nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..quote:
Ik hoop dat het grote onzin is, want ik ga a.s. zaterdag naar Alanyaquote:Op zondag 10 juli 2005 19:59 schreef -moi- het volgende:
[..]
nou, die heb ik dus niet. Een vriendin vertelde het, maar wil weten of er meer info over is..
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen alquote:Op zondag 10 juli 2005 20:49 schreef bashen het volgende:
Oh las een paar posts terug dat je de 12e ging? Dagje vervroegd?
Lekker hoor, ik moet nog ff een weekje wachten maar schiet ook al op.
Dan lekker weekje relaxen en stappen!!
Oh kijk, dát zijn de tijden! Heb je dus nog mooi de hele dag als je daar aankomt!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al
veel plezier in ieder geval!
Zın ın feestje?! Zsa komt ook! Haha.. Appartement hıer ıs ın ıeder geval erg gaaf! Ruıme kamers.. goede aırco, prıma zwembad.. Eıgenaar ıs echt de bom! Haha.. we mogen geen blonde meıden versıeren, dıe zıjn van hem.. hahaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja de 12e, maar we vertrekken al morgennacht om 1u vanuit huis, dus eigenlijk is dat morgen al
veel plezier in ieder geval!
Ons vliegtuig vertrekt za. 11:00 's ochtends. Redelijke tijd dus. En die van jullie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef stalker_90909 het volgende:
Heej bashen hoe laat vertrekt jou vliegtuig ???
Dolmar busjes betaal je met lire's dacht 1miljoen per enkele reiskost dus geen drol
Fuck man nog 4 dagen wachten... Eerst nog ff lekker doorbakken in NL (want ja komend weekend word het weer toch minder) en dan nemen we het vliegtuig lekker naar een warmmmmm land
4 woorden
Vrouwen
Drank
Muziek
Feesten
14 nachten lang*maakt een tarzan geluid*
Haha, en wat is de naam van die russische toko................?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
Moeten we toch maar eens op zoek gaan naar die russische toko....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef stalker_90909 het volgende:
Russischie toko ?? hahaha Ik ben er vorig jaar ook geweest maar daar weet ik niks vanaf..
kwa vrouwen zit het wel goed hoor als je single bent
kwa vertrek tijd ben jij een echte lucky bastardons vliegtuig vertrekt 15:10 nog net op tijd om een volledige avond boulevaard + barstreet mee te maken
wat eigenlijk wel het belangrijkste is
En die zijn gratis?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef jeoren het volgende:
Tip; loop ook eens die Russische toko in Barstreet binnen. Binnen 3 minuten heb je een vrouw om je heen hangen!
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:20 schreef Sprout het volgende:
[..]
En die zijn gratis?
Anyway, ik zit met 4 andere gasten vanaf 18/7 tot 1/8 in App. Akasya. We vertrekken om 16.35, dus hopelijk op tijd om nog even de barstreet te verkennen op de 1ste avond.
He, dat is toevallig, wij zijn idd van plan ook direct de barstreet in te duiken en met hoe meer hoe beter. Je kan mij herkennen aan mijn lange vriend met blond geverfd haar. Die pik je er zo uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:
[..]
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?
Groetjes,
Sandra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |