaal goed.. Als je iemand met een fel-oranje zweetbandje ziet, even aanschieten over de verjaardag van Luuk.. Dan komt et goed!
Ja ja okee, zal het proberen te onthouden
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:42:27 #205
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28524919
Twee dingen onthouden.. oranje bandje (valt wel op..) en Luuk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:43:15 #206
101227 James_Blond
What's your number
pi_28527184
Wordt toch lastig, waarschijnlijk als je naar mij toe komt en je zegt: ' Luuk ' , heb ik ook geen idee meer wat je bedoeld hoor. Nog ongeveer 84 uur en dan stappen luuksor en ik op het vliegtuig richting het zonnige Marmaris. 32 Graden laatste keer dat ik checkte. Zalig.
It's good to be the king
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:58:24 #207
58837 Zsa
pi_28527850
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef James_Blond het volgende:
Wordt toch lastig, waarschijnlijk als je naar mij toe komt en je zegt: ' Luuk ' , heb ik ook geen idee meer wat je bedoeld hoor. Nog ongeveer 84 uur en dan stappen luuksor en ik op het vliegtuig richting het zonnige Marmaris. 32 Graden laatste keer dat ik checkte. Zalig.
Oh okeej, maar goed ik kan altijd een poging wagen hè..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:10:49 #208
90176 off_topic
off topic
pi_28528363
hallo,
wij willen op 2 aug voor 8 dagen naar Marmaris gaan. We gaan met 5 personen. Kan iemand tips geven wat het goedkoopste is om mee te reizen?
pi_28531382
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef off_topic het volgende:
hallo,
wij willen op 2 aug voor 8 dagen naar Marmaris gaan. We gaan met 5 personen. Kan iemand tips geven wat het goedkoopste is om mee te reizen?
Onur Air

Ontopic: geen flauw idee, maar zoek eens op last-minute, denk dat je wel wat leuks tegenkomt..
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:28:16 #210
101227 James_Blond
What's your number
pi_28542906
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:58 schreef Zsa het volgende:

[..]

Oh okeej, maar goed ik kan altijd een poging wagen hè..
Oh wacht ff, heb net ff foto van jou bekeken, Als het nodig is kom ik wel richting jou in plaats van jij naar ons.
It's good to be the king
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:45:38 #211
58837 Zsa
pi_28545492
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:28 schreef James_Blond het volgende:

[..]

Oh wacht ff, heb net ff foto van jou bekeken, Als het nodig is kom ik wel richting jou in plaats van jij naar ons.
haha
pi_28548414
Is Marmaris leuker dan Bodrum of Kusidashi???
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:26:18 #213
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28549580
Ja Hans?! Mooi! Dan mag je zeker op mn verjaardag komen Zsa
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:27:06 #214
58837 Zsa
pi_28554337
okee
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:33:28 #215
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28580788
Hahaha Feest!
pi_28612131
Zsa looking mighty fine

Deze jongen vertrekt 16 juli
1 15:10 vertrekt het vliegtuig vanaf Amsterdam richting Marmaris (vlucht nr 159MP)
2 19:30 Het Vliegtuig komt aan in Dalaman
3 Busreisje van circa 2 uur
4 rond 22:00 hoop ik m'n App te bestormen alles in een hoek te gooien mezelf op te frissen.
5 rond 22:30 zit deze mener met z'n 2 maten bij Bar-X een heerlijke Cocktail te drinken
6 rond uurtje of 24:00 lopen (ja heel sportief) we richting barstreet
7 rond 5:00 doe ik m'n ogen dicht... lokatie... hahaha tja waarschijnlijk gewoon m'n eigen app :p

WOOOHOOOO dit word m'n eerste VRIJGEZELLE vakantie sinds jaaaaaren
Laladie Laladaaa
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:16:21 #217
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28621004
Vrijgezelle vakanties zijn lekker
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:21:31 #218
58837 Zsa
pi_28621203
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:16 schreef Luuksor het volgende:
Vrijgezelle vakanties zijn lekker
Lijkt me idd geweldig
Voor mij ook alweer ff geleden, dus kben benieuwd!
pi_28671774
Whoeoeoeoe

net terug uit het zonnetje

all in gezeten in club green nature, enige nadeel was dat daar de vodka regelmatig op was.

we zijn elke avond uitgeweest, veel in joy, high end en in rembrandt.

gewoon knallen

om terug te komen op casablanca, heb er de afgelopen dagen geen 1x meer dan 20 mensen gezien
pi_28678269
woensdag de 13 gaan wij ook vliegen om half 5 smiddags pas ergens met transavia... dus zullen el lekker laat aan komen, maar nix aan te doen
Owja we zitten in app bonjorno... geen idee wat et voorstelt vorige keer hadden we 5 sterren hotel all inclusive dus et zal wel op een soort camperen lijken, maja als et goe is zitten we er maar weinig:)

van mij mag et nu heel snel woensdag zijn
Vroeger wilde ik coureur worden, nu ben ik koerier....
  zondag 10 juli 2005 @ 13:24:27 #221
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_28679032
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:37 schreef stalker_90909 het volgende:
Zsa looking mighty fine

1 15:10 vertrekt het vliegtuig vanaf Amsterdam richting Marmaris (vlucht nr 159MP)
4 rond 22:00 hoop ik m'n App te bestormen alles in een hoek te gooien mezelf op te frissen.
5 rond 22:30 zit deze mener met z'n 2 maten bij Bar-X een heerlijke Cocktail te drinken
7 rond 5:00 doe ik m'n ogen dicht... lokatie... hahaha tja waarschijnlijk gewoon m'n eigen app :p

Op het vluchtnummer en de vertrekdatum na (dinsdag hiero) komt het aardig overeen.

Veel plezier luitjes
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_28679758
pfff ik proef al bijna de cocktails

6 days and counting
Laladie Laladaaa
pi_28684516
hebben jullie ook iets gehoord over een virus in het zeewater bij turkije? dat je oorschelp dan af kan sterven oid...?
Strawberry Flavour..
  zondag 10 juli 2005 @ 19:32:26 #224
124919 bashen
16-7 t/m 23-7: Marmaris!!
pi_28687977
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:37 schreef stalker_90909 het volgende:
Zsa looking mighty fine

He, same 4 me!!

Ga de 16e met 2 vrienden voor 8 daagjes naar Green Nature. Hadden liever 2 weken geboekt maar dat kon in onze vakantieplanning helaas niet..

En voor mij sinds 4 jaar ook weer als vrijgezel!!!! Gaat vast superweek worden.
Hoe is het meidenpubliek daar?

Heb er echt zin in!!!
Prettig gestoord zijn is zo gek nog niet!
pi_28688168
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:50 schreef -moi- het volgende:
hebben jullie ook iets gehoord over een virus in het zeewater bij turkije? dat je oorschelp dan af kan sterven oid...?
Bron?!
pi_28688717
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bron?!
nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..
Strawberry Flavour..
pi_28688762
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef -moi- het volgende:

[..]

nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..
Ik hoop dat het grote onzin is, want ik ga a.s. zaterdag naar Alanya
  zondag 10 juli 2005 @ 20:08:15 #228
124919 bashen
pi_28688994
Ik heb er ook nog niks over gehoord... Wel over een bom die onploft is maar dat was gelukkig niet in Marmaris/Alanya.
En waar zou dat virus zich dan precies bevinden?
Turkse kust is namelijk nogal uitgerekt....

Hoop ook dat dit bericht niet waar is, ga zaterdag richting zon, zee, strand en vrouwen! (Dacht zo dat dat wel te vinden is op Marmaris...toch...? )

Oh ja, en nog een vraagje:

Als je met de dolmus gaat, hoeveel moet je dan pp. betalen in lira's?
pi_28689684
ik hoop idd dat t ook niet waar is, heb zelf ook nergens iets erover gehoord.. of dat t in ieder geval niet bij marmaris is, want daar ga ik morgen heen
Strawberry Flavour..
  zondag 10 juli 2005 @ 20:49:33 #230
124919 bashen
pi_28690151
Oh las een paar posts terug dat je de 12e ging? Dagje vervroegd?

Lekker hoor, ik moet nog ff een weekje wachten maar schiet ook al op.

Dan lekker weekje relaxen en stappen!!

[ Bericht 8% gewijzigd door bashen op 10-07-2005 21:00:18 ]
pi_28690962
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:49 schreef bashen het volgende:
Oh las een paar posts terug dat je de 12e ging? Dagje vervroegd?

Lekker hoor, ik moet nog ff een weekje wachten maar schiet ook al op.

Dan lekker weekje relaxen en stappen!!
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al

veel plezier in ieder geval!
Strawberry Flavour..
  zondag 10 juli 2005 @ 21:23:40 #232
124919 bashen
pi_28691137
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al

Oh kijk, dát zijn de tijden! Heb je dus nog mooi de hele dag als je daar aankomt!

En met 2 vriendinnen? Wordt vast een topvakantie, jullie ook veel plezier!

Zal ff goed je foto bestuderen, kijken of ik je toevallig herken als ik er ook ben

En heb trouwens heel het internet afgezocht naar dat geheimzinnige virus, maar niks gevonden hoor. Zal dus allemaal wel meevallen, lekker het water in!!
  maandag 11 juli 2005 @ 17:20:21 #233
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28711361
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:

[..]

Zın ın feestje?! Zsa komt ook! Haha.. Appartement hıer ıs ın ıeder geval erg gaaf! Ruıme kamers.. goede aırco, prıma zwembad.. Eıgenaar ıs echt de bom! Haha.. we mogen geen blonde meıden versıeren, dıe zıjn van hem.. haha

Maxwell 2 zıtten wıj.. relatıef dıcht bıj barstreet etc..
Qua uıtgaan ıs Joy erg leuk, verder zıjn er nog heeeeel veel kroegen en clubs.. maar Joy heeft een tof podıum.. als je 5 man uıt hun dak zıet gaan.. zıjn wıj dat waarschıjnlıjk (heeeelemaal bovenaan)..

Ik ga weer ın de zon lıggen! Cıao
  maandag 11 juli 2005 @ 18:44:21 #234
124919 bashen
pi_28713397
Kijk, rechtstreeks verslag vanaf het vakantie-adres!!
Alles oke daar, hoest weer?
En hoe zijn de meiden?
Veel plezier nog, en feestze!!

Nog een weekje, dan mag ik ook!!!
pi_28714038
Dinsdag over 2 weekjes!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:29:54 #236
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28725484
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef mrcool het volgende:
Dinsdag over 2 weekjes!
Met jou kan ik praten
Zo niet, dan toch...
pi_28745952
Heej bashen hoe laat vertrekt jou vliegtuig ???

Dolmar busjes betaal je met lire's dacht 1miljoen per enkele reis kost dus geen drol

Fuck man nog 4 dagen wachten... Eerst nog ff lekker doorbakken in NL (want ja komend weekend word het weer toch minder) en dan nemen we het vliegtuig lekker naar een warmmmmm land

4 woorden

Vrouwen
Drank
Muziek
Feesten

14 nachten lang *maakt een tarzan geluid*
Laladie Laladaaa
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:28:49 #238
124919 bashen
pi_28746507
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef stalker_90909 het volgende:
Heej bashen hoe laat vertrekt jou vliegtuig ???

Dolmar busjes betaal je met lire's dacht 1miljoen per enkele reis kost dus geen drol

Fuck man nog 4 dagen wachten... Eerst nog ff lekker doorbakken in NL (want ja komend weekend word het weer toch minder) en dan nemen we het vliegtuig lekker naar een warmmmmm land

4 woorden

Vrouwen
Drank
Muziek
Feesten

14 nachten lang *maakt een tarzan geluid*
Ons vliegtuig vertrekt za. 11:00 's ochtends. Redelijke tijd dus. En die van jullie?

Wordt topvakantie, en nog vrijgezel ook!

Ben nog niet als vrijgezel naar Turkije geweest, weet dus dat het met de drank, feesten en muziek wel goed zit, maar hoe zit het daar met de vrouwen als je vrijgezel bent?
pi_28747492
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:12:19 #240
124919 bashen
pi_28749426
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
Haha, en wat is de naam van die russische toko................?
pi_28753469
Russischie toko ?? hahaha Ik ben er vorig jaar ook geweest maar daar weet ik niks vanaf..

kwa vrouwen zit het wel goed hoor als je single bent

kwa vertrek tijd ben jij een echte lucky bastard ons vliegtuig vertrekt 15:10 nog net op tijd om een volledige avond boulevaard + barstreet mee te maken wat eigenlijk wel het belangrijkste is
Laladie Laladaaa
pi_28754568
Hier zitten mijn vriendin en ik samen met een maat van me en zijn vriendin van 26 juli t/m 2 augustus!
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:15:50 #243
124919 bashen
pi_28762984
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef stalker_90909 het volgende:
Russischie toko ?? hahaha Ik ben er vorig jaar ook geweest maar daar weet ik niks vanaf..

kwa vrouwen zit het wel goed hoor als je single bent

kwa vertrek tijd ben jij een echte lucky bastard ons vliegtuig vertrekt 15:10 nog net op tijd om een volledige avond boulevaard + barstreet mee te maken wat eigenlijk wel het belangrijkste is
Moeten we toch maar eens op zoek gaan naar die russische toko.... haha

Hoop dat het wat wordt met de vrouwen, stap niet zo heel snel op iemand af maar we doen ons best!!

En over de vertrektijd heb ik idd niks te klagen, nu maar hopen dat alles ook echt volgens schema verloopt!!

Nog 3 dagen!!!!!!!
pi_28769264
er op af stappen... tja waarom niet.. wat heb je te verliezen

van ter voren eerst ff lekker wat drinken.... niet te veel want dan komt er niet rationeels meer uit... en dan heerlijk op stap en die vrouwen checken

oi oi oi oi nog maar 3 dagen inderdaad.... nu maar ff lekker verder bakken in de tuin

Vorig jaar kwamen we net aan... ging ik met m'n stomme kop de 3de dag al snelbruiner erop smeren... Dat heb ik dus 3 dagen lang geweten.... echt mega verbrand... dus aan iedereen..

zorg dat je nu ff een ondergrondje bakt
Laladie Laladaaa
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:39:27 #245
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28769652
Wow Russische Toko Moet ik heen! Mijn beste vriendin is een Russische En die is echt zo knap, vind ik dan toch he.

Wij hebben best wel een klote vertrektijd. 17.05 vanaf schiphol. Zijn we er denk ik pas om uur of 12. Dus ja.. met een beetje geluk kunnen we nog wel ff uit dan
En we hebben al zo weinig dagen Verdomme. 9 dagen... veel te weinig eigelijk.

Maar ik ga er het beste van maken, en ik hoop dat ik eens langs die Russische bar loop, dan zal ik daar eens binnen kijken
Zo niet, dan toch...
pi_28770693
ik zit het al helemaal voor me...groepje NL'ers op en neer barstreet op zoek naar een russische toko

Wie neemt er stoepkrijt mee om het te markeren voor de rest :p:D ???
Laladie Laladaaa
pi_28777652
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
En die zijn gratis?

Anyway, ik zit met 4 andere gasten vanaf 18/7 tot 1/8 in App. Akasya. We vertrekken om 16.35, dus hopelijk op tijd om nog even de barstreet te verkennen op de 1ste avond.
pi_28805336
zwelg ook aanwezig van 23 juli tot 2 aug appartement heet Rosy.... 1e keer turkije dus ben benieuwd, weet iemand of er bekende dj`s draaien in die periode? of uberhaupt komen? of heb ik weer niet alles in dit topic gelezen ..

gr
...
pi_28805764
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef Sprout het volgende:

[..]

En die zijn gratis?

Anyway, ik zit met 4 andere gasten vanaf 18/7 tot 1/8 in App. Akasya. We vertrekken om 16.35, dus hopelijk op tijd om nog even de barstreet te verkennen op de 1ste avond.
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?

Groetjes,
Sandra

[ Bericht 7% gewijzigd door Sandra1984 op 14-07-2005 18:37:28 ]
Marmaris here we come :D
pi_28807320
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:

[..]

Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?

Groetjes,
Sandra
He, dat is toevallig, wij zijn idd van plan ook direct de barstreet in te duiken en met hoe meer hoe beter. Je kan mij herkennen aan mijn lange vriend met blond geverfd haar. Die pik je er zo uit

[ Bericht 2% gewijzigd door Sprout op 14-07-2005 20:03:34 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:14:35 #251
124919 bashen
pi_28809116
Kijk kijk, wat een gezellige contacten worden hier weer gelegd!!

En ondertussen nog maar.... 2 dagen!!!

Kom nu echt dichtbij, heb er superveel zin in!

Met wie ga jij Stalker, grote groep vrienden of....? Dacht dat het miss. wel ergens zou staan maar dan moet ik wel heel veel pagina's terugbladeren...

Zal het bier vast voor je koud zetten, en een blik lekkere dames voor je lostrekken!

Wordt topfeestje daar!
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:24:38 #252
124919 bashen
pi_28809355
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:31 schreef Salie het volgende:

[..]

ik

van 22 juli tot 6 aug
He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.
Als je dat zo allemaal leest hier lijkt het of heel Nederland naar Marmaris komt (ja duh, snap ook wel dat alleen de mensen die naar Marmaris gaan hier ongeveer in dit forum zitten maar toch...)

Gaan er een feestje van maken met z'n allen, zeker weten!
pi_28812389
Heheh zoooo ik ben onderhand al mega mega bruin hahaha en de vakantie moet nog beginnen...
kan 1 ding zeggen... deze jongen verband niet meer zo snel

Ik ga met m'n best maat en andere maatje van me die ik vorig jaar in Marmaris heb ontmoet.. Die zag het ook wel zitten om er weer heen te gaan Dus 3 man sterk

Morgen maar ff lijstje maken wat allemaal mee te nemen.. oi oi oi nog 2 nachtjes
Laladie Laladaaa
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:41:49 #254
124919 bashen
pi_28812692
Haha, goed liggen bakken dus!
Zolang ik nog gewoon thuis 'rondhang' kan ik het geduld nog niet opbrengen om lekker rustig te gaan liggen bakken hoor.. Komt daar allemaal wel!
Wel goed insmeren natuurlijk, moet ik nog ff kijken of ik een leuke dame kan vinden die me wil helpen met m'n rug..
pi_28815147
Yeah wij gaan ook over 2 dagen naar Marmaris
We vliegen om half 8 's avonds
Maar ja dan storten we ons maar meteen in het uitgaansleven daar
pi_28816455
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:29 schreef Z.W.E.L.G.J.E het volgende:
zwelg ook aanwezig van 23 juli tot 2 aug appartement heet Rosy.... 1e keer turkije dus ben benieuwd, weet iemand of er bekende dj`s draaien in die periode? of uberhaupt komen? of heb ik weer niet alles in dit topic gelezen ..

gr
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:

[..]

Groetjes,
Sandra
Laat ik nou vorig jaar in Appartement Rosy hebben verbleven!
Alleraardigst appartement, jammer dat bij 4-persoonskamers maar 2 mensen worden voorzien van airco.

En wat die Russische toko betreft: het hieronder afgebeelde uithangbord
valt toch echt wel op! Laat me weten hoe het jullie hier binnen vergaan is...

Hieronder nog wat 'Rusky's' (meisjes uit Rusland, 5 in totaal)
die in 2004 het podium van discotheek 'the Greenhouse'
vele malen betraden. Je komt ze vast weer tegen dit jaar!
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar!

[ Bericht 9% gewijzigd door jeoren op 14-07-2005 23:44:15 ]
pi_28816912
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar! [/b]

[afbeelding]
GEWELDIG
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:18:15 #258
124919 bashen
pi_28823370
Haha, nou is in ieder geval duidelijk hoe die 'russische toko' te herkennen is!! En die tent heet 'The Greenhouse' of is dat weer een andere tent? En gewoon te vinden in Barstreet?
Hmm, zal toch eens goed op gaan letten!!

Morgen is het zover!!!!!
pi_28826309
Green house is weer een andere tent als ik het me goed kan herinneren een soort lang naar achter lopende Lounge club Mijn voorkeur ging naar de Joy dus ben daar niet echt vaak geweest...

Ok dit jaar weer stevig aan de slag met het roepen van nationaliteiten en first see is first try
uitleg... loop met stel vrienden over de boulevard... de eerst die een lekkere chicky ziet roept links rechts midden of iets andere + nationaliteit waar ze vandaag zou moeten komen.. en dan maar aan de slag hahahha heerlijk als je al flink wat gezopen hebt
Laladie Laladaaa
pi_28836582
Nee, die Russische toko heet niet The Greenhouse..
pi_28837252
ik
ga
komende
zondag !!

thanks energizer, ff uitprinten en meenemen, scheelt weer onthouden
Who is it?
pi_28839331
Tis bijna maannnddagg... 2 weekjes
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_28841371
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef bashen het volgende:

[..]

He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.
Als je dat zo allemaal leest hier lijkt het of heel Nederland naar Marmaris komt (ja duh, snap ook wel dat alleen de mensen die naar Marmaris gaan hier ongeveer in dit forum zitten maar toch...)

Gaan er een feestje van maken met z'n allen, zeker weten!
ja super veel zin, nog maar een week
pi_28843880
Wooohooo morgen rond deze tijd zit ik op de boulevard heerlijk aan de cocktails
Laladie Laladaaa
pi_28852236
Volgende week voor de 3e keer naar Marmaris.
2 weken chillen op een jacht!

zwaai wel ff als jullie weg liggen te fikken op het strand
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:25:50 #266
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28854856
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
En wat die Russische toko betreft: het hieronder afgebeelde uithangbord
valt toch echt wel op! Laat me weten hoe het jullie hier binnen vergaan is...

Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar!

[afbeelding]
Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!
Mijn vakantie was echt geweldig, super toffe mensen leren kennen, waaronder het personeel van ons appartement..
Vrouwen waren erg mooi, Zsa was erg gezellig, mijn verjaardag kon niet beter (buikdanseres als cadeau). Joy is de grootste aanrader, zeker met 20% discount die wij kregen via onze DJ..

Kortom, Super Vakantie
pi_28854981
Best lullig al die bomaanslagen in Turkije. Ga zelf ook over 3 weken...is Marmaris de volgende?
pi_28860633
Er is ook een partyboot gezonken in Alanya, 4 doden gevallen, boot zat schijnbaar overvol volgens ooggetuigen! Ben ik ff blij dat ik vorig jaar niet op zo'n boot ben gegaan!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:46:40 #269
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_28861140
Hier 2 stukjes uit een belgische krant online over het gebeuren in Kusadasi en Alanya

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_014
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_009
pi_28861416
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:25 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!
Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?
pi_28863680
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:46 schreef dutchdevil het volgende:
Hier 2 stukjes uit een belgische krant online over het gebeuren in Kusadasi en Alanya

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_014
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_009
Vermoedelijk was de zellfmoordenaar een 17-jarige vrouw!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 20:35:09 #272
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28866933
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:57 schreef jeoren het volgende:

[..]

Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?
Jazeker! De blonde met 89 op dr shirt staat elke avond los te gaan in de Joy, heb nog avondje met haar op het podium gestaan!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 21:27:31 #273
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_28868186
Ik ga 3 augustus voor 11 dagen naar Alanya en 16 Augustus 8 dagen naar Kusadasi..
Ik hoop dat het nu een beetje gebeurd is met die aanslagen.. stelletje kloteterroristen moeten niet mijn vakantie gaan verpesten
pi_28903900
heyhey

Zijn er nog mensen die met X-Travel begin augustus naar Marmaris gaan?
pi_28917211
nou ık ben er hoor!!!

het ıs hıer super... de joy ıs echt geweldıg, sowıeso ıs het uıtgaan super gezellıg...

en de zee ıs echt heerlıjk.. leuke strandstoeltjes en lekkere ıjsjes
Strawberry Flavour..
  maandag 18 juli 2005 @ 20:47:59 #276
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_28921461
sooo marmaris was dus echt wel relaxed!!

ff vraagje aan de mensen die afgelopen 2 weken in marmaris waren: kunnen jullie nog 2 (half)Marokkaanse jongens herinneren die constant mensen aan het aanspreken waren en leipe mocro flavour zongen in de Barstreet én steeds André Hazes aanvroegen in Rembrandt..?? Daar ben ik er 1 van
.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:46:30 #277
58837 Zsa
pi_28936989
Zoow Zsa is ook weer terug uit Marmaris.. Was een lekker weekje, maar een ding is zeker: nooit meer Turkije.. Ik was dus met een vriendin daar en we konden niet normaal over straat zonder continue aangesproken, aangeraakt, bekeken en soms zelfs achtervolgd te worden.. Je negeert ze, maar word er toch stapelgek van.. Verder was het goed vertoeven.. Overdag lekker op het strand gelegen voor Appolon en tussendoor natuurlijk lekker dobberen in de zee met ons luchtbedje want het was snikheet 'S avonds een paar keer uitgeweest in de Joy, Craizy Daisy en vooral de Rembrandt.. Kvond de Rembrandt nog het leukst, maar wel een hoop Nederlandse guppies die zichtzelf helemaal geweldig vonden haha.. Ohja als je dus twee keer een meisje weggedragen hebt zien worden in de Rembrandt: dat waren wij (zonder een druppel alcohol gedronken te hebben!) De warmte, de drukte en de vermoeidheid werden ons allebei een keer teveel.. En dankzij die fijne Nederlanders in de Rembrandt die lekker in de weg bleven staan, haalde ik het amper nog om naar buiten te komen en zakte in elkaar.. Maar goed verder was het een superleuk weekje en zijn we weer lekker bruin geworden.. Zelfs nog een mini-fok-meeting gehad met Luuksor Dus dat was wel grappig..
pi_28941628
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef -moi- het volgende:
nou ık ben er hoor!!!

het ıs hıer super... de joy ıs echt geweldıg, sowıeso ıs het uıtgaan super gezellıg...

en de zee ıs echt heerlıjk.. leuke strandstoeltjes en lekkere ıjsjes
Je komt uit Nijmegen en je gaat uitgerekend deze week weg...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:26:55 #279
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28943581
De mini-meet was sowieso prima! Haha.. James Blond was er ook nog bij! Goed te doen..

-moi- Joy is goed he! Helemaal bovenaan op het podium is et mooiste kan ik je zeggen OOk met kroegentocht als er pas 50 man binnen is! Erg mooi
pi_28954878
Vandaag belde de reisorganisatie (enka). We zijn overgeboekt naar een ander appartement. Die vrouw zei dat we er alleen maar beter van worden. Op internet gekeken, niet veel positieve reacties gelezen over het appartement waar we nu zitten (Club Happy days heet het, dus als iemand daar al geweest is???) Volgens mij is het ook verder van het centrum. Maar we hebben nu wel ontbijt er bij in plaats van logies en een lift. Dus maar gaat vast wel leuk worden. Ik maak me niet te druk.
pi_28957983
Joy ıs heel goed ja! maar we vınden dat er wel erg weınıg ıs... vooral de joy ıs leuk en de greenhouse en rembrand maar verder ıs het nergens echt heel druk en heel leuk... en het ıs eıgenlıjk alleen vooral de barstreet.. wel een beetje jammer maar maakt het nıet mınder leuk.. morgen weer lekker uıt vanavond alleen even een cocktaıltje drınken..
Strawberry Flavour..
pi_28958067
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef -moi- het volgende:
Joy ıs heel goed ja! maar we vınden dat er wel erg weınıg ıs... vooral de joy ıs leuk en de greenhouse en rembrand maar verder ıs het nergens echt heel druk en heel leuk... en het ıs eıgenlıjk alleen vooral de barstreet.. wel een beetje jammer maar maakt het nıet mınder leuk.. morgen weer lekker uıt vanavond alleen even een cocktaıltje drınken..
Probeer die Russische toko eens. Vast niet druk, maar proef gewoon ff de sfeer!
pi_28958482
russısche toko ???

we hebben ııg genoeg kebab op deze vakantıe. heerlıjk
Strawberry Flavour..
pi_28971063
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:16 schreef -moi- het volgende:
russısche toko ???

we hebben ııg genoeg kebab op deze vakantıe. heerlıjk
Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:27:41 #285
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28973548
Lopen er toch wat chickies in die Russische toko?
Zo niet, dan toch...
pi_29020381
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef jeoren het volgende:

[..]

Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:
[afbeelding]
morgen ga ık er langs!! als ık hem tegen kom

en we wıllen ook nog langs de engelse barstreet.. rıchtıng ısmeler..
Strawberry Flavour..
pi_29067628
Iemand enig idee hoeveel je bagage mag wegen bij Onur Air? Dit staat niet vermeld aan de binnenkant van de tickets, kan het verder zo snel ook niet terugvinden op I-net. Bij voorbaat dank, mrcool!
pi_29067689
morgen vertrekken ! kan niet wachten!!
Who is it?
pi_29067876
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef 907 het volgende:
morgen vertrekken ! kan niet wachten!!
Dat vroeg ik niet!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:36:13 #290
58837 Zsa
pi_29068815
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je bagage mag wegen bij Onur Air? Dit staat niet vermeld aan de binnenkant van de tickets, kan het verder zo snel ook niet terugvinden op I-net. Bij voorbaat dank, mrcool!
20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..

Verder hoop ik dat je niet zo'n baggervlucht hebt als dat ik vorige week met Onur Air naar Marmaris had: tussenlanding op Antalya en zo'n 3 uur vertraging in totaal.. Dus 11.15 uur (ipv 10.40 uur) van Schiphol weg om vervolgens pas na 11 uur 's avonds (lokale tijd) bij je hotel te zijn Maar goed kan gebeuren hè....

Dan wens ik je nog een fijne vakantie
pi_29068885
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Zsa het volgende:

[..]

20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..

Verder hoop ik dat je niet zo'n baggervlucht hebt als dat ik vorige week met Onur Air naar Marmaris had: tussenlanding op Antalya en zo'n 3 uur vertraging in totaal.. Dus 11.15 uur (ipv 10.40 uur) van Schiphol weg om vervolgens pas na 11 uur 's avonds (lokale tijd) bij je hotel te zijn Maar goed kan gebeuren hè....

Dan wens ik je nog een fijne vakantie
Het staat echt niet op de tickets vermeld, dit vond ik ook al erg vaag, en op de site van het reisburo of de site van Onur zelf was niks terug te vinden hierover. Ik hoop dan idd dat we een betere vlucht zullen hebben als dat jij hebt gehad. Vorig jaar ook met ze gevlogen naar Antalya en dat was allemaal goed verlopen, heen en terug zonder enkele vertraging dan ook!
pi_29068951
Oh nu zie ik het op de tickets staan idd, moet je wel ff zoeken! Serbest free 20kg staat er, had er ff overheen gekeken, staat er ook zo wazig vermeld op die tickets!

[ Bericht 11% gewijzigd door mrcool op 23-07-2005 19:57:07 ]
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:04:33 #293
58837 Zsa
pi_29070663
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef mrcool het volgende:
Oh nu zie ik het op de tickets staan idd, moet je wel ff zoeken! Serbest free 20kg staat er, had er ff overheen gekeken, staat er ook zo wazig vermeld op die tickets!

[afbeelding]
Fijn hè die handgeschreven Onur Air tickets
pi_29070892
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Zsa het volgende:

[..]

Fijn hè die handgeschreven Onur Air tickets
Nogal!
pi_29072262
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:49 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet!
nope, maar was een verkapte 'wie-gaat-er-morgen-ook-naar-marmaris/is-nu-in-marmaris' vraag
Who is it?
pi_29110813
Aan jullie verhalen te zien krijgen we een kicks ass vakantie op marmaris.

Gaat er toevallig zaterdag iemand (30-07) naar marmaris?
Greetz,
Rob
pi_29112054
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:56 schreef -moi- het volgende:

[..]

morgen ga ık er langs!! als ık hem tegen kom

en we wıllen ook nog langs de engelse barstreet.. rıchtıng ısmeler..
Vertel, hoe was het in de Russische toko?
  maandag 25 juli 2005 @ 17:52:34 #298
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29116789
Wij gaan morgen door
Straks mijn koffer maar eens inpakken... ik denk alleen dat het er niet echt in gaat passen wat ik allemaal mee wil nemen

Zijn er nog speciale dingen die we moeten weten voor daar. Die je zeker moet doen of iets wat je zeker niet moet doen.

Iemand de Partyboottocht gedaan?
Zo niet, dan toch...
  maandag 25 juli 2005 @ 18:46:42 #299
89297 BigB
tja.........
pi_29118095
ik ga morgen.....vlieg om 17.05
  maandag 25 juli 2005 @ 23:44:32 #300
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29128359
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef BigB het volgende:
ik ga morgen.....vlieg om 17.05
Hmm, ik ook ja... toevallig ook appartement Sultan Maris?
Zo niet, dan toch...
pi_29135698
Wij ook Sultan Maris....
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 23:41:16 #302
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29218448
Het nieuwe deel: [centraal] Marmaris '05 #2
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')